Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 315
    • 316
    • 120 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50504
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Από πότε οι εγκάθετοι επεξηγούν τα εγκάθετα post τους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:
        Από πότε οι εγκάθετοι επεξηγούν τα εγκάθετα post τους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Δεν το πιάσες

          αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ -κι έχει ο ανταγωνισμός- κινητήρα 1.4/140/170 είναι πιεσμένος

          αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 200/240 είναι πιεσμένος/αγωνιστικός/homologation special

          αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ turbo είναι φτηνά άλογα

          αφού δεν έχει 3.2/343 είναι πιεσμένος κι αυτός και σπάει/ειδική έκδοση/αγωνιστικός

          σωστόοοο...

          πες το ντέ, λιανά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            mezzanine

            Ο χρήστης funkyreverend ένα ποστ πριν έγραψε:
            άρα, τελικά, θέμα οικονομικού κινητήρα μάλλον δεν υφίσταται...εκτός και αν κερδίζει μέσα στην πόλη, πράγμα για το οποίο χρειαζόμαστε ακριβώς ίδιες συνθήκες για να συγκρίνουμε. Τα νούμερα που άκουσα, τα πιστεύω, αλλά δεν θεωρώ ότι υπερέχουν σαφώς από τον παλιό 1.8Τ.

            Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να είναι πιο οικονομικό από τον 1.8Τ. Το ζήτημα είναι πόσο, πού και αν αξίζει το ρίσκο με τον ΤΤ κινητήρα. Στην Ελλάδα ειδικά το GT/TSi κερδίζει και άλλη μια μάχη λόγω κυβικών (και τιμής λόγω 1.4). Στο εξωτερικό, για ποιον λόγο να μην συνέχιζε κάποιος με το 1.8Τ του;

            12,5 λίτρα το GTi; Εγώ αν θελήσω να πιάσω 12,5 λίτρα πρέπει να με κυνηγάει όλη η Τροχαία Θεσ/νίκης και Χαλκιδικής...αν δεν μιλάς για μποτιλιάρισμα 3 ωρών, όπου τα έχουμε χαλαρά!!!

            Για να μην παρεξηγηθώ, ξαναλέω ότι το εξετάζω το θέμα με συγκριτική ανάλυση και όχι απόλυτα. Ξαναλέω ότι ο TSi αποκλείεται να είναι μάπα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Πάντως Γλυφάδα-Ανάβυσο-Γλυφάδα το GT έκαψε οριακά περισσότερο από το GTi (10,9 έναντι 10,7) ενώ τα 2 αυτοκίνητα πηγαίνανε με τον ίδιο ρυθμό..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Η μέτρηση ήταν σωστή ή χωρίς μηδενισμένους υπολογιστές κάποιο από τα 2;

                Αν ήταν η μέτρηση σωστή,...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Η μέτρηση ήταν σωστή ή χωρίς μηδενισμένους υπολογιστές κάποιο από τα 2;

                  Αν ήταν η μέτρηση σωστή,...

                  ξεκίνησαν και τα δύο από το σπίτι με μηδενισμένους υπολογιστές και ακριβώς την ίδια διαδρομή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Η μέτρηση ήταν σωστή ή χωρίς μηδενισμένους υπολογιστές κάποιο από τα 2;

                    Αν ήταν η μέτρηση σωστή,...

                    ξεκίνησαν και τα δύο από το σπίτι με μηδενισμένους υπολογιστές και ακριβώς την ίδια διαδρομή

                    Τι μου λέτε ρε παιδιά...Εγώ νόμιζα ότι θα έκαιγε σαν 1.4αρι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-skordos last edited by

                      Οπότε μάλλον πρόκειται για σωστή μέτρηση..

                      Ίσως όμως αυτό να συνέβη για τη συγκεκριμένη διαδρομή. Δε νομίζω να ισχύει γενικά ότι το GT καίει το ίδιο με το GTI, οδηγώντας τα στον ίδιο ρυθμό.

                      Εκτός από τα χαρακτηριστικά της όποιας διαδρομής, πιστεύω ότι παίζει ρόλο και για τι ταχύτητες μιλάμε. Δε μπορεί σε χαμηλές σχετικά ταχύτητες ο TSI να καίει όσο ο TFSI.
                      Σε μεγάλες ταχύτητες βέβαια μπορεί να συμβαίνει αυτό ή να καίει και περισσότερο, γιατί ενδεχομένως πιέζεται περισσότερο.
                      Η μετάδοση είναι ίδια και στα δύο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Υπήρξαν και 'αντικοινωνικές' ταχύτητες και διάφορα ανοίγματα για να υπάρξει σύγκριση των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων. Σχεδόν πάντα το GTi πήγαινε με μία σχέση πάνω συγκριτικά με το GT.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                          Η μέτρηση ήταν σωστή ή χωρίς μηδενισμένους υπολογιστές κάποιο από τα 2;

                          Αν ήταν η μέτρηση σωστή,...

                          ξεκίνησαν και τα δύο από το σπίτι με μηδενισμένους υπολογιστές και ακριβώς την ίδια διαδρομή

                          Τι μου λέτε ρε παιδιά...Εγώ νόμιζα ότι θα έκαιγε σαν 1.4αρι

                          να βλέπαμε πόσο θα καιγε ένα ατμοσφαιρικό 1.400άρι αν προσπαθούσε ν'ακολουθήσει -από μακριά έστω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Ένα μοτέρ που δουλεύει ας πούμε 1,5 μπαρ με ενισχυμένα και μελετημένα εντόσθια είναι πιεσμένο; Δεν νομίζω.

                            το gt δε δουλευει 2,5 μπαρ overboost????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              1,5 bar + 1 bar ατμοσφαιρική πίεση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                Ένα μοτέρ που δουλεύει ας πούμε 1,5 μπαρ με ενισχυμένα και μελετημένα εντόσθια είναι πιεσμένο; Δεν νομίζω.

                                το gt δε δουλευει 2,5 μπαρ overboost????

                                όχι πάλι

                                Το δικό σου -κι εκατομμύρια άλλα- δουλεύει με 1 bar

                                1,5 Bar είναι η max πίεση των turbo + 1 bar ατμοσφαιρική πίεση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-skordos last edited by

                                  Να υποθέσω με Super αμόλυβδη και τα δύο..?
                                  Το λέω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα παρατηρούνται διαφορές στην κατανάλωση και γι αυτό το λόγο..

                                  Ο TSI καίει και απλή αμόλυβδη χωρίς πρόβλημα? Υπάρχει εμφανής διαφορά στην απόδοσή του σε σχέση με την 100άρα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Η μέτρηση ήταν σωστή ή χωρίς μηδενισμένους υπολογιστές κάποιο από τα 2;

                                    Αν ήταν η μέτρηση σωστή,...

                                    ξεκίνησαν και τα δύο από το σπίτι με μηδενισμένους υπολογιστές και ακριβώς την ίδια διαδρομή

                                    Τι μου λέτε ρε παιδιά...Εγώ νόμιζα ότι θα έκαιγε σαν 1.4αρι

                                    να βλέπαμε πόσο θα καιγε ένα ατμοσφαιρικό 1.400άρι αν προσπαθούσε ν'ακολουθήσει -από μακριά έστω

                                    7-7,5 ένα FSi 90άρι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης kostas skordos έγραψε:
                                      Να υποθέσω με Super αμόλυβδη και τα δύο..?
                                      Το λέω γιατί σε άλλα αυτοκίνητα παρατηρούνται διαφορές στην κατανάλωση και γι αυτό το λόγο..

                                      Ο TSI καίει και απλή αμόλυβδη χωρίς πρόβλημα? Υπάρχει εμφανής διαφορά στην απόδοσή του σε σχέση με την 100άρα?

                                      Απλή 95άρα both νομίζω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        7-7,5 ένα FSi 90άρι...

                                        σε άλλον πλανήτη Μιλάμε για τη συγκεκριμένη διαδρομή με την ίδια μωτ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          7-7,5 ένα FSi 90άρι...

                                          σε άλλον πλανήτη Μιλάμε για τη συγκεκριμένη διαδρομή με την ίδια μωτ

                                          α δεν είναι οικονομικό το πολυδιαφημισμένο FSi....?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Ο χρήστης kostas skordos έγραψε:
                                            Εκτός από τα χαρακτηριστικά της όποιας διαδρομής, πιστεύω ότι παίζει ρόλο και για τι ταχύτητες μιλάμε. Δε μπορεί σε χαμηλές σχετικά ταχύτητες ο TSI να καίει όσο ο TFSI.
                                            Σε μεγάλες ταχύτητες βέβαια μπορεί να συμβαίνει αυτό ή να καίει και περισσότερο, γιατί ενδεχομένως πιέζεται περισσότερο.
                                            Η μετάδοση είναι ίδια και στα δύο?

                                            Μπορεί όμως και ο κομπρέσορας να παίζει ρόλο στην κατανάλωση και στις χαμηλές ταχύτητες. Προς το παρόν, έχουμε μια δυναμική διαδρομή με ίδιο ρυθμό, όπου εγώ προσωπικά, με τα νούμερα που έχω δει για TFSi, περίμενα το TSi να έχει κανά 2-3 λίτρα λιγότερα χαλαρά...αυτό θα εξηγούσε την 'οικονομική' έκφανση των TSi κινητήρων.

                                            Υ.Γ. Εκεί που ο ίδιος ρωτούσα για το εξωτερικό, ποιος ο λόγος επιλογής του TSi, μου ήρθε επιφοίτηση η οποία ακούει στο όνομα 'ονομαστικοί ρύποι' και φορολογία αυτών. Οπότε, αποσύρω το ερώτημα μάλλον...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 120 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr