Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    38
    241
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koukk last edited by

      Εγραψα για αφανεις ηρωες των αγωνων.Ο χαρακτηρισμος ειναι για τους κριτες των βουνων,οι οποιοι προσπαθουν(ξερω πολλες περιπτωσεις που & βοηθησαν τεχνικα & πρωτες βοηθειες προσφεραν),γιαυτο μην τα βαζετε μαζι τους.Οι περισοτεροι δεν πανε στο βουνο για τα 40+βενζινα.

      Αγαπητε γιατρε.
      Ξερω οτι ολοι οι γιατροι οποιασδηποτε ειδικοτητος μπορουν να προσφερουν πρωτες βοηθειες,απλα το να ειναι ορθοπεδικος μου φαινετε περιεργο.
      Το κι οποιος καταλαβε καταλαβε,δεν καταλαβαινω τι ενοεις.
      Πανηλιθιος γιατρε δεν ειναι ο Ελληνικος νομος,πανηλιθιοι ειναι αυτοι που φτιαξανε τετοιους νομους & αυτοι που τους συντηρουν.

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ
      ΚΟΥΚΚΙΔΗΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amaxopoulos last edited by

        Δεν χρειαζεται να διαστρεβλωνουμε το θεμα.
        Η Καμιλ ,το εθεσε σωστα ,συμφωνοντας μαζι μου.
        Υπαρχουν οι μεν(που τους παμε,οπως η τοπ Κριτης που βρισκεται στις εκκινησεις των επικινδυνων ειδικων και μας ανεβαζει την ψυχολογια με τον 'διαφορετικο'/πιο σωστο τροπο που μας αντιμετωπιζει) και οι δε,οπως τα διαφορα ατυχη παραδειγματα κριτων,που αποτελουν δυσφημιση του 'κλαδου',αλλα και οπλα 'κακου' σε περιπτωση επειγοντωντος περιστατικου η καταστασης!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsilis last edited by

          Ο χρήστης KOUKK έγραψε:

          Αγαπητε γιατρε.
          Ξερω οτι ολοι οι γιατροι οποιασδηποτε ειδικοτητος μπορουν να προσφερουν πρωτες βοηθειες.

          Μέγα λάθος,τουλάχιστον στο επίπεδο απαιτήσεων που υποτίθεται ότι αναφερόμαστε,και δεν είναι και υποχρεωμένος να γνωρίζει σε τελική ανάλυση...

          Οι πρώτες βοήθειες δεν είναι Μπεταντίν και φύγαμε,αλλά κάτι πολύ πιο ειδικό

          Ορθώς,ο ορθοπαιδικός (με άλφα γιώτα,για τη δική μου σχολή...),με σεμινάρια πρώτων βοηθειών στην πλάτη του, είναι ότι πλησιέστερο σε αυτό που ζητάτε οι αγωνιζόμενοι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koukk last edited by

            Αγαπητε tsili.
            Του ΕΚΑΒ τα ασθενοφορα που πανε σε τροχαια ατυχηματα, ειναι επανδρωμενα με γιατρους αναισθησιολογους για να μπορουν να διασωληνοσουν,η με χειρουργους.Ορθοπαιδικος δεν υπαρχει σε κανενα ασθενοφορο.Φυσικα ενας γιατρος οποισδηποτε ειδικοτητος ειναι χιλιαδες φορες καλυτερος απο το μπεταντιν.
            Σε ευχαριστω που μου διορθωσες το ορθολογικο μου λαθος.

            ΦΙΛΙΚΑ
            ΚΟΥΚΚΙΔΗΣ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              magik last edited by

              ...Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα (Ριτσώνα - όπου ο Λάμπρος Κύρκος υποστηρίζεται ότι δεν σταμάτησε σε κόκκινη σημαία)- (Παλλάδιο - όπου 4 αυτοκίνητα αγνόησαν τος SOS που έδειξε ο ΕΛ-ΕΜ ) ποιά ειναι η γνώμη σας για την ασφάλεια ? Μήπως αντιμετωπίζεται τελείως ερασιτεχνικά το θέμα???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yugo last edited by

                Μήπως αντιμετωπίζεται τελείως ερασιτεχνικά το θέμα???

                Όχι. Σαφώς υπάρχουν προβλήματα, αλλά για να τονίζουμε λίγο και τα καλά, τα μέτρα ασφαλείας στο Παλάδιο λειτούργησαν πολύ καλά, με μόνη εξαίρεση το ότι δε σταμάτησαν στο SOS τα 4 πληρώματα. Ο αγώνας διακόπηκε αμέσως, το ασθενοφόρο πήγε κατευθείαν. Οι οδηγοί είναι πολύ πιο προστατευμένοι απ' ό,τι παλιότερα που κανείς δε διέκοψε τον αγώνα όταν ο Κατζούρης ήταν στο γκρεμό του Αη Γιάννη επί μιάμισι ώρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα υπάρξουν ξανά τραυματισμοί. Οι αγώνες είναι επικίνδυνο σπορ.
                Κατά τη γνώμη μου, εκεί που δεν υπάρχει σοβρή πρόοδος είναι στην ασφάλεια των θεατών, κυρίως στις αναβάσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  galiandra last edited by

                  Ο χρήστης yugo έγραψε:
                  ο Κατζούρης ήταν στο γκρεμό του Αη Γιάννη επί μιάμισι ώρα

                  Αυτοί ( κατζούρης-μεσημερης ) δέν έπεσαν σε γκρεμό....τρύπησαν το βουνό και άλαξαν Νομό.

                  Καί εκεί όμως δέν τους παράτησαν....τους έψαχναν. Αλλά η νύχτα είναι δύσκολη γιά έρευνα καί διάσωση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    magik last edited by

                    Ο χρήστης yugo έγραψε:

                    Μήπως αντιμετωπίζεται τελείως ερασιτεχνικά το θέμα???

                    Όχι. Σαφώς υπάρχουν προβλήματα, αλλά για να τονίζουμε λίγο και τα καλά, τα μέτρα ασφαλείας στο Παλάδιο λειτούργησαν πολύ καλά, με μόνη εξαίρεση το ότι δε σταμάτησαν στο SOS τα 4 πληρώματα. Ο αγώνας διακόπηκε αμέσως, το ασθενοφόρο πήγε κατευθείαν. Οι οδηγοί είναι πολύ πιο προστατευμένοι απ' ό,τι παλιότερα που κανείς δε διέκοψε τον αγώνα όταν ο Κατζούρης ήταν στο γκρεμό του Αη Γιάννη επί μιάμισι ώρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα υπάρξουν ξανά τραυματισμοί. Οι αγώνες είναι επικίνδυνο σπορ.
                    Κατά τη γνώμη μου, εκεί που δεν υπάρχει σοβρή πρόοδος είναι στην ασφάλεια των θεατών, κυρίως στις αναβάσεις.

                    \

                    Ειδικά στο Παλλάδιο δεν νομίζω ότι η οργάνωση μπορούσε να κάνει τίποτα καλίτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      politis-n last edited by

                      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.
                      ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΕΞΟΔΟ ΕΥΤΗΧΩΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣΑΜΕ 50 ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΛΑΓΙΑ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΟΚ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΣΑΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΗΤΑΝ ΑΚΑΡΙΑΙΑ,ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

                      ΦΙΛΙΚΑ

                      ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petrosr last edited by

                        Ο χρήστης politis n έγραψε:
                        ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.
                        ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΕΞΟΔΟ ΕΥΤΗΧΩΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣΑΜΕ 50 ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΛΑΓΙΑ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΟΚ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΣΑΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΗΤΑΝ ΑΚΑΡΙΑΙΑ,ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

                        ΦΙΛΙΚΑ

                        ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.

                        Αν θυμαμαι καλα εσυ μας ελεγες οτι δεν θα τρεξεις!!!
                        Τι εγινε τελικα και αλλαξες γνωμη???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nik last edited by

                          Δεν θα έπρεπε στο Παλλάδιο στην Πλάκα (ίσως και και στον Αγ. Κωνσταντίνο) να τοποθετηθούν σικείν επιβράδυνσης σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν φέτος;
                          Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε ορισμένους αγώνες χρειάζονται και σε άλλους όχι.
                          Ή να βάζουμε σε όλους ή σε κανέναν. Που ήταν ο υπεύθυνος ασφαλείας εκεί; (ο κος Αθανασίου νομίζω;)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Tα σικέιν μπαίνουν συνήθως όταν μια ειδική έχει πολύ υψηλή ΜΩΤ, ανώτερη από τη μέγιστη επιτρεπόμενη.
                            Κάπως έτσι έγινε και στα περσινά Καλύβια, αλλά και πάλι η ΜΩΤ ήταν πολύ υψηλή και γι' αυτό δεν ξαναγιναν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nik last edited by

                              Ακριβώς!
                              Νομίζω 124 Km/h στην Πλάκα και 119 στον Αγ. Κων/ντίνο είναι αρκετά μεγάλη μέση ωριαία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geostrab last edited by

                                Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                Yπαρχει παραδειγμα απο το αχαιος 2006,στο οποιο ημουν θεατης που ο κριτης δεν ειχε μαζι του τιποτα,οταν του ζητησαμε να φερει ενα τριγωνο να βαλει μακρια απο το ρενο του Καλαιτζιαν(εχοντας φαει τουμπα,καθισμενο κανονικα ομως στην ανηφορικη δεξια της Φτερης μετα την ευθεια) για να μην πεσει κανενα ερχομενο αγωνστικο πανω του .

                                Οπως ολοι καταλαβαινεται μπροστα στα ματια μας σε εκεινη την εξοδο ,ειχαμε σκηνες απειρου καλους 'κλασσικων ελληνικων αγωνων ραλλυ',....δυστυχως!........

                                Πιθανον ο συγγραφεας του εν λογω κειμενου να ξερει οτι καποια πραγματα πρεπει και **να ειναι δυνατα **για να γινουν!

                                Τα τρίγωνα είναι για τους δρόμους κοινής κυκλοφορίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις τοποθετείται πλέγμα (αν υπάρχει χρόνος) ή ταινία χρωματιστή σε αρκετή απόσταση πριν το εγκατελειμένο αυτοκίνητο (10-50μ)!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Έχω την εντύπωση οτι για τα ασφάλτινα η ανώτατη επιτρεπόμενη μέση ωριαία για μια ειδική είναι 125 χαω.

                                  Κάποιος που να ξέρει στα σίγουρα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    platis last edited by

                                    Ελατε παιδια. 5 πανω, 5 κατω , αν γινει το ατυχημα χρειαζεται αμεση επεμβαση και ουσιαστικες πρωτες βοηθειες. Προχθες περιμεναν το ΕΚΑΒ να φτασει κι ο 'αλλος' ηταν 'αλλου' για μιση ωρα, χωρις κανεις να ξερει τι εχει και τι πρεπει να του κανει.
                                    Τι χρειαζομαστε λοιπον στους αγωνες? ΜΙΑ ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΝΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ.
                                    Γιατι δεν την εχουμε?

                                    1. Γιατι ειμαστε ανικανοι. Εχουν προσφερθει (οπως εγραψα παληα στο ιδιο θεμα) να μας καλυψουν με ανταλλαγμα την διαφημιση. Κολησαμε σ εναν νομο που επιτρεπει μονο στο ΕΚΑΒ τετοια δραστηριοτητα. Ανικανοι ειμαστε, γιατι οπως και με τα τρειλερ , δεν εχουμε τοσα χρονια τωρα αποκτησει την δυναμη να παρακαμπτουμε την κρατικη δυσκινησια κ.λ.π κακα.
                                      2 Γιατι ειμαστε αδιαφοροι και χωρις φαντασια. Ασχολουμαστε μονο με οτι μας αγγιζει αμεσα η μας φερνει εφημερο κερδος, και νομιζουμε οτι δεν θα μας τυχει...
                                      3.Γιατι το παιζουμε χρησιμοι και συνδικαλες, αλλα οταν ερθει η ωρα να βαρεσουμε το τραπεζι και ν απαιτησουμε...ασε να μην επεκταθω.
                                    2. Γιατι τελικα ειμαστε κοτες και αξιοι της τυχης μας.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikman last edited by

                                      Γιατρέ καλημέρα και καλή εβδομάδα.
                                      Με ολη την εκτίμηση που τρέφω για το πρόσωπό σου και με διάθεση [b]ΜΟΝΟ [/b σωστής ενημέρωσης,θέλω να σας διευκρινίσω οτι:
                                      Σε περίπου 6 λεπτά,απο την ΑΦΕΤΗΡΙΑ του Νο 2 ημουν ο πρωτος που εφθασα στο σημειο (καθοτι F.I.V.στην Ε.Δ.)με τον γιατρό.
                                      Ακολούθησε το ΕΚΑΒ στα επόμενα 1-2 λεπτά και στα 12-15 λεπτά ειχαμε βγάλει τον ΑΡΗ και το ΕΚΑΒ με το πλήρωμα εφευγε.
                                      Τα υπόλοιπα 15 περιπου λεπτα της καθυστέρησης αναλώθηκαν στο να βγει το PUNTO στην αφετηρία με την πλατφόρμα,αφου εκρινα οτι ηταν αναγκαιο λόγω στενότητος του σημείου.

                                      ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ και παλι καλημέρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        platis last edited by

                                        Ευχαριστω για την απαντηση και την διευκρινιση. Ειχα την πληροφορηση περι μισης ωρας. Συγγνωμη.
                                        Ομως, το οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση η οργανωση ανταποκριθηκε, δεν σημαινει οτι δεν χρειαζομαστε κινητη μοναδα ανανηψης , κατι για το οποιο πιστευω θα επρεπε να φροντισουμε ολοι, ΕΘΕΑ ΠΡΩΤΑ κι ολοι εμεις οι υπολοιποι μετα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nik last edited by

                                          Το θέμα των τρέιλερ και αυτό της κινητής ανάνηψης, είναι κάτι που επηρεάζει τις τσέπες και ακόμα σοβαρότερα τις ζωές μας, επειδή κάποιοι συνεχίζουν να έχουν συμφέροντα.

                                          Μπορεί κάποιος να μας απαντήσει γιατί δεν έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα;
                                          (ΣΟΑΑ, ΣΟΑΑΒΕ, ΕΘΕΑ)
                                          Ιδίως των τρέιλερ που υπάρχει και περισσότερο καιρό στην επιφάνεια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr