Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 14 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    295
    835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης xtkz έγραψε:
      Η πρωτη ειναι η 986, η δευτερη 987. Νεο μοντελο. Η f/l της 986 ειχε επιπλεον βαμμενες γρυλιες στους αεραγωγους κ γκρι πισω φωτα.

      να τος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spanti last edited by

        ότι στρίβει στρίβει....για 72.000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazio last edited by

          Spanti Διχασμένο σε βλέπω. Αβαταρ Mercedes και υπογραφή BMW.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Η BMW είναι για την Αθήνα, ενώ η Mercedes είναι για την Πάτρα! Διχασμένη προσωπικότητα τελείως!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Είναι ολοφάνερο, ρε σεις!! H Mercedes είναι για να μετακινείται, η BMW για να οδηγεί!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spanti last edited by

                Όλα εξηγούνται
                Τώρα έχω μια sportcoupe 230K
                θέλω να έχω μια Ζ4 Μ
                και επειδή την έχω μεγάλη γουστάρω 350Ζ αντί για Cayman

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgie69 last edited by

                  Αν και ειχε παρει το ματι μου αντιστοιχο post, εγώ δεν βλεπω καλα ή τα περιοδικα τα γραφουν λαθος? Η τριλιτρη καλη Z4 είναι έως και λίγο φτηνότερη απο το 350Z? Και υπαρχει λογικος ανθρωπος που θα δωσει 55 χιλιαρικα και θα επιλεξει το nissan? Α ναι ξεχασα, υπαρχουν πολλοι που μπορούν να καταλαβουν και να εκμεταλλευτουν την παραπανω δυναμη του ιαπωνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Και γιατί να πάρεις την παρακάτω δύναμη της Ζ4 όταν μπορείς να πάρεις την παραπάνω δύναμη του Ιάπωνα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgie69 last edited by

                      Γιατι προτιμω να δωσω 55 χιλιαδες για ν αγορασω BMW αντι για ν αγορασω Nissan. Τοσο παραλογο ειναι αυτο? Επισης ΠΟΤΕ δεν θα φτασω ενα αυτοκινητο των 265 αλογων ουτε στο μισο των δυνατοτητων του. Ασε που την εχω μικρη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Άρα γιατί να πάρεις 265 άλογα; πάρε δίλιτρη Ζ4 με 150 (κάτι παραπάνω από τα μισά)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spanti last edited by

                          όντως αν δεν έχεις σκοπό να τα χρησιμοποιήσεις θα είναι λάθος επιλογή για σένα τόσα πολλά άλογα..βέβαια έχεις πιο πολλή ροπή κάτι που βοηθάει σε προσπεράσεις και σε άλλα ζητήματα ενεργητικής ασφάλειας...

                          αλλά αφού την έχεις μικρή πάω πάσο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                            Αν και ειχε παρει το ματι μου αντιστοιχο post, εγώ δεν βλεπω καλα ή τα περιοδικα τα γραφουν λαθος? Η τριλιτρη καλη Z4 είναι έως και λίγο φτηνότερη απο το 350Z? Και υπαρχει λογικος ανθρωπος που θα δωσει 55 χιλιαρικα και θα επιλεξει το nissan? Α ναι ξεχασα, υπαρχουν πολλοι που μπορούν να καταλαβουν και να εκμεταλλευτουν την παραπανω δυναμη του ιαπωνα.

                            Έχεις πολύ δίκιο, και ο lkar ακόμα περισσότερο. Αν δεν θέλεις επιδόσεις κλπ. να πας σε κάτι εξίσου μουράτο (Ζ4 και Ζ4Μ δεν διαφέρουν και πολύ στο σήμα, αν με καταλαβαίνεις) και μάλιστα με τα μισά λεφτά.

                            Το πρόβλημα είναι ότι στο εξωτερικό, η σύγκριση αλλάζει άρδην...και για αυτό δεν ανταποκρίνονται όλα τα σχόλια, ούτε και οι πωλήσεις...

                            Για την ιστορία: το 350Ζ κάποια στιγμή έκανε 26.000 δολάρια στις ΗΠΑ...έστω και με μικροεκπτώσεις εξοπλισμού...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgie69 last edited by

                              Η διλιτρη εχει σαφως μικροτερη ροπη που την θεωρω χρησιμη και εκμεταλευσιμη και απο τον σχετικά αδαή.

                              Αν καποιος μου πει οτι σχεδιαστικα προτιμα ενα 350Ζ απο μια φτηνοτερη Ζ4 θα προσπαθησω να τον κατανοησω. Αλλα σοβαρα μιλαμε οτι υπαρχει κοσμος που θα καταλαβει και θα χρησιμοποιησει την διαφορα μεταξυ 265 και 280 ιππων?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                To 350z δεν έχει 280 άλογα αλλά 300.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                                  Η διλιτρη εχει σαφως μικροτερη ροπη που την θεωρω χρησιμη και εκμεταλευσιμη και απο τον σχετικά αδαή.

                                  Αν καποιος μου πει οτι σχεδιαστικα προτιμα ενα 350Ζ απο μια φτηνοτερη Ζ4 θα προσπαθησω να τον κατανοησω. Αλλα σοβαρα μιλαμε οτι υπαρχει κοσμος που θα καταλαβει και θα χρησιμοποιησει την διαφορα μεταξυ 265 και 280 ιππων?

                                  300 ίπποι & κοντά 36 κιλά ροπής έναντι 265 & 32 κιλών δηλαδή περισσότερο από +10% σε ισχύ και ροπή.

                                  Όπως εσύ δηλώνεις ότι θα χρησιμοποιήσεις την επιπλέον ροπή της δίλιτρης σε σχέση με την τρίλιτρη, έτσι και άλλος θα χρησιμοποιήσει το +10%

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgie69 last edited by

                                    Δηλαδη κυκλοφορουν μεταξυ μας ανθρωποι που θα καταλαβουν οδηγικα την διαφορα μεταξυ 32 και 36 κιλων. Πάσο!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Πάνω από τα 20 κιλά, νομίζω ότι όλοι μας δυσκολευόμαστε να οδηγήσουμε με φουλ γκάζι...αλλά τη δύναμη την καταλαβαίνουμε, φαίνεται στο πώς στέκεται το αυτοκίνητο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                                        Δηλαδη κυκλοφορουν μεταξυ μας ανθρωποι που θα καταλαβουν οδηγικα την διαφορα μεταξυ 32 και 36 κιλων. Πάσο!!!

                                        Δεν θα καταλάβεις δηλαδή τη διαφορά GT & GTI με ίδια αριθμητική διαφορα (30 ίπποι και 4 κιλά) αλλά μεγαλύτερη ποσοστιαία σίγουρα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                                          Δηλαδη κυκλοφορουν μεταξυ μας ανθρωποι που θα καταλαβουν οδηγικα την διαφορα μεταξυ 32 και 36 κιλων. Πάσο!!!

                                          Ολοι πρέπει να καταλάβουν τη διαφορά, αν δεν καταλάβουν δεν έχουν σχέση με την οδήγηση.
                                          Αν η διαφορά αυτή έχει και πραγματική αξία στο δρόμο εξαρτάται από τα αυτοκίνητα (βάρος-σχέσεις κλπ.)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                                            Η τριλιτρη καλη Z4 είναι έως και λίγο φτηνότερη απο το 350Z?

                                            Z4 Coupe 3.0 si 265 N / 4 / Clima / C 52.100,00 €

                                            Ομολογουμένως, ενδιαφέρον. Ισως ένα απο τα λίγα που θα κοίταζα, **αν **υπήρχε πρίν απο 1.5 χρόνο που πήρα το Ζ.

                                            Κάτι με χαλάει όμως στην Ζ4, μου πέφτει λίγο μισή μερίδα....

                                            Θα το δώ απο κοντά και θα επανέλθω.

                                            ΥΓ Το νέο Ζ έχει 7% παραπάνω ιπποδύναμη και 4% μικρότερη ροπή...χμμμ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 14 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr