-
για αγορα μεταχειρισμενου οικογενειακου, ακουω γνωμες ,ειδικα αν καποιος ειναι η ηταν κατοχος καποιου απο τα δυο παραπανω. ευχαριστω
-
για αγορα μεταχειρισμενου οικογενειακου, ακουω γνωμες ,ειδικα αν καποιος ειναι η ηταν κατοχος καποιου απο τα δυο παραπανω. ευχαριστω
-
για αγορα μεταχειρισμενου οικογενειακου, ακουω γνωμες ,ειδικα αν καποιος ειναι η ηταν κατοχος καποιου απο τα δυο παραπανω. ευχαριστω
-
μπορω να σου πω οτι το 460 ειναι καλη λυση, ποιοτικο και ειδικα η εκδοση τουρμπο ειναι φοβερη...
η καρινα σε σχεση με το βολβο δε μου γεμιζει το ματι... -
εχω ακουσει οτι εχει δυσευρετα και ακριβα ανταλλακτικα
-
διολου απιθανο!
ποσο τα βρηκες τα δυο αμαξια? αν εβρισκες αβενσις θα τανε πολυ καλυτερα... -
Για Volvo δε ξέρω, Carina ε είχα. Είναι άπαιχτο. Να κοιτάξεις να είναι αυτό με τους 115 ίππους γιατι μετά βγήκε με 110. Με μόνες αλλαγές 15 ζαντα και bilstein με eibach ελλατήρια το αμάξι ήταν τέλειο. Μπορεί να μην του φαίνεται αλλά 200ρίζει άνετα. Εχω δεί και 225 κοντερισια. Ροπή στις 4800 στροφές και με πέμπτη ταχύτητα κοντή έχει κάτι ανοίγματα τρομερά. 150-180 δεν το πιάνεις. Προσπεράσματα 80-110 με τρίτη χάνεται. Κατανάλωση 9 λίτρα στην πόλη 7-8 ταξίδι. Εχω δεί και 6,02 εθνική με 90. Απο χώρους δεν το συζητάω, μεγαλύτερο δεν βρίσκεις. Ανεβοκατέβαινα Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,30 ώρες. Το χάρηκα 180000 χλμ απροβλημάτιστα το πούλησα σε τέλεια κατάσταση και πήρα MR2. Για κανένα άλλο δεν το άλλαζα.
Οτι άλλο θέλεις, ευχαρίστως.
-
ο κινητηρας των 110 ειναι του αβενσις μαλλον ε?
-
απο 5000 και πάνω , το avensis αρχίζει απο τα διπλά και βάλε, για το καρινα εχω ακούσει πολλα καλά λόγια από ολους τους γνωστούς, αλλα για το βολβο τίποτα . δεν υπάρχει τίποτα ουτε στο αρχείο των 4τροχών.
αλλά από ξένα φορουμ ακούω πολυ καλες κριτικές. -
silvertommy ποσο το πούλησες αν επιτρέπεται;
-
γενικα τα βολβο ειναι παρεξηγημενα...
-
adis4gr απ οτι ειδα εχεις nissan primera του 91 , μηπως θυμασαι τις χρονιες που αλλαζε το primera η nissan; αν θυμαμαι καλα το τελευταιο πρωτοκυκλοφορησε περυσι. ολα τα nissan στο χωριο μου ειναι ,τερατα αξιοπιστιας , δουλεμενα σε καροδρομους η χωμα. δεν θα το προτεινες;
-
χμ με τα χρονια δε τα παω καλα...το τελευταιο πριμερα πρεπει να κυκλοφορουσε 2-3 χρονια,ορκο δε παιρνω...σαν εμφανιση λεει αλλα σαν ευρυχωρια νομιζω οτι ειναι μικροτερο απο την καρινα πχ., ο πατερας μου εχει πριμερα 1.6 του 91 και ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο,σχετικα σπορτιφ στησιμο και αναρτηση multilink κοινως πολλαπλων συνδεσμων μπροστα! φυσικα στα χερια του δεινοπαθει το κακομοιρο απο την αδιαφορια!!! 5 ατομα δε θα χωρεσουν οπως στο αβενσις πχ επ'ουδενι λογο. αλλα 4-4,5 θα ναι μια χαρα! ο κινητηρας της ειναι στους 90 ιππους για 1075 κιλα και εχει ενα μικρο δισταγμο στις 2000στροφες αλλα μετα ειναι πολυ καλα (αν το φροντιζεις βεβαια! )
κατα το 93 βγηκε με συστημα τροφοδοσιας MPi και 102 ιππους, ακομα πιο φροντισμενο μοντελο! αν σκεφτεσαι πριμερα καθολου κοιτα να αποφυγεις εκεινα τα μοντελα του 95 που εκαναν θραυση μονο ως ταξι! η δικια μας μου φαινεται φερραρι μπροστα τους!
επειδη δε ξερω τι εννοεις το τελευταιο σου λεω οτι εχουν κυκλοφορησει 4 μοντελα και το τελευταιο με την καμερα οπισθοπορειας ειναι του 2002 τελη.
εγω παντως τη δικια μας με τους 102 θα την ξαναπαιρνα με κλειστα τα ματια!διδασκε τοτε,στεκεται καλα ακομα και σημερα! πιστεψε με αντεχει και οτι μπορει κανει απεναντι στον πατερα μου... -
110 ίπους είχε και το carina λίγο πριν αλλαχτεί το μοντέλο. Ψάξε για 115.
Το πούλησα 2,800,000 δρχ πέρυσι τον Φεβρουάριο, ατρακάριστο, αγραντζούνιστο με συναγερμο air-condition, 6-δισκο cd και όλα ηλεκτρικά. Μοντέλο GLi sedan. Xωρις abs. 180000 xlm. Μη σε φοβίζουν τα πολλά χλμ, αμα είναι σωστά δουλεμένο και συντηρημένο δεν έχει ανάγκη.Τώρα έχει κάνει 200,000 χλμ. και δεν χρειάζεται ούτε καταλύτη.
-
Carina με κλειστα ματια! Το συγκεκριμενο Volvo το ειχε γνωστος μας. Αξιοπιστια μηδεν...
-
Συμφωνα και εγω για το Volvo γνωστός όλο το έβριζε μέχρι να το πουλήσει. Κατασκευή στην Ολλανδία (μάπα) Κιβώτιο και κινητήρας χάλια, μάλιστα ο κινητήρας π΄ρεπει να είναι κάποιος παλιός της Renault (του 21 νομίζω)
-
ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΕΙΤΟΝΑ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΡΙΝΑ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ(ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΝΕΣΗΣ-ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΩΡΑΣ).
ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙ,ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ASTRA 1.6,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ASTRA,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΥ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΙΝΑ. -
ο κινητηρας ειναι στα 1721 κ.ε., της ρενω...να σημειωσω οτι εχω εμπειρια απο το τουρμπο και οχι απο το απλο! το τουρμπο πετουσε και στανταρ δε συγκρινεται με την καρινα...
η αξιοπιστια του ηταν σχετικα καλη σιγουρα οχι καρινα βεβαια αλλα και η καρινα αποκλειεται να ταξιδευε οπως αυτο. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο κινητηρας ειναι στα 1721 κ.ε., της ρενω...να σημειωσω οτι εχω εμπειρια απο το τουρμπο και οχι απο το απλο! το τουρμπο πετουσε και στανταρ δε συγκρινεται με την καρινα...
η αξιοπιστια του ηταν σχετικα καλη σιγουρα οχι καρινα βεβαια αλλα και η καρινα αποκλειεται να ταξιδευε οπως αυτο.Ισχύει οτι πολλές τουρμπίνες της Volvo παρουσίαζουν πρόβληματα ή είναι ψέμα?
-
με την τουρμπινα?τουλαχιστον στη περιπτωση που ξερω οχι...το αυτοκινητο ηταν μεταχειρισμενο κιολας, αν θυμαμαι καλα ειχε κατι μικροπροβληματα με τα ηλεκτρικα του...ηταν ομως τεθωρακισμενο!
volvo 460 η toyota carina e