-
Μετά την κίνηση της Peugeot να διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων της παρουσιάζοντας το 207, ήρθε η ώρα να «συλλάβουμε» φωτογραφικά την έκδοση Coupe Cabriolet κατά την διάρκεια των δοκιμών εξέλιξής της.
Η παραγωγή των τρίθυρων και πεντάθυρων εκδόσεων του μοντέλου ξεκίνησε πρόσφατα, ωστόσο το 207 CC δεν πρόκειται να εμφανιστεί στην ευρωπαϊκή αγορά πριν την άνοιξη του 2007. Το 207 βασίζεται σε μια έκδοση του δαπέδου του Citroen C3 και είναι ψηλότερο και πιο μακρύ από το 206 το οποίο σταδιακά θα διαδεχθεί, κάτι που θα ισχύσει και για το 207 CC.
Θεωρείστε επίσης δεδομένη την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής αλλά και τον πληρέστερο εξοπλισμό ο οποίος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αερόσακους οροφής και γονάτων.
Κάποιοι από τους υπάρχοντες κινητήρες των 207 και C3 όπως π.χ. ο νέος HDi των 1,6 λίτρων, ισχύος 110 ίππων θα τοποθετούνται και στο 207 CC, ωστόσο η γκάμα των μηχανικών συνόλων του γαλλικού Coupe Cabriolet θα περιλαμβάνει τους νέους τετρακύλινδρους κινητήρες που εξελίσσουν από κοινού ο όμιλος PSA (Peugeot - Citroen) και η BMW.
Τα ίδια μοτέρ θα τοποθετηθούν και στη νέα γενιά ΜΙΝΙ ενώ τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων των δύο ομίλων θα κινεί ένα δίλιτρο σύνολο με απόδοση περισσότερους από 190 ίππους.
-
Μετά την κίνηση της Peugeot να διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων της παρουσιάζοντας το 207, ήρθε η ώρα να «συλλάβουμε» φωτογραφικά την έκδοση Coupe Cabriolet κατά την διάρκεια των δοκιμών εξέλιξής της.
Η παραγωγή των τρίθυρων και πεντάθυρων εκδόσεων του μοντέλου ξεκίνησε πρόσφατα, ωστόσο το 207 CC δεν πρόκειται να εμφανιστεί στην ευρωπαϊκή αγορά πριν την άνοιξη του 2007. Το 207 βασίζεται σε μια έκδοση του δαπέδου του Citroen C3 και είναι ψηλότερο και πιο μακρύ από το 206 το οποίο σταδιακά θα διαδεχθεί, κάτι που θα ισχύσει και για το 207 CC.
Θεωρείστε επίσης δεδομένη την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής αλλά και τον πληρέστερο εξοπλισμό ο οποίος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αερόσακους οροφής και γονάτων.
Κάποιοι από τους υπάρχοντες κινητήρες των 207 και C3 όπως π.χ. ο νέος HDi των 1,6 λίτρων, ισχύος 110 ίππων θα τοποθετούνται και στο 207 CC, ωστόσο η γκάμα των μηχανικών συνόλων του γαλλικού Coupe Cabriolet θα περιλαμβάνει τους νέους τετρακύλινδρους κινητήρες που εξελίσσουν από κοινού ο όμιλος PSA (Peugeot - Citroen) και η BMW.
Τα ίδια μοτέρ θα τοποθετηθούν και στη νέα γενιά ΜΙΝΙ ενώ τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων των δύο ομίλων θα κινεί ένα δίλιτρο σύνολο με απόδοση περισσότερους από 190 ίππους.
-
Μετά την κίνηση της Peugeot να διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων της παρουσιάζοντας το 207, ήρθε η ώρα να «συλλάβουμε» φωτογραφικά την έκδοση Coupe Cabriolet κατά την διάρκεια των δοκιμών εξέλιξής της.
Η παραγωγή των τρίθυρων και πεντάθυρων εκδόσεων του μοντέλου ξεκίνησε πρόσφατα, ωστόσο το 207 CC δεν πρόκειται να εμφανιστεί στην ευρωπαϊκή αγορά πριν την άνοιξη του 2007. Το 207 βασίζεται σε μια έκδοση του δαπέδου του Citroen C3 και είναι ψηλότερο και πιο μακρύ από το 206 το οποίο σταδιακά θα διαδεχθεί, κάτι που θα ισχύσει και για το 207 CC.
Θεωρείστε επίσης δεδομένη την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής αλλά και τον πληρέστερο εξοπλισμό ο οποίος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αερόσακους οροφής και γονάτων.
Κάποιοι από τους υπάρχοντες κινητήρες των 207 και C3 όπως π.χ. ο νέος HDi των 1,6 λίτρων, ισχύος 110 ίππων θα τοποθετούνται και στο 207 CC, ωστόσο η γκάμα των μηχανικών συνόλων του γαλλικού Coupe Cabriolet θα περιλαμβάνει τους νέους τετρακύλινδρους κινητήρες που εξελίσσουν από κοινού ο όμιλος PSA (Peugeot - Citroen) και η BMW.
Τα ίδια μοτέρ θα τοποθετηθούν και στη νέα γενιά ΜΙΝΙ ενώ τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων των δύο ομίλων θα κινεί ένα δίλιτρο σύνολο με απόδοση περισσότερους από 190 ίππους.
-
Πολύ ενδιαφέροντα τα νέα για το 207 CC. Έχοντας εμπειρία από το 206 CC, που είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, περιμένω ότι θα είναι βελτιωμένο σε τομείς που το χρειάζεται (κυρίως την ποιότητα κατασκευής).
Ιδιαίτερα τα νέα περί κινητήρων αφήνουν πολλές προσδοκίες. Απλά, λόγω αυξημένου βάρους σε σχέση με το 206 CC, ο χιλιοξακοσάρης κινητήρας ίσως να μην είναι καλή επιλογή.
Μου αρέσει επίσης που η έκδοση CC παρουσιάζεται σχετικά γρήγορα στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου.
Jacob
-
Εχω την εντύπωση ότι συνολικά είναι πιο όμορφο απο το 206cc...
-
Ο χρήστης vinman407 έγραψε:
Εχω την εντύπωση ότι συνολικά είναι πιο όμορφο απο το 206cc...όντως έχει πιο αρμονικές γραμμές.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εχω την εντύπωση ότι συνολικά είναι πιο όμορφο απο το 206cc...
όντως έχει πιο αρμονικές γραμμές.
Μακάρι και η ποιότητα κατασκευής να είναι όντως αναβαθμισμένη και βέβαια να φορέσει και αυτό τους turbo κινητήρες που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την bmw...
-
-
-
-
Ανοιχτό όμορφο όπως όλα (και το 206 CC), κλειστό όμως δεν είδα καμιά φωτογραφία. Η πιο πάνω δεν είναι και πολύ βοηθητική...
Το πρόβλημα είναι το πίσω μέρος σε όλα τα CC πλην της SLK ίσως...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ανοιχτό όμορφο όπως όλα (και το 206 CC), κλειστό όμως δεν είδα καμιά φωτογραφία. Η πιο πάνω δεν είναι και πολύ βοηθητική...Το πρόβλημα είναι το πίσω μέρος σε όλα τα CC πλην της SLK ίσως...
ετσι!, να προσθεσουμε και το mx-5 roadster coupe μαζι με την SLK.
Χαιρομαι παντως που βλεπω τα ηλιθιωδη και κακασχημα χερουλια του 206 να λειπουν...
Αντε να δουμε και καμια φωτογραφια κλειστο...Με προβληματιζει και εμενα το θεμα του βαρους λιγο, στο απλο 207, το 1.4 σερνεται, και το 1.6 ειναι μονοδρομος, τωρα αμα εχει κανα 100αρικο εξτρα κιλα το CC δε ξερω τι θα κανει το 1.6....
-
-
Ο HDi diesel (που δεν θα έχει πρόβλημα με το αυξημένο βάρος), δεν είναι;
Τα μοτέρ που εξελίσσει η/το PSA με την BMW δεν έχουν και turbo στα 1.6lt;
Για να δούμε... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
.....+1, πολύ ωραίο...
-
Κλειστό so and so, ανοιχτό ωραίο, σαφώς καλύτερο ( και κλειστό και ανοιχτό ) απο το 206
-
Και κλειστό μου αρέσει, compact και σπορτιφ... μακάρι να πηγαίνει και καλά στον δρόμο...
-
ΠΩΠΩ! Τι κούκλα είναι αυτή! Ενα 150ρι δεν θα είναι καθολου άσχημο!
-
-
Γιατί έβαλαν αυτήν την ασημί γραμμή ρε γμτ;;;
Peugeot 207 CC 2007