-
Cayman == Porsche .-
Μην ξανακάνουμε την ίδια συζήτηση όμως..
-
Ο χρήστης leventis έγραψε:
E οχι και να συγκρινουμε Ζ νορμαλ (δηλ οχι Μ) με CaymanΓια ποιο λόγο ακριβώς το λες αυτό; Μιλάμε για την Ζ4 Coupe 3.0Si έτσι?
ΥΓ: για να σε βοηθήσω, μιλάω για ΣΚΛΗΡΟ πορνό. Μάντεψε ποιος κάνει τον 'ενεργητικό' και ποιος.....
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Θα ήθελα να έχει βέβαια μερικά άλογα παραπάνω..
Έχεις κάποια εμπειρία από αντίστοιχα αυτοκίνητα?
Στα ~75.000 euro που θα κάνει η μικρή, και στα ~90.000 euro που κάνει η μεγάλη Cayman εννοούσα ότι θα ήθελα να έχουν περισσότερα άλογα.
Η Μ3 στα 90.000 euro σου δίνει 343 hp. Και η καινούρια που θα βγει θα έχει 400+ hp. Το 350Ζ στα 50.000 euro έχει 300hp.ΥΓ: Έχω οδηγήσει RX-8 Cosmo, και Nissan 200SX, αν έχει κάποια σημασία.
Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η θεωρώ την Porsche πάρα πολύ καλή εταιρεία, & αποτελεί ένα από τα όνειρα για το μέλλον η απόκτηση μιας, έστω και Boxster!
-
Πιστεύω ότι η Porsche με 90Κ σου πουλάει το στήσιμο της Cayman και όχι τα 295 άλογα..
Μιας και ανέφερες την Μ3 πάντως, να σου πω ότι ιδιοκτήτης και των δύο λέει ότι αποτελούν διαφορετικές και συνάμα ολόσωστες λύσεις του ίδιου ακριβώς 'προβλήματος'..
-
Η Porsche αν δεν είναι turbo ή GT είναι απλά συμβιβασμός.....και ψώνιο.
πισωκίνητο άνω των 160 αλόγων θέλει μπλοκέ...πιο πολύ για ευχαρίστηση και για να είναι πιο ομαλός ο χειρισμός του στο όριο..
και μιλάω εκ πείρας καθώς οδηγός πισωκινήτου με 192 και απουσία μπλοκε΄....α ρε Z με τις μπλοκαδούρες σου -
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Η Porsche αν δεν είναι turbo ή GT είναι απλά συμβιβασμός.....και ψώνιο.δεν παμε καλα...
να υποθεσω οπως μια μερκ εκτος sl amg;
ή μια bmw εκτος Μ; -
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Η Porsche αν δεν είναι turbo ή GT είναι απλά συμβιβασμός.....και ψώνιο.Τελικά, γιατί τόση κακία για τις Porsche...; Νομίζω δεν υπάρχει πιο απλοϊκή αντιμετώπιση από το να λες ότι μια 'απλή' 997 δεν είναι driver's car
πισωκίνητο άνω των 160 αλόγων θέλει μπλοκέ...πιο πολύ για ευχαρίστηση και για να είναι πιο ομαλός ο χειρισμός του στο όριο..
Έχεις οδηγήσει πισωκίνητο με λιγότερα από 160 άλογα και δε χρειαζόταν δηλαδή; Και με λιγότερα άλογα θέλει.
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Η Porsche αν δεν είναι turbo ή GT είναι απλά συμβιβασμός.....και ψώνιο.Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα...
-
Σαφώς και πληρώνεις το στήσιμο, την ποιότητα, κλπ στην Porsche.
Γι'αυτόν τον λόγο,όπως έγραψα και παραπάνω, θα την προτιμούσα από το Ζ. -
Θα πλήρωνες όμως τα παραπάνω
-
[quote='funkyreverend']Θα πλήρωνες όμως τα παραπάνω
-
Εντάξει πληρώστε παραπάνω. Αλλά ο κάτοχος του Datsun θα έχει πληρώσει λιγότερα, κατά πολύ λιγότερα μάλιστα, και στο 90+% των συνθηκών θα είναι τουλάχιστον το ίδιο ταχύς και με το χαμόγελο ευχαρίστησης το ίδιο υπαρκτό.
Για το υπόλοιπο περίπου 10% (και πολύ λέω) μόνο λίγοι και σίγουρα όχι αυτοί που θα αγοράσουν την Cayman στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, θα καταφέρουν να το βρούν.
-
Αν είχα την οικονομική άνεση θα πλήρωνα παραπάνω για την Porsche.
Όχι πως θα το είχα σαν αυτοσκοπό, ή θα απέρριπτα το Ζ εύκολα. -
Έχω οδηγήσει πισωκούνες με 115 και 120 άλογα και δεν χρειάζεται μπλοκέ...σου μιλάω για BMW που είναι βαρίδια και δεν κουνούν τον κώλο τους....
στο δικό μου που είναι 192 επιβάλλεται...όλα τα αμάξια είναι συμβιβασμός δίπλα στην Porsche turbo...
με το Ζ συμβιβάζεσαι καλύτερα...
θα προτιμούσα Ζ4 κουπε από την Cayman αλλά πάνω από όλα 350 Ζ που τα ξεσκίζει σε επιδόσεις....και στυλ..
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Η Porsche αν δεν είναι turbo ή GT είναι απλά συμβιβασμός.....και ψώνιο.πισωκίνητο άνω των 160 αλόγων θέλει μπλοκέ...πιο πολύ για ευχαρίστηση και για να είναι πιο ομαλός ο χειρισμός του στο όριο..
και μιλάω εκ πείρας καθώς οδηγός πισωκινήτου με 192 και απουσία μπλοκε΄....α ρε Z με τις μπλοκαδούρες σουΦαίνεται δεν έχεις δει να στρίβει Cayman έστω και στις αργές των Μεγάρων, γι' αυτό το λες αυτό....Καμία σχέση.....Αγωνιστικό στήσιμο.....
-
Αυτό έλειπε να μην στρίβει κιόλας...100.000 ευρώπουλα δίνει ο κάτοχος...
μακάρι να είμαστε όλοι μαζί στα Μέγαρα όταν θα στρίβει και μια Turbo...
-
Τι σχέση έχει η Turbo με την Cayman εκτός από το κοινό σήμα?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τι σχέση έχει η Turbo με την Cayman εκτός από το κοινό σήμα?Α, έχουν και κοινό σήμα...ντροπή ρε για την 911...
-
Αργησα, συγνώμη!!!
Λοιπόν...
Με 55Κ, παίρνεις καθαρόαιμο (και λίγο βαρύ) κουπέ, με **300 **άλογα, πολύ ροπή, απίστευτο ήχο, άψογη θέση οδήγησης, καλούς χώρους, ποιότητα (αλλά όχι χλιδή ), εξοπλισμό (και με 900 ευρώ, βάζεις και δέρμα), 6τάχυτο close-range κιβώτιο. Όπου πάς (π.χ. Μέγαρα), σε αντιμετωπίζουν με **θαυμασμό **(οι γνώστες), και **περιέργεια **(αν δεν κανω λάθος, υπάρχουν περισσότερες Ferrari στην Ελλάδα πλέον!).
Ξέχασα να πώ ότι και ο 3.5VQ δεν είναι τυχαίος κινητήρας - έχει κερδίσει και μερικά awards...Mε 75Κ παίρνεις ένα καθαρόαιμο γερμανικό κουπέ, πεντατάχυτο ( !), με λιγότερα άλογα και ροπή, εμφάνιση υποδεέστερη της Boxster (o οδηγός φαίνεται μέσα λίγο σαν τάπας - περίεργο, ε; ), σέρβις-**θάνατος **αλλά άψογη ποιότητα και χλιδή.
Βέβαια, όπου πάς σε αντιμετωπίζουν σαν ψώνιο - ίσως επειδή το 95% των κατόχων Πόρσε στην Ελλάδα είναι, όντως, ψώνια (προσμετρώ και τις Καγιέν).Για να είμαι ειλικρινής:
*** - Αν είχα τα $$$$, Boxster S χωρίς δεύτερη σκέψη.
- Αν είχα πολλά $$$$$, 911 Carrera 2S (αχχχ...βαχχχχ...)
- Ποτέ όμως Cayman.***Για 55κ, όμως, σας προ(σ)καλώ να βρείτε καλύτερο κουπέ.
-
Ερώτηση προς 4Τ
Το νέο 350Ζ στις μετρήσεις επιδόσεων (στο άρθρο για το ring)
δεν το είδα να σημειώνει καλούς χρόνους
Μήπως ήταν η ζέστη .. ?
Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z