-
Έχουμε στην οικογένεια μια Xsara 1.6 16V. Εδώ και αρκετό καιρό έχω παρατηρήσει ότι στο ξεκίνημα, αν αφήσω το συμπλέκτη λίγο πιο απότομα ή δεν έχω πατήσει αρκετό γκάζι, ακούγονται κάποια λίγα πειράκια. Η στιγμή που ακούγονται είναι όταν ο κινητήρας έχει μισοκρεμάσει και προσπαθεί να επιταχύνει. Φυσικά μόλις ξεπεράσει τις 900-1000 στροφές όλα είναι μια χαρά.
Συζητώντας με ένα φίλο που έχει μια Xsara VTS με ίδιο κινητήρα, μου είπε ότι άλλαξε τα Champion μπουζί που βάζει η Citroen με κάποια Bosch (δεν θυμόταν ποια) και τα πειράκια εξαφανίστηκαν. Και τότε άρχισα να ψάχνω την υπόθεση Xsara και μπουζί. Σύμφωνα με το βιβλίο service αλλάζει μπουζί κάθε 60.000, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα που έχει 85.000 είναι περίπου στη μέση της ζωής τους και δεν δικαιολογείται τόσο πρόωρη φθορά.
Τι γνώμη έχετε για το όλο θέμα; Αν έχετε να προτείνετε κάποια συγκεκριμένα μπουζί (ή κάποια άλλη λύση), θα ήθελα να την ακούσω! Αν δεν βρω κάτι άλλο θα κάνω έναν οπτικό έλεγχο στα τωρινά μπουζί και θα κοιτάξω και το διάκενο. Ξέρει κανείς πόσο πρέπει να είναι;
-
Έχουμε στην οικογένεια μια Xsara 1.6 16V. Εδώ και αρκετό καιρό έχω παρατηρήσει ότι στο ξεκίνημα, αν αφήσω το συμπλέκτη λίγο πιο απότομα ή δεν έχω πατήσει αρκετό γκάζι, ακούγονται κάποια λίγα πειράκια. Η στιγμή που ακούγονται είναι όταν ο κινητήρας έχει μισοκρεμάσει και προσπαθεί να επιταχύνει. Φυσικά μόλις ξεπεράσει τις 900-1000 στροφές όλα είναι μια χαρά.
Συζητώντας με ένα φίλο που έχει μια Xsara VTS με ίδιο κινητήρα, μου είπε ότι άλλαξε τα Champion μπουζί που βάζει η Citroen με κάποια Bosch (δεν θυμόταν ποια) και τα πειράκια εξαφανίστηκαν. Και τότε άρχισα να ψάχνω την υπόθεση Xsara και μπουζί. Σύμφωνα με το βιβλίο service αλλάζει μπουζί κάθε 60.000, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα που έχει 85.000 είναι περίπου στη μέση της ζωής τους και δεν δικαιολογείται τόσο πρόωρη φθορά.
Τι γνώμη έχετε για το όλο θέμα; Αν έχετε να προτείνετε κάποια συγκεκριμένα μπουζί (ή κάποια άλλη λύση), θα ήθελα να την ακούσω! Αν δεν βρω κάτι άλλο θα κάνω έναν οπτικό έλεγχο στα τωρινά μπουζί και θα κοιτάξω και το διάκενο. Ξέρει κανείς πόσο πρέπει να είναι;
-
Έχουμε στην οικογένεια μια Xsara 1.6 16V. Εδώ και αρκετό καιρό έχω παρατηρήσει ότι στο ξεκίνημα, αν αφήσω το συμπλέκτη λίγο πιο απότομα ή δεν έχω πατήσει αρκετό γκάζι, ακούγονται κάποια λίγα πειράκια. Η στιγμή που ακούγονται είναι όταν ο κινητήρας έχει μισοκρεμάσει και προσπαθεί να επιταχύνει. Φυσικά μόλις ξεπεράσει τις 900-1000 στροφές όλα είναι μια χαρά.
Συζητώντας με ένα φίλο που έχει μια Xsara VTS με ίδιο κινητήρα, μου είπε ότι άλλαξε τα Champion μπουζί που βάζει η Citroen με κάποια Bosch (δεν θυμόταν ποια) και τα πειράκια εξαφανίστηκαν. Και τότε άρχισα να ψάχνω την υπόθεση Xsara και μπουζί. Σύμφωνα με το βιβλίο service αλλάζει μπουζί κάθε 60.000, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα που έχει 85.000 είναι περίπου στη μέση της ζωής τους και δεν δικαιολογείται τόσο πρόωρη φθορά.
Τι γνώμη έχετε για το όλο θέμα; Αν έχετε να προτείνετε κάποια συγκεκριμένα μπουζί (ή κάποια άλλη λύση), θα ήθελα να την ακούσω! Αν δεν βρω κάτι άλλο θα κάνω έναν οπτικό έλεγχο στα τωρινά μπουζί και θα κοιτάξω και το διάκενο. Ξέρει κανείς πόσο πρέπει να είναι;
-
...μπορείς να δοκιμάσεις και με άλλη βενζίνη
-
Το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν φταίει η βενζίνη. Έχω δοκιμάσει αρκετά βενζινάδικα τους τελευταίους μήνες, μερικά εκ των οποίων στο εξωτερικό!
Αν έχουν βουλώσει τα μπεκ ή έχει γίνει άλλη ζημιά από βενζίνη, πως μπορώ να το διαγνώσω σχετικά εύκολα;
-
Δεν ρωτάς στο forum του http://www.gcc.gr νομίζω οτι κάτι θα βρείς
-
Το οποίο έχει γίνει πλέον http://www.greekcitroenclub.gr .
Θανάση:
-
epειδη εχω το ιδιο μοτερ σε 206 αυτο που ακους δεν ειναι ακριβως πειρακια και δεν ειναι προβλημα...οσο περνα ο καιρος θα το ακους πιο εντονα και πιο ψηλα 2-3-4000σαλ...
δεν ειναι προβλημα με το κινητηρα κατα 99% οποτε μην αγχωνεσαι.τα μπουζι σου εχουν διαρκεια ζωης το πολυ 30000χλμ. το οτι η σιτροεν τα αλλαζει καθε 60 ειναι για να κρατα χαμηλα τα κοστη των σερβις και γιατι δεν τους απασχολει αμα το αμαξι σου σερνεται...επισης δεν υπαρχει καμια περιπτωση σε αυτο το μοτερ να σωθεις με αλλα μπουζι...μια αλλη στο τελος θα ειναι.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το οποίο έχει γίνει πλέον http://www.greekcitroenclub.gr .Θανάση:
This account has been suspended μου έβγαλε, το δικό μου link πάλι λειτουργεί άψογα
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
epειδη εχω το ιδιο μοτερ σε 206 αυτο που ακους δεν ειναι ακριβως πειρακια και δεν ειναι προβλημα...οσο περνα ο καιρος θα το ακους πιο εντονα και πιο ψηλα 2-3-4000σαλ...
δεν ειναι προβλημα με το κινητηρα κατα 99% οποτε μην αγχωνεσαι.τα μπουζι σου εχουν διαρκεια ζωης το πολυ 30000χλμ. το οτι η σιτροεν τα αλλαζει καθε 60 ειναι για να κρατα χαμηλα τα κοστη των σερβις και γιατι δεν τους απασχολει αμα το αμαξι σου σερνεται...επισης δεν υπαρχει καμια περιπτωση σε αυτο το μοτερ να σωθεις με αλλα μπουζι...μια αλλη στο τελος θα ειναι.
Τα ίδια κι εγώ σε 307...
Έχω πειραματιστεί και με βενζίνες, διάφορες αναλογίες απλή/σούπερ αμόλυβδη, αλλά τίποτα σπουδαίο...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το οποίο έχει γίνει πλέον http://www.greekcitroenclub.gr .
Θανάση:
This account has been suspended μου έβγαλε, το δικό μου link πάλι λειτουργεί άψογα
Σοβαρά? Για πήγαινε στο forum.
Πλάκα πλάκα κάτι έγινε με το κανονικό url, μέχρι χθες λειτουργούσε κανονικά.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το οποίο έχει γίνει πλέον http://www.greekcitroenclub.gr .
Θανάση:
This account has been suspended μου έβγαλε, το δικό μου link πάλι λειτουργεί άψογα
Σοβαρά? Για πήγαινε στο forum.
Πλάκα πλάκα κάτι έγινε με το κανονικό url, μέχρι χθες λειτουργούσε κανονικά.
Δεν μ' ακούς και εκτίθεσαι
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
epειδη εχω το ιδιο μοτερ σε 206 αυτο που ακους δεν ειναι ακριβως πειρακια και δεν ειναι προβλημα...οσο περνα ο καιρος θα το ακους πιο εντονα και πιο ψηλα 2-3-4000σαλ...
δεν ειναι προβλημα με το κινητηρα κατα 99% οποτε μην αγχωνεσαι.Αυτά που ακούγονται στις 2000-4000 στροφές ξέρω τι είναι και δεν ανησυχώ. Όλα τα αυτοκίνητα τα κάνουν λίγο ή περισσότερο. Αυτά που ακούγονται στα χαμηλά όμως (κάτω από 1000) είναι έντονα τσακ-τσακ-τσακ και μου θυμίζουν τα παλιά κρουστικά πειράκια που ακούγαμε σε κινητήρες με καρμπυρατέρ. Βεβαίως είναι αρκετά πιο ήπια, αλλά και πάλι έχω την εντύπωση ότι ταλαιπωρούν τον κινητήρα και θα του μειώσουν τη διάρκεια ζωής. Γι'αυτό και ψάχνω πως θα τα εξαφανίσω.
τα μπουζι σου εχουν διαρκεια ζωης το πολυ 30000χλμ. το οτι η σιτροεν τα αλλαζει καθε 60 ειναι για να κρατα χαμηλα τα κοστη των σερβις και γιατι δεν τους απασχολει αμα το αμαξι σου σερνεται...επισης δεν υπαρχει καμια περιπτωση σε αυτο το μοτερ να σωθεις με αλλα μπουζι...μια αλλη στο τελος θα ειναι.
Εδώ συμφωνούμε. Όταν είδα το 60.000 σκέφτηκα ότι είναι υπερβολικό. Πιθανώς σε λίγο καιρό που θα πιάσω τα 90.000 να τα αλλάξω μόνος μου για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τα ίδια κι εγώ σε 307...
Έχω πειραματιστεί και με βενζίνες, διάφορες αναλογίες απλή/σούπερ αμόλυβδη, αλλά τίποτα σπουδαίο...
Λόγω κόστους δεν έχω δοκιμάσει σούπερ αμόλυβδη, αλλά μάλλον πρέπει να πειραματιστώ 1-2 φορές να δω κι εγώ τι γίνεται. Υποθέτω ότι κάπως θα βελτιωθεί η κατάσταση, τουλάχιστον τα πειράκια των μεσαίων στροφών (2000-4000) εξαφανίζονται με 100άρα σε άλλο αυτοκίνητο που έχω δοκιμάσει.
-
αν καταλαβα καλα μαλλον πας για αισθητηρα υποπιεσης...αν τρεμει και ρελαντι και κανει κανα μουκωματακι τοτε ηρθε η ωρα του...
κανα 40αρι στη πεζο. -
Ας ξεκινήσω με τα μπουζί και βλέπουμε. Δεν νομίζω να είναι αισθητήρας υποπίεσης γιατί το ρελαντί είναι περίπου όπως και όταν ήταν καινούριο. Είναι δηλαδή αρκετά σταθερό.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια πάντως! Αν κάνω κάποια αλλαγή θα γράψω τα αποτελέσματα μήπως τα χρειαστεί και κανείς άλλος.
-
Απ' ότι έχω καταλάβει, βγήκε μια παρτίδα 1,6 16ν της PSA που ψιλοβαράνε πειράκια στις χαμηλές στροφές... Κι εμένα το κάνει (σε pug 206), κάτω από τις 1800σαλ (όχι τίποτα το ιδιαίτερο βέβαια...).
Με τις παλιές 95άρες βενζίνες ο κινητήρας λειτουργούσε σαν ντίζελ, με τις παλιές 100άρες πολύ καλύτερα, αν και πάλι κάτι ψιλά άκουγα... Εκεί που σταμάτησε τελείως το φαινόμενο ήταν με τις καινούριες τις 100άρες και με την Shell V-power 95 που έβαλα μία φορά... Με τις καινούριες τις 95άρες λειτουργεί όπως με τις παλιές 100άρες... οπότε πλέον βάζω 95 οκτάνια από γνωστό πρατήριο της ΕΚΟ και δεν απασχολώ το μυαλό μου...
Δοκίμασε πάντως να βάλεις 100 οκτάνια... πιστεύω θα βοηθήσει... ή V-power 95... ακριβές βενζίνες βέβαια...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το οποίο έχει γίνει πλέον http://www.greekcitroenclub.gr .
Θανάση:
This account has been suspended μου έβγαλε, το δικό μου link πάλι λειτουργεί άψογα
Σοβαρά? Για πήγαινε στο forum.
Πλάκα πλάκα κάτι έγινε με το κανονικό url, μέχρι χθες λειτουργούσε κανονικά.
Δεν μ' ακούς και εκτίθεσαι
Eσύ εκτίθεσαι Θανάση. Το gcc έχει εγκαταλειφθεί διότι αλλάξαμε server
αλλά και επειδή το domain ήταν άλλου παιδιού που το ήθελε.
Από χτες το greekcitroenclub έχει πρόβλημα λόγω κάποιας διαφοράς που
υπάρχει μεταξύ του παλιού με τον νέο ιδιοκτήτη./offtopic
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Έχουμε στην οικογένεια μια Xsara 1.6 16V. Εδώ και αρκετό καιρό έχω παρατηρήσει ότι στο ξεκίνημα, αν αφήσω το συμπλέκτη λίγο πιο απότομα ή δεν έχω πατήσει αρκετό γκάζι, ακούγονται κάποια λίγα πειράκια. Η στιγμή που ακούγονται είναι όταν ο κινητήρας έχει μισοκρεμάσει και προσπαθεί να επιταχύνει. Φυσικά μόλις ξεπεράσει τις 900-1000 στροφές όλα είναι μια χαρά.Συζητώντας με ένα φίλο που έχει μια Xsara VTS με ίδιο κινητήρα, μου είπε ότι άλλαξε τα Champion μπουζί που βάζει η Citroen με κάποια Bosch (δεν θυμόταν ποια) και τα πειράκια εξαφανίστηκαν. Και τότε άρχισα να ψάχνω την υπόθεση Xsara και μπουζί. Σύμφωνα με το βιβλίο service αλλάζει μπουζί κάθε 60.000, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα που έχει 85.000 είναι περίπου στη μέση της ζωής τους και δεν δικαιολογείται τόσο πρόωρη φθορά.
Τι γνώμη έχετε για το όλο θέμα; Αν έχετε να προτείνετε κάποια συγκεκριμένα μπουζί (ή κάποια άλλη λύση), θα ήθελα να την ακούσω! Αν δεν βρω κάτι άλλο θα κάνω έναν οπτικό έλεγχο στα τωρινά μπουζί και θα κοιτάξω και το διάκενο. Ξέρει κανείς πόσο πρέπει να είναι;
~SUPER` ΑΜΟΛΥΒΔΗ
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Η στιγμή που ακούγονται είναι όταν ο κινητήρας έχει μισοκρεμάσει και προσπαθεί να επιταχύνει. Φυσικά μόλις ξεπεράσει τις 900-1000 στροφές όλα είναι μια χαρά.Μάλλον πρέπει να αλλάξεις τρόπο οδήγησης και να μη δουλεύεις το κινητήρα κάτω από 1500 στροφές. Δεν ξέρω αν ακούς πιράκια ή τα εσωτερικά του κινητήρα που λυγίζουν και κοπανάνε επειδή δουλεύουν σε πολύ λίγες στροφές.
-
Αν όντως είναι κάτω από τις 1000 στροφές, μάλλον είναι αυτό που λέει ο leonp στο τέλος. Προς θεού, δεν οδηγείς ντίζελ . Σε τόσο χαμηλές στροφές ζορίζεται αρκετά ο κινητήρας πάντως, καλύτερα να αλλάζεις ταχύτητα ή να πατινάρεις λίγο...
Πειράκια σε Xsara, πως φεύγουν;