Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    65
    3108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      ω ναι... κρίμα πάντως!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης candreop έγραψε:
        Έχω το Passat αρκετό καιρό και γενικώς ήμουν ικανοποιημένος. Λίγο πριν το καλοκαίρι όμως και στα 80000 km έκανα μεγάλο service και άλλαξα λάδια στο σασμάν σε εξουσιοδοτημένο στον Άλιμο. Ακουγόταν ένας θόρυβος στην αλλαγή από 2α προς 3η και μου είπαν ότι μάλλον φταίνε τα λάδια του κιβωτίου ...

        Anyway έκανα την αλλαγή λαδιών ο θόρυβος έφυγε...

        ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Μου άλλαξε ένα αισθητήρα ταχύτητας (ένα πηνιάκι) που ήταν κάτω από το κιβώτιο (απλά σήκωσε το αυτοκίνητο δεν άνοιξε μηχανή) μου πήρε 100 Ευρώ και το κιβώτιο φτιάχτηκε...

        Μάλλον άλλαξε κάποιο solenoid που κάνει τις αλλαγές των ταχυτήτων (έχει 2-3 κάτω και 1-2 επάνω ανάλογα με το σαζμάν). Αν είχες το πρόβλημα καιρό μπορεί να φαγώθηκαν οι συμπλέκτες (κακό αυτό = επισκευή). Να αλλάζεις τα λάδια τακτικά (και φίλτρο αν έχει) και να βάζεις ακριβώς αυτά που γράφει ο κατασκευαστής. Εγώ θα τα άλλαζα κάθε 20-30.000 χλμ άσχετα με τι λέει ο κατασκευαστής, είναι πολύ ακριβά τα σαζμάν και τα λάδια φτηνά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekatsaros last edited by

          Από την εμπειρία μου με αυτόματο κιβώτιο μέχρι σήμερα γνωρίζω το εξής: Αν το κιβώτιο είναι σε θέση να κάνει αυτοδιάγνωση ότι υπάρχει βλάβη μέσω κάποιας ενδεικτικής λυχνίας (λαμπάκι) τότε σημαίνει ότι κάποιο εξάρτημα είναι ελαττωματικό και θέλει αντικατάσταση. Αυτό το εξάρτημα το εντοπίζει ο μηχανικός στο συνεργείο αφού συνδέσει το διαγνωστικό υπολογιστή...
          Το πρόβλημα αρχίζει και γίνεται σοβαρό όταν υπάρχει βλάβη χωρίς διάγνωση...και χωρίς ένδειξη προβλήματος... Τότε το κιβώτιο πρέπει να κατέβει και πιθανότατα να ανακατασκευαστεί...
          Η ανακατασκευή κιβωτίων κοστίζει αλλά κατόπιν το κιβώτιο αποκτά τις αντοχές ενός καινούργιου...
          Προφανώς, οι άθλιοι στο συνεργείο που πήγες κατάλαβαν που είναι το πρόβλημα στο κιβώτιό σου, αλλά τους φάνηκε καλή η ιδέα να σε χρεώσουν 4000-6000 euro και να τους μείνει και το κιβώτιο το οποίο πιθανότατα θα μεταπωλούσαν σαν ανακατασκευασμένο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            candreop last edited by

            Παιδιά αφήστε το.

            Απλά μία διόρθωση σε αυτά που έγραψα το συνεργείο είναι στον Καρέα και όχι στον Άλιμο (μπέρδεψα τις περιοχές). Ανεβαίνοντας από Ηλιούπολη την Κατεχάκη αριστερά σε κάποιο από τα φανάρια.

            Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι εγώ πραγματικά εάν είχα τα λεφτά θα τα πλήρωνα το νέο σασμάν γιατί λέω εξουσιοδοτημένος είναι εάν είναι κάποιος που μπορεί να το φτιάξει αυτός είναι ... ΑΛΛΑ τελικά θέλει πάρα πολύ προσοχή .

            Ακόμα αναρωτιέμαι εάν πραγματικά πήγαν να μου κάνουν τέτοια κλοπή ή ήταν άσχετοι σε τόσο μεγάλο βαθμό. ή μήπως απλά είναι θέμα πολιτικής στα μεγάλα συνεργεία να μην χάνουνε χρόνο προσπαθώντας να επιδιορθώσουν κάτι αλλά να το αλλάζουν στην πρώτη δυσλειτουργία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Kαι το πρώτο πάντως είναι πιθανό για το δεύτερο ( θέμα πολιτικής ) τι να σου πώ εξαρτάται από το συνεργείο είτε είναι εξουσιοδοτημένο είτε είναι 'μάστορας'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης candreop έγραψε:
                ...μήπως απλά είναι θέμα πολιτικής στα μεγάλα συνεργεία να μην χάνουνε χρόνο προσπαθώντας να επιδιορθώσουν κάτι αλλά να το αλλάζουν στην πρώτη δυσλειτουργία.

                Όχι, απλά δεν ήξεραν να το φτιάξουν και αντί να σε στείλουν κάπου αλλού για επισκευή, οι 'καλοί' άνθρωποι ήθελαν να χρεώσουν 6 χιλιάρικα.

                Αυτό ισχύει και σε χειροκίνητα σαζμάν. Ξέρω κάποιον που επιδιορθώνει σαζμάν και του φέρνουν άλλοι τεχνίτες συνέχεια (συνήθως VAG, αλλάζει ένα ρουλεμάν γιατί είναι πιασμένο με πιρτσίνια αντί βίδες). Φτιάχνει το σαζμάν, περνάει ο τεχνίτης το παίρνει και το πάει στο συνεργείο του. Αυτοί είναι καλοί επαγγελματίες - δεν ξέρεις κάτι, δεν πειράζει - έπρεπε να πάρει το αυτοκίνητο το εξουσιοδοτημένο και να το πάει σε κάποιον που ξέρει αντί να ζητάνε 6.000 ευρώ για καινούριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 3
                • 4
                • 4 / 4
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr