-
Vasilakis ξερεις ποιο ειναι το μεγαλο λαθος στο συλλογισμο σου;
Ο Μπριατορε τι ειναι; Κανενας χθεσινος ή κανενας ηλιθιος; Γιατι να στηριξει εναν απιθανο Ισπανο ρουκι και να μην αναλαβει καποιον πιο 'ετοιμο' ή να μην συνεχισει να μανατζαρει τον Τρουλι;
Οσο και να μην ξερει απο Φ1 (οπως ειχε κανει την περιβοητη δηλωση ο Μπεργκερ νομιζω) δεν υπαρχει μανατζερ που να γουσταρει να προωθει ντενεκεδες. Ο Webber γιατι δεν πηγε στη Ρενω αν το παμε ετσι;Οσο και να μην τον χωνευετε, καταλαβετε το. Ειναι οτι πιο γρηγορο πισω απο τιμονι και (καλως ή κακως) του χρονου θα κανει χαρουμενο τον Ρον (κακως τωρα που το σκεφτομαι).
-
Εδωσα συντομη απαντηση και λανθασμενα το παρελειψα, ευχαριστω που συμπληρωσες. Ο Briatore για τον α'-β' λογο τον πιστεψε, τον στηριξε και ευτυχως που υπαρχουν(ελαχιστοι αν οχι ο μονος) τυποι σαν αυτον που ανεβαζουν τους τοτε 'μικρους' οδηγούς.
Το σχολιο για 'χωνεμα' να το απευθύνεις σε άλλους.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΥΓ Πασχάλη καλά εσύ συνέχισε το βιολί σου...άκου δεν είναι Κιμι...ΕΛΕΟΣ!
Καλώς... Θααα...συνεχίσω το βιολί μου..
Στο μπατζετ μόνο σκέψου τι παίρνει ο Αλόνσο και τι ο Σουμι,βάλτα κάτω και κρίνε..Αυτά τα λένε τα περιοδικά..μην τα αναμασάς κι εσύ..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
ΥΓ Πασχάλη καλά εσύ συνέχισε το βιολί σου...άκου δεν είναι Κιμι...ΕΛΕΟΣ!
Καλώς... Θααα...συνεχίσω το βιολί μου..
Στο μπατζετ μόνο σκέψου τι παίρνει ο Αλόνσο και τι ο Σουμι,βάλτα κάτω και κρίνε..Αυτά τα λένε τα περιοδικά..μην τα αναμασάς κι εσύ..
Μα δεν θέλουμε να είναι Kimi ο Αlonso...πώς να το πω...
Και γιατί να είναι...
Για το αναμάσημα...στο επιστρέφω. Σόρι αλλά μην με υποτιμάς...
-
Οταν τελειωσετε ελατε στο WRC να βρουμε ποιος ειναι ο καλυτερος.
(σορρυ)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Για το αναμάσημα...στο επιστρέφω. Σόρι αλλά μην με υποτιμάς...
Σάββα μου δε σε υποτιμώ.Το σχόλιο όμως αυτό (το συγκεκριμένο για το μπάτζετ) το λένε τα περιοδικά..Οχι ότι η Ρενω δεν εχει μικρότερο αλλά όχι και τραγικά χαμηλότερο όπως παρουσιάζεται.
Δε θελω να αρπάζεσαι με το παραμικρό. Συζητηση κάνουμε. Και δεν εχω πρόθεση να στην πω ή κάτι τέτοιο..Αφού είσαι και γάβρος..
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Σε μια εποχή που το αποτέλεσμα εξαρτάται κατά 80% από το μονοθέσιο δεν μπορείς να το λες αυτό. Θέλω να δω τον Alonso -και τον κάθε Alonso- τι θα εκανε με όχι κορυφαία μονοθέσια......Συμφωνώ. Αντιστοιχα τι θα έκαναν με ισαξια μονοθεσια. Εκει βρισκεται η ουσία αλλά πολυ δυσκολο εως αδυνατο να το δουμε.
Τουλαχιστον φευγουν τα διαφορετικα ελαστικά απο το παιχνίδι. Οταν ερθουν ολες οι ομαδες στα ισια τους με τα νεα ελαστικα (καποιοι εχουν πλεονεκτημα κ εδω φυσικα, στην αρχη βεβαια) θα εχουμε εναν διαφοροποιητικο παραγοντα λιγότερο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Gilles_27
μα ο Αlonso δεν παλεύει με την Ferrari αλλά με μία ταπεινή Renault. Οταν πρωτομπήκε μάλιστα στην F1 έβγαλε μάτια με μία Μinardi εάν θυμάσαι καλά.
Ταπεινή η Renault???? Στην αρχή του πρωταθλήματος οι Renault έριχναν σχεδον 1 δλ στις Ferrari!!!!!
edit:Όσο για τη Minardi δεν θυμάμαι να 'έβγαλε μάτια', αλλά δεν του το καταλογίζω. Minardi ήταν αυτή στο κάτω κάτω...
Ας αφήσουμε τις υπερβολές ρε παιδιά.....
EΣΥ ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΙΣ...
το ταπεινή πάει κύριος στο μπάτζετ της μίας με την άλλην!
Οσο για την Μινάρντι ...εννοείται ρε παιδιά τηρουμένων των αναλογιών. Εάν ήταν της σειράς δεν θα τον έπαιρναν σε μεγαλύτερη ομάδα.Σαλούδος!
ΥΓ Πασχάλη καλά εσύ συνέχισε το βιολί σου...άκου δεν είναι Κιμι...ΕΛΕΟΣ!
ΟK. Που υπερέβαλα δεν κατάλαβα, αλλα τεσπα.....
Όσο για τα μπάτζετ.... Aπό πότε γράφουν χρόνους τα ευρώ ρε συ elteo? Πάντα η Ferrari είχε μεγαλύτερο μπάτζετ απο όλους στο grid. (Νομίζω μόνο η Toyota συγκρίνεται μαζί της πλέον αν δεν την έχει ξεπεράσει κιόλας...) Αντίστοιχα δεν είχε πάντα τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Για την ακρίβεια 16 χρόνια χωρις τίτλο σαν πολλά να είναι...
Δηλαδή για σένα σύμφωνα με τα παραπάνω ο Alonso παλεύει με την 'ταπεινή' Renault ενώ αντίθετα ο Trulli πχ με την 'παντοδύναμη' Toyota???
Θα μας
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οταν πρωτομπήκε μάλιστα στην F1 έβγαλε μάτια με μία Μinardi εάν θυμάσαι καλά.Και μετά το 2004, πιο έμπειρος ων, τα είχε βρει σκούρα (πολύ σκούρα!) από τον μέτριο -κατά πολλούς- Trulli.
Τουτέστιν, οι συγκρίσεις παντός είδους είναι ανεδαφικές, ακόμα και για teammates.[και φυσικά ούτε εφημερίδα parlazzeta υπάρχει, ούτε ο FA το έσκασε μπροστά στο Massa, απλά τέσταρα τους συνομωσιολόγους του forum. Πάντως εκτός αυτού, η εντυπωσιακή εγκατάλειψη του FA έχει μέσα της και λυτρωτικά στοιχεία: τη μέχρι τελικής πτώσεως προσπάθεια για κάλυψη του άδικου handicap ή του όποιου handicap τέλος πάντων. Φανταστείται πόσο ξενέρωμα θα ήταν, αν το προέβλεπαν, να τον ειδοποιούσαν να το παρκάρει στα pit. Είναι θέμα αίσθησης. Άλλο να πεθάνεις στην πρώτη γραμμή κι άλλο πίσω στο θάλαμο της εντατικής.]
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Οταν τελειωσετε ελατε στο WRC να βρουμε ποιος ειναι ο καλυτερος.(σορρυ)
Εγώ λέω να το λήξουμε εδώ γιατί ο μπαμπάς μου είναι ο πιο δυνατός και δέρνει τους δικούς σας μπαμπάδες!
(σόρρυ στο τετράγωνο )
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
και φυσικά ούτε εφημερίδα parlazzeta υπάρχει, ούτε ο FA το έσκασε μπροστά στο Massa, απλά τέσταρα τους συνομωσιολόγους του forum.Πονηρουλη!! Δεν τσιμπησαν όμως!! Και αυτη η γαματη παπαπα πιπερι , mod ιδεουλα πηγε απατη...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Πονηρουλη!! Δεν τσιμπησαν όμως!!όντως!! μπράβο... εγώ θα τσιμπούσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου!! (αιώνια αφελής γαρ). Πάμε παρακάτω.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Οταν τελειωσετε ελατε στο WRC να βρουμε ποιος ειναι ο καλυτερος.(σορρυ)
από την μια μας χζεις...και από την άλλη μας πασαλείβεις με το σόρι...
-
Διάβασε κανείς την κωλοτούμπα του Μπριατόρε;
'Briatore: Renault
have faith in the FIARenault believe the championship is being run fairly and without favouritism, team boss Flavio Briatore has said'
Κατά τα άλλα, όσο και να τον αντιπαθώ πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι σημαντικά διορατικότερος μάνατζερ έναντι άλλων...
-
Πηγή;
-
+1 για την διορατικότητα ( μην ξεχνάμε ποιος έφερε τον Schumi στην τότε Benetton ) αλλά και επικοινωνιακά ξέρει να παίζει πάντα πολύ καλά το παιχνίδι
-
Κατά την γνώμη μου, είναι ο καλύτερος σε αυτό που κάνει..
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
Και στο formula1.com παρουσιάζεται σαν βοήθημα για την απαγωγή θερμότητας που δίδει κάποια βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση. Είναι πιο αξιόπιστη η ανάλυση που παρουσιάζεται σε ένα site ενώ κάποιο άλλο site είναι λιγότερο αξιόπιστο?
Εξαρταται ποιος υπογραφει, στο autosport τον λενε Gary Anderson νομιζω
Και δεν είναι απλά ένα site. Είναι το κορυφαίο αγγλόφωνο περιοδικό αγώνων.
Και το formula1.com είναι το επίσημο site της ΦΙΑ. Τώρα για το αν το κορυφαίο αγγλόφωνο περιοδικό αγώνων είναι ταυτόχρονα και αντικειμενικό είναι άλλο ζήτημα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κατά την γνώμη μου, είναι ο καλύτερος σε αυτό που κάνει..Να κάνει τον κόσμο να πλακώνεται στα φόρουμς;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Κατά την γνώμη μου, είναι ο καλύτερος σε αυτό που κάνει..
Να κάνει τον κόσμο να πλακώνεται στα φόρουμς;
Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Monza