-
Τι έγινε με εκείνο το τρομερό και φοβερό πρότζεκτ;
Πώς και 'ναυάγησε' έτσι...?
Αν έχετε κάποιο νεο επ'αυτού ή πληροφορίες πείτε τις, μην ντραπείτε!
(έχω 2 τευχη του ΜΟΤΟ με εκτενή παρουσίαση της, άμα θετε τα σκανάρω)
-
Τι έγινε με εκείνο το τρομερό και φοβερό πρότζεκτ;
Πώς και 'ναυάγησε' έτσι...?
Αν έχετε κάποιο νεο επ'αυτού ή πληροφορίες πείτε τις, μην ντραπείτε!
(έχω 2 τευχη του ΜΟΤΟ με εκτενή παρουσίαση της, άμα θετε τα σκανάρω)
-
Τι έγινε με εκείνο το τρομερό και φοβερό πρότζεκτ;
Πώς και 'ναυάγησε' έτσι...?
Αν έχετε κάποιο νεο επ'αυτού ή πληροφορίες πείτε τις, μην ντραπείτε!
(έχω 2 τευχη του ΜΟΤΟ με εκτενή παρουσίαση της, άμα θετε τα σκανάρω)
-
Βασικα πιο πολυ μια επιδειξη δυναμης απο την Honda ηταν!
Αν και απεχθανομαι τα τελευταια δημιουργηματα της honda, το NR καταφερνει ακομα και σημερα να γυριζει κεφαλια με το design του
Η αιτια που το σχεδιασε:
Ως γνωστων περισσοτερη κυλινδροι στα ιδια κυβικα= παραπανω δυναμη!
Τι κι αν πρεπει να ανεβασεις πολλες στροφες, σε εναν αγωνα δεν σε νοιαζει!
Μαξιμουμ κυλινδροι =4 για τους τοτε αγωνες, αρα τι κανουμε?
Βαζουμε 8 ενωμενους κυλινδρους ανα δυαδες(στην ουσια αυτο εγινε), αρα και 8 βαλβιδες στον ''νεο'' ενιαιο κυλινδρο!
Ο κανονισμος μετραει 8 μπιελες, αλλα 4 ΟΒΑΛ ΠΙΣΤΟΝΙΑ!
Ολα οκ!!Ομως....
Τα ελατηρια των πιστονιων, περνανε απο 30 κατεργασιες ωστε να γινουν αξιοπιστα(που ποτε κανεις δεν μπορεσε να δει αν ειναι οντως), και φυσικα ειναι πανακριβα!
Θυμαμαι οτι ειχε γραφτει οτι ΤΟΤΕ ηθελες το κοστος μισου SS1000 για να τα αλλαξεις σε περιπτωση ζημιας, οποτε και....Θυμαμαι, πριν το πουλησουν, που το ειχαν στο ''no limits'' για επιδειξη!
Πραγματικα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!
Edit:
Φυσικα μιλαω για το NR750, γιατι πολλα χρονια πριν η honda ετρεχε στους αγωνες GP500 με ενα τετραχρονο ΝR500 με την ιδια φιλοσοφια!
Δεν καταφερε να κανει κατι, ηταν πολυ βαρυ.
Ποιος ξερει αν θα ξανακανει κατι στο μελλον!
Θα ειχε πολυ ενδιαφερον ενα 32βαλβιδο 800(πλεον, τελος τα 1000cc για τα MotoGP) με 250+ ιππους -
Τα οβάλ πιστόνια καταργήθηκαν ομως νομίζω.
Οπως και να'χει, από τότε δεν προχώρησε καθόλου το όλο θέμα;
Κάποτε ανθρακονηματα είχαν μοναχα τα διστημόπλοια και τώρα εχει και η 'κουτσή μαρία' (τρόπος του λέγειν ε).
Παράξενη εταιρεία αυτη η Χόντα τελικά...
-
Eμεινε εκει το θεμα!
Οπως ειπα μια επιδειξη δυναμης, και μαγκια της που εβγαλε το ολο concept σε παραγωγη!Απο τοτε η honda αρχισε να πεφτει, και εκτος απο την σειρα cbr που σωζεται, εχει βγαλει μονο translap,varadero, cbf1000 και deauville...
Φαντασου οτι αντι για πολυεστερικα, πολλοι περνουν για χρηση πιστας, ολοκληρα κουστουμια απο ανθρακονημα με μολις 600-700
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Τι έγινε με εκείνο το τρομερό και φοβερό πρότζεκτ;Πώς και 'ναυάγησε' έτσι...?
Δε ναυάγησε καθόλου. Η εταιρεία έκανε την επίδειξη τεχνολογίας που ήθελε και αυτό ήταν.
Όλος ο τρόπος σκέψης της εταιρείας αυτής πάρα πολύ διαφορετικός από όλων των άλλων εταιρειών. Ήθελε π.χ. να πάρει πρωτάθλημα με V4 (Όταν οι υπόλοιποι έπαιζαν με 4κύλινδρο εν σειρά) στα superbike και το έκανε.
Έτσι έκανε και με το NR. Το έβγαλε απλά για να δείξει. Μετά έβγαλε και το VFR 750 με 100 ίππους έτσι για 'αντίδραση'. Είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ (Όχι σε οικονομικό μέγεθος) εταιρεία και ξέρει να το δείχνει. -
ΠΟΛΥ μπροστα για την εποχη της. Φοβερο σχεδιο. Και πολυ σπανια πλεον να την βρεις (ειναι και ακριβη ακομη). Μην ξεχναμε η Honda εχει κανει πιο πολυ ονομα απ τις μηχανες που βγαζει παρα για τα αυτοκινητα της. Κατα τη γνωμη μου οι Honda αυτη τη στιγμη σε καθε κατηγορια μπορει να μην ειναι οι πιο γρηγορες αλλα ειναι οι πιο προσεγμενες απο αποψη κατασκευης, υλικων, εργονομιας κλπ. Τις CBR 1000 + 600 τις θεωρω κορυφαιες μηχανες απλα.
-
Πολύ σπάνια και πολύ ακριβή ήταν και τότε που 'παραγόταν'.
Είχε φιαχτεί συγκεκριμένος αριθμός, δε θυμάμαι ακριβώς πόσες. -
Ναι αυτο ενοοω tazio
In 1992 Honda produced around 300 street versions of a 750cc model, the NR (often mistakenly referred to as the NR750), with a 90-degree V angle, the bike became the most expensive production bike at the time when it was selling for $50,000 and with the rarity, they nowadays rarely change hands.
-
Δεν είπα ρε παιδιά ότι έκαναν μια τρύπα στο νερό οι Χοντέοι. Αν είναι δυνατόν.
Απλά δεν είχα περαιτέρω νέα της μηχανής αυτής και της εξέλιξής της και σας ρώτησα.
Τελικα γιατι δεν το υιοθέτησε το όλο σύστημα και στη γραμμή παραγωγής; Τόσα χρόνια πέρασαν, αποκλείεται να το έθαψαν έτσι άδοξα...
-
Ποτέ δε ξέρει κανείς αν θα εμφανίσουν μια νεότερη και πιο προσιτή που είναι το ζητούμενο, έκδοση της NR. Είναι τρελοί αυτοί οι Ιάπωνες.
Γιατί δεν υιοθέτησε το σύστημα αυτό σε μαζικότερη παραγωγή τότε, ίσως να πρέπει να φταίει το κόστος και να περιμένουν κάποιες τεχνικές παραγωγής που θα το μειώσουν.
-
Ποιος ξερει να μας πει τι απεγινε η NR που ειχε το ΜΟΤΟ, και οπως γραφεται παραπανω υπηρχε στο συγγενικο NO-LIMITS?
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Ποιος ξερει να μας πει τι απεγινε η NR που ειχε το ΜΟΤΟ, και οπως γραφεται παραπανω υπηρχε στο συγγενικο NO-LIMITS?Νομιζω την πουλησανε στο εξωτερικο, δυστυχως δεν θυμαμαι καλα!
Η honda εχει κανει ενα ονομα απο το ενδοξο παρελθον της, αλλα πλεον δεν εχει τιποτα να επιδειξει τεχνολογικα στα νεα μοντελα που ειναι εντελως συμβατικα, ουτε και καποια παραπανω αξιοπιστια(απο τους υπολοιπους Ιαπωνες)
Σε καθε κατηγορια (ss, enduro, naked κτλ.) ερχεται τριτη-τεταρτη σαν αποδοση, και δειχνει να σκοπευει πιο πολυ στην φιλοσοφια ''μοτοσυκλετα οσο το δυνατον πιο φιλικη στον αναβατη''I hate Honda, τι να κανουμε?
-
Οντως μήπως εχει μεινει λιγο πισω με την εξέλιξη η Χόντα;
Εκεί δλδ που όριζε τις κατηγορίες (τρανταχτά παραδείγματα η fireblade & cbr600 με το αλουμινένιο πλαίσιο) τώρα 'απλά' ακολουθεί.
Μακάρι να κανει κανένα μπαμ και τώρα και να τους κάνει να ψάχνονται.
-
Η φιλοσοφία της χόντα (περα απο το ισχυρότερο R&D του πλανήτη) είναι να αφήνει πλέον τη Ιαμαχα να παρουσιάζει τα ρο1 ρο6 γουαιζετεφ (πχ) και μετα απο κάποια χρόνια να παρουσιάζει ενα ολοκληρωμένο αριστούργημα -ισως οχι τοσο εκρηκτικα διαφορετικό,αλλα συνολικά καλύτερο-αξιόπιστο και την εγγύηση χοντα.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
αλλα συνολικά καλύτερο-αξιόπιστο και την εγγύηση χοντα.Aυτο ειναι μονο ενας μυθος!
Μεχρι και η BMW φτιαχνει πια πολυ πιο ενδιαφερουσες μοτοσυκλετες, σορρυ
-
Αναμφισβήτητα όλες οι εταιρείες φιάχνουν πλέον καλές αξιόπιστες γρήγορες και γενικά καλύτερες μοτοσυκλέτες απ΄ότιπριν δέκα χρόνια.
Υπάρχουν ταχύτερες σε κάποιες κατηγορίες από τις Χόντα. Υπάρχουν πιο ταξιδιάρες σε κάποιες κατηγορίες από τις Χόντα. Υπάρχουν πιο σπόρ σε κάποιες κατηγορίες από τις Χόντα.
Αλλά στο σύνολο και πριν την επιλογή, κάπου ακούγεται, όλες καλές αλλά αυτό το κάτι που δίνει η Χόντα δε το έχουν.
Αν και νομίζω ότι ξεφεύγουμε από το θέμα, καλό είναι να έχουμε τις επιλογές μας, αλλά και η αντικειμενικότητα είναι καλύτερη. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αναμφισβήτητα όλες οι εταιρείες φιάχνουν πλέον καλές αξιόπιστες γρήγορες και γενικά καλύτερες μοτοσυκλέτες απ΄ότιπριν δέκα χρόνια.
Υπάρχουν ταχύτερες σε κάποιες κατηγορίες από τις Χόντα. Υπάρχουν πιο ταξιδιάρες σε κάποιες κατηγορίες από τις Χόντα. Υπάρχουν πιο σπόρ σε κάποιες κατηγορίες από τις Χόντα.
Αλλά στο σύνολο και πριν την επιλογή, κάπου ακούγεται, όλες καλές αλλά αυτό το κάτι που δίνει η Χόντα δε το έχουν.
Αν και νομίζω ότι ξεφεύγουμε από το θέμα, καλό είναι να έχουμε τις επιλογές μας, αλλά και η αντικειμενικότητα είναι καλύτερη.Σεβαστα ολα αυτα που λες, αλλα πλυν των CBR, τα οποια ειναι και τα μετριοπαθεστερα στην κατηγορια τους, τα μονα μηχανακια που εβγαλε η honda τα τελευταια χρονια, ειναι τα
Varadero 1000
CBF 1000/600
Deaville 700Mετριπαθεστατα μηχανακια για μετριοπαθεστατους αναβατες
Σορρυ -
Ο χρήστης offset έγραψε:
Η φιλοσοφία της χόντα (περα απο το ισχυρότερο R&D του πλανήτη) είναι να αφήνει πλέον τη Ιαμαχα να παρουσιάζει τα ρο1 ρο6 γουαιζετεφ (πχ) και μετα απο κάποια χρόνια να παρουσιάζει ενα ολοκληρωμένο αριστούργημα -ισως οχι τοσο εκρηκτικα διαφορετικό,αλλα συνολικά καλύτερο-αξιόπιστο και την εγγύηση χοντα.να με συγχωραεις, αλλα τα R1 R6 κοντευουν να φτασουν τα 10 χρονια.. τη χοντα ακομα την περιμενουμε.. εκτος αν θες να πεις οτι παρουσιαζει ενα ομορφο μηχανακι που δειχνεις γαματος πανω αλλα
Project: HONDA NR