-
Δεν μας λες και τι λάδια έβαλαν και στα πόσα χλμ έγινε η αλλαγή;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν μας λες και τι λάδια έβαλαν και στα πόσα χλμ έγινε η αλλαγή;lkar ξέρεις πόσο έχει η αλλαγή λαδιών στο Golf;
-
Εσύ τι λες; Να μην ξέρει;
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Δεν μας λες και τι λάδια έβαλαν και στα πόσα χλμ έγινε η αλλαγή;
lkar ξέρεις πόσο έχει η αλλαγή λαδιών στο Golf;
Ναι, δεν κοστίζει τίποτα γιατί δεν προβλέπεται αλλαγή λαδιών σκέτη χωρίς σέρβις
Η πλειοψηφία την κάνει χωρίς να χρειάζεται/απαιτείται
-
Ετσι σκεφτεται η ΕΤΕΑ τους πελατες της.Μην τους σερνει καθε 7.500χλμ στην αντιπροσωπεια να τα σταζουν.Μια και καλη.Να εχουν χρονο να αλλαξουν σωβρακο να πλυθουν κτλ για τις ερωτικες τιμολογιακες πολιτικες του Ε Ν Ο Σ και μοναδικου service των 300
-
Δε μας απαντάει ο lkar... καλός στις τρίπλες...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Δε μας απαντάει ο lkar... καλός στις τρίπλες...H απάντηση ήταν ξεκάθαρη, τι δεν κατάλαβες;
Ας αφήσουμε το γεγονός ότι η αλλαγή λαδιών από μόνη της δεν λέει τίποτα. Τι λάδι έβαλες, που το έβαλες κλπ, αλλάζουν πολύ τα δεδομένα.
Όσο για το πόσο κοστίζουν τα σέρβις, υπάρχει κι ανάλογο τόπικ στα τεχνικά
Όπως επίσης έχω γράψει πολλές φορές, μεγάλο ρόλο έχει και η συχνότητα των σέρβις/αλλαγών λαδιών. Αν αλλάζεις κάθε... 7.500 λάδια με ημισυνθετικά ή... ορυκτέλαια και σου φαίνονται λίγα τα 50-70 ευρώ, στα 30.000 πόσα θα 'χεις πληρώσει και πόσα σέρβις θα 'χεις κάνει και με ποιο συνολικό κόστος;
-
Εκ πειρας (type-r τουλαχιστον) για ενα χρονο εχεις:
1)Λαδια στις 7.500 75 -
Α!και μην μου πεις οτι εσυ κανεις σερβις στα 30.000χλμ οποτε λαχει και τα συμπληρωσεις,γιατι φιλε η αλλαγη πανω στον ενα χρονο ειναι επιβεβλημενη,εχεις δεν εχεις 30.000 χλμ. αν δεν θες να λειτουργεις το τουρμπο σου με κατουρο-λαδο 2 χρονων.
-
Νομίζω είναι 30000χλμ ή 2 χρόνια.
-
[quote='pipikikinos']Τωρα αμα εσυ στο Golfaki σου δινεις λιγοτερα απο 250
-
Ηδη περασα το πρωτο χερι
-
http://library.techlink.gr/4t/article-m ... ticle=2152
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Ηδη περασα το πρωτο χεριαπλο ή μεταλικο θα το κανεις?
-
ιταλικη περλα να κρατησει.....
-
[quote='pipikikinos']Εκ πειρας (type-r τουλαχιστον) για ενα χρονο εχεις:
1)Λαδια στις 7.500 75 -
Γιατι να κρατησεις τον ανθρωπο 1 χρονο σε αγωνια μεχρι να κανεις σερβις?
Πες του ποσο κοστιζει...
δε μπορει, θα ξερεις
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Νομίζω είναι 30000χλμ ή 2 χρόνια.Μ*λακιες λες,οπως λενε ολοι οι πωλητες λαδιων,το λαδι εχει διάρκεια 5 λεπτά ή μισο χλμ οτιδηποτε παραπανω καταστρεφει τον κινητηρα
-
'Στο Type R με ivtec θα βάλεις ημισυνθετικά πχ 10-15w/40 κάθε 7,5 κι αυτό εγγυάται τη μακροβιότητα του κινητήρα;'
Eιτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι προτιμοτερο το ημισυνθετικο καθε 7.500 ,απο το συνθετικο καθε 15.000,30.000 κοκ.
Επισης οπως εγραψα δεν ειναι υποχρεωτικο για τα 7.500.Αμα θελεις του βαζεις συνθετικο και το αλλαζεις και στα 40.000.
Υ.Γ κοστος συντηρησης δεν ειναι μονο τα λαδια(πανε να πληρωσεις το καπελο του ιμαντα χρονισμου,εαν εχει,βαλβολινες,τακακια,μπουζι και θα δουμε αμα χτυπησεις 500αρα)
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Eιτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι προτιμοτερο το ημισυνθετικο καθε 7.500 ,απο το συνθετικο καθε 15.000,30.000 κοκ.
Επισης οπως εγραψα δεν ειναι υποχρεωτικο για τα 7.500.Αμα θελεις του βαζεις συνθετικο και το αλλαζεις και στα 40.000.
Ναί ότι πεις, μπορώ να διαφωνήσω; ξέρεις καλύτερα -οι κατασκευαστές θα το κλείσουν το μαγαζί-
Υ.Γ κοστος συντηρησης δεν ειναι μονο τα λαδια(πανε να πληρωσεις το καπελο του ιμαντα χρονισμου,εαν εχει,βαλβολινες,τακακια,μπουζι και θα δουμε αμα χτυπησεις 500αρα)
Βλέπω ότι ενδιαφέρεσαι πολύ για την τσέπη μου, να σαι καλά
Το θέμα είναι ότι προσωπικά γνωρίζω τι χρειάζεται το αυτοκίνητο και κάθε πότε και κατά προσέγγιση το κόστος.
Ιμάντα χρονισμού -έχει ο TFSI, αλλά όχι οι υπόλοιποι FSI- θα αλλάξω στα... 180.000, οπότε αποκλείεται να τον αλλάξω εγώ
Μπουζί κάθε... 90, τακάκια ανάλογα το... φρένο και τη χρήση -ΠΡΟΦΑΝΩΣ!-. (Φαντάζομαι το Type R δεν φθείρει τα τακάκια του -
Συντήρηση επίσης είναι και η ασφάλεια/τέλη κι αν θες να το πάμε ακόμα πιο μακριά το κόστος απαξίωσης (η μείωση της αξίας του και το πόσό που θα απαιτηθεί για να αγοράσεις το ΙΔΙΟ καινούριο)
Για να το τελειώνουμε, το ΔΙΕΤΕΣ σέρβις (λάδια & φίλτρα) κοστίζει 250-350 ανάλογα με την πόλη και το εξουσιοδοτημένο.
Αυτά γράφει το βιβλίο σέρβις, το έχω σκανάρει και το έχω ανεβάσει, αλλά και πάλι υπάρχουν άπιστοι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο
-η επιστήμη έχει σηκώσει και τα χέρια και τα πόδια -
Ηonda Civic 2005