Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 12 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    295
    835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Α, ήταν τότε με τις πορείες διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας!!!

      'Σημίτη, άσε τη σύγκλιση και πιάσε τη σύγκριση'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgie69 last edited by

        Το θέμα περί συγκρίσεων έχει υπερσυζητηθεί, μπορείς να ρωτήσεις τον Babbi και τον lkar, το έχουν εξαντλήσει πλήρως!

        Καταλαβαινω την λογικη του ερωτηματος, αλλα δεν βλεπω το διλημμα! Σε forum ειμαστε, γνωμη λεω. Το ενα μου φαινεται καλυτερο απο το αλλο που ειναι και οικονομικα σε τελειως αλλη κλαση. Περι ορεξεως φυσικα....

        Εδώ το μέρος λέγεται 4ΤΡΟΧΟΙ και όχι '1η ΜΟΥΡΗ ΣΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ',
        Σωστός σε πολλά, αλλά λάβε υπόψη σου αυτά που γράφω και είμαι σίγουρος ότι θα μας δικαιολογήσεις!

        δεν ειναι θεμα δικαιολογιας, αλλα φασισμου. Αν καποιος που αγοραζει την cayman, αυτοματως θεωρειται Gayman ( Μεχρι και ο Clarkson το εκανε σημαια ) ε, το λεω λαθος. Γουστο και καπελο του. Αν ειχε παρει δηλαδη την Ζ4Μ θα τον ελεγα μαγκα και γνωστη γιατι η Cayman ειναι αργη. Χανεται το μετρο. Προσωπικα ποτε δεν θα οδηγησω ενα αυτοκινητο > 200 ιππων εστω και κοντα στο οριο του και το ιδιο ισχυει για την πλειοψηφια των οδηγων ( εξαιρουνται οι κατοχοι ιαπωνικων θηριων που ειναι ολοι οδηγαρες )

        Γιατι να μην θεωρησω το pedigree ως αποφασιστικο κριτηριο επιλογης απο καποια ιπποδυναμη/στησιμο και μετα. Το προβλημα ομως ειναι οτι απαγορευεται καν να εχεις το διλημμα του thread ακομα και αν διαλεγεις το Nissan!!!!

        παντως αν οι κοντρες στα λιμανακια ειναι κριτηριο για οτιδηποτε, εδω δεν ειναι ουτε 'πρωτη μουρη' ουτε '4τροχοί'. 'Drive' και ουτε καν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:

          και οποιος εχει Ιαπωνα χεράς.

          α να μπραβο γεια σου.-
          ετσι,πεστους ταααα

          Ιταλικό δεν είχες πρίν το Γιαπωνέζικο?
          Μαζί με την αγορά πάει πακέτο και εγχείρηση που μετατρέπει τον απλό οδηγό σε 'χερά'
          Υ.ΓΑυτό το βάρος πάντως του 350 μερικές φορές δεν κρύβεται με τιπότα όσα άλογα και αν του βάλεις όσα turbo και αν του πετάξεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            αμαν-καυμαν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spanti last edited by

              Φυσικά και η ικανότητα του οδηγού δεν αποδεικνύεται στα λιμανάκια.....όταν όμως έχεις μάθει να στρίβεις το αυτοκίνητό σου ,όταν έχεις μάθει τα ανάποδα,έχεις μάθει να κατεβάζεις γρήγορα ταχύτητες,έχεις αμβλύνει τα αντανακλαστικά όταν κάνεις σφήνες και αλλάζεις πορεία κοιτώντας καθρέπτες τότε θα είσαι πολύ καλύτερα προετοιμασμένος όταν κάτσει μια στραβή.....
              Σίγουρα θα προτιμούσα όλα αυτά να τα έχω μάθει δίπλα στον Ιαβέρη αλλά που είναι το σύστημα??
              Είσαι άσχετος,λαδώνεις και παίρνεις το κωλοδίπλωμα, παίρνεις και ένα καρούλι με 4 ρόδες και βγαίνεις παγανιά....
              ας είναι κάποιος να σε βάλει σε μια πίστα και να σου μάθει να τα κάνεις όλα αυτά και μετά να έχεις την δυνατότητα να βγείς στους δρόμους...όχι πριν...

              Γνώμη μου είναι ότι αν δεν έχεις δει τα όρια του αμαξιού σου δεν είσαι σε θέση να το οδηγάς.... θα σου υποστρέψει και συ θα κάνεις τον σταυρό σου...
              καλό είναι όλοι να μάθουμε τα αμάξια μας..είτε σε πίστα είτε προσεκτικά στους δρόμους....εγώ έχω κάνει με το δικό μου 44Κ χιλιόμετρα και ακόμα το μαθαίνω.....έχεις 200 άλογα τότε μάθε να τα οδηγάς...αλλιώς και τα 1000άρια κάνουν την δουλειά τους.....
              Γερμανικό αμάξι έχω και παραδέχομαι τους Ιάπωνες σαν οδηγούς....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                βασικα.

                οσο μαλακια μπορει να θεωρει καποιος οτι οσοι οδηγουν πορσε ειναι μαλακες, το ιδιο ισχυει για καποιους αλλους που λενε το ιδιο για γιαπωνεζικα θηρια.

                συμφωνω με τον αρχοντα πιο πανω που ειπε για κομπλεξ..
                το οποιο εχει παρει μεγαλες διαστασεις και απο τις δυο πλευρες.
                οπως και θα πω οτι συμφωνω οτι κανεις δε θα κανει κουμαντο στο πορτοφολι κανενος (βεβαια εδω κανουμε κουβεντα για να περναει η ωρα. το 80% ουτε καν θα μπει μεσα ποτε σε καποιο απο τα δυο αυτοκινητα, με οσο παθος και αν υποστηριζει την αποψη του - - χωρις να σημαινει αυτο οτι ειναι απαραιτητα κακο)

                επισης διαφωνω καθετα με το παρακατω

                Ο χρήστης spanti έγραψε:
                Γνώμη μου είναι ότι αν δεν έχεις δει τα όρια του αμαξιού σου δεν είσαι σε θέση να το οδηγάς.... θα σου υποστρέψει και συ θα κάνεις τον σταυρό σου...
                καλό είναι όλοι να μάθουμε τα αμάξια μας..είτε σε πίστα είτε προσεκτικά στους δρόμους....εγώ έχω κάνει με το δικό μου 44Κ χιλιόμετρα και ακόμα το μαθαίνω.....έχεις 200 άλογα τότε μάθε να τα οδηγάς...αλλιώς και τα 1000άρια κάνουν την δουλειά τους.....

                πρωτον φασκεις και αντιφασκεις. λες αρχικα οτι αν δεν ξερεις τα ορια του αυτοκινητου σου δεν εισαι σε θεση να το οδηγας (βεβαια, αν δεν το οδηγησεις, πως θα μαθεις τα ορια του; ) μετα ομως, λιγο πιο κατω, λες οτι ακομα μαθαινεις το αμαξι σου.. δηλαδη πιστευεις οτι ουτε εσυ εισαι σε θεση να οδηγας το αυτοκινητο που οδηγας αφου δεν ξερεις τα ορια του

                δευτερον. γιατι ειναι υποχρεωτικο ο καθε οδηγος να ξερει να οδηγει στο οριο, οταν δεν οδηγει ποτε - - και ουτε προκειται να οδηγησει ετσι;
                ο αλλος μπορει να γουσταρει να παρει μια 430 και να πηγαινει βολτα στην παραλιακη με 80 χλμ.. γιατι ειναι απαραιτητο επισης να του υποστρεψει;
                σιγουρα καλο ειναι να ξερεις το αυτοκινητο σου, οσο σου χρειαζεται ομως. το θεμα ειναι να μην εισαι επικινδυνος (επικινδυνος μπορει να εισαι ειτε ξερεις τα ορια του αυτοκινητου σου, ειτε οχι)
                αν οδηγεις με προσοχη και συνεση, σχεδον συντηρητικα μπορω να πω στο δρομο, σιγουρα μειωνεις τις πιθανοτητες - - ακομα και αν ξερεις τα ορια του αυτοκινητου σου, να τα δοκιμασεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Προσωπικα ποτε δεν θα οδηγησω ενα αυτοκινητο > 200 ιππων εστω και κοντα στο οριο του και το ιδιο ισχυει για την πλειοψηφια των οδηγων (εξαιρουνται οι κατοχοι ιαπωνικων θηριων που ειναι ολοι οδηγαρες)

                  Όχι μόνο είναι οδηγάρες, αλλά την έχουν και μεγάλη, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω! (...ε, ρε maxmara, τι promotion σου κάνουμε! )

                  Καλά, για το πόσοι θα οδηγήσουμε στο όριο αυτοκίνητα >200 ίππων, και εγώ αμφιβάλλω. Σε ράγες ίσως, σε δρόμο δύσκολα!!! Αλλά μπορούμε να συζητάμε για αυτά στο όριο και χωρίς να πρόκειται να τα οδηγήσουμε!

                  Γιατι να μην θεωρησω το pedigree ως αποφασιστικο κριτηριο επιλογης απο καποια ιπποδυναμη/στησιμο και μετα. Το προβλημα ομως ειναι οτι απαγορευεται καν να εχεις το διλημμα του thread ακομα και αν διαλεγεις το Nissan!!!!

                  παντως αν οι κοντρες στα λιμανακια ειναι κριτηριο για οτιδηποτε, εδω δεν ειναι ουτε 'πρωτη μουρη' ουτε '4τροχοί'. 'Drive' και ουτε καν.

                  Να το θεωρήσεις το pedigree ως κριτήριο, ειδικά από το σημείο και μετά που η ιπποδύναμη/στήσιμο σε ικανοποιεί πλήρως. Τα υπογραμμισμένα όμως γιατί; Δεν υπάρχει και τρελή πληθώρα επιλογών σε αυτές τις κατηγορίες, η ουσία κινείται στα ίδια περίπου πράγματα, οπότε η σύγκριση στέκει και ας απέχουν αρκετά σε χρήματα. Δεν μιλάμε για σύγκριση 1.2αριου supermini με 1.8αρι premium μεσαίο. Η ψαλίδα είναι σαφώς μικρότερη. Και αν παρατηρήσεις, οι περισσότεροι που απορρίπτουν την Cayman, δεν το κάνουν για τις πραγματικές της δυνατότητες, αλλά για άλλα, πιο φιλοσοφικά ερωτήματα...

                  Δεν θυμάμαι πουθενά να ανέφερα λιμανάκια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgie69 last edited by

                    Δεν ανεφερες λιμανακια. Αλλος φιλος το αναφερε ως πεδιο δοξης των Ιαπωνων και απλα θεωρω ανοητο και εγκληματικο να παιζεις σε δρομο με τοση κυκλοφορια, οταν υπαρχουν αρκετα στροφιλικια 1 ωρα απο την Αθηνα, σχεδον αδεια τις καθημερινες και σχετικα σχεδον αδεια τα Σαββατα. Δεν μιλαω για πιστα γιατι το θεωρω ουτοπια. Δηλαδη αν μενω στην Βαρκιζα και γυρναω σπιτι με την 430 ( μετα ξύπνησα!!!) και δω να ρχεται πατημενο 350 θα πρεπει να αρχισω να κυνηγιεμαι, διαφορετικα ειμαι φλωρος και η ferrari δεν παει μία. Ας μην πω τι ειναι αυτη η αντιληψη.

                    Η απαγορευση στο διλημμα, επαναλαμβανω οτι δεν προκυπτει απο τον συσχετισμο των 2 αυτοκινητων. Αντιλαμβανομαι την σχεση τους, αλλωστε απο οτι ειδα εκανε συγκριση και το TG. Οταν λεω απαγορευεται να εχεις το διλημμα, εννοω την εκ προοιμιου απορριψη της Porsche επειδη τολμησε να βγαλει αυτοκινητο στα 250 αλογα, ενω για καθημερινη χρηση και διασκεδαση προφανως χρειαζεσαι τουλαχιστον 300. Αν δε το τουρμπισεις, εχεις τα Α Π Α Ρ Α Ι Τ Η Τ Α 330.

                    Η δικη μου αποψη ειναι οτι ε, ισως και τα 250 συν το ονομα να ειναι αρκετα και οτι αν καποιος κανει αυτην την επιλογη ισως να ειναι αφελης αγοραστης. Οχι ομως απαραιτητα αδερφη, ψωναρα, αποτυχημενος που δεν εχει την 911 και ανικανος ως οδηγος. Και το εξοργιστικο ειναι οτι αυτα δεν τα λεει ο '18-οδηγω μεσω των περιοδικων-και το Corolla του μπαμπα' αλλα ο Κλάρκσον!!!!!!!!!

                    Αυτο που δεν καταλαβα είναι πως στην πορεια των χρονων, και το βλεπω συχνα, (TG, Drive ) , έγινε η αναγωγή της Porsche σε φλωρομάρκα και των φτερούγων στις απόλυτες μηχανές. Παλι καλα που γλυτωνουν οι διαφορες M απο το πυρ το εξώτερον.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                      Αυτο που δεν καταλαβα είναι πως στην πορεια των χρονων, και το βλεπω συχνα, (TG, Drive ) , έγινε η αναγωγή της Porsche σε φλωρομάρκα και των φτερούγων στις απόλυτες μηχανές.

                      Eγω προσωπικα που δε μου αρεσουν ιδιετερα τα αυτοκινητα της Πορσε, δε πιστευω οτι ειναι σε καμια περιπτωση φλωρομαρκα! Δεν ξερω πως εχουν βγαλει αυτο το συμπερασμα αυτοι που λες.

                      Απο εκει και περα, πολλοι απο αυτους που δεν εχουν τετοια αυτοκινητα (cayman 350Z κτλ κτλ), πιστευουν οτι αν καποια μερα αποκτουσαν, θα πηγαιναν κομματια συνεχεια κτλ κτλ... Αυτο φυσικα αν ρωτησεις κατοχους γρηγορων αυτοκινητων θα σου πουν οτι δεν μπορει να γινει, ακομη και απο 'μη φλωρους'. Ενα γρηγορο αυτοκινητο εχεις πολλους τροπους να το χαρεις, δε σημαινει οτι το παιρνεις για να πηγαινεις ολη μερα με τη ταυτοτητα στο στομα... Πολυ δε περισσοτερο σε μια πολη σαν την Αθηνα.

                      Επισης το 53% - 46% που εμφανιζεται στην παρουσα ψηφοφορια, ειμαι σιγουρος οτι οταν καποιος εφθανε μπροστα στο ταμειο, πολυ ευκολα θα γινοταν 80% - 20%, ασχετα με το τι ψηφιζουμε εδω μεσα... Για πολλους λογους...

                      Επισης το BMI εχει πει πολυ καλα λογια για την Cayman η οποια στη συγκεκριμενη εκδοση της μπορει να μην βγαζει τα 'τρελλα' αλογα, εχει ομως μια πολυ καλη οδικη συμπεριφορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                        Επισης το 53% - 46% που εμφανιζεται στην παρουσα ψηφοφορια, ειμαι σιγουρος οτι οταν καποιος εφθανε μπροστα στο ταμειο, πολυ ευκολα θα γινοταν 80% - 20%, ασχετα με το τι ψηφιζουμε εδω μεσα... Για πολλους λογους...

                        Χμμμμ... Δηλαδή για κάθε 2 350Ζ θα πουλιούνται 8 Cayman????
                        Μπροστά στο ταμείο μάλλον το ανάποδο θα συμβεί. Διπλά λεφτά βλέπεις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mango last edited by

                          Το νισαν θα στριμωχτει καποιος για να το παρει και μετα θα το πηγαινει κυρια γιατι δεν θα εχει λεφτα για βενζινη.
                          Την cayman επειδη ειναι πανακριβη θα την αγορασει ως καινουριο μοντελο καποιος που θα εχει και λεφτα για βενζινες και συντηρηση, μεχρι να την πουλησει ως μεταχειρισμενη και να την παρει κανενας αγοραστης επιπεδου νισαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης Petros έγραψε:

                            Επισης το 53% - 46% που εμφανιζεται στην παρουσα ψηφοφορια, ειμαι σιγουρος οτι οταν καποιος εφθανε μπροστα στο ταμειο, πολυ ευκολα θα γινοταν 80% - 20%, ασχετα με το τι ψηφιζουμε εδω μεσα... Για πολλους λογους...

                            Χμμμμ... Δηλαδή για κάθε 2 350Ζ θα πουλιούνται 8 Cayman????
                            Μπροστά στο ταμείο μάλλον το ανάποδο θα συμβεί. Διπλά λεφτά βλέπεις...

                            Yποθετω οτι αυτος που σκεφτεται τετιου ειδους αυτοκινητα δεν ειναι ο αγοραστης του τυπου 10% προκαταβολη και 72 δοσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petros last edited by

                              To 350 το παίρνει ακόμη και μισθωτός με 72 (γενναίες) δόσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                Χμμμμ... Δηλαδή για κάθε 2 350Ζ θα πουλιούνται 8 Cayman????
                                Μπροστά στο ταμείο μάλλον το ανάποδο θα συμβεί. Διπλά λεφτά βλέπεις...

                                Στο ταμείο 1/2,5 είναι

                                http://www.seaa.gr/data/segments/2006-7-seg.pdf

                                Βέβαια η 911 παίζει σε άλλο επίπεδο, 91 σε 7 μήνες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                  To 350 το παίρνει ακόμη και μισθωτός με 72 (γενναίες) δόσεις.

                                  το θεμα Πετρο δεν ειναι τοσο να το παρεις, αλλα να μπορεις να το συντηρησεις, χωρις να εισαι με το αγχος οτι ετσι και ακουμπησεις πουθενα θα κλαις για 1-2 χρονια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spanti last edited by

                                    Ο χρήστης skye έγραψε:
                                    βασικα.

                                    οσο μαλακια μπορει να θεωρει καποιος οτι οσοι οδηγουν πορσε ειναι μαλακες, το ιδιο ισχυει για καποιους αλλους που λενε το ιδιο για γιαπωνεζικα θηρια.

                                    συμφωνω με τον αρχοντα πιο πανω που ειπε για κομπλεξ..
                                    το οποιο εχει παρει μεγαλες διαστασεις και απο τις δυο πλευρες.
                                    οπως και θα πω οτι συμφωνω οτι κανεις δε θα κανει κουμαντο στο πορτοφολι κανενος (βεβαια εδω κανουμε κουβεντα για να περναει η ωρα. το 80% ουτε καν θα μπει μεσα ποτε σε καποιο απο τα δυο αυτοκινητα, με οσο παθος και αν υποστηριζει την αποψη του - - χωρις να σημαινει αυτο οτι ειναι απαραιτητα κακο)

                                    επισης διαφωνω καθετα με το παρακατω

                                    Γνώμη μου είναι ότι αν δεν έχεις δει τα όρια του αμαξιού σου δεν είσαι σε θέση να το οδηγάς.... θα σου υποστρέψει και συ θα κάνεις τον σταυρό σου...
                                    καλό είναι όλοι να μάθουμε τα αμάξια μας..είτε σε πίστα είτε προσεκτικά στους δρόμους....εγώ έχω κάνει με το δικό μου 44Κ χιλιόμετρα και ακόμα το μαθαίνω.....έχεις 200 άλογα τότε μάθε να τα οδηγάς...αλλιώς και τα 1000άρια κάνουν την δουλειά τους.....

                                    πρωτον φασκεις και αντιφασκεις. λες αρχικα οτι αν δεν ξερεις τα ορια του αυτοκινητου σου δεν εισαι σε θεση να το οδηγας (βεβαια, αν δεν το οδηγησεις, πως θα μαθεις τα ορια του; ) μετα ομως, λιγο πιο κατω, λες οτι ακομα μαθαινεις το αμαξι σου.. δηλαδη πιστευεις οτι ουτε εσυ εισαι σε θεση να οδηγας το αυτοκινητο που οδηγας αφου δεν ξερεις τα ορια του

                                    δευτερον. γιατι ειναι υποχρεωτικο ο καθε οδηγος να ξερει να οδηγει στο οριο, οταν δεν οδηγει ποτε - - και ουτε προκειται να οδηγησει ετσι;
                                    ο αλλος μπορει να γουσταρει να παρει μια 430 και να πηγαινει βολτα στην παραλιακη με 80 χλμ.. γιατι ειναι απαραιτητο επισης να του υποστρεψει;
                                    σιγουρα καλο ειναι να ξερεις το αυτοκινητο σου, οσο σου χρειαζεται ομως. το θεμα ειναι να μην εισαι επικινδυνος (επικινδυνος μπορει να εισαι ειτε ξερεις τα ορια του αυτοκινητου σου, ειτε οχι)
                                    αν οδηγεις με προσοχη και συνεση, σχεδον συντηρητικα μπορω να πω στο δρομο, σιγουρα μειωνεις τις πιθανοτητες - - ακομα και αν ξερεις τα ορια του αυτοκινητου σου, να τα δοκιμασεις

                                    Βασικά με παρερμηνεύεις ή δεν έχεις καταλάβει τι γράφω....

                                    Λέω ότι καλό είναι ο καθένας να ξέρει τα όρια του εκάστοτε αμαξιού του ώστε να μπορεί να αντιδράσει αποτελεσματικά στο όριο....μακάρι αυτή την ανάγκη να την πραγματοποιούσε σε πίστες και όχι σε δημόσιους δρόμους...
                                    Σε υδρολίσθηση μέσα σε στροφή,λάδια κτλ..

                                    Αυτή η εκπαίδευση δεν την έχω κάνει ούτε εγώ φυσικά και προσπαθώ να μάθω το αμάξι μου με όση περισσότερη ασφάλεια γίνεται...όχι εις βάρος του κακομοιρη με την 430 που γυρνάει νυσταγμένος σπίτι του στην Βάρκιζα.....
                                    και οι Ferrari συνήθως υπερστρέφουν

                                    όποιος πιστεύει ότι έχει μάθει το αμάξι του στα 44Κ χλμ έχει ψευδαισθήσεις...πάντα υπάρχει το βρεγμένο που είναι απρόβλεπτο...

                                    Αν οδηγείς με προσοχή και σύνεση τι τα θέλεις τα 200 άλογα..και τα 150 την ίδια δουλειά θα σου κάνουν...

                                    ρε παίδες δεν είναι θέμα κόμπλεξ απλά οι σημερινοί κάτοχοι ιαπωνικών αμαξιών στην ελλάδα είναι πιο ψαγμένοι σε θέματα αυτοκίνησης και οδικής συμπεριφοράς των αμαξιών τους....όπως και πολλοί κάτοχοι Μ που είναι πραγματικά καύτες..μακάρι και ο τύπος με την Cayman να μπορεί να την οδηγήσει...δεν ζηλεύουμε κανέναν...απλώς κριτικάρουμε την συμπεριφορά ορισμένων κατόχων πολυτελών σπορ αμαξιών...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Ο χρήστης Spanti έγραψε:
                                      ρε παίδες δεν είναι θέμα κόμπλεξ απλά οι σημερινοί κάτοχοι ιαπωνικών αμαξιών στην ελλάδα είναι πιο ψαγμένοι σε θέματα αυτοκίνησης και οδικής συμπεριφοράς των αμαξιών τους....

                                      says who? Αν αυτή η ατάκα δεν είναι κόμπλεξ, τι είναι; επιστημονική διαπίστωση;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης Spanti έγραψε:
                                        ρε παίδες δεν είναι θέμα κόμπλεξ απλά οι σημερινοί κάτοχοι ιαπωνικών αμαξιών στην ελλάδα είναι πιο ψαγμένοι σε θέματα αυτοκίνησης και οδικής συμπεριφοράς των αμαξιών τους....

                                        στα funniest...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          Ο χρήστης Spanti έγραψε:

                                          Αν οδηγείς με προσοχή και σύνεση τι τα θέλεις τα 200 άλογα..και τα 150 την ίδια δουλειά θα σου κάνουν...

                                          .

                                          γιατι εχεις λεφτα, θες να αγορασεις μια φεραρι και δε σε νοιαζουν τα αλογα, αλλα τη θες επειδη ειναι εργο τεχνης και βγαζει ωραιο ηχο και πουλαει μουρη.. δικαιωμα σου δεν ειναι; ή πρεπει να σε εγκρινει η επιτροπη λιμανακηδων και να σου δωσει το αυτοκινητο που πιστευει οτι σου αναλογει;

                                          τι λεμε τωρα ρε παιδια;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spanti last edited by

                                            Τώρα εσείς εμφανίζετε συμπτώματα κομπλεξισμού....
                                            είναι μια γενική αλήθεια στην ελληνική πραγματικότητα...
                                            Τα ιαπωνικά είναι πιο συμβατα με την ελληνική φορολογία λόγω χαμηλού κυβισμού...επιπλέον φτιάχνονται με πολύ χαμηλόtero κόστος σε σχέση με τις Porsche που πρέπει να δώσεις ένα διαμέρισμα για να τις κάνεις ένα καλό 2ο στάδιο στην Gemballa...

                                            Πάρε 430 και πήγαινε με 80..μαγκιά σου...αν περιμένεις όμως να ακούσεις ήχο στα 80 χιλιόμετρα θα περιμένεις για πολύ ακόμα...εκτός αν πηγαίνεις συνέχεια με 1η....ωραία νοοτροπία.....

                                            Έχω μια απορία όμως με τι κριτήρια κρίνετε ένα αμάξι...τι σημαίνει δηλαδή ότι όσο πιο ακριβό τόσο πιο καλό??αν φυσικά έχεις την δυνατότητα να αγοράσεις ferrari δεν το σκέφτεσαι και πολύ το οικονομικό...
                                            εγώ πάντως θα προτιμούσα σαν πιο αγωνιάρης θαμώνας και μέλος της επιτροπής των λιμανακίων να αγοράσω μια 911 turbo....που της σκίζει τα άντερα...και είναι μακραν πιο ποιοτικό αμάξι.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 12 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr