-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
το λαδι εκαιγε και 100 Ml στα 20 km!Μήπως ο δείκτης δεν είχε ακρίβεια γιατί με τέτοια κατανάλωση πρέπει να κάπνιζε πολύ η εξάτμιση (περισσότερο από δίχρονο).
Αν το λάδι ήταν πολύ αραιό κοίταξε μήπως το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ πλούσιο και γεμίζει με άκαυτη το λάδι. Εκτός αν κυκλοφορούν μαϊμούδες λάδια.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
....και να φανταστείτε ότι υπήρχε μαγαζί που μου είπε ότι επειδή η Redline έχει το παλιό μπουκάλι που είχαν οι Αμερικάνοι, δεν θα είναι καλό λάδι.....Παλιό μπουκάλι παλιολάδια
Πιο βολικό μπουκάλι από τα redline (και άλλα παρόμοια) δεν έχω δει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
το λαδι εκαιγε και 100 Ml στα 20 km!
Μήπως ο δείκτης δεν είχε ακρίβεια γιατί με τέτοια κατανάλωση πρέπει να κάπνιζε πολύ η εξάτμιση (περισσότερο από δίχρονο).
Αν το λάδι ήταν πολύ αραιό κοίταξε μήπως το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ πλούσιο και γεμίζει με άκαυτη το λάδι. Εκτός αν κυκλοφορούν μαϊμούδες λάδια.
Το καλοκαιρι που το δουλευα με εξατμιση με ενα τελικο μονο, στα πολλα σκισιματα (οταν περναγε το λαδι μια θερμοκρασια) μυριζε οχι λαδι καμενο αλλα σα να μυριζα το λαδι 'φρεσκο' (οπως ακριβως μυριζει στο κουτι του!!!)(αφου νομιζω οτι καπου εχω διαρροη)
Καπνο δεν ειχα δει!!Μετα που εβαλα την κανονικη εξατμιση (μετ. κατ και δυο καζανια) δεν μυριζε καθολου!Ο δεικτης αποκλειεται να χανει γιατι τωρα πχ με το μομπιλ δεχνει μια χαρα (ασε που αν εδειχνε τοσο λαθος ο δεικτης τωρα θα πρεπε να χα αντι για 3200 4500 λιτρα μεσα! )
Αυτο με το πλουσιο που λες ειναι πιθανο!Βεβαια με τα ιδια προγραμματα κυκλοφορω πολλα χρονια χωρις να εχω καποιο προβλημα αντιστοιχο!
Το ολο περιεργο ειναι οτι οσο ψηλες στροφες και να το δουλευα, αν δεν περναγε καποια θερμοκρασια το λαδι δεν καιγοταν!!
Μολις την περναγε το εκαιγε σαν τρελλο!
2χρονοκαλα για το μαιμου δεν το αποκλειω καθολου!!
θα παω στο μαγαζι που τα πηρα να του επισημανω σε προσωπικο επιπεδο (του ιδιοκτητη, μιας και ειναι το κεντρικοτερο μαγαζι σε επαρχιακο μερος βεβαια) γιατι τα ειχα χρυσοπληρωσει κιολας!! -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
το λαδι εκαιγε και 100 Ml στα 20 km!
Μήπως ο δείκτης δεν είχε ακρίβεια γιατί με τέτοια κατανάλωση πρέπει να κάπνιζε πολύ η εξάτμιση (περισσότερο από δίχρονο).
Αν το λάδι ήταν πολύ αραιό κοίταξε μήπως το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ πλούσιο και γεμίζει με άκαυτη το λάδι. Εκτός αν κυκλοφορούν μαϊμούδες λάδια.
Το καλοκαιρι που το δουλευα με εξατμιση με ενα τελικο μονο, στα πολλα σκισιματα (οταν περναγε το λαδι μια θερμοκρασια) μυριζε οχι λαδι καμενο αλλα σα να μυριζα το λαδι 'φρεσκο' (οπως ακριβως μυριζει στο κουτι του!!!)(αφου νομιζω οτι καπου εχω διαρροη)
Καπνο δεν ειχα δει!!Μετα που εβαλα την κανονικη εξατμιση (μετ. κατ και δυο καζανια) δεν μυριζε καθολου!Ο δεικτης αποκλειεται να χανει γιατι τωρα πχ με το μομπιλ δεχνει μια χαρα (ασε που αν εδειχνε τοσο λαθος ο δεικτης τωρα θα πρεπε να χα αντι για 3200 4500 λιτρα μεσα! )
Αυτο με το πλουσιο που λες ειναι πιθανο!Βεβαια με τα ιδια προγραμματα κυκλοφορω πολλα χρονια χωρις να εχω καποιο προβλημα αντιστοιχο!
Το ολο περιεργο ειναι οτι οσο ψηλες στροφες και να το δουλευα, αν δεν περναγε καποια θερμοκρασια το λαδι δεν καιγοταν!!
Μολις την περναγε το εκαιγε σαν τρελλο!
2χρονοκαλα για το μαιμου δεν το αποκλειω καθολου!!
θα παω στο μαγαζι που τα πηρα να του επισημανω σε προσωπικο επιπεδο (του ιδιοκτητη, μιας και ειναι το κεντρικοτερο μαγαζι σε επαρχιακο μερος βεβαια) γιατι τα ειχα χρυσοπληρωσει κιολας!!Καλυτερα να ψωνιζεις απο επωνυμα μαγαζια αν εχεις υπονοιες οτι κατι παιζει. Οι εμποροι ειναι βρωμερα σκουληκια ( και εγω εμπορας αλλα χαρτεμπορας )
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
το λαδι εκαιγε και 100 Ml στα 20 km!
Μήπως ο δείκτης δεν είχε ακρίβεια γιατί με τέτοια κατανάλωση πρέπει να κάπνιζε πολύ η εξάτμιση (περισσότερο από δίχρονο).
Αν το λάδι ήταν πολύ αραιό κοίταξε μήπως το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ πλούσιο και γεμίζει με άκαυτη το λάδι. Εκτός αν κυκλοφορούν μαϊμούδες λάδια.
Το καλοκαιρι που το δουλευα με εξατμιση με ενα τελικο μονο, στα πολλα σκισιματα (οταν περναγε το λαδι μια θερμοκρασια) μυριζε οχι λαδι καμενο αλλα σα να μυριζα το λαδι 'φρεσκο' (οπως ακριβως μυριζει στο κουτι του!!!)(αφου νομιζω οτι καπου εχω διαρροη)
Καπνο δεν ειχα δει!!Μετα που εβαλα την κανονικη εξατμιση (μετ. κατ και δυο καζανια) δεν μυριζε καθολου!Ο δεικτης αποκλειεται να χανει γιατι τωρα πχ με το μομπιλ δεχνει μια χαρα (ασε που αν εδειχνε τοσο λαθος ο δεικτης τωρα θα πρεπε να χα αντι για 3200 4500 λιτρα μεσα! )
Αυτο με το πλουσιο που λες ειναι πιθανο!Βεβαια με τα ιδια προγραμματα κυκλοφορω πολλα χρονια χωρις να εχω καποιο προβλημα αντιστοιχο!
Το ολο περιεργο ειναι οτι οσο ψηλες στροφες και να το δουλευα, αν δεν περναγε καποια θερμοκρασια το λαδι δεν καιγοταν!!
Μολις την περναγε το εκαιγε σαν τρελλο!
2χρονοκαλα για το μαιμου δεν το αποκλειω καθολου!!
θα παω στο μαγαζι που τα πηρα να του επισημανω σε προσωπικο επιπεδο (του ιδιοκτητη, μιας και ειναι το κεντρικοτερο μαγαζι σε επαρχιακο μερος βεβαια) γιατι τα ειχα χρυσοπληρωσει κιολας!!Καλυτερα να ψωνιζεις απο επωνυμα μαγαζια αν εχεις υπονοιες οτι κατι παιζει. Οι εμποροι ειναι βρωμερα σκουληκια ( και εγω εμπορας αλλα χαρτεμπορας )
Το κερατο μου δηλαδη!!!
Μα σου λεω ειναι το πιο μεγαλο μαγαζι πολυ μεγαλης επαρχιακης πολης!!!Ημαρτον πλεον!!!!!!!! -
Ρε σεις, αυτο το ειδατε????????? Κοιταχτε τιμη
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=566
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Ρε σεις, αυτο το ειδατε????????? Κοιταχτε τιμηhttp://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=566
Οντως κουφο!!!!
Εσυ σε τι αυτοκινητο βαζεις red line??
Και αλλαγη καθε ποτε?
Καταναλωση??
Καταναλωση με αλλο λιπαντικο? -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Ρε σεις, αυτο το ειδατε????????? Κοιταχτε τιμη
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=566
Οντως κουφο!!!!
Εσυ σε τι αυτοκινητο βαζεις red line??
Και αλλαγη καθε ποτε?
Καταναλωση??
Καταναλωση με αλλο λιπαντικο?Και στα 2 αυτοκινητα που εχω βαζω Red Line, ενα OPEL Astra 1.4 και ενα Suzuki 4x4, δεν εχω βαλει αλλο λιπαντικο εκτος Red Line,αλλαγη καθε 7,5000km συνhθως, καταναλωση σχεδον 0, οταν ημουν Αγγλια εμαθα τα Red Line και απο τοτε παρκαρα πανω τους
-
Ο χρήστης staby1 έγραψε:
Μια ερώτηση σχετικά με το τί λάδι πρέπει να χρησιμοποιώ στα αυτοκίνητα με τα οποία κινούμαι καθημερινά... όποιος έχει χρόνο και διάθεση ας απαντήσει - κάθε άποψη δεκτή .Toyota corolla 1.3 μοντέλο 93 με 305000 χλμ
χρησιμοποιώ λάδια 15-50W και το αμάξι κινείται συνήθως μέσα στην πόλη αλλά κάνει και μικρά ταξιδάκια ~ 150 χλμ μία φορά κάθε ΣΚ.
αλλαγή κάθε 8-10000 χλμ
Renault clioΙΙ 1.2 μοντέλο 98 με 150000 χλμ
χρησιμοποιώ λάδια 10-40W ( αυτά τα elf που βάζει η αντιπροσωπία ) το αμάξι κάνει καθημερινά περίπου 50 χλμ στην Εθνική οδό
αλλαγή κάθε 15000 χλμ
Suzuki GV 1.6 μοντέλο 2005 ( το προηγούμενο μοντέλο) με 15000 χλμ
χρησιμοποιώ λάδια 10-40W ( της αντιπροσωπίας)
το αμάξι χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγω σε ταξίδι ετός και εκτός δρόμουΔε με έχουν απασχολήσει ιδιαίτερα οι προδιαγραφές των λιπαντικών που χρησιμοποιώ ως τώρα - αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τον τύπό και τις προδιαγραφές για το κάθε αυτοκίνητο καθώς και τα διαστήματα στα οποία πρέπει να γίνονται οι αλλαγές
Ευχαριστώ για το χρόνο σας .
Για το Corolla 1.3 συνέχισε όπως πας (αν αλλάζεις λάδια σε διάστημα μεγαλύτερο από 7500χλμ κατέβασέ το). Ποιό 15W50 βάζεις, για να σου προτείνω αν θέλεις κάτι καλύτερο -αν υπάρχει- σε παρόμοια χρήματα.
Για το Clio II συνέχισε με τα ίδια λιπαντικά αλλά άλλαζέ τα ανά 7500χλμ.
Για το Suzuki συνέχισε με της αντιπροσωπείας ή για ακόμη καλύτερα μπορείς να βάζεις κι εδώ τα ELF του Clio αλλά άλλαζέ τα και αυτά ανά 7500χλμ.
Αν σου βγαίνουν ακριβά πήγαινε ψώνισε από τον Λαμπριανίδη όπως και οι άλλοι. Τα ELF COMPETITION ST 10W40 τα έχει με 5.5Ε/1λτ.Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις μην κρατάς τα λάδια πάνω από 6μηνο μέσα στον κινητήρα όσο λίγα χιλιόμετρα κι αν έχεις κάνει.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Αγορασα μια κουτα Red Line απο τον Λαμπριανιδη, απο το site του δηλαδη , 158 ευρω τελικα......το service αψογο, μου τα φερανε στην πορτα μου μεσα σε λιγοτερο απο 12 ωρες, στειλανε και κατι δωρακια μεσα στην κουτα, αλλα βρε παιδακι κομματακι 'τσιγγουνηδες' στις εκπτωσεις, ολοκληρη κουτα και ουτε ευρω δεν μου κοψανε!Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσει κάποιος 158 ευρω για REDLINE αντί να δώσει 105, οπως εγω , για κουτα μιλαω παντα, για τα AMSOIL που ειναι εξισου καλα
Εξαρταται βεβαια και κατα ποσο τα 'εχεις'
53 ευρω ομως ειναι μεγαλη διαφορα για παρομοια προιοντα -
Ο χρήστης SAXOstudent έγραψε:
Miltellas επειδή σύντομα πάω για τοποθέτηση μπλοκέ στο Saxo N2 που έχω και
για βαλβολίνες έχω βάλει στο μάτι τις SYNTHETIC GEAR OIL 75W90 946ML
Red Line. Το σασμάν έχει τα κομπλέρ της Peugeot Sport (μπρούτζινα δηλαδή)
και το μπλοκέ είναι δισκάτο. Θα κάνει δουλειά η βαλβολίνη αυτή ή θα έχω
προβλήματα? Έχεις να προτείνεις κάτι διαφορετικό?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΓιώργοςΦίλε Γιώργο, επειδή το θέμα ειδικά με τα γαλλικά σασμάν το είχα ψάξει παλιότερα μαζί με τον f1pilot του 106sportclub, και επικοινωνούσαμε ταυτόχρονα με AMSOIL και RED LINE, θα σου πω τί μας είπαν εν ολίγοις για να μην σε μπερδεύουν άλλοι 'ειδικοί'.
AMSOIL MTG 75W90 GL4
RED LINE MTL 70W80 GL4
Δουλεύουν καταπληκτικά στα κοινά γαλλικά σασμάν (η AMSOIL MTG και σε λοιπά ευρωπαϊκά και γιαπωνέζικα γιατί είναι παχύτερη), αντέχουν πάρα πολύ στις υψηλές πιέσεις (εδώ η AMSOIL θεωρητικά υπερέχει) και θερμοκρασίες (παραδόξως εδώ υπερέχει η RED LINE με σημείο ανάφλεξης τους 232C αν και η AMSOIL με 210C είναι ήδη υπερ του δέοντος ανθεκτική στις υψηλές θερμοκρασίες που σε σασμάν πολύ δύσκολα φτάνουν στους 150C γι αυτό και δεν παρατηρούνται συχνά φαινόμενα άκαιρης εξάτμισης στα σασμάν παραγωγής όσο κακή χρήση και να γίνεται ακόμη και με μέτρια βαλβολίνη) ενώ ταυτόχρονα εκκινούν σε πολύ χαμηλές θερμορκασίες (εδώ η RED LINE με σημείο ροής τους -50C είναι ασυναγώνιστη ακόμη και σε σχέση με την AMSOIL με -44C).
Την AMSOIL την βρίσκεις μόνο στον Αγγελόπουλο.
Την RED LINE μόνο στον Λαμπριανίδη.Επειδή θα βάλεις μπλοκέ, το πιθανότερο είναι ότι θα ακούσεις τον γνωστό θόρυβο από τα δισκάκια (εκτός κι αν βάλεις γραναζωτό μπλοκέ που δεν το νομίζω), οπότε θα χρειαστείς Friction Modifier (Διαμορφωτής Τριβής) καί στις δύο περιπτώσεις. Της AMSOIL λέγεται ADA - Slip-Lock Differential Additive και της REDLINE λέγεται Limited Slip Friction Modifier.
Ο Αγγελόπουλος έχει ADA από ό,τι θυμάμαι, αλλά στο site του Λαμπριανίδη δεν βρήκα το αντίστοιχο της RED LINE. Πάντως κι αν ακόμη χρησιμοποιήσεις FM άλλης εταιρίας δεν πειράζει, αν και προτιμότερο είναι να ρίξεις της ίδιας. Θεωρώ ότι της AMSOIL και RED LINE θα είναι εφάμιλλα (σε περίπτωση που θέλεις την MTL και βρίσκεις μόνο το FM της AMSOIL).Η αναλογία χρήσης του Friction Modifier συνήθως είναι από 1% έως 3% FM σε σχέση με την ποσότητα της βαλβολίνης. Ξεκινάς προσθέτοντας 1% και ανεβάζεις 0,5% τη φορά για να βρεις πόσο χρειάζεσαι. Το σασμάν σου παίρνει 1.9λτ βαλβολίνη, άρα (υπολογίζοντας χοντρικά για 2λτ βαλβολίνης) το 1% είναι 20ml, το 1.5% είναι 30ml, το 2% είναι 40ml, το 2.5% είναι 50ml και το 3% είναι 60ml.
Αν βάλεις από την αρχή 1.9λτ στο σασμάν σου δεν θα μείνει χώρος για FM οπότε αφού προσθέσεις το πρώτο μισό μπουκάλι βαλβολίνη ρίχνεις στο υπόλοιπο μισό ανακατεύοντας ας πούμε 20ml (1%) FM και προσθέτεις το υπόλοιπο μπουκάλι στο σασμάν. Το 2ο μπουκάλι δεν το ρίχνεις ολόκληρο αλλά αφήνεις χώρο στο σασμάν για τουλάχιστον άλλα 20ml FM μήπως και χρειαστεί να προσθέσεις. Αυτό σημαίνει ότι για την υποθετική ανάγκη προσθήκης μάξιμουμ 60ml FM πρέπει να αφήσεις να μείνει για 100% σιγουριά περίπου 200ml βαλβολίνη στο μπουκάλι (η AMSOIL και η RED LINE συσκευάζονται σε μπουκάλια των 946ml). Άρα θα βάλεις 1,7λτ βαλβολίνη το πολύ για να μπορείς να προσθέσεις 60ml FM χωρίς πρόβλημα. Όταν ολοκληρώσεις τότε μπορείς να συμπληρώσεις τα λοιπά 100-150ml βαλβολίνης που χρειάζεσαι.
Το συμπέρασμα κάθε φορά θα το βγάζεις μετά από τουλάχιστον 1-2 ημέρες οδήγησης ώστε να προλάβει να δράσει το FM πλήρως. Την 1η φορά μάλιστα θα δώσεις χρόνο 2-3 μέρες για να στρώσει φιλμ και η νέα βαλβολίνη στο σασμάν σου. Μην ξεκινήσεις με το μάξιμουμ 3% που μας έδωσε η RED LINE αλλά με το 1% άντε 1.5%. Η AMSOIL δεν μου έδωσε μάξιμουμ αλλά 'όσο χρειαστεί', κρίνοντας όμως από το μπουκαλάκι της των 118ml που σημαίνει βία 6% για μας συμπεραίνω ότι δεν απέχει καθόλου από την πρόταση της RED LINE αφού υπάρχουν και σασμάν-διαφορικά (κυρίως αμερικάνικα αλλά όχι μόνο) που απαιτούν ακόμη και 4λίτρα βαλβολίνης.
Αν βάλεις παραπάνω FM από όσο χρειάζεται θα μειωθεί η ροή της βαλβολίνης αισθητά κάτι που θα το αντιληφθείς στο σφίξιμο στις αλλαγές και αυτό σίγουρα δεν θα σου αρέσει. Για να έχει καλό shifting συχνά απαιτείται και κάποια ανοχή μας σε τυχόν επιμένων ελάχιστο θόρυβο από τα δισκάκια. Η RED LINE MTL θεωρητικά θα έχει μεγαλύτερο περιθώριο προσθήκης FM λόγω του ότι είναι εξαρχής ρευστότερη της AMSOIL MTG.Προσοχή, την 1η ημέρα εφαρμογής της βαλβολίνης ΜΗΝ το σκίζεις στις γρήγορες αλλαγές το σασμάν σου γιατί θα την ακούσει. Προσωπικά διαπιστωμένο και εξακριβωμένο. Έχει άμεση σχέση με τον χρόνο δράσης που χρειάζεται η καινούρια βαλβολίνη να 'ακυρώσει' το φιλμ της παλιάς βαλβολίνης και να στρώσει το καινούριο.
-
Ο χρήστης Kate έγραψε:
Αγορασα μια κουτα Red Line απο τον Λαμπριανιδη, απο το site του δηλαδη , 158 ευρω τελικα......το service αψογο, μου τα φερανε στην πορτα μου μεσα σε λιγοτερο απο 12 ωρες, στειλανε και κατι δωρακια μεσα στην κουτα, αλλα βρε παιδακι κομματακι 'τσιγγουνηδες' στις εκπτωσεις, ολοκληρη κουτα και ουτε ευρω δεν μου κοψανε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσει κάποιος 158 ευρω για REDLINE αντί να δώσει 105, οπως εγω , για κουτα μιλαω παντα, για τα AMSOIL που ειναι εξισου καλα
Εξαρταται βεβαια και κατα ποσο τα 'εχεις'
53 ευρω ομως ειναι μεγαλη διαφορα για παρομοια προιονταΕδώ ο Λαμπριανίδης από μόνος του έσκαψε το λάκκο. Σκότωσε το AMSOIL και το RED LINE το χάιδεψε...
-
Miltellas πότε κάποιος θα βάλει MTL και πότε MT - 90?
-
Απάντηση της RedLine :
'The shelf life is very good, basically indefinite'
&
'With our products shelf life is not really an issue.
That statement is a little misleading.
The packaging of the engine oils can change to reflect the latest designations but the product performance would be the same.'τι λέτε?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Miltellas πότε κάποιος θα βάλει MTL και πότε MT - 90?Το σασμάν που θέλει ψιλή βαλβολίνη (75W80) βάζει την MTL και αυτό που θέλει παχύτερη (την συνήθη 75W90) βάζει την MT-90.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αγορασα μια κουτα Red Line απο τον Λαμπριανιδη, απο το site του δηλαδη , 158 ευρω τελικα......το service αψογο, μου τα φερανε στην πορτα μου μεσα σε λιγοτερο απο 12 ωρες, στειλανε και κατι δωρακια μεσα στην κουτα, αλλα βρε παιδακι κομματακι 'τσιγγουνηδες' στις εκπτωσεις, ολοκληρη κουτα και ουτε ευρω δεν μου κοψανε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσει κάποιος 158 ευρω για REDLINE αντί να δώσει 105, οπως εγω , για κουτα μιλαω παντα, για τα AMSOIL που ειναι εξισου καλα
Εξαρταται βεβαια και κατα ποσο τα 'εχεις'
53 ευρω ομως ειναι μεγαλη διαφορα για παρομοια προιονταΕδώ ο Λαμπριανίδης από μόνος του έσκαψε το λάκκο. Σκότωσε το AMSOIL και το RED LINE το χάιδεψε...
Ας τα φερει και καποιος αλλος τα REDLINE για να δουμε τι θα κανει ο Λαμπριανιδης.... Ειδατε τι εγινε με τα AMSOIL? Ο Αγγελοπουλος έριξε καθολου τις τιμες?Αν ναι επιβεβαιωνεται οτι μας εκλεβε κανονικοτατα τοσο καιρο.Ειπαμε να βγαλουν κερδος αλλα οχι και ετσι....
Ο ανταγωνισμος παντα ειναι υπερ μας,εμεις τους συντηρουμε και εμεις τους καταστρεφουμε αν καταλαβουμε οτι μας δουλευουν
Το γεγονος ειναι οτι οι τιμες του Λαμπριανιδη ειναι πολυ πιο κοντα στις τιμες που εχουν τα AMSOIL παγκοσμια.Αρα 'καποιος' τοσο καιρο μας εκλεβε -
Πάντως αν σας στείλει η Redline κάτι από Αμερική θα σας έρθει πιο ακριβά απ΄ότι πουλάει ο Λαμπριανίδης.
Και 2ον εγώ κατάλαβα ότι ενδιαφέρεται για τις τιμές του ο Λαμπ. αφού με ρώτησε πόσο πήρα εγώ το ΜΤ90 πριν χρόνια από Αμερική -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αγορασα μια κουτα Red Line απο τον Λαμπριανιδη, απο το site του δηλαδη , 158 ευρω τελικα......το service αψογο, μου τα φερανε στην πορτα μου μεσα σε λιγοτερο απο 12 ωρες, στειλανε και κατι δωρακια μεσα στην κουτα, αλλα βρε παιδακι κομματακι 'τσιγγουνηδες' στις εκπτωσεις, ολοκληρη κουτα και ουτε ευρω δεν μου κοψανε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσει κάποιος 158 ευρω για REDLINE αντί να δώσει 105, οπως εγω , για κουτα μιλαω παντα, για τα AMSOIL που ειναι εξισου καλα
Εξαρταται βεβαια και κατα ποσο τα 'εχεις'
53 ευρω ομως ειναι μεγαλη διαφορα για παρομοια προιονταΕδώ ο Λαμπριανίδης από μόνος του έσκαψε το λάκκο. Σκότωσε το AMSOIL και το RED LINE το χάιδεψε...
Τι λες ρε συ kate θα μας τρελανεις? Και ποιος σου ειπε οτι το amsoil ειναι καλυτερο απο Red Line?????? Και αν παρουμε φαλαγγι ολα τα ξενα site παντου η red line ειναι ακριβοτερη και οι εφαρμογες της ειναι πιο εξειδικευμενες. Σεβαστη η συμπαθεια σου για τα amsoil αλλα και εμεις οι υπολιποι μπορει να γουσταρουμε αλλο λαδακι.
Mitellas τι εννοεις? Τι λακκους και χαιδολογηματα γραφεις, μπες και σε κανα site να δεις τιμες και πωλησεις των συγκεκριμενων προιοντων, το ειπα και το ξαναλεω, μονο στην Ελλαδα βλεπουμε τοσο μεγαλες αποκλισεις σε τιμες απο εμπορο σε εμπορο, εδω ο ενας πουλαγε 14,5 ευρω το λιτρο και ο αλλος πουλαει 8,80......πολυ 'κλεψει' 'κλεψει' παιζει μεταξυ τους
Αστους να φαγωθουν αν προκειται και εμεις να κερδισουμε
Και στο κατω κατω τι σε νοιαζει τι κανει με τις αλλες μαρκες ο λαμπριανιδης, amsoil δεν βαζεις εσυ? Επωφελησου και εσυ -
Ενταξει οντως του καθενος η τσεπη ειναι δικια του!
Καλα οι διαφορες στις τιμες ειναι εκτος πραγματικοτητας!!!
Βεβαια οπως ξαναπα θα θελα πχ να χε τα καινουργια κατσρολ που νομιζω λεγονται πλεον sport 10/60(ειχε συσκευασια που ελεγε ημερομηνια 2005)
αλλα ειχε 10,5 το λιτρο ενω εχω ακουσει μεχρι και 26!!!!!!!!ενω συνηθως παιζει στα 15!!...η σπηλια του νταβελη εχουμε γινει...
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Ενταξει οντως του καθενος η τσεπη ειναι δικια του!
Καλα οι διαφορες στις τιμες ειναι εκτος πραγματικοτητας!!!
Βεβαια οπως ξαναπα θα θελα πχ να χε τα καινουργια κατσρολ που νομιζω λεγονται πλεον sport 10/60(ειχε συσκευασια που ελεγε ημερομηνια 2005)
αλλα ειχε 10,5 το λιτρο ενω εχω ακουσει μεχρι και 26!!!!!!!!ενω συνηθως παιζει στα 15!!...η σπηλια του νταβελη εχουμε γινει...
Εχεις απολυτο δικαιο φιλτατε, και στην δικη μου δουλεια η ακριβοτερη και χωρις λογο ειναι η Wyrth, και καλο ειναι αυτο, διοτι μας προτειμουν εμας τους ανεξαρτητους εμπορους επειδη μπορουμε και πουλαμε φθηνοτερα, ομως οι διαφορες μας ειναι πολυ μικρες, η μονη που εχει τεραστια αποκλιση ειναι η Wyrth, και επαναλαμβανω πως σε μερικα ειδη εχουμε κοινο προμηθευτη απο Ολλανδια!!!!
Αρα λοιπον ειναι καθαρα θεμα ποσα λεφτα θελει να βγαλει ο καθενας, και αν ειχα και μεγαλυτερα κεφαλαια θα εφερνα περισσοτερα ειδη και θα πουλαγα και φθηνοτερα.
Τωρα περι λιπαντικων δεν δοκιμαζεις Red Line? Θα πληρωσεις κατι παραπανω, αλλα θα κανεις την συγκριση με τα Castrol και βλεπεις αν αξιζε η δοκιμη.
Περι λιπαντικών γενικώς