-
Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
ερωτηση 1: εχει πολλα εξοδα συντηρησης δλδ το μχ-5?
ερωτηση 2: οι 29 φορουμιτες+ο skye προτιματε golf gt επειδη ειναι πιο καλο γκαζι και πετατε κανα κωλο που και που ή ειναι πιο καλο all round?
το gtc μονο ομορφια εχει?απο τιμη και εξοπλισμο ειναι λιγο κλοπη, το ξερω-
ναι και οχι.
ναι επειδη εχει ακριβα σερβις και ανταλλακτικα... αν το παρεις... ενα θα σου πω μονο: ΜΗΝ ΤΟ ΤΡΑΚΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΣ. και να το θυμασαι αυτο
οχι επειδη ειναι αρκετα αξιοπιστο και γενικα απροβληματιστο, αν προσεξεις 2-3 πραγματακια που δειχνουν οτι ισως εμφανισουν προβλημα. -
εγω προσωπικα εχω ΜΧ-5. οποτε καταλαβαινεις ποιο θα επελεγα
ομως, καταννοω οτι δεν εχουμε ολοι τις ιδιες αναγκες και τις ιδιες απαιτησεις σε χωρους, ησυχια, ποιοτητα κυλησης, επιδοσεις κ.α.
απο τα δυο gtc και gt, θα διαλεγα το gt γιατι η εμφανιση του gtc δεν ειναι υπερβολικα κομψη σε σημειο να γινει κλασσικη πρωτον, δευτερον λογω φυσικα κινητηρα και δεν πιστευω σε καμια περιπτωση οτι το gtc ειναι πιο σπορ απο to gt.
-
-
Ολοκληρο topic για το GT,100 φευγα σελιδες και ακομη αναρωτιεσαι?
Γνωμη μου ειναι οτι αυτοκινητο αγοραζουμε βαση της τσεπης μας,και υστερα το συγκεκριμενο που 'σηκωνει' η τσεπη μας.
Οποτε εαν εχεις 25.000,εισαι αποφασισμενος να πληρωνεις 200 -
[quote='pipikikinos']Ολοκληρο topic για το GT,100 φευγα σελιδες και ακομη αναρωτιεσαι?
Γνωμη μου ειναι οτι αυτοκινητο αγοραζουμε βαση της τσεπης μας,και υστερα το συγκεκριμενο που 'σηκωνει' η τσεπη μας.
Οποτε εαν εχεις 25.000,εισαι αποφασισμενος να πληρωνεις 200 -
JohnyWalker ........ 'κ ύστερα 'φιλτράρεις τις επιλογές σου στα χρήματα που έχεις να διαθέσεις! '----> καλυτερα να φιλτραρει πρωτα τα αυτοκινητα βαση της τιμης και υστερα βαση του γουστου.
'Το αυτοκίνητο που θα πάρεις πρέπει πρώτα να αρέσει σε εσένα κ να ικανοποιεί τις δικές σου ανάγκες!' .......σωστα αλλα και ειναι ενα απο αυτα που θα σηκωνει η τσεπη του.
Και εμενα μπορει να μου αρεσει η 5αρα η Μ και να ειμαι τσιμα τσιμα να την παρω ,αλλα θα σκεφτω πρωτα οτι και να την παρω αν δεν βγαινω απο βενζινες,τελη,σερβις,ασφαλιστρα καθε μηνα τι να την κανω?Να την βλεπω στο γκαραζ να 'μαραζωνει'?
Συμβιβαζεσαι και παιρνεις την 3αρα την Μ και την χαιρεσαι στην καθε βολτα,στο καθε χλμ με τερμα γκαζι. -
Επειδή είσαι ακόμα νέος οδηγός σχετικά ίσως καλύτερη λύση να είναι το Golf TSi με τα 140 άλογα. Ότι σου δίνει και το GT αλλά με λιγότερα γκάζια και γλυτώνεις και κάποια χρήματα.
Πάντως αν τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα πάρε το GT. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πάρε το 140άρι με 20 χιλιάρικα και θα είσαι μια χαρά για καιρό.
To αυτό!
κι αν δεις ότι δεν σε ικανοποιούν τα 140, γίνονται εύκολα κι εργοστασιακά 170
-
170 γινονται ,ομως το TSi δεν θα εχει γινει GT ....
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
170 γινονται ,ομως το TSi δεν θα εχει γινει GT ....Ποιες άλλες διαφορές έχει που ΔΕΝ γίνεται να αλλαχτούν;
-
Μια χαρα θα σου είναι το GT, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Λίγο προσοχή στο γκάζι τις πρώτες μέρες μέχρι να το μάθεις και όλα καλά. Το θέμα είναι αν θέλεις τόσο γρήγορο αυτοκίνητο. (δεν είναι και κανένα GT3 αλλα σε σχέση με το cuore..)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
170 γινονται ,ομως το TSi δεν θα εχει γινει GT ....
Ποιες άλλες διαφορές έχει που ΔΕΝ γίνεται να αλλαχτούν;
Έλα ντε; Και τελικά, υπάρχουν διαφορές στο στήσιμο;
-
Στα μοντέλα που βγήκαν Τετάρτη, νομίζω ναι, υπάρχουν διαφορές!
-
Διαφορες....?
Λοιπον:
Αναρτηση (πιο σπορ,πιο καλοστημενη).
Φρενα(πιο μεγαλοι δισκοι και δαγκανες)
Ζαντολαστιχα (17αρια).
Μπακετ καθισματα.
Esp.
Ραδιοcd.
Εγκεφαλος.Αυτα θα αλλαξεις και θα γινει το TSi GT αλλα με αυτα τα χρηματα χτυπας μεχρι και GTi.
Οποτε αμα σκοπευεις να παρεις το TSi και να αρχισεις να ριχνεις πανω του,καλυτερα χτυπα το απ την αρχη το GT.
-
Ανάρτηση: δεν ξέρω αν υπάρχουν διαφορές μεταξύ SPORTLINE TSI & GT. Ξέρεις εσύ;
Φρένα & ζάντες σίγουρα μπαίνουν μετά
Το Sportline ΕΧΕΙ bucket
ESP + 652 στο TSI από τη γραμμή παραγωγής
Radio CD στο βασικό ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ
Εγκέφαλος γύρω στα 700
Φυσικά αν τα προσθέσεις στο TSI Sportline πλησιάζουν το κόστος του GT.
Από τη στιγμή που ο υποψήφιος αγοραστής συζητάει για το GT, τα ευρώ φαίνεται ότι υπάρχουν. Το ζήτημα είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση αν είναι 'πολλά' τα 170 άλογα για νέο οδηγό κι όχι οικονομικό.
Μπορεί βέβαια να πάρει το GT και να 'χει μονίμως το 'W' πατημένο -αυτό κι ο πίνακας οργάνων δεν μπαίνουν στο TSI εκ των υστέρων-
-
Funkyrevered
Παντως τα λεφτα που θα δωσει αξιζει να περιμενει για ενα της Πεμπτηςασχετοι
-
πολυ καλη ιδεα το tsi 140hp που μου προτεινετε αλλα μονο στην ολοκληρωμενη εκδοση sportline η οποια με το κλειδι στο χερι παει γυρω στα 20000-21000
-
Xαλαρωσε ρε φιλε.
Δεν πας να χτυπησεις STi ή Punto Gt.Ενα GT-ακι ειναι και με την γραμμικη αποδοση του κινητηρα δεν χρειαζεται να ανυσηχεις για τυχον ξεσπασματα του τουρμπο που θα ηταν επικυνδυνα.Εδω το Gti και ειναι φιλικο και προβλεψιμο για το Gt θα συζηταμε τωρα? -
Φίλε μου πιστεύω πως τα πάντα εξαρτώνται από εσένα. Και το cuore να έχεις, αν είσαι βλάκας μπορείς να το χάσεις σε μια στροφή ας πούμε και να ψάχνεσαι. Εφόσον όμως γνωρίζεις τι αμάξι έχεις, και γνωρίζεις και τις δυνατότητες σου, από θεωρητικής άποψης δεν έχεις πρόβλημα. Αρκεί να θέλεις εσύ ο ίδιος να μάθεις σιγά σιγά το αμάξι σου και τις δυνατότητές του. Μην το πέρνεις με φόβο, αν έχεις τα μυαλά σου στο κεφάλι σου, άποψη μου είναι να πάρεις ένα αμάξι το οποίο να το ευχαριστιέσαι. Και με την εμπειρία, θα το μάθεις και δεν θα έχεις να φοβάσαι τίποτα.
-
Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
παντως αυτο που με απασχολει πολυ ειναι η οδηγικη συμπεριφορα του να μην ειναι too much για εναν σχεδον νεο οδηγο . απ'οτι καταλαβαινω απο εσας, δεν πρεπει να με φοβιζει αυτο το αμαξι, λιγο στην αρχη να καταφερω το γκαζι και τα φρενα και μετα τσουλαει νορμαλ χωρις να χρειαζεται να ειμαι οδηγος πιστας.Το οδήγησα το GT έχοντας κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα ως οδηγός και δεν μου φάνηκε καθόλου δύσκολο σαν αυτοκίνητο ή νευρικό και απότομο. Απλά πρέπει να οδηγείς συγκρατημένα και μακριά από τα όρια του μέχρι να το μάθεις.. Οπότε, από μένα καλοτάξιδο.
-
dimmer αν πάρεις το GT μην πάρεις το τεστ της αντιπροσωπείας! στα ίδια λεφτά και πιο λίγα θα πάρεις καινούριο αυτοκίνητο με ότι αυτό σημαίνει και στη τελική με άλλα 700 το κάνεις 170.
Πάντως κοίτα σε κάποιο άλλο θέμα του φόρουμ που άλλο μέλος πήρε το δημοσιογραφικό με 20κ, άρα η τιμή που σου το δίνουν είναι τρελά τσιμπημένη.
-
[quote='dimmer81']να προσθεσω οτι μου δινεται η ευκαιρια να αγορασω to test drive αμαξι της αντιπροσωπειας (μαυρο, 3θυρο, 7000 km) με 22000
καινουργιος οδηγος...να παρω golf gt ???