-
Σήμερα οδήγησα το sirion, και μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό, αλλά δυστυχώς έχει έναν εντελώς λαστιχένιο και ασαφή επιλογέα ταχυτήτων.
Εάν είχε καλό επιλογέα, δεν θα κοιτούσα καθολου το micra, το οποίο το έχω δει μόνο μέσα χωρίς να το οδηγήσω και είναι πολύ κατώτερο σε συναρμολόγηση και ποιότητα από το sirion.Ποιά είναι η γνώμη σας? Το κιβώτιο πως σας έχει φανεί στο Sirion?
-
Σήμερα οδήγησα το sirion, και μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό, αλλά δυστυχώς έχει έναν εντελώς λαστιχένιο και ασαφή επιλογέα ταχυτήτων.
Εάν είχε καλό επιλογέα, δεν θα κοιτούσα καθολου το micra, το οποίο το έχω δει μόνο μέσα χωρίς να το οδηγήσω και είναι πολύ κατώτερο σε συναρμολόγηση και ποιότητα από το sirion.Ποιά είναι η γνώμη σας? Το κιβώτιο πως σας έχει φανεί στο Sirion?
-
Σήμερα οδήγησα το sirion, και μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό, αλλά δυστυχώς έχει έναν εντελώς λαστιχένιο και ασαφή επιλογέα ταχυτήτων.
Εάν είχε καλό επιλογέα, δεν θα κοιτούσα καθολου το micra, το οποίο το έχω δει μόνο μέσα χωρίς να το οδηγήσω και είναι πολύ κατώτερο σε συναρμολόγηση και ποιότητα από το sirion.Ποιά είναι η γνώμη σας? Το κιβώτιο πως σας έχει φανεί στο Sirion?
-
Δεν έχω οδηγήσει το micra. Όμως για το sirion έχω πολύ καλές εντυπώσεις τόσο για την τιμή που είναι πολύ ανταγωνιστική, για την κατανάλωσή του, την ποιότητα κύλισης, την ορατότητα (πάρα πολυ καλή) και τη θέση οδήγησης. Μέσα έχει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους κάτω και κατά μήκους του ταμπλό. Το μοτέρ πολύ καλό, πρόθυμο από χαμηλά και για τα 1300 κυβικά μια χαρά. Από όσο ξέρω το μοτέρ που φοράει είναι της Toyota το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και όχι Ιαπωνικό από Αγγλία, Τουρκία κλπ κλπ. Και το τελευταίο που δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια τα μοτέρ της Toyota τα φτιάχνει η Daihatsu. To μόνο αρνητικό η διετής εγγύηση. Το έχει κολητός μου το αμάξι εδώ και ένα εξάμηνο και έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος. Δες και την τιμή του Spor αν θυμάμαι έτσι λέγεται που είναι με ποδιές, προφυλακτήρες με προβολόκια, ζαντολάστιχα, τα πάντα έχει. Δες πόσο το δίνει η Daihatsu και δες μετά με τα ίδια λεφτά τι παίρνεις από τις άλλες εταιρίες. Το μόνο κακό; Σε μερικούς η μάρκα Daihatsu. Για εμένα πολύ καλή επιλογή και το Sirion και το Micra που δεν το έχω οδηγήσει αλλά έχω και για αυτό ακούσει πολύ καλές κρητικές και σε πρόσφατο τεστ 60.000χλμ στο περιοδικο AMS μόνο καλά λόγια έλεγαν.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον powergs.Και για τα δύο ακούγονται καλά λόγια.
Το sirion μου αρέσει λίγο περισσότερο αισθητικά και ψυχολογικά λόγω made in Japan!Επίσης μου φαίνεται λίγο καλύτερο στο φινίρισμά του και στη συναρμολόγηση των πλαστικών του.Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί δεν το βλέπω συχνά στους δρόμους...Ίσως δεν έχει λάβει σοβαρά ο κόσμος την Daihatsu.Όσο για την εγγύηση,έχει καλή φήμη και 2 χρόνια αρκούν για να βγουν τα όποια προβλήματα έχει.Επίσης,δεν θα παντρευτείς τα εξουσιοδοτημένα.
-
είναι σίγουρα τα 2 χρόνια εγγύηση; η daihatsu ξέρω ότι δίνει σε όλα τα μοντέλα 3 χρόνια.
-
Εάν δεν αλλάξουν το κιβώτιο, δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσει αυτό το αμάξι! Εάν το οδηγήσετε θα πάθετε σοκ, από το πόσο χάλια είναι το κιβώτιο!
Ούτε σε ένα panta (το παλιό) που το είχα ξεσκίσει με 100.000χλμ δεν ήταν έτσι το κιβώτιο!
Τι να πω. Κρίμα πάντως γιατί κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι τέλειο! -
Ο χρήστης svlach έγραψε:
είναι σίγουρα τα 2 χρόνια εγγύηση; η daihatsu ξέρω ότι δίνει σε όλα τα μοντέλα 3 χρόνια.Σωστά 3 χρόνια είναι. Λάθος δικό μου που ανέφερα 2 χρόνια. Με έχει κάνει εντύπωση γιατί ενώ είναι θυγατρική της Τoyota δεν έχει πέντε χρόνια εγγύηση. Βέβαια και η ΚΙΑ με τη Hyundai το ίδιο είναι και οι εγγύησεις της ΚΙΑ είναι λιγοτερα χρόνια. Για το κιβώτιο δε μου φάνηκε ρε παιδιά τέτοιο χάλι. Εντάξει έχει λαστιχένια αίσθηση αλλά όχι τόσο όσο την περιγράφετε.
-
Είναι αυτοκίνητο πόλης και ένα χαλαρό κιβώτιο περισσότερο ξεκουράζει παρά ενοχλεί. Το ασαφές κιβώτιο είναι πρόβλημα στη γρήγορη οδήγηση, όχι όταν ανεβοκατεβάζεις 100 φορές 1η-2α-3η σε μισή ώρα.
Τα daihatsu πρέπει να είναι πολύ αξιόπιστα, όχι; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι αυτοκίνητο πόλης και ένα χαλαρό κιβώτιο περισσότερο ξεκουράζει παρά ενοχλεί. Το ασαφές κιβώτιο είναι πρόβλημα στη γρήγορη οδήγηση, όχι όταν ανεβοκατεβάζεις 100 φορές 1η-2α-3η σε μισή ώρα.
Τα daihatsu πρέπει να είναι πολύ αξιόπιστα, όχι;21 χρόνια αργότερα έχω συμπεράνει ότι είναι τέρατα αξιοπιστίας. Η 3ετία της εγγύησης δε λέει τίποτα για την αντοχή τους
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι αυτοκίνητο πόλης και ένα χαλαρό κιβώτιο περισσότερο ξεκουράζει παρά ενοχλεί.Διαφωνώ. Το 307 έχει χαλαρό/ασαφές κιβώτιο, που σου σπάει τα νεύρα, τόσο στη γρήγορη όσο και στη χαλαρή οδήγηση. Το corsa π.χ. έχει σαφές κιβώτιο αλλά πολύ σκληρό - αυτό ναι, κουράζει στην πόλη. Το panda, από την άλλη, έχει μαλακό κιβώτιο, αλλά σαφές, οι σχέσεις κουμπώνουν πάντα σωστά, χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια - ό,τι καλύτερο δηλαδή.
-
Ο χρήστης carjunkie έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί δεν το βλέπω συχνά στους δρόμους...Ίσως δεν έχει λάβει σοβαρά ο κόσμος την Daihatsu..O κόσμος της Daihatsu το έχει λάβει πολύ σοβαρά σε σχέση με την εδώ αντιπροσωπεία. Βλέπε Agripan. Αν ρίξεις μία ματιά στους εξουσιοδοτημένους εμπόρους και περάσεις από τα 'μαγαζιά' τους μόνο τα γέλια μπορείς να βάλεις. (βλ. Καλογρίτσας, Λεμονάς, Αgripan Xαλάνδρι κλπ...)
Εγω προσωπικά είχα τραγελαφικές εμπειρίες και ήταν ο κύριος λόγος που δεν πήρα το νέο terios... ή μάλλον δεν του έδωσα τελικά και ιδιαίτερη σημασία ...
-
πράγματι το δίκτυο της συγκεκριμένης εταιρείας πάσχει (τουλάχιστον από αυτά που έχω δει στην Αθήνα, σε άλλες περιοχές δεν ξερω) αλλά ανέκαθεν δεν είχε σοβαρή εκπροσώπηση στην ελλάδα π.χ. σε σχέση με κάτι τριτοκοσμικές αντιπροσωπείες από το παρελθόν (Καμμένος, lynton) η σημερινή κατάσταση είναι μέρα με τη νύχτα
-
Έχοντας ζήσει για μια εξαετία μ' ένα Daihatsu Charade μπορώ να πω ότι ίσχυαν σε απόλυτο βαθμό δυό κλασσικά κλισε για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.''Μόνο λαδάκι και βενζίνη,αφου δεν σπάει και δεν χαλάει'' και ''δεν στριβει με τίποτα'' (Βέβαια αυτό είχε και τα καλά του αφού ο έλεγχος της υποστροφής έγινε δεύτερη φύση μου )
Από κει και πέρα όντως η εδω αντιπροσωπεία λειτουργει σε συνθήκες δεκαετίας 80. -
Πάντως, η εδώ αντιπροσωπεία, πρέπει να ξέρετε, χαίρει μεγάλης εκτίμησης στα κεντρικά της Daihatsu.
-
Άσε το micra και πάρε το γερμανό (σίριους - σίριον πώς το λένε)
Καλό αυτοκίνητο το sirion, αν δεν σε επηρεάζει η μικρή κυκλοφορία του, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Το μίκρα πιο δοκιμασμένη λύση, αλλά πρέπει να σε εμπνέει και εξωτερικά για να το πάρεις. Και επίσης αν διαπίστωσες κακή συναρμολόγηση και λοιπά, μάλλον δεν σε εμπνέει.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Πάντως, η εδώ αντιπροσωπεία, πρέπει να ξέρετε, χαίρει μεγάλης εκτίμησης στα κεντρικά της Daihatsu.Kαλό και αυτό!
Οταν πήγα στην Agripan Χαλάνδρι για το νέο Τerios ήθελαν στην αρχή να μου 'πλασάρουν' το παλιό μοντέλο (για να ξεφορτωθούν το στοκ).
Οταν τους είπα ότι θέλω να κάνω ανταλλαγή με Astra Sport 1600/3ετίας και με 24000 χιλιομετρα μου το γύρισαν και μου 'πλάσαραν' μεταχειρισμένο Terios 7ετίας με 79000χιλιόμετρα το οποίο οδηγούσε υπάλληλος της εμπορίας!!
Μου χρέωναν το μεταχειρισμένο Terios 12000euro και έπερναν το Astra 10000euro! Δηλ. θα τους έδινα και 2000euro ή όπως μου είπαν θα τα βρίσκαμε!!!!
α! Προσπαθούσαν να μου αποδείξουν ότι τα 79000χιλιόμετρα του Terios των 7 ετών είναι ισοδύναμα με τα 3 χρόνια του Astra με τα 24000χιλιόμετρα.Αυτή είναι η αντιπροσωπεία. Βγάλτε άκρη ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αυτή είναι η αντιπροσωπεία. Βγάλτε άκρη ...
Χωρίς να σε αμφισβητώ, στο θέμα των ανταλλαγών έτσι είναι οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Πάντως, η εδώ αντιπροσωπεία, πρέπει να ξέρετε, χαίρει μεγάλης εκτίμησης στα κεντρικά της Daihatsu.Έκανα λάθος διατύπωση αφού το έγραψα λίγο βιαστικά.Το δίκτυο των αντιπροσώπων είχα στο μυαλό μου, που σε πολλές πόλεις είναι ο φτωχός συγγενής των υπολοίπων...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Αυτή είναι η αντιπροσωπεία. Βγάλτε άκρη ...
Χωρίς να σε αμφισβητώ, στο θέμα των ανταλλαγών έτσι είναι οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι.
Θες να πεις ότι ο εξουσιοδοτημένος έμπορος ή η ανιπροσωπεία προσπαθεί να κάνει ανταλλαγή με μεταχειρισμένο και όχι με καινούριο ?
Προσωπικά μου συμβαίνει πρώτη φορά να πηγαίνω για καινούριο στην ίδια την αντιπροσωπεία και να προσπαθούν να μου δώσουν μεταχειρισμένο ...
Daihatsu Sirion (new) VS Nissan Micra