-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι από μόνα τους ανέκδοτα.θέλεις να βάλω φωτό από ιαπωνέζικα...?
ή θα σε χάσουμε από το πολύ γέλιο... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι από μόνα τους ανέκδοτα.
θέλεις να βάλω φωτό από ιαπωνέζικα...?
ή θα σε χάσουμε από το πολύ γέλιο...Είναι κρίσιμη η ηλικία... Μην κάνεις τέτοια αστεία...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ρε σεις εχω παρατηρησει κάτι προβληματάκια τελευταία...θα μου πάει ο κούκος αηδόνι στη Σπικαρ που θα το πάω υποψιάζομαι...ποιός να με έχει γρουσουζέψει;;
Ο Μοντετζέμολο...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όχι ρε συ, δεν είναι έτσι τα πράγματα!Π.χ. στο Clio μου μπορώ και αλλάζω νερό στους υαλοκαθαριστήρες χωρίς να λύσω τη μηχανή!
Αυτο θα πει εργονομια! Οπως κ με το μαρκουτσι για τον ελεγχο της σταθμης των λαδιων ενα πραμα!
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Όχι ρε συ, δεν είναι έτσι τα πράγματα!
Π.χ. στο Clio μου μπορώ και αλλάζω νερό στους υαλοκαθαριστήρες χωρίς να λύσω τη μηχανή!
Αυτο θα πει εργονομια! Οπως κ με το μαρκουτσι για τον ελεγχο της σταθμης των λαδιων ενα πραμα!
Όχι κε δεν χρειαζόμαστε μαρκούτσι εμείς. Έχουμε οργανο που μετρά το λάδι στο καντράν. Βέβαια αν βρεθεί κάτοχος γαλλικού που λειτουργεί το εν λόγο όργανο κερδίζει ένα χρυσό μαρκούτσι για το λάδι
-
Εγώ δεν το λειτουργώ, ανάβει στην οθόνη μόλις γυρίσεις το κλειδί στη μίζα!
Γιατί, αν περίμενα να βάζω χέρι κάτω από την εξαγωγή για να πιάνω τον δείκτη λαδιού...μου αρέσει που τον έχουν βάψει και κίτρινο, αλλά όταν κοιτάς τη μηχανή δεν φαίνεται από πουθενά!!! Εξυπνάδες των Γάλλων!
-
Εγω ρε παιδια στην αρχη στο 307 επαιρνα σοβαρα την ενδειξη και κατεβαινα να ελεγξω τη σταθμη του λαδιου.
Μολις προσφατα καταλαβα οτι ειναι οργανο για να μετρα την κλιση του εδαφους και οχι τη σταθμη του λαδιου. Full extra το Πεζακι, εξοπλισμο ακομα και για trial.
Μολις παρκαρεις με την παραμικρη κλιση, δειχνει τις αναλογες μοιρες με κατι φανταστικα πορτοκαλι κυκλακια. SUPER! -
ΠΦΦΦΦΦΦΦφ έδωσες τόσα λεφτά γι'αυτό τον εξοπλισμό....εμένα rallye του 2003 βάζεις βανζίνη στη μέση του ρεζερβουάρ, ανάλογα την κλιση της ανηφόας ή κατηφόρας κουνιέται και ο δήκτης αν έχεις δε κάτω απο 1/4 και παρκαρεις σε ανηφόρα τη γάμησες!
Ο εσωτερικός δείκτης για το λάδι φυσικά και δεν δουλεύει σε κανέναν εμένα μονίμος άδειο δείχνει. Επίτηδες το έχουν κάνει για να ελέχνεις συνέχεια το μαρκούτσι!
-
τα Σίμκα γιατί δεν είναι στην ψηφοφορία;
Αυτά σιχαίνομαι
-
Δεν παράγονται πια όπως και τα Talbot
-
http://www.elasyn.gr./forum/viewtopic.php?t=45
Για μια ακόμα φορά οι Γάλλοι είναι μπροστά!
Όλο προβήματα δημιουργούν με αυτά που κάνουν!
-
Ναι αλλά τα αθερμικά παρμπρίζ μας αρέσουν...Και κόβει τις υπέρυθρες Επίσης σε αυτά τα τζάμια υπάρχει ειδική περιοχή για να βάζεις δίαφορους πομπούς ( για διόδια κλπ )
Κατά τα άλλα Γαλλικά τι περιμένεις -
Κοίτα, αν έχεις γαλλικό, χρειάζεσαι ένα GPS. Πρέπει να ξέρεις από πρίν οτι πλησιάζει στροφή, για να προειτοιμαστείς ψυχολογικά...
-
Γι αυτό τα βρίσκεται με τον Omikrone εσείς οι 2
-
Σε παρακαλώ, η σχέση μου με τον Omikrone3 είναι καθαρά προσωπική και δε σε αφορά!
-
χαχαχαχαχαχαχαχ ε όχι να μας λέει και hondaκιας για στρίψημο...έλεος, για θάψιμο είναι εδώ, όχ ιγια τσακωμένους με την αλήθεια!
-
Διαμαρτύρομαι εντόνως για τη δημοκρατικότητα του forum! Γιατί εμείς οι Hondaκιδες δεν έχουμε δικαίωμα στο θάψιμο; Σε τί κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα;
Υ.Γ : Ρε γαμώτο, ποιές μάρκες μπορώ να θάβω ελεύθερα σαν Hondaκιας;
Υ.Γ 2 : Δεν είμαι Hondaκιας, απλά μου άρεσε το διαστημόπλοιο και έχω και κάποιο σεβασμό στη φίρμα.Να ρωτήσω ποιό είναι πιό επικερδές επάγγελμα; Ιδιοκτήτης συνεργείου κάποιας γαλλικής ή κάποιας ιταλικής φίρμας; Φίλος με συνεργείο Citroen δε προλαβαίνει να δουλεύει πάντως...
-
Τέτοια πες όσα θες
Αλλα΄μη λες ότι πατάμε φρένο όταν έρχεται στροφή που το κάνουμε δλδ, γιατι με τις μοτερούκλες που έχουμε, βγάζουμε πολλα χλμ απο τη μια στροφή στην άλλη
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Φίλος με συνεργείο Citroen δε προλαβαίνει να δουλεύει πάντως...βεβαίως και έχει ...είμαστε πολλοί και πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξουμε τα λάδια μας ... ...και όχι σαν κάποιους που τα αλλάζουν με συμπλήρωμα...γκουχ γκουχ ΦΣιιιιιιιιι κρυωμένος είμαι!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
ΠΦΦΦΦΦΦΦφ έδωσες τόσα λεφτά γι'αυτό τον εξοπλισμό....εμένα rallye του 2003 βάζεις βανζίνη στη μέση του ρεζερβουάρ, ανάλογα την κλιση της ανηφόας ή κατηφόρας κουνιέται και ο δήκτης αν έχεις δε κάτω απο 1/4 και παρκαρεις σε ανηφόρα τη γάμησες!Ο εσωτερικός δείκτης για το λάδι φυσικά και δεν δουλεύει σε κανέναν εμένα μονίμος άδειο δείχνει. Επίτηδες το έχουν κάνει για να ελέχνεις συνέχεια το μαρκούτσι!
Και ζεις ακόμα με την σκοτώστρα?
Θάψτε αλύπητα τους "Γάλλους" (μη ζμπρώχνεστε)