Δυο διευκρινίσεις:
1ον θεωρώ ότι μια τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας υπερέχει σαν λύση τεχνικά από τον TSI, λόγω απλούστερης κατασκευής, μικρότερου βάρους κλπ.
όμως εφόσον κανείς δεν έχει κάτι τέτοιο σε everyday αυτοκίνητο, δεν δικαιούται κανείς να διαμαρτύρεται ότι η χρήση compressor από τον tsi είναι αναχρονιστική.
Μόνο μπράβο μπορούμε να πούμε στους Γερμανους που με μικρό κόστος προσφέρουν τέτοιο μοτερ.
2ον, Το να σπάσουν κάποια μοτερ tsi στον 1ο χρόνο λειτουργίας και να αντικατασταθούν εντός εγγύησης με νέα, και όχι πλέον ελλατωματικά, δεν σημαίνει ότι η ιδεά της VW έιναι κακή!! Άλλο πράγμα η κακή ιδέα και άλλο πράγμα ένα πρόβήμα νεότητας
Εγώ σχολιάζω την ιδέα και όχι αν τα πρώτα κομάτια έχουν πρόβλημα.
Όπως και να έχει τα χαλασμένα GT για μένα είναι ράδιο αρβύλα
αν ο φίλος nickval φέρει στοιχεία με 'λύπη' θα τα εξετάσουμε.
@kid, το μοτερ της 335 θα έχει 305 άλογα ενώ της Μ3 343. Προτιμώ το 343 από τα 305 παρά την υπεροχή του 305 σε ροπή γιατί και ο 3.2 της Μ3 έχει ικανή ροπή να κινήσει το αμάξι πολύ γρήγορα, και υπερισχύει και σε ισχύ. Πάντως και τα δύο είναι εξαιρετικά και η λέξη 'προτιμώ' είναι καθαρά φιλολογική. ίσως την προτιμώ για ψυχολογικους λόγους.
Ομοίως προτιμώ 'για φιλολογικούς λόγους' τον 2,5 της 325 από τον TFSI.