Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Xρονοι στην πιστα των Μεγαρων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Xρονοι στην πιστα των Μεγαρων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 3 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    86
    407
    2651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stayrros46 last edited by

      Τι θες να πείς ακριβώς?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        caryothraystis last edited by

        Ο χρήστης After έγραψε:

        Ειναι κάπως αυθαίρετο πάντως να συγκρίνετε χρόνους με 'στημένα 106'.

        Να μιλάμε για χρόνους που έγιναν σε αγώνα μέσα ΟΚ.

        Αλλά για τον κάθε ΙΧέο που πάει και το βάζει μέσα, δεν πολυσυμφωνώ.

        Mεσα σε αγωνα δεν μπορεις να κανεις τον απολυτο χρονο, γιατι κοβεις καθε λιγο, θες να κανεις προσπερασμα κτλ.
        Βεβαια αυτοι οι χρονοι μετρανε, αλλα....

        Δλδ δοκιμαστικά δεν κάνουν αυτοι οι άνθρωποι πριν τρέξουν τον αγώνα....?

        Προβλέπω μεγάλο μπάχαλο πάντως. κλασικός red army δλδ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Μη λέτε ό,τι να 'ναι. Πού τα είδατε τα 1:19 με το Fiesta ST; Με το ST οι 4Τ έκαναν 1:17.8. Το Corsa του παιδιού που έγραψε φορά κοντό σασμάν και έχει σημαντικές βελτιώσεις στην ανάρτηση. Το 1:19.4 είναι ένας πολύ καλός και εφικτός χρόνος, κατά τη γνώμη μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Νάταααααααααααααααααα άρχισαν τα όργανααααααααααααααα!

            Σε παλιό τεύχος των 4τ ο Μιχελακάκης είχε γράψει με τελείος εργοστασιακό 106 16ν (δημοσιογραφικό για την ακρίβεια) 1,16.3 (ήταν συγκριτικό με γιάρις, που γυρνούσανε πάρα πολλές ώρες μέσα στην πίστα)
            Με τις ίδιες συνθήκες δεν πιστεύω πως θα βρίσκαμε εύκολα έλληνα να γράψει καλίτερο χρόνο με το συγκεκριμένο αμάξι.

            Το 19 χαμηλά που λέει ο Μιχάλης είναι εφικτό, εδώ σε κάποιο απο τα τελευταία τεύχη 4τ μετράνε όλα τα 1400ρια γύρω στο 19, τα οποία είναι τελείως εργοστασιακά!

            Φίλε after μήπως μπερδεύεσαι με τις Σέρρες? Για εκεί βέβαια είναι πολύ χαμηλός ο χρόνος που γράφεις για 106.

            Pai mei ο χρόνος σου είναι πάρα πολύ καλός και εκτός απο χέρια, μάλλον έπεσες στην πιο καλή μέρα απο πλευράς πρόσφυσης της πίστας των τελευταίων ετών, αν συνυπολογίσεις ότι δεν είχες φρένα και λάστιχα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_army7 last edited by

              Ο χρήστης opterios έγραψε:
              Μη λέτε ό,τι να 'ναι. Πού τα είδατε τα 1:19 με το Fiesta ST; Με το ST οι 4Τ έκαναν 1:17.8. Το Corsa του παιδιού που έγραψε φορά κοντό σασμάν και έχει σημαντικές βελτιώσεις στην ανάρτηση. Το 1:19.4 είναι ένας πολύ καλός και εφικτός χρόνος, κατά τη γνώμη μου.

              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=127
              Seat Ibiza GTi 1:23.03
              VW Polo 1,4 16V 1:23.07
              Peugeot 106 Rallye 1:19.87
              Peugeot 106 GTi 1:19.32

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Αυτοί οι χρόνοι απο μόνοι τους δεν λένε τπτ, είναι μετρήσεις με την παλιά άσφαλτο. Τα μαμα 106 16ν με απλό οδηγό (δλδ όχι αγωνιζόμενο ή δημοσιογράφο....όχι ότι απο μόνη της η ιδιότητα σημαίνει κάτι, αλλά τέλος πάντων ας θεωρήσουμε ότι οι περισότεροι έχουν γνώση) γυρνάει κάπου στο 17,χχ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  last_in_line last edited by

                  καταρχην μη κανετε το κλασικο λαθος...

                  συγκρισεις χρονων απο περιοδικα!!!
                  η' να θεωρειτε δεδομενους καποιους χρονους και να μην πιστευετε αλλους...

                  θεωρω το χρονο του mixali corsa πολυ εφικτο..ακομη και βελτιωσιμο!!

                  αν και δεν ειμαι ο πλεον ειδικος να μιλαω για πιστα μιας και εχω παει 2 φορες...

                  η 1η αναγνωριστικη..χρονος δικαβαλο 1.21.3

                  και η 2η απολυτα ξενερωτικη..πηγα να γραψω χροναρα..( ) και βγηκε προβλημα με τα πισω φρενα..

                  φρεναρα τοσο μονοπαντα που στο τερμα της ευθειας φρεναρα με αναποδο γιατι γυρναγε για τετακε!!! (θεαματικο αλλα οχι για χρονο...)

                  χωρια μια εξοδο που ειχα στα φρενα τις Κ3 και παραλιγο να φερω τουμπα..

                  χρονος τη 2η φορα ..1:20:.2...

                  αμαξι εντελως νορμαλ εκτος απο 4 αμορτισερ...λαστιχα yoko 539 (ισως η χειροτερη επιλογη για πιστα..εκει ηθελα απεγνωσμενα τα potenza 720)

                  βεβαια το 1300αρι μπορει ανετα να σπασει το 1.19...σε νορμαλ μορφη...
                  κα να παιζει με χαμηλα 1.18..(με νορμαλ οδηγο..οχι πειραγμενο.. )

                  θα το μαθουμε σε λιγο καιρο...(ελπιζω οταν λυσω τα..προβληματα νεοτητας που μου βγαζει το εφηβο 12χρονο Γαλλακι..)

                  Υ.Γ η φοτο στην υπογραφη μου ειναι απο τα φρενα που λεγαμε...δεν το πολυ ηθελα το πλασαρισμα...ετυχε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Eγώ με Corsa C 1,4 twinport εργοστασιακό και τελειωμένα λάστιχα γύριζα στο 1:22:ΧΧ.

                    Υπό ιδανικές συνθήκες (αυτοκινήτου, πίστας και οδηγού) πιστεύω πως μπορεί οριακά να πέσει ακόμα και στο 1:20:ΧΧ.

                    Το 1:19:ΧΧ για στημένο ελαφρύ και ίδιας ιπποδύναμης με το δικό μου 8βάλβιδο Κόρσα σίγουρα είναι εφικτό, έως και βελτιώσιμο όπως είπε κάποιος!

                    Αν πράγματι ισχύει ότι οι 4Τ με τα νέα (και πιο βαριά) 1400άρια έγραφαν 1:19, όλα τα άλλα περιττεύουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Με τη διαφορα ομως, οτι το 1:19 το εκαναν οδηγοι αγωνων και φυσικα χωρις να λυπουνται καθολου το αυτοκινητο.

                      Οποτε το 1:20, 21 ειναι παρα πολυ δυσκολο να γινει απο 'καθημερινο' οδηγο.

                      *** οι οποιοι οδηγοι αγωνων εχουν κανει και μερικες 100αδες γυρους εκει μεσα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michaliscorsa last edited by

                        Το συνιθισμένο γυρολόγιο μου είναι 1:20-21, χωρίς να ζορίζω το αυτοκίνητο. Με κάποιον άλλο οδηγό που ξέρει ακόμα πιο καλα τα μυστικά της πίστας, και δεν όπως εγώ, ίσως να κάνει και 18 ή και ψηλά 17.

                        Πάντως εχετε κολλήσει με τα άλογα....πχ. αφού ένα αυτοκίνητο με 140 κάνει τόσο χρόνο άρα ένα άλλο με περισσότερα θα κάνει καλύτερο, ΔΕΝ ισχύει απόλυτα κάτι τέτοιο. Οι χρόνοι γίνονται αποκλειστικάαπο τον οδηγό και οι δυνατότητες του αυτοκινήτου απλα τον βοηθάνε.

                        Αγαπητέ AFTER όπως έγραψες...

                        Με τιποτα!
                        Αν κανεις 1:19 με το corsa 1.4 στα Μεγαρα, τοτε βαψ'το και ετοιμασε το για Γερμανικο τουρισμου

                        1:19 κανουν μοτοσυκλετες 100+ ιππων, με ενα γρηγορο και ανετο ρυθμο

                        Ο χρόνος μου είναι οριακός για τον τρόπο οδηγησής μου, και το αμάξι στο όριο του(αν όχι ήδη πάνω απ'αυτό). Τώρα αν σου φαίνεται εξωφρενικός δεν έχεις παρα να έρθεις μαζί την επόμενη φορά που θα ξαναπάω στη πίστα. (Αν είσαι τυχερός μπορεί να είναι έτοιμος και ο Ιταλός...για χρόνους κοντά στο 10 )

                        Επίσης συνονόματο μέλος απο το 106sportclub έχει κάνει 1:17 με 106R 1.3 με λάστιχα δρόμου και 1:14 με σεμισλικ. (Βεβαια ο Rantanplan θα αρχίσει να φωνάζει οτι το ποντίκι ενδέχεται να είχε 1.6 μπλόκ , αλλα εγώ αυτά ξέρω αυτά λέω )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          after last edited by

                          Τα μεγαρα εχουν και εναλακτικες στροφες!
                          Μηπως μιλαμε για πιο μικρο κυκλο πιστας ή για αντιθετη φορα?

                          Michaliscorsa δεν εχω λογο να αμφισβητω τον χρονο σου, απλα μου φαινεται λιγο περιεργο

                          Και σιγουρα τα αλογα δεν κανουν τον χρονο απο μονο τους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michaliscorsa last edited by

                            Οχι μιλάμε για κανονική φορά της πίστας, και όλη την πίστα.

                            +οο για το τελευταιο που είπες .

                            Σπύρο το Corsa είναι 895κιλά και 92hp , δλδ ~9,7kg/hp. Συγκρινέ το με τα καινούργια 1.4 και βάλε στη ζυγαριά το κοντό σασμάν, την ανάρτηση και τα φρένα... βλέπεις να υπάρχει σύγκριση?Επίσης σίγουρα υπάρχει και άλλο περιθώριο να βελτιώσω τον χρόνο μου, αν αλλάξω κάποια λάθη στην οδηγησή μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              MichalisCorsa τα σχολια μου δεν αφορουσαν εσενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                Ρε παιδιά μην βάζεται τα άλογα στην εξίσωση, μιλάμε για γυρολόγιο στα μέγαρα.....όχι για όργωμα χωραφιού

                                Καλά Μιχαλάκη φτιάξε εσύ το Uno και στο 14 αν γυρίσεις να είσαι ικανοποιημένος!

                                Τέλος αν νομίζει κάποιος ότι τα άλογα κάνουν τη διαφορά στα Μέγαρα (Μη μου πει κανεις για Ibiza 1200 & Ibiza Cupra προφανός και εκεί κάνουν διαφορά) ας ρωτήσουν αυτούς που γυρνούσαν σε Χ χρόνο κάνανε PeugeotSporισιο μοτέρ, και πάνω κάτω στα ίδια γυρνάνε.....προς τα κάτω.

                                Η να μας πει ο Mythos (Κωστάκη που είσαι?) όταν έβαλε μοτέρ στο starlet από GT, που διπλασίασε την ιπποδύναμη.....τι έγινε?

                                Επίσης περιμένο τον Τίμο να μιλήσει..................

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης After έγραψε:

                                  ....
                                  Εδω μερικα στυμενα για πιστα 106 rallye δεν μπορουν να κατεβουν κατω απο το 1:25, ...

                                  Τι δε μπορούν να κάνουν;
                                  Είπαμε υπερβολές, αλλά μη το παρακάνουμε βρε ΄συ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Στυμένα λέει,όχι στημένα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Στυμένα λέει,όχι στημένα

                                      (Πάμε να φύγουμε γιατί θα έρθει ο 'κοκκινόπετσος' και θα μας κράξει. )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Μην πειράζεται τον φίλο μου το μηχανόβιο!

                                        Απλά το πέρασε για το τόπικ θάψτε τα Γαλλικά!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_army7 last edited by

                                          Eγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ειδικα σε πιστες που η προσφυση ειναι ασυγκριτως μεγαλυτερη απο αυτη στο δρομο ,κυριο λογο για τους καλους χρονους παιζει η δυναμη. Γνωριζετε οτι μαμα vti κανει 1:15-1:16 ? Kαι ομως ειναι super υποστροφικο και τα περισσοτερα περιοδικα το εχουν θαψει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            after last edited by

                                            Tι γινεται εδω?

                                            Νομιζω εχουμε πολλους λατρες βουνισιου τσαγιου!
                                            Θελετε να δοκιμασετε μια καινουργια ποικιλια?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 3 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr