Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η αυξημένη κατανάλωση είναι λογικό να υπάρχει όταν χρησιμοποιούμε λιπαντικά που παράγουν δυνατό παχύ φιλμ λιπαντικού στους χώρους όπου ασκούνται υψηλές πιέσεις μεταξύ των μετάλλων. Και μάλιστα όσο αυξάνονται οι σαλ τόσο ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ αυξάνεται η κατανάλωση αφού γεωμετρικά αυξάνονται και οι αντιστάσεις. Από ένα όριο και πάνω αυτές οι αντιστάσεις μπορεί να αποβούν ζημιογόνες σε σημεία πολύ υψηλών πιέσεων όπως στα κουζινέτα του στροφάλου, όπου δεν κινδυνεύεις όχι τόσο από φθορά όσο από σπάσιμο! Αυτό θα γίνει ξαφνικά ενώ όλα θα δείχνουν ότι δουλεύουν στην εντέλεια καθότι δεν θα υπάρχει φθορά.
Το φιλμ του (πολύ παχύρρευστου) λιπαντικού δεν σπάει στις ψηλές στροφές, αντίθετα σκίζεται (shear). Σκέψουν αν έχεις μέλι ανάμεσα στα χέρια σου και τα τρίβεις σιγά, το μέλι γλιστράει. Αν τα τρίψεις γρήγορα το φιλμ σκίζεται γιατί είναι παχύρρευστο (και η λίπανση πάει περίπατο).
Δηλαδη πρακτικα σημαινει οτι εχουμε και μεγαλυτερη καταναλωση λαδιου με αυτο το σκισιμο?