-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......ΑΙΣΧΟΣ....
Μάλλον οι δεύτεροι μεγαλύτεροι. Τους πρόλαβαν οι τεχνικοί της Ρενώ.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......
ΑΙΣΧΟΣ....
Μάλλον οι δεύτεροι μεγαλύτεροι. Τους πρόλαβαν οι τεχνικοί της Ρενώ.
where???
-
Νεο Clio rs
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Νεο Clio rsκαι παλιό
-
συγκρινουμε δηλαδη τις λυσεις των γαλλων με αυτες των ιαπωνων?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
συγκρινουμε δηλαδη τις λυσεις των γαλλων με αυτες των ιαπωνων?Όχι απλά αναφέρουμε ότι έχουν κοινή βάση.
Το αποτέλεσμα των Γάλλων είναι (όπως τουλάχιστον έχει γραφτεί μια και το αυτοκίνητο ακόμα δεν έχει έρθει) πάρα πολύ καλό.
Ας περιμένουμε και το αποτέλεσμα των Ιαπώνων και τότε κρίνουμε αν είναι σωστό ή όχι, αν είναι αποτυχημένοι ή όχι σα μηχανικοί. (Αν και τα σύγχρονα οχήματα πλέον δυστυχώς τα σχεδιάζουν τα οικονομικά τμήματα των εταιρειών).
Ας περιμένουμε λοιπόν και μετά οι παντογνώστες αδικημένοι πιλότοι του φόρουμ που έμειναν χωρίς μονοθέσιο μπορούν ελεύθερα να εκφράσουν τη γνώμη τους.Αλήθεια όλοι όσοι εδώ μέσα κρίνουν τις λύσεις των εργοστασίων άραγε μπορούν να πάνε το κάθε αυτοκίνητο στα όριά του;
Ή μπερδεύνται όταν φτάνουν στα δικά τους όρια και νομίζουν ότι είναι του αυτοκινήτου που οδηγούν. Μιλώ πάντα για το μέσο όρο των μελών του φόρουμ κι όχι για αγωνιζόμενους -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
συγκρινουμε δηλαδη τις λυσεις των γαλλων με αυτες των ιαπωνων?
Όχι απλά αναφέρουμε ότι έχουν κοινή βάση.
Το αποτέλεσμα των Γάλλων είναι (όπως τουλάχιστον έχει γραφτεί μια και το αυτοκίνητο ακόμα δεν έχει έρθει) πάρα πολύ καλό.
Ας περιμένουμε και το αποτέλεσμα των Ιαπώνων και τότε κρίνουμε αν είναι σωστό ή όχι, αν είναι αποτυχημένοι ή όχι σα μηχανικοί. (Αν και τα σύγχρονα οχήματα πλέον δυστυχώς τα σχεδιάζουν τα οικονομικά τμήματα των εταιρειών).
Ας περιμένουμε λοιπόν και μετά οι παντογνώστες αδικημένοι πιλότοι του φόρουμ που έμειναν χωρίς μονοθέσιο μπορούν ελεύθερα να εκφράσουν τη γνώμη τους.Αλήθεια όλοι όσοι εδώ μέσα κρίνουν τις λύσεις των εργοστασίων άραγε μπορούν να πάνε το κάθε αυτοκίνητο στα όριά του;
Ή μπερδεύνται όταν φτάνουν στα δικά τους όρια και νομίζουν ότι είναι του αυτοκινήτου που οδηγούν. Μιλώ πάντα για το μέσο όρο των μελών του φόρουμ κι όχι για αγωνιζόμενουςμαλλον φιλτατε ταζιο δεν εχει καταλαβει τι εχει γραφτει και το μονο που κανεις ειναι να υποβιβαζεις προσωπα και υποληψεις.....
κανεις δεν μιλησε , ουτε για ορια ουτε για απολυτα γκαζιαεχουμε μια καραμελα στο στομα και την πιπιλιζουμε.....
κριμα , γιατι μου χαλας την πολυ καλη εικονα που ειχα σχηματισει γυρω απο το προσωπο σου....
-
Αν έκανες μόνο εσύ αναφορά για την κακή επιλογή του κατασκευαστή στο θέμα του πίσω άξονα θα δικαιολογούσα το 'στράβωμα'. Αλλά δεν είσαι ο μόνος οπότε μάλλον βιάστηκες.
Τι να γίνει όταν ψαχνόμαστε να τη πούμε σε κάποιον κάνουμε και λάθη, έτσι είναι. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007......
κριμα , γιατι μου χαλας την πολυ καλη εικονα που ειχα σχηματισει γυρω απο το προσωπο σου....
Μα γιατί μαλώνετε ρε παιδιά ? -Για εναν ημιάκαμπτο ρε μπάρμπα,τρέχει τπτ?
Τι γραφικοί που είστε ώρες ώρες...
-
Περισσότερες φωτογραφίες:
http://www.carmagazine.co.uk/images/art ... _560px.jpg
http://www.carmagazine.co.uk/images/art ... _560px.jpg
http://www.carmagazine.co.uk/images/art ... _560px.jpg -
- Το αμάξι είναι προφανές ότι θα έχει ημιάκαπτο (δεν υπήρχε αναφορά, άρα δεν θα έχει βασικές αλλαγές)
- είναι επίσης προφανές ότι θα είναι γαμάτο (τι στο διαβολο φτιάχνουν τόσους μήνες)
- Δεν είναι μαλάκες.... Δε θα καθόντουσαν να το ρυθμίζουν με τις ώρες αν είναι να μη στρίβει...
- Αν οδηγήσετε ταπερ του 2002 και πάτε στα σαμαράκια δεν έχει διαφορά από ένα αμάξι από ημιάκαπτο. Πηδάει και αυτό ολόκληρο γιατι το αμάξι είναι πέτρα
Γι αυτό να μην ξανακούσω κανέναν ότι μόνο ο ημοάκαπτος πηδάει κλπ....
Γενικά τα πολύ σπορ δε συμπαθούν τις ανωμαλίες γιατί κινούνται ολόκληρα με μία μικρή αίσθηση καρτ, όλο το αμάξι μαζί
-
γιατι δε πάτε και στο σιτε που σας είπα....
Εχει και βιντεακια πως οδηγείται ένα type-R (2002-2006)
και όλες τις φωτογραφίες από το καινουργιο.... Ειναι λίγο περίεργο σιτε.... στη γωνία βγάζει κάτι νούμερα και εκεί κα΄νεις κλικ και πας σε άλλα μενου
-
ειναι κουκλι παντως...απο οτι λενε το παλιο type-r πηγαινε καλα σε σχεση με τα τουρμπατα και λογω ατμοσφαιρας αρα αυτο θα ναι τουλαχιστον καλο...
-
Τιμή ξέρουμε;Δεν πιστεύω να ξεπεράσει τα 30000Ε
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
και κατι αλλο ....... μιας και το ειπεςαλλο μακφερσον, αλλο πεταμενος ημιακαμπτος.....
μην μπερδευουμε την πουτσα με την βουρτσα......
και βασικα το μπουρδελο της χοντα φανηκε απο νωρις...... με τις διαστασεις των ελαστικων της , τοσο στα μικρα της μοντελα 225/45/17 στο 1,800 αρι (ΕΛΕΟΣ)
οσο και στο ταπερ με 225/40/18ρομπες....ε ρομπες
Τι κόλλημα έχει φάει με τις ζάνες
Ολα τα gti πάνω κάτω τελικά με 18αρα πωλούνται
Δες και τα golf... Οι περισσότεροι με 18αρα παραγγέλνουν?
Ο πελάτης θέλει αυτό το πράμα και αν δε του το δώσεις θα το βάλει και μόνος του. (εννοω οπελάτης που παίρνει αυτό το αμάξι) -
Από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το νέο-space-Civic, η Honda έκανε ένα βήμα πίσω τοποθετόντας τον ημιάκαμπτο (τουλχ σε οδική συμπεριφορά, εν αντιθέσει με τους χώρους).
Θα μπορούσε να είχε δώσει στο Civic διαφορετικό χαρακτήρα με άλλες λύσεις στην πίσω ανάρτηση...
Τα εύσημά μου πάντως για τους μεγαλύτερους χώρους σε συνδυασμό με τις μικρότερες διαστάσεις...
Όσον αφορά το νέο space-τάπερ, ας περιμένουμε να δούμε,
λογικά θα έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά,
έστω και με την 'αντιστρεπτική'..... -
Οι μεγαλύτεροι χώροι δεν οφείλονται στον άξονα, αλλά στο ντεπόζιτο που είναι μπροστά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι μεγαλύτεροι χώροι δεν οφείλονται στον άξονα, αλλά στο ντεπόζιτο που είναι μπροστάαν χρησιμοποιούσε όμως multilink πίσω, θα περιόριζε το διαθέσιμο χώρο
-
τουλαχιστον δε θα το μπερδευαμε με πολυμορφικο
-
Αμεσως μαθαμε κατι αρνητικο (?) για ενα αμαξι και το αναμασαμε σαν τσιχλιτσα Ακομη δεν εχει επιβεβαιωθει πως θα ειναι η πισω αναρτηση στο R παντως, οποτε μεχρι να γινει αυτο...
Και φυσικα το οτι η Honda εβγαλε το concept R σε αμαξι παραγωγης και εχει κανει το civic να φαινεται 10 χρονια μπροστα απο τους αντιπαλους του μονο θετικο μπορει να ειναι οταν οι αλλοι κανουν συνεχως facelifts και εμπλουτιζουν ολη τη γκαμα τους με ενδοοικογενειακα χαρακτηριστικα
Αμαξαρα κατα τη γνωμη μου. Ειναι πολυ μπροστα ο καμικαζι (για ακομη μια φορα)
Honda Civic Type-R 2007