-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χτές βρέθηκα σε αντιπροσωπεία VW ( μαζί με φίλο που πήγε το αμάξι του για ένα προβληματάκι ,δεν ήταν GT με σπασμένο κινητήρα πάντως ) και μπήκα και στο GT και στο GTi για 5k διαφορά θα αγόραζα το GTi και ας καίει παραπάνω....
Αυτό με τα 140 είναι άλλο θέμαΠροφανώς το GTi είναι καλύτερο, αυτό άλλωστε δεν το αμφισβήτησε κανένας. Και η διαφορά είναι 6000 + τέλη + ασφάλειες + ~3lt/100kmh παράπανω, αν τα βάλεις κάτω σε 5 χρόνια ιδιοκτησίας θα δείς οτι αγόραζεις άλλο ένα μικρό αυτοκίνητο.
Επίσης σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη τα δυο αυτοκίνητα έχουν διαφορά τιμής 2k, μόνο στην Ελλάδα γίνεται αυτό με τα 6 χιλιάρικα. Και μπορεί για αυτό να φταίει ο τρόπος φορολογίας των κυβικών αλλα και η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το έφερνε με πλούσιο εξόπλισμο ώστε να άξιζε περισσότερο την διαφορά.
-
Golf και Value for money ? ?
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=52395
-
To TSi ποση max πιεση σηκωνει?
Φανταζομαι θα ειναι μικροτερη απο του GT...
-
Ρε παιδιά σας παρακαλώ θα ήθελα κάποια βοήθεια από αυτούς που γνωρίζουν. Επιτέλους αυτήν την εβδομάδα θα παραγγείλω το GT.
Ο πωλητής βέβαια μου είπε πως θα μου κάνει δώρο το συναγερμό, ο οποίος είναι Dopperman (εγώ δεν το γνωρίζω), και ότι όσους έχουν τοποθετήσει σε Golf δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα. (Η αντιπροσωπεία που θα το παραγγείλω είναι η ΕΤΕΑ στη Θες/νίκη.)
Βέβαια του είπα πως θα προτιμούσα να βάλω συναγερμό από το εμπόριο, καθώς με λίγα χρήματα παραπάνω βάζεις κάτι πολύ καλύτερο και με τηλεειδοποίηση.
Η απάντησή του ήταν η εξής: «Το αυτοκίνητο έχει 50 εγκεφάλους. Θα εμπιστεύοσουν κάποιον Μπάμπη να σου κάνει αυτή τη δουλειά;» Βέβαια έχει κάποιο δίκαιο αλλά από την άλλη αν ήταν έτσι τι θα κάναν αυτοί που τοποθετούν συναγερμούς;
Σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα δεν συμβαίνει το ίδιο;
Συγνώμη αν σας κούρασα, θα μ’ενδιέφερε πολύ η άποψή σας. Ευχαριστώ -
Η ΕΤΕΑ δεν νομίζω να υστερεί σε Μπάμπηδες, οπότε δεν νομίζω ότι θα έχει διαφορά στο ποιος θα σου τον τοποθετήσει.
-
Δηλαδή αυτός που θα σου βάλει τον συναγερμό δεν είναι 'Μπάμπης'?
-
Μην βάλεις συναγερμό μπορεί να προκαλέσει έκρηξη
Αστειεύομαι φυσικά.... Όπως υπάρχουν τοποθετητές και τοποθετητές στο ελεύθερο εμπόριο έτσι υπάρχουν και μέσα στις αντιπροσωπείες. Το golf είναι καιρό στην αγορά άρα έχουν αποκτήσει πείρα και οι μεν και οι δε. Οι Dopperman είναι επώνυμοι συναγερμοί και χρόνια στην αγορά αλλά από τα πρόσφατα μοντέλα δεν έχω εμπειρία. Ικανοποιημένος έχω μείνει από την σειρά της ΜΕΤΑ για αυτοκίνητα με can bus αλλά και από την αντίστοιχη της Cobra.
-
Mην βάλεις...εάν θέλουν να στο κλέψουν θα στο κλέψουν.
Τσάμπα λεφτά ΙΜΟ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Mην βάλεις...εάν θέλουν να στο κλέψουν θα στο κλέψουν.Τσάμπα λεφτά ΙΜΟ.
Αν θέλουν να κλέψουν το δικό σου συμφωνώ.
Αν θέλουν να κλέψουν όμως ένα την συγκεκριμένη στιγμή θα διαλέξουν αυτό που θα τους δυσκολέψει λιγότερο. -
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Όπως και η τουρμπίνα και οι ζάντες και τα περιφερειακά εξαρτήματα του κινητήρα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Tι είναι το can bus?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Όπως και η τουρμπίνα και οι ζάντες και τα περιφερειακά εξαρτήματα του κινητήρα.
BAN HIM
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Tι είναι το can bus?
http://www.vlsi.ee.upatras.gr/~karagian ... n%20bus%22
-
Ο χρήστης Gasman έγραψε:
...............Μια χαρα δρομος ειναι και με το Focus μου τον ευχαριστιεμαι παρα πολυ...
Αν ειχε την ισχυ και τη ροπη του Golf GT (και τα φρενα, το δικο μου εχει ταμπουρα πισω και οχι ιδιαιτερα μεγαλους δισκους εμπρος... ) ...Εχει σημασία και το πόσο γρήγορα πέρασες τα ..χασίματα με το GT και πόσo με το Focus..!!!
Με 110-120 χαω και με τα δυο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Αυτούς εννοώ κι εγώ.
After Market?? Θα πέσει φωτιά να σε κάψει
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Αυτούς εννοώ κι εγώ.
After Market?? Θα πέσει φωτιά να σε κάψει
αφού after market είναι όλοι, πλην του εργοστασιακού από τη ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (που και αυτός after market είναι )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Αυτούς εννοώ κι εγώ.
After Market?? Θα πέσει φωτιά να σε κάψει
αφού after market είναι όλοι, πλην του εργοστασιακού από τη ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (που και αυτός after market είναι )
Επίσης τo RCD του GT 'δεν είναι' after market, τοποθετείται στο εργοστάσιο
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
λάθος, υπάρχουν can bus που ενεργοποιούνται με το κλειδί του αυτοκινήτου. Δεν έχω δύο κλειδιά κι ο συναγερμός είναι after market
Αυτούς εννοώ κι εγώ.
After Market?? Θα πέσει φωτιά να σε κάψει
αφού after market είναι όλοι, πλην του εργοστασιακού από τη ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (που και αυτός after market είναι )
Επίσης τo RCD του GT 'δεν είναι' after market, τοποθετείται στο εργοστάσιο
πσσσσσ μιλάμε για τις αποκλειστικότητες....
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)