-
σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω κινέζικο παπί!
ως γνωστόν όλα τα παπιά όλων των εταιριών κατασκευάζονται στην κίνα, αλλά τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να έρχονται και παπιά ακόμα πιο άγνωστων εταιριών. Μηχανικά λένε ότι βασίζονται σε χόντα-σουζούκι κτλ ενώ τα πλαστικά έχουν πολλές μικρές διαφορές. Το θέμα είναι, έχει πάρει κανείς για να δούμε αξιοπιστία;
Είναι μεγάλο το δέλεαρ, αφού έχω βρει παπί που βασιζεται στο χόντα ινόβα, με μηχανή 110cc (που μου είπαν πως βασίζεται σε κάποιο χόντα,οπότε καλύπεται από εκεί ) δώρο συναγερμό, βαλίτσα, κράνος, μπρος πίσω δισκόφρενα και μόνο 800ευρώ. Γίνεται και διακανονισμός με 18ευρώ το μήνα (ένα παρόμοι έχει 23ευρώ αν πάρεις το 125, που προφανώς θα έχει μηχανή ινόβα; ) για 60μήνες!
Αρκεί να αναφέρω πως το υπολόγισα με κατανάλωση 4lt/100km και αν το χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά θα έχω όφελος 60ευρώ το μήνα
Και τα πολυκαταστήματα αρχίζουν να φέρνουν ακόμα πιο φθηνά κινέζικα παπιά-σκούτερ από ότι έφερναν -
σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω κινέζικο παπί!
ως γνωστόν όλα τα παπιά όλων των εταιριών κατασκευάζονται στην κίνα, αλλά τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να έρχονται και παπιά ακόμα πιο άγνωστων εταιριών. Μηχανικά λένε ότι βασίζονται σε χόντα-σουζούκι κτλ ενώ τα πλαστικά έχουν πολλές μικρές διαφορές. Το θέμα είναι, έχει πάρει κανείς για να δούμε αξιοπιστία;
Είναι μεγάλο το δέλεαρ, αφού έχω βρει παπί που βασιζεται στο χόντα ινόβα, με μηχανή 110cc (που μου είπαν πως βασίζεται σε κάποιο χόντα,οπότε καλύπεται από εκεί ) δώρο συναγερμό, βαλίτσα, κράνος, μπρος πίσω δισκόφρενα και μόνο 800ευρώ. Γίνεται και διακανονισμός με 18ευρώ το μήνα (ένα παρόμοι έχει 23ευρώ αν πάρεις το 125, που προφανώς θα έχει μηχανή ινόβα; ) για 60μήνες!
Αρκεί να αναφέρω πως το υπολόγισα με κατανάλωση 4lt/100km και αν το χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά θα έχω όφελος 60ευρώ το μήνα
Και τα πολυκαταστήματα αρχίζουν να φέρνουν ακόμα πιο φθηνά κινέζικα παπιά-σκούτερ από ότι έφερναν -
σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω κινέζικο παπί!
ως γνωστόν όλα τα παπιά όλων των εταιριών κατασκευάζονται στην κίνα, αλλά τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να έρχονται και παπιά ακόμα πιο άγνωστων εταιριών. Μηχανικά λένε ότι βασίζονται σε χόντα-σουζούκι κτλ ενώ τα πλαστικά έχουν πολλές μικρές διαφορές. Το θέμα είναι, έχει πάρει κανείς για να δούμε αξιοπιστία;
Είναι μεγάλο το δέλεαρ, αφού έχω βρει παπί που βασιζεται στο χόντα ινόβα, με μηχανή 110cc (που μου είπαν πως βασίζεται σε κάποιο χόντα,οπότε καλύπεται από εκεί ) δώρο συναγερμό, βαλίτσα, κράνος, μπρος πίσω δισκόφρενα και μόνο 800ευρώ. Γίνεται και διακανονισμός με 18ευρώ το μήνα (ένα παρόμοι έχει 23ευρώ αν πάρεις το 125, που προφανώς θα έχει μηχανή ινόβα; ) για 60μήνες!
Αρκεί να αναφέρω πως το υπολόγισα με κατανάλωση 4lt/100km και αν το χρησιμοποιώ μόνο για τη δουλειά θα έχω όφελος 60ευρώ το μήνα
Και τα πολυκαταστήματα αρχίζουν να φέρνουν ακόμα πιο φθηνά κινέζικα παπιά-σκούτερ από ότι έφερναν -
κινέζικο ΟΥΤΕ στιλό αγοράζω ξανα.
Οταν λένε 'βασίζετε' εννοουν είναι αντιγραφη και μάλιστα φθηνη αντιγραφή.
Τα περισσότερα κινέζικα προιόντα 'βασίζονται' σε κάποια επωνυμα προιόντα, αλλά απο αξιοπιστία ή αντοχή χε@σε μέσα . -
Καλυτερα παρε 1 μτχ honda, kawasaki κλπ. που ειναι αθανατα...
-
Εγώ εδώ και ένα χρόνο περίπου το Daytona for city Κινέζικο φυσικά. Το μοναδικό παπί με χώρο για κράνος κάτω από τη σέλα! Το πήρα 1000 ευρώ συν εκατό για μετατροπή σε 72άρι με την εγγύηση εν ισχύ!!!! Δεν πήγα σε παραπάνω κυβικά (με τα εκατό παραπάνω θα έπαιρνα το εκατοστάρι ή εκατοπενηντάρι δεν θυμάμαι) μια και εγώ και η γυναίκα μου έχουμε δίπλωμα μόνο για πενηντάρι. Ποιότητα κατασκευής μέτρια αλλά χωρίς ουσιαστικά προβλήματα. Μόνο λάδια και τίποτε άλλο. Το μόνο μείων η μικρή αυτονομία λόγω μικρού ρεζερβουάρ θύμα φυσικά στην επιλογή για χώρο αποσκευών. Για καθαρά αστικές μετακινήσεις είναι πολύ καλή επιλογή και δεν το μετάνιωσα. Α η κατανάλωση είναι μεταξύ 1,5 και 2 λεπτών το χιλιόμετρο με αναβάτη πάνω των 110 κιλών!!!!!!
-
Εδω και ενα χρονο εχω ενα Dayang Dy 110 εχω κανει 7600 χλμ χωρις προβληματα,αλλαζω συχνα λαδια και στα 6000χλμ εκαν α ενα πληρες σερβις.Ειμαι πολυ ευχαριστημενος το αγορασα 1000 ε εχει ζαντες αλουμινιου εμπρος δισκο και μπακαζιερα, εχει ομορφη εμφανιση με μονο μειον τα πλαστικα του που τριζουν.Το ιδιο παπι βγαινει με διαφορα ονοματα και προσφατα το ειδα στο alex-pak χωρις σχαρα και μπαγκαζιερα 850 ε.Πιστευω οτι με τα λεφτα που δινεις ειναι ευκαιρια
-
Δεν εχω λογο να μην το εμπιστευομαι, αν ηταν μαπα στα χλμ. αυτα θα το ειχε δειξει ,σχεδον καθΕ μερα του κανω 50 χλμ. τερμα γκαζι αφου βγαινω και σε ενα κομματι της Α.Ο.
-
τελικά πήρα κινέζικο!
FEKON λέγεται, βασίζεται στο ινόβα με ίδιο κινητήρα και σουλούπι (για να μη πω ότι μου αρέσουν καλύτερα τα γραφικά του και το μπροστά φανάρι του ). Έχει χώρο όπως το ιννόβα κάτω από τη σέλα, φουλάρει με 4 λίτρα (λόγω του χώρου;άρα και το ιννόβα τόσα παίρνει;) και το πήρα 1000ευρώ. Αλλού το έβρισκα 1300 (με άλλο όνομα και γραφικά) οπότε αναγκαστικά το πήρα κόκκινο μαύρο αφού ΄μέχρι να το αποφασίσω έχασα το μαύρο γκρι που ήθελα και το μαγαζί δεν ήξερε πότε θα ξαναφέρει. Που θα φέρει βέβαια και δικια του εισαγωγή σε κανά μήνα αλλά με έπιασε ανυπομονησία.
Οι ενδείξεις του χιλιομετρηρή και του ρεζερβουάρ είναι ηλεκτρονικές (το κοντέρ είναι ίδιο του ιννόβα) και..δεν δουλεύουν.
Τέλη του μήνα θα αλλαχθεί, εμπιστεύτηκα την τύπισα στο μαγαζί, που μου είχε πει πριν το πάρω πως είναι από τα 5κομμάτια από τα 140 που της βγήκαν με ελάττωμα,γιατί πραγματικά ήταν ειλικρινέστατη σε όλα.
για να δούμε από αξιοπιστία λοιπόν (του παπιού, όχι της κυρίας!)
υγ στρώσιμο μέχρι 65χλμ/ώρα μου είπαν για 500χλμ. Σωστό; -
Μετά την αγορά δυο εταιρικών 'παπιών', (προ εξαμήνου) και τα προβλήματα που έχουν βγάλει (Το πιο πρόσφατο. Κόπηκε το σωλινάκι της βενζίνης και η βενζίνη έφευγε σα νεράκι. Ευτυχώς που ήταν σχετικά κρύο το μοτέρ και δεν είχαμε άλλα) απλά να ρωτήσω όσους θέλουν να αγοράσουν τέτοιο όχημα.
Είστε σίγουροι;
Αν ναι, τότε καλή δυναμη και υπομονή,
κινέζικα "no name"