Sep 2, 2006, 9:42 AM

Με το Suzuki είσαι εντάξει και μην αλλάζεις. Ισχύουν αυτά που ανέφερα παραπάνω.
Με το Opel επίσης εντάξει, απλά μπορείς να πας και σε 30άρι. Αν δεις ότι καταναλώνει υπερβολικά (με RED LINE που φτιάχνει πανίσχυρο φιλμ για 30άρι το αποκλείω αλλά λέμε) επιστρέφεις στο 40άρι. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, αλλά θεωρητικά το 30άρι θα σου δώσει, καλύτερη ροή του λιπαντικού, άρα χαμηλότερες θερμοκρασίες κινητήρα (θέλει θερμόμετρο λαδιού για να το δεις αυτό), περισσότερη ευστροφία. Για τον 1.4 90PS και τον 1.8 116-125PS προτείνεται από 0W30 έως 10W40, για τον 1.6 100PS και τον 2.0Τ 192-200PS προτείνεται από 0W30 έως 10W50. Για τους τελευταίους δύο κινητήρες το 5-10W40 φαίνεται ιδανικό ιξώδες. Όλα αυτά δεδομένου ότι συνεχίζεις με Group IV/V ή με Group V όπως τα RED LINE, αλλιώς το 30άρι δεν θα το πρότεινα και αντί για 10W40 θα πρότεινα 5W40.