-
H Z06 είναι πιο γρήγορη από την 430 σε πίστα. Πιστεύεις ότι η Ζ06 είναι πιο σπορ από την 430?
430? Α, ναι η facelifted 360. Απο την 430 ως και το νεο civic το απλο πιστευω οτι ειναι πιο sport...(τα εχω δει διπλα διπλα γι αυτο το λεω...)
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
όπως γνωρίζεις , ενα αυτοκίνητο δεν ειναι μόνο ενας ψυχρος αριθμός σε ενα γυρολογιο μιας πιστας....
Και ομως ειναι (παντα για τα sport μοντελα)
Nonononono. Ποιός το λέει αυτό;
Άν ήταν έτσι το OPC είναι το πλέον σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Άν ήταν έτσι το OPC είναι το πλέον σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Τι, δεν είναι;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......
ΑΙΣΧΟΣ....
Ρε, πας καλά; Αν το αυτοκίνητο είναι ΚΑΛΟ και ΣΤΡΙΒΕΙ και ΠΑΕΙ, τι σκατά σε νοιάζει τι έχει από κάτω;
αντι να παμε μπροστα, πηγαινουμε πισω....
το θεμα δεν ειναι μονο να στριβει και να πηγανει γρηγορα. οπως γνωριζεις ενα αυτοκινητο χτιζεται πρωτα απο την πισω αναρτηση και μετα απο την μπροστα....
και στην τελικη μιλαμε για ενα σπορ αυτοκινητο εν ετη 2007 ..... ενα αυτοκινητο το οποιο εχει μια ιστορια πισω του με πολυ ισχυρους προγονους...αλλα απο οτι φαινεται δεν κραταμε τα καλα του παρελθοντως, κοιταμε μονο την φινετσα και ποσο πορτ μπαγκαζ εχει...
εκει που πρεπει να κερδιζει συνεχως ποντους η χοντα , εκει τους χανει τελικα...
απο οτι φαινεται τελιωσαν οι εποχες που τα αυτοκινητα με 185 (ραλλυ) και 205 (type R) πελμα λαστιχου μπορουσαν να ξεσκισουν πολλα δηθεν γρηγορα αυτοκινητα....
καλυτερα για να μη σκοτώνονται και τα παιδάκι με τα μπροστόβαρα...
Αν δε το ειχαν διαφημίσει τόσο πολύ θα γλιτώναμε και τα παιδιά που σηκώνανε το πόδι από το γκάζι στις στροφές -
ΑΣΧΕΤΟ KAI ΑΚΥΡΟ ΕΝΤΕΛΩΣ....... coyote
-
Θα συμφωνήσω με τον popolaro πως εκτός απο άσχετο είναι και λάθος, για εμένα, αυτή η άποψη.
-
καλα,,,... οτι θελετε παιδιά
Αν σας αρέσουν αυτά τα μικρά που στρίβουν, να ξέρετε ότι με το βάρος μπροστά στα Μέγαρα στρίβουν εύκολα...
Εξω είναι το πρόβλημα
και ειδικότερα ο λόγος που οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα περιορίζουν είναι γι αυτό το λόγο. Στο όριο είναι δύσκολα και μάλλον δεν αφορούν πολύ κόσμο πλέον.
Αυτή είναι η άποψη μου. Σεβαστείτε την. -
Συμφωνώ απόλυτα .
-
coyote Σεβαστή η γνώμη σου και σωστή.
-
Όλες οι γνώμες σωστές και σεβαστές. Ζήτω το γκρί
Πόσο περίπου θα κοστίζει το Τάπερ γνωρίζουμε? -
Πάντως έχω βρεί κανα 2 ωραία μτχ facelift...μούρλια! Μεταξύ μας τώρα ασχέτως που είμαι χοντάκιας του δε μποουν,με το νιου τάπερ δεν κυκλοφοραγα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όλες οι γνώμες σωστές και σεβαστές. Ζήτω το γκρί
Πόσο περίπου θα κοστίζει το Τάπερ γνωρίζουμε?32 κοπλε πιστευω
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
καλα,,,... οτι θελετε παιδιάΑν σας αρέσουν αυτά τα μικρά που στρίβουν, να ξέρετε ότι με το βάρος μπροστά στα Μέγαρα στρίβουν εύκολα...
Εξω είναι το πρόβλημα
Ειδικά έξω είναι που ξεχωρίζουν. Στη πίστα μπορεί να ξεχωρίσει και ένα αυτοκίνητο με λιγότερο καλά δυναμικά χαρακτηριστικά απο ένα rallye π.χ.
...και ειδικότερα ο λόγος που οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα περιορίζουν είναι γι αυτό το λόγο. Στο όριο είναι δύσκολα και μάλλον δεν αφορούν πολύ κόσμο πλέον.
Αυτή είναι η άποψη μου. Σεβαστείτε την.Συμφωνώ απόλυτα με αυτό,αλλά το οτι δεν παράγονται αντίστοιχης φιλοσοφίας αυτοκίνητα δε σημαίνει πως είχαν πρόβλημα.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
καλα,,,... οτι θελετε παιδιά
Αν σας αρέσουν αυτά τα μικρά που στρίβουν, να ξέρετε ότι με το βάρος μπροστά στα Μέγαρα στρίβουν εύκολα...
Εξω είναι το πρόβλημα
Ειδικά έξω είναι που ξεχωρίζουν. Στη πίστα μπορεί να ξεχωρίσει και ένα αυτοκίνητο με λιγότερο καλά δυναμικά χαρακτηριστικά απο ένα rallye π.χ.
...και ειδικότερα ο λόγος που οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα περιορίζουν είναι γι αυτό το λόγο. Στο όριο είναι δύσκολα και μάλλον δεν αφορούν πολύ κόσμο πλέον.
Αυτή είναι η άποψη μου. Σεβαστείτε την.Συμφωνώ απόλυτα με αυτό,αλλά το οτι δεν παράγονται αντίστοιχης φιλοσοφίας αυτοκίνητα δε σημαίνει πως είχαν πρόβλημα.
εγω πιστεύω ότι το ραλλυ ήταν προβληματικό για πολύ νέους ανθρώπους άπειρους στην πολύ σπορ οδήγηση
-
να δώσω και ένα παράδειγμα δικό μου
Μου αρέσει που καινούργιο ΤΑΠΕΡ έχει VSA... Θα με βόλευει στη βροχή...
Δεν είμαι τελείως φλώρος αλλά τι πειράζει να το έχεις?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εγω πιστεύω ότι το ραλλυ ήταν προβληματικό για πολύ νέους ανθρώπους άπειρους στην πολύ σπορ οδήγηση
Προβληματικό δεν ήταν/είναι το Rallye αλλά προβληματικός ήταν/είναι ο συνδιασμός Rallye με άνθρωπο που δε ξέρει τι έχει αγοράσει και κυρίως γιατί το έχει αγοράσει. Ήταν φθηνό και δυστυχώς αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο πολλών μικρών σε ηλικία ατόμων.
Φυσικά και ένα σύστημα ασφαλείας είναι καλοδεχούμενο,αρκεί να απενεργοποιείται πλήρως, καθώς δε θέλουμε πάντα να οδηγούμε με πάντες κ.α. Εννοείται πως επικροτώ το VSA στο νέο Type-R. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
εγω πιστεύω ότι το ραλλυ ήταν προβληματικό για πολύ νέους ανθρώπους άπειρους στην πολύ σπορ οδήγηση
Προβληματικό δεν ήταν/είναι το Rallye αλλά προβληματικός ήταν/είναι ο συνδιασμός Rallye με άνθρωπο που δε ξέρει τι έχει αγοράσει και κυρίως γιατί το έχει αγοράσει. Ήταν φθηνό και δυστυχώς αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο πολλών μικρών σε ηλικία ατόμων.
Φυσικά και ένα σύστημα ασφαλείας είναι καλοδεχούμενο,αρκεί να απενεργοποιείται πλήρως, καθώς δε θέλουμε πάντα να οδηγούμε με πάντες κ.α. Εννοείται πως επικροτώ το VSA στο νέο Type-R.αυτό λέω με άλλα λόγια.... Νεος χωρίς πείρα
-
Παρεπιπτόντως,απο κεί που είδα το ενα ταπερ,πριν απο λίγο καιρό είχε ακόμη ενα το οποίο πωλήθηκε στην επαρχία.Αγοραστής όπως μου είπαν ενας 19χρονος.Και λέω εγώ τώρα.Καλύτερα 120 άλογα και υπερστροφική συμπεριφορά, ή 200λογος διάολος με ουδέτερη?Στα 22 μου όταν αγόρασα το 106 νόμιζα ότι ήμουν εγκρατης και αποδείχτηκα παρανοικός.Πέρασε κανας χρόνος μέχρι να βρώ την άκρη μου.Ε δε θέλω να φανταστώ κανέναν 19χρονο με 200 άλογα.
-
το ίδιο πρόβλημα είδα στον εαυτό μου (κοιτώντας στο παρελθόν) όταν πήρα το πρώτο εντουρο,,,...
Μιλάμε για πολύ σουζα.,.. (20 ετών)... Να δω τι θα πω στο γιό μου....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το ίδιο πρόβλημα είδα στον εαυτό μου (κοιτώντας στο παρελθόν) όταν πήρα το πρώτο εντουρο,,,...Μιλάμε για πολύ σουζα.,.. (20 ετών)...** Να δω τι θα πω στο γιό μου**....
Τίποτα να μη του πείς. Αφησε να κάνει και να πάθει αν χρειαστεί. Δηλαδή όσοι κάναμε και πάθαμε τι το κακό έγινε. Χαλάσαμε σα προσωπικότητες;
Να στο πω διαφορετικά. Από το να γίνει φλώρος (Μέσω των πάντα καλοπροαίρετων συμβουλών) καλύτερα να τα μάθει μόνος του τα καλά και τα άσχημα.
Εντελώς εκτός θέματος (και εντελώς εκτός της δικαιοδοσίας μου) αλλά μου ήρθε αυθόρμητα.
Honda Civic Type-R 2007