-
δώσε μας τα φώτα σου μέγιστε...
πέραν της πλάκας και σοβαρά τώρα με την ανάρτηση του δικού μου δεν έχω ασχοληθεί καθόλου (για οικονομικούς λόγους).
Όταν θα υπάρχει το διαθέσιμο budget όλα θα γίνουν... και μεταξύ αυτών και κάποιοι πειραματισμοί...
-
ti να πειραματιστεις ρε μανθουμελ...
δε βλεπεις εμας τα θυματα που εχουμε φαει τα σωθικα μας....εγω πλεον θεωρω ομως οτι εχουμε βρει ενα μπουσουλα...
2 πραγματα μενουν για μενα να δοκιμαστουν ακομα σε 206.
α. τα μεταλλικα συνεμπλοκ
β. αλλαγες στη κατανομη βαρουςυ.γ και αξονας ρουσου ππου μαλλον κανεις δε θα βαλει ποτε...
-
λαθος ηταν και διορθωθηκεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
πισω αντιστρεπτικη 22χιλ. στο σαιτ της πεζο σπορτ....60ευρουλακια...οεο.
τσαμπα χαρα.
-
...λογικό...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
στο σαιτ της πεζο σπορτ....Το οποίο είναι?
-
-
-
μετα απο μια μικρη αλλα αρκετη εμπειρια με rc σα συνοδηγος ενα εχω ναπω... το μπουρδελο μου στριβει πολυ καλα τελικα
ο αξονας πισω δε με εντυπωσιασε αλλα ειχε το feedback το παραπανω απο δικο μου. εφευγε ενα κομματι-βραχος το πισω μερος . . . εδω βεβαια επαιζαν ρολο τα 40αρια λαστιχα τα οποια ειναι απλως αθλια και ηλιθια επιλογη για ελλαδα... το αμαξι πρεπει να ειναι μαγεια με 16αρια.
επισης με εντυπωσιασε η φοβερη προσφυση του εμπρος μερους σε σπινιαρισμα. 190+αλογα και το αμαξι δε σπινιαρε ευκολα (φοραγε καλα λαστιχα) πως λεμε γερμανικο μπροσθιοκινητο τουρμπο???το αναποδο.
το αμαξι οντως δε στριβει ετσι οπως περιμενα και με το esp εκτος σε δρομο που δε το ξερεις το εχεις το τετακε στο τσεπακι...με τα 17αρια γυρναει για υπερπλακα. και μπορει να εχει γουστο γιατι εχεις γκαζι και παιζεις αλλα σε χλμ και χρονο χανεις πολυ... μουφανηκε δε πολυ φλυαρο στις αντιδρασεις του σε σχεση με το δικο μου. θα μου πεις ρε καραμητρο βρηκες αμαξι να το συγκρινεις...επισης εκανε μπαμ οτι το αμαξι εχει βαρος εμπρος αξονα πολυ παραπανω απο δικο μου........
το συμπερασμα??
-το rc επρεπε ναβγαινει με 16αρια για να ειναι και πιο ζωντανο στα μπαμ- ο πισω αξονας στα πολλα κανει δουλεια -αλλα εμεις αντε να μαζεψουμε τοσα χλμ μετα 16αρια μας...
- στον εμπρος αξονα δεν εχει γινει σωστη δουλεια στο αμαξι απο τους γαλλους. ισως τα πολλα κιλα ισως ο πιο σοφτ χαρακτηρας...ισως το τιμονι το αργο.
παντως μου εφυγε ενα αγχος πως θα διαχειριστει τα +20-30 αλογα η αναρτηση μου.... απλα μαλλον δε θα το παρει ειδηση
επισης τα φρενα 283 ειναι απλα υπερλιγα για αυτο το αμαξι εκανε μπαμ... -
υ.γ. η πλακα ειναι οτι μετα γυρισα απο ιδιο δρομο με το δικο μου...αρχιζω λοιπον μπαμ μπουμ τις μπαλωθιες και τρωω μια φρικη...να φευγει ο κωλος σα τρελλος. το αμαξι να μη παταει καθολου καλα το πισω μερος και βεβαια οι σφαλιαρες που ετρωγα ηταν παιχνιδι μπροστα τους του rc....
καποια στιγμη οταν εφτασα προς το σπιτι μου συνηδητοποιησα οτι ειχα 2 βαλιτσες και κατι ψηλοπραγματα στο πορτ παγκαζ...και μιλαμε η μια ηταν γυναικεια βαλιτσα που ξερετε ποσο ζυγιζει
-
Γι αυτό σε πάω ρε Πάνο! Είσαι θεός!
-
Ρε συ Πανο, που τα βρισκεις ολα αυτα τα αμαξια!
Μια μπαινεις σε εβο, μια σε γκολφ με πολλα αλογα, τωρα σε rc, θα μας τρελανεις τελικα! -
Παντως τα συμπερασματα σου ειναι σωστα!
Αυτα που ελεγε και ο ειδικος τυπος:
Καλο το rc αλλα οχι πυροβολο, ουτε παλιο πεζω gti ειναι.
Ετσι, για να μην νιωθουμε και τυψεις που δεν εχουμε rc! -
παλια πεζο(εκτος απο 106 και απλο 306) δεν εχω καβαλησει και καλυτερα για να μην με παιρνει απο κατω....
στο τυπο ειχα διαβασει αλλα πραγματα παντως εγω...
οτι δε γυρναει ευκολα οτι στριβει με πολλα χλμ οτι ειναι πολυ σταθερο κλπ κλπ... ρε λες να μη βγαζουν το esp? off -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
παλια πεζο(εκτος απο 106 και απλο 306) δεν εχω καβαλησει και καλυτερα για να μην με παιρνει απο κατω....στο τυπο ειχα διαβασει αλλα πραγματα παντως εγω...
οτι δε γυρναει ευκολα οτι στριβει με πολλα χλμ οτι ειναι πολυ σταθερο κλπ κλπ... ρε λες να μη βγαζουν το esp? offΣτο ελεγαν οτι γυρναει, αλλα το ελεγαν εκλεπτυσμενα, μαλλον γιατι τα ειχαν παρει και δεν ηθελαν να τρομαξουν τον κοσμο:
Ελεγαν λοιπον, οτι στο οριο εχει την ταση να περιστρεφεται γυρω απο τον αξονα του! -
update!
Οι 20ρες ραβδοι μπηκαν!
Η ανεση μειωθηκε κι αλλο, οχι τραγικα, αλλα μειωθηκε πισω.
Βεβαια τα κονι ειναι ρυθμισμενα στη μεση και επηρεαζουν και αυτα αρνητικα την ανεση.
Τωρα το πισω μερος δειχνει πιο στιβαρο, ενω σηκωθηκε και λιγο με τη διαφορα ποντων ομως στα μαρσπιε να ειναι 4 ποντοι.Στο δρομο το νιωθω πισω να μην γερνει καθολου, ενω εχει βελτιωθει παρα πολυ η ακριβεια στις αλλαγες κατευθυνσης.
Απο υπερστροφες τιποτα το ιδιαιτερο, οταν φευγει ο κωλος φευγει γλυκα και διασκεδαστικα,μονο οταν το θελησω, ενω στις υψηλες ταχυτητες δεν καταλαβαινει τιποτα.
Επισης στην επιταχυνση το αμαξι πλεον δε γονατιζει πισω, και αυτο και μονο για μενα ειναι βελτιωση!Το μονο αρνητικο ειναι οτι εκανε πλεον το εμπρος μερος να φαινεται μαλακο, και οι μονες κλισεις να ειναι μπροστα.
Αλλα αυτο πιστευω διορθωνεται αν σφιξω κι αλλο τα εμπρος αμορτισερ.Γενικα, πιστευω οτι ειναι μια βελτιωση που πρεπει να την κανουμε ολοι οταν αλλαζουμε ανατηση στο πιο σκληρο!
-
να κανω και εγω να κανω update>????????????????
ξερετε σα τη παροιμια που λεει η πουτανα θελει να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει...
απο σημερα ως παρασκευη ειμαι χωρις αμαξι.....οι μετρησεις με το gteck που γαβανα ηταν με ενα βαρελλακι Bmc kai 67000xlm Και απλη βενζινη παντα.
78-78.5 αλογα
10.1-10.2 για τα 0-100χλμ
17.1-17.2 για το 0.400μ
χωρις εντελως τελεια εκκινηση. ξεκιναγα απο καπου 5000σαλ με σπινιαρισμα συμφωνα με το γκουρου γαβανα που εχει στρωσει λαστιχο στο συγκεκριμενο σημειο του δρομου που μετρησαμε...πιστευω οτι δευτερα θα ξαναποσταρω τα νεα νουμερα
-
σπυρο εμπρος φορας 21αρα αντιστρ??
υ.γ.2. μιλτο στη συνεχεια των ψαλιδο ιστοριων θα ηθελα να μου κανεις μια χαρη.
καποιια στιγμη να πας ντινο και να παρεις 2 ψαλιδια . ενα απο cc Και ενα απο rc..να τα βαλεις ακριβως το ενα πανω στο αλλο και να κοιταξεις με προσοχη αν φευγει καποια τρυπα εστω και λιγο...
οπως ειδες και 5χιλιοστα να φευγει αρκει γιανα αλλαξει το καστερ αρκετα.πιθανοτατα η διαφορα θα ειναι στο ακριανο μπαλακι που δεν εχει τρυπα και ειναι δυσκολο να το κεντραρεις. εγω μετα μες στη βδομαδα θα τσεκρω ενα μαμα με το ψαλιδι του cc που εχω.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
σπυρο εμπρος φορας 21αρα αντιστρ??υ.γ.2. μιλτο στη συνεχεια των ψαλιδο ιστοριων θα ηθελα να μου κανεις μια χαρη.
καποιια στιγμη να πας ντινο και να παρεις 2 ψαλιδια . ενα απο cc Και ενα απο rc..να τα βαλεις ακριβως το ενα πανω στο αλλο και να κοιταξεις με προσοχη αν φευγει καποια τρυπα εστω και λιγο...
οπως ειδες και 5χιλιοστα να φευγει αρκει γιανα αλλαξει το καστερ αρκετα.πιθανοτατα η διαφορα θα ειναι στο ακριανο μπαλακι που δεν εχει τρυπα και ειναι δυσκολο να το κεντραρεις. εγω μετα μες στη βδομαδα θα τσεκρω ενα μαμα με το ψαλιδι του cc που εχω.
Nαι, αλλα με βλεπω για 22 συντομα!
-
TA KONI EMPROS POY EINAI?
-
...να τα... να τα...
tuning session...
για να δούμε
Τα πάντα για το Peugeot 206