Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris TS
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Toyota Yaris TS
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    17
    34
    103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by


      1.800cc όπως ήταν γνωστόα λλά δυστυχώς με 132 ίππους μονάχα. Όταν το 1.3 φτάνει πολύ έυκολα τα 15.000 ευρώ, το TS πόσο θα κάνει; Ανταγωνιστή βλέπω μονάχα τα C2 VTS, Swift Sport και Micra SR160 παρά τα Polo GTi ή Colt CZT
      http://users.pandora.be/anni/yarists/DSC03107.JPG

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by


        1.800cc όπως ήταν γνωστόα λλά δυστυχώς με 132 ίππους μονάχα. Όταν το 1.3 φτάνει πολύ έυκολα τα 15.000 ευρώ, το TS πόσο θα κάνει; Ανταγωνιστή βλέπω μονάχα τα C2 VTS, Swift Sport και Micra SR160 παρά τα Polo GTi ή Colt CZT
        http://users.pandora.be/anni/yarists/DSC03107.JPG

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by


          1.800cc όπως ήταν γνωστόα λλά δυστυχώς με 132 ίππους μονάχα. Όταν το 1.3 φτάνει πολύ έυκολα τα 15.000 ευρώ, το TS πόσο θα κάνει; Ανταγωνιστή βλέπω μονάχα τα C2 VTS, Swift Sport και Micra SR160 παρά τα Polo GTi ή Colt CZT
          http://users.pandora.be/anni/yarists/DSC03107.JPG

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Θα πατωσει στην Ελλαδα κατα πασα πιθανοτητα λογω συνδυασμου κυβικων και ισχυς. Οχι πως 130 αλογα ειναι λιγα, αλλα τελος παντων αυτα τα 1800 καλλιστα θα μπορουσαν να ειναι ο 1500 η 1600 λιγο ποιο 'αγρια' ρυθμισμενος.
            Πολλα βεβαια θα εξαρτηθουν και απο την τιμη (δεν διατηρω ελπιδες απο την premium Toyota )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Βρίσκω το Yaris ένα χάλι και μισό, από πλευράς εμφάνισης! Αυτό μου φαίνεται ένα χάλι και μισό με μαρσπιέ και αεροτομή!

              Τα 1800 κυβικά του, σε συνδυασμό με την φοβερή εμπορική επιτυχία του προκατόχου του υπόσχονται τρομερές πωλήσεις! Δυο test-drive θα έρθουν και πολύ είναι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Eμένα μου αρέσει...έχουμε και το προηγούμενο TS (sisters)...οπότε μας βλέπω να το αλλάζουμε με αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  v-silis last edited by

                  ωραίο είναι...αλλά θα ψιλοπατώσει δυστυχώς για τους λόγους που αναφέρετε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Η Toyota αποφάσισε να ακολουθήσει το παράδειγμα της Fiat που μετά το mk1 Punto GT είπε να βγάλει το mk2 Punto HGT, το οποίο πάτωσε για τους ίδιους λόγους. Κρίμα... πάνω που όλοι άρχισαν να στρέφονται πάλι στη λύση του turbo η Toyota ποντάρει (?) στα πολλά κυβικά... και να πω ότι συνοδεύονταν κι από πολλά άλογα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skye last edited by

                      μια χαμενη ευκαιρια για την τογιοτα..

                      μπραβο τογιοτα, παιξε και αλλο το πουλακι σου

                      προσπαθει να ανταγωνιστει τον σουπερ κινητηρα 1.8 του VAG (γιΑ ΤΟν ατμοσφαιρικο μιλαω );

                      κριμα... κριμα.. κριμα..

                      1.800cc όπως ήταν γνωστόα λλά δυστυχώς με 132 ίππους μονάχα. Όταν το 1.3 φτάνει πολύ έυκολα τα 15.000 ευρώ, το TS πόσο θα κάνει; Ανταγωνιστή βλέπω μονάχα τα C2 VTS, Swift Sport και Micra SR160 παρά τα Polo GTi ή Colt CZT

                      εννοειται.. οσον αφορα τον κινητηρα τουλαχιστον, αλλα πολυ φοβαμαι πως ουτε αυτον του c2 μπορει να ανταγωνιστει στην ελλαδα (οχι λογω επιδοσεων ισως, αλλα λογω.. ασυμφορου πακετου. καποιος που ειναι διατεθημενος να κανει το παραπανω βημα στα κυβικα (που συνηθως αυτες οι γρηγορες επιλογες sthn κατηγορια ειναι των 20αρηδων, που ο κυβισμος παιζει μεγαλο ρολο στην ελλαδα γιατι ο μπαμπας θα πει στο παιδακι του, 'καλα, βλαμμενο εισαι; 1800 ολοκληρα κυβικα; τι νομιζεις πως εισαι;' θα προτιμουσε μεχρι και πουντο gt.
                      ποιος ξερει τι εχει στο μυαλο της η τογιοτα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        130 ίπποι από 1800 κυβικά....
                        Και είναι σπορ είπαμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Δηλαδή αν ήταν 130 απο 1300 κυβικά θα ήταν πιο σπορ?

                          Καθαρά λόγω βλακωδέστατης φορολογίας θα έχιε πρόβλημα και μόνο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanos last edited by

                            Η πρώτη φωτογραφία μου έφερε στο μυαλό (αυτό το λίγο που έχω), το μαύρο αυγό που βγάζει από το στόμα της η τύπισσα στο video clip του remake, word up.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Δηλαδή αν ήταν 130 απο 1300 κυβικά θα ήταν πιο σπορ?

                              kala το σπορ ειναι και θεμα πολλων παραγοντων και οχι μονο κινητηρα.
                              αν μιλαμε μονο για κινητηρα, μαλλον οχι.
                              θα ειχε ομως μακραν περισσοτερες πιθανοτητες να πιασει στην ελλαδα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                corsair last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Δηλαδή αν ήταν 130 απο 1300 κυβικά θα ήταν πιο σπορ?

                                Καθαρά λόγω βλακωδέστατης φορολογίας θα έχιε πρόβλημα και μόνο.

                                To προβλημα ειναι πως πολλοι βλεπουν τα αλογα ως στραγαλια και απο εκει που μαθαμε στα 150-200 αλογα μας ριχνουν στα 130... εεε δεν ειναι σπορ
                                Ειναι βεβαια και αυτο που αναφερεις.... πολλους δεν τους γεμιζει το ματι οταν βρισκουν 1.8 με 150-200 αλογα...

                                Γουστα...

                                Παντως, στην κατηγορια αυτη με τα Turbakia που ερχονται δεν βλεπω κανενα λογο να το επιλεξει κανεις, με την εννοια πως θα εχει και χαμηλοτερα ασφαλιστρα και μαλλον χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας. Ο κυβισμος δεν το βοηθα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Το πρόβλημα είναι οτι όταν το 'σπορ' Vectra βγάζει 140 άλογα και ο απλός 1800αρης της Toyota σε MR2 και Celica 140+ πριν λίγα χρόνια μου φαίνεται περιέργο στο σπορ μικρό της να βάζει μοτέρ με λιγότερα άλογα από παλιότερο της...
                                  Καμιά σχέση με σπορτοσύνη σε σχέση με κυβικά και άλλα τέτοια μάλλον δεν έγινε κατανοητό τι εννοούσα...
                                  Το αν είναι σπορ θα μας το πούνε όσοι το αγοράσουνε ή όσοι το οδηγήσουνε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                    Το πρόβλημα είναι οτι όταν το 'σπορ' Vectra βγάζει 140 άλογα και ο απλός 1800αρης της Toyota σε MR2 και Celica 140+ πριν λίγα χρόνια μου φαίνεται περιέργο στο σπορ μικρό της να βάζει μοτέρ με λιγότερα άλογα από παλιότερο της...

                                    Παραυτα πιστευεις πως τα 130 ατιθασα ατια ειναι λιγα?

                                    Και συμφωνοι πως σιγουρα ειναι μικροτερη η αποδοση αυτου του 1800αρι σε σχεση με παλαιοτερο που εφτανε για και 180+.... τουλαχιστον εμενα αυτο που θα με απασχολουσε ειναι αυτα τα 130 να μην μου τα αποδιδει στις 6000+ rpm οπως οι προηγουμενοι κινητηρες γιατι το βρισκω πρακτικως αχρηστο. Τα 130 αλογα για ενα σκαφος 1000-1200 κιλων αρκουν για να το κινησουν γρηγορα (ποσο δε μαλλον αμα συνοδευτει απο μια σωστη κλιμακωση σχεσεων) το κλειδι ειναι να βγαινουν και στο σωστο φασμα στροφων, να εχεις την ισχυ παντου και παντα.

                                    Παντως σκεψου και το αλλο... το Yaris ειναι ηδη πανακριβο σε σημειο ληστειας Αν το συνοδευσεις με πολλα παραπανω αλογα θα πρεπει αυτοματως να προβεις σε ενισχυσεις αμαξωματος (προσθετεις στο κοστος), θα πρεπει να επιλεξεις αγριες ρυθμισεις στο στησιμο (θα σταματησει να ειναι ενα αμαξι το οποιο θα ειναι χρηστικο στην καθημερινοτητα) και ολα αυτα δεν θα το βοηθησουν να πουλησει. Ειπαμε πως ειναι sport... οχι αμαξι ενιαιου, οχι πιστας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                      Γουστα...

                                      Παντως, στην κατηγορια αυτη με τα Turbakia που ερχονται δεν βλεπω κανενα λογο να το επιλεξει κανεις, με την εννοια πως θα εχει και χαμηλοτερα ασφαλιστρα και μαλλον χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας. Ο κυβισμος δεν το βοηθα.

                                      Ασφάλιστρα να έχει 20 ευρώ βαριά το εξάμηνο. Τέλη θα έχουν ίδια.

                                      Εγώ αυτό που πιστεύω θα το κάνει να πατώσει θα είναι η υψηλή τιμή του. Δεν ξέρω πώς την έχει δει η toyota. Θα φάει και αυτή την κατραπακιά όπως κάποτε η VW... ...και μπήκε στον καλό δρόμο ...από 17k ΤSi Golf 140άρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                        Το πρόβλημα είναι οτι όταν το 'σπορ' Vectra βγάζει 140 άλογα και ο απλός 1800αρης της Toyota σε MR2 και Celica 140+ πριν λίγα χρόνια μου φαίνεται περιέργο στο σπορ μικρό της να βάζει μοτέρ με λιγότερα άλογα από παλιότερο της...

                                        Παραυτα πιστευεις πως τα 130 ατιθασα ατια ειναι λιγα?

                                        Και συμφωνοι πως σιγουρα ειναι μικροτερη η αποδοση αυτου του 1800αρι σε σχεση με παλαιοτερο που εφτανε για και 180+.... τουλαχιστον εμενα αυτο που θα με απασχολουσε ειναι αυτα τα 130 να μην μου τα αποδιδει στις 6000+ rpm οπως οι προηγουμενοι κινητηρες γιατι το βρισκω πρακτικως αχρηστο. Τα 130 αλογα για ενα σκαφος 1000-1200 κιλων αρκουν για να το κινησουν γρηγορα (ποσο δε μαλλον αμα συνοδευτει απο μια σωστη κλιμακωση σχεσεων) το κλειδι ειναι να βγαινουν και στο σωστο φασμα στροφων, να εχεις την ισχυ παντου και παντα.

                                        Παντως σκεψου και το αλλο... το Yaris ειναι ηδη πανακριβο σε σημειο ληστειας Αν το συνοδευσεις με πολλα παραπανω αλογα θα πρεπει αυτοματως να προβεις σε ενισχυσεις αμαξωματος (προσθετεις στο κοστος), θα πρεπει να επιλεξεις αγριες ρυθμισεις στο στησιμο (θα σταματησει να ειναι ενα αμαξι το οποιο θα ειναι χρηστικο στην καθημερινοτητα) και ολα αυτα δεν θα το βοηθησουν να πουλησει. Ειπαμε πως ειναι sport... οχι αμαξι ενιαιου, οχι πιστας...

                                        Συμφωνώ σε όλα αν και για το φάσμα των στροφών άλλοι τα καταφέρνουν καλά ( Honda ) και άλλοι χάλια ( Toyota ).
                                        Για μένα και με 50 ( που λέει ο λόγος ) άλογα ένα αμάξι μπορεί να είναι σπόρ...Μεγάλη κουβέντα και off topic βασικά...Αυτά λέγονται από κοντά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                          Για μένα και με 50 ( που λέει ο λόγος ) άλογα ένα αμάξι μπορεί να είναι σπόρ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            solar_energy last edited by

                                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                                            1.800cc üðùò Þôáí ãíùóôüá ëëÜ äõóôõ÷þò ìå 132 ßððïõò ìïíÜ÷á. ¼ôáí ôï 1.3 öôÜíåé ðïëý Ýõêïëá ôá 15.000 åõñþ, ôï TS ðüóï èá êÜíåé;

                                            http://www.toyota.co.jp/en/news/06/0613.html

                                            As part of this effort, **a new 1.8-liter gasoline engine **(see below for details) and continuously variable transmissionhave been developed as the main powertrain for Toyota compact and midsize passenger vehicles. This new powertrain—to be introduced in new-model vehicles due out in the fall of 2006—is intended to reduce CO2 emissions through high fuel efficiency and to achieve cleaner exhaust emissions.

                                            Ðñïïñßæåôáé ãéá ôá Yaris,Corolla,Aygo; Öáßíåôáé ïôé èá áðï÷áéñåôßóïõìå ôá êõâéêÜ êÜôù ôùí 1.8L êáèþò êáé ôá ìç÷áíéêÜ êé áõôüìáôá êéâþôéá.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr