Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Eιτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι προτιμοτερο το ημισυνθετικο καθε 7.500 ,απο το συνθετικο καθε 15.000,30.000 κοκ.
Επισης οπως εγραψα δεν ειναι υποχρεωτικο για τα 7.500.Αμα θελεις του βαζεις συνθετικο και το αλλαζεις και στα 40.000.
Ναί ότι πεις, μπορώ να διαφωνήσω; ξέρεις καλύτερα -οι κατασκευαστές θα το κλείσουν το μαγαζί-
Υ.Γ κοστος συντηρησης δεν ειναι μονο τα λαδια(πανε να πληρωσεις το καπελο του ιμαντα χρονισμου,εαν εχει,βαλβολινες,τακακια,μπουζι και θα δουμε αμα χτυπησεις 500αρα)
Βλέπω ότι ενδιαφέρεσαι πολύ για την τσέπη μου, να σαι καλά
Το θέμα είναι ότι προσωπικά γνωρίζω τι χρειάζεται το αυτοκίνητο και κάθε πότε και κατά προσέγγιση το κόστος.
Ιμάντα χρονισμού -έχει ο TFSI, αλλά όχι οι υπόλοιποι FSI- θα αλλάξω στα... 180.000, οπότε αποκλείεται να τον αλλάξω εγώ
Μπουζί κάθε... 90, τακάκια ανάλογα το... φρένο και τη χρήση -ΠΡΟΦΑΝΩΣ!-. (Φαντάζομαι το Type R δεν φθείρει τα τακάκια του -
Συντήρηση επίσης είναι και η ασφάλεια/τέλη κι αν θες να το πάμε ακόμα πιο μακριά το κόστος απαξίωσης (η μείωση της αξίας του και το πόσό που θα απαιτηθεί για να αγοράσεις το ΙΔΙΟ καινούριο)
Για να το τελειώνουμε, το ΔΙΕΤΕΣ σέρβις (λάδια & φίλτρα) κοστίζει 250-350 ανάλογα με την πόλη και το εξουσιοδοτημένο.
Αυτά γράφει το βιβλίο σέρβις, το έχω σκανάρει και το έχω ανεβάσει, αλλά και πάλι υπάρχουν άπιστοι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο
-η επιστήμη έχει σηκώσει και τα χέρια και τα πόδια -