-
Νομιζω πρεπει να ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια.
Πρωτη φορα ο περιφερειακος δρομος μιας πολης ειναι η πιο μακρυνη λυση αν θες να τη διασχισεις....Ο σχεδον τελειωμενος (με μεγαλη καθυστερηση)δρομος που υποτιθεται θα εξοικονομουσε χρονο στους περαστικους απο τη Ναυπακτο ειναι απλα απαραδεκτος.
Καταρχην δεν εχει διαχωριστικη νησιδα.
Δευτερον δεν εχει ουτε μια σηραγγα αλλα ουτε και καποια σπουδαια γεφυρα,κατι που σημαινει πολλες στροφες και μεγαλη διαδρομη...
Και τριτον δεν εχει τελειωσει ενα μικρο κομματι (αγνωστο το ποτε) και ετσι αφου περασεις ολες τις στροφες (κατεθυνση απο Αντιρριο για Ιτεα) μπαινεις σε μια παρακαμψη που σε βγαζει σχεδον μεσα στην πολη...
Υποτιθεται οτι ειναι και συγχρονο εργο...
Για να μην πουμε για το τοπιο στην ορεινη περιοχη που το χουν κατα καταστρεψει...
Συμφερει μονο αν... εχει διαδηλωση εντος της πολης...
Για πολλα γελια(ή και κλαματα) το εργο...
**Για πολλα αυγα στη μαπα οι υπευθυνοι λωποδυτες... **:rant:
-
Νομιζω πρεπει να ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια.
Πρωτη φορα ο περιφερειακος δρομος μιας πολης ειναι η πιο μακρυνη λυση αν θες να τη διασχισεις....Ο σχεδον τελειωμενος (με μεγαλη καθυστερηση)δρομος που υποτιθεται θα εξοικονομουσε χρονο στους περαστικους απο τη Ναυπακτο ειναι απλα απαραδεκτος.
Καταρχην δεν εχει διαχωριστικη νησιδα.
Δευτερον δεν εχει ουτε μια σηραγγα αλλα ουτε και καποια σπουδαια γεφυρα,κατι που σημαινει πολλες στροφες και μεγαλη διαδρομη...
Και τριτον δεν εχει τελειωσει ενα μικρο κομματι (αγνωστο το ποτε) και ετσι αφου περασεις ολες τις στροφες (κατεθυνση απο Αντιρριο για Ιτεα) μπαινεις σε μια παρακαμψη που σε βγαζει σχεδον μεσα στην πολη...
Υποτιθεται οτι ειναι και συγχρονο εργο...
Για να μην πουμε για το τοπιο στην ορεινη περιοχη που το χουν κατα καταστρεψει...
Συμφερει μονο αν... εχει διαδηλωση εντος της πολης...
Για πολλα γελια(ή και κλαματα) το εργο...
**Για πολλα αυγα στη μαπα οι υπευθυνοι λωποδυτες... **:rant:
-
Νομιζω πρεπει να ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια.
Πρωτη φορα ο περιφερειακος δρομος μιας πολης ειναι η πιο μακρυνη λυση αν θες να τη διασχισεις....Ο σχεδον τελειωμενος (με μεγαλη καθυστερηση)δρομος που υποτιθεται θα εξοικονομουσε χρονο στους περαστικους απο τη Ναυπακτο ειναι απλα απαραδεκτος.
Καταρχην δεν εχει διαχωριστικη νησιδα.
Δευτερον δεν εχει ουτε μια σηραγγα αλλα ουτε και καποια σπουδαια γεφυρα,κατι που σημαινει πολλες στροφες και μεγαλη διαδρομη...
Και τριτον δεν εχει τελειωσει ενα μικρο κομματι (αγνωστο το ποτε) και ετσι αφου περασεις ολες τις στροφες (κατεθυνση απο Αντιρριο για Ιτεα) μπαινεις σε μια παρακαμψη που σε βγαζει σχεδον μεσα στην πολη...
Υποτιθεται οτι ειναι και συγχρονο εργο...
Για να μην πουμε για το τοπιο στην ορεινη περιοχη που το χουν κατα καταστρεψει...
Συμφερει μονο αν... εχει διαδηλωση εντος της πολης...
Για πολλα γελια(ή και κλαματα) το εργο...
**Για πολλα αυγα στη μαπα οι υπευθυνοι λωποδυτες... **:rant:
-
Κρίμα...
-
Πέρασα απ' αυτόν τον δρόμο μερικές μέρες αφού άνοιξε.
Είναι πράγματι κακός για τόσο πρόσφατο έργο. Βέβαια έμαθα από ντόπιους ότι ήταν έτοιμος εδώ και πολύ καιρό, αλλά συνέβησαν διάφορα (τον πήρε η βροχή και κάτι παρόμοια) που επέβαλλαν να επιδιορθωθεί και να καθηστερήσει και άλλο η παράδοσή του.
-
περασε και ο charmak απο κει...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
περασε και ο charmak απο κει...Και ο Asimov πέρασε, αλλά λείπει και γι' αυτό δεν το λέει!
-
Ηθελα να ποσταρω και εγώ για αυτό το τραγικό εργο.......
μπορεί να κάνεις και 10 λεπτα παραπάνω και 15Κμ παραπάνω χωρίς υπερβολή....
-
Παιδιά θα συμφωνήσω με αυτά που λέτε.Το μέτρησα και είναι ακριβώς 13χλμ, περίπου 5 χλμ περισσότερα από όταν πάς μέσα από τη Ναύπακτο.Παρ όλα αυτά το να διασχίσεις τη Ναύπακτο καλοκαίρι,Πάσχα,Χριστούγεννα δεν είναι πολύ ευχάριστη εμπειρία και σίγουρα η περιμετρική είναι η καλύτερη και πιο γρήγορη λύση.Επειδή κινούμαι αρκετά στην περιοχή,απ'όταν άνοιξε δεν περνάω μέσα από Ναύπακτο εκτός από αργά το βράδυ.Η σχεδίαση του δρόμου έχει τις ρίζες της στη δεκαετία του 60(2 τούνελ,πουθενά μπαριέρα) με ενδιαφέρον στροφιλίκι.
-
Παιδιά, επειδή την έχω ζήσει τη Ναύπακτο, πρέπει να σας πω ότι κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα... Χαλάλι τα 10-15 χλμ παραπάνω όταν κάθε τόσο έκλεινε το κέντρο της πόλης από τεράστιες νταλίκες που με το ζόρι χωρούσαν να περάσουν. Όταν το καλοκαίρι δε σου έφταναν 3 τέταρτα (χωρίς υπερβολή) να κάνεις τη διαδρομή από το Αντίρριο έως την έξοδο της Ναυπάκτου... όταν όλοι όσοι ήθελαν να πάνε προς Ιτέα(και γενικότερα προς κεντρική Στερεά), έπρεπε να περάσουν από το λιμάνι και ο δρόμος κάθε τρεις και λίγο γινόταν ruffles, σε επικίνδυνο βαθμό, ιδιαίτερα για τα δίκυκλα. Όταν -το σημαντικότερο- ο δρόμος Αντίρριο-Ναύπακτος είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα, αν μετρήσουμε την αναλογία νεκροί/χλμ/έτος...
Ιδιαίτερα από τότε που φτιάχτηκε η γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου, τα πράγματα ήταν ανυπόφορα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, καθώς δεν είναι και λίγοι που περνάνε έτσι για βόλτα απέναντι από την Πάτρα, είτε για μπάνιο, είτε για καφέ κτλ...
Τώρα, αν ο δρόμος σχεδιαστικά και εκτελεστικά έχει προβλήματα (προσοχή, δε μιλάω για στροφές, για τους περισσότερους εδώ μέσα μόνο πρόβλημα δεν είναι αυτό... ), όπως κακές κλίσεις στροφών, κακό οδόστρωμα, ανύπαρκτες γαιολογικές μετρήσεις και αντίστοιχη στήριξή του, έλλειψη μπαριέρας κτλ, αυτό είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο... Πάντως απ' ότι ξέρω, δεν είναι τελειως έτοιμος ακόμα... Τα παιδιά μας ίσως τον δούν...
Πάντως, αν θυμάμαι καλά, δεν είναι ο μοναδικός περιφερειακός, ο οποίος είναι μεγαλύτερη απόσταση, από το να μπεις από το κέντρο της πόλης... να πω την αλήθεια, δε θυμάμαι σε ποια άλλη πόλη το έχω δει, αλλά ρε γμτ, το λέει και η λέξη, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ είναι, τα 10 παραπάνω χλμ μας νοιάζουν, ή που γλιτώνουμε το κέντρο μιας πόλης και ταυτόχρονα το απεγκλωβίζουμε?
-
Nαι ρε παιδιά...δεν σημαίνει ότι με τον περιφερειακό θα κάνεις λιγότερα χλμ. Πιο γρήγορα θα πας ΣΙΓΟΥΡΑ αφού αποφεύγεις κατοικημένη περιοχή.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Nαι ρε παιδιά...δεν σημαίνει ότι με τον περιφερειακό θα κάνεις λιγότερα χλμ. Πιο γρήγορα θα πας ΣΙΓΟΥΡΑ αφού αποφεύγεις κατοικημένη περιοχή.Ναι φυσικά και έχεις δίκιο, για αυτό άλλωστε λέγεται και περιφερειακός και όχι 'ακτινικός' (;) , αλλά τα παιδιά ισχυρίζονται ότι χάνεις και χρόνο αν τον επιλέξεις.
-
Ένα άλλο παράδειγμα που ο περιφερειακός (περιμετρική την ονομάζουν άγνωστο γιατί - κύκλος είναι και το λένε έτσι???) είναι πιο πολλά κμ από το κέντρο της πόλης, είναι αυτός της Πάτρας.
Φυσικά για το χρόνο που κερδίζεις δεν το συζητάμε!!! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Nαι ρε παιδιά...δεν σημαίνει ότι με τον περιφερειακό θα κάνεις λιγότερα χλμ. Πιο γρήγορα θα πας ΣΙΓΟΥΡΑ αφού αποφεύγεις κατοικημένη περιοχή.Αυτό είναι λογικό! Ως γνωστό ο συντομότερος δρόμος είναι η ευθεία, η οποία συνήθως περνά απ' το κέντρο της πόλης.
Άλλα είναι τα προβλήματα του δρόμου, όχι το μήκος του...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ôþñá, áí ï äñüìïò ó÷åäéáóôéêÜ êáé åêôåëåóôéêÜ Ý÷åé ðñïâëÞìáôá (ðñïóï÷Þ, äå ìéëÜù ãéá óôñïöÝò, ãéá ôïõò ðåñéóóüôåñïõò åäþ ìÝóá ìüíï ðñüâëçìá äåí åßíáé áõôü... ), üðùò êáêÝò êëßóåéò óôñïöþí, êáêü ïäüóôñùìá, áíýðáñêôåò ãáéïëïãéêÝò ìåôñÞóåéò êáé áíôßóôïé÷ç óôÞñéîÞ ôïõ, Ýëëåéøç ìðáñéÝñáò êôë, áõôü åßíáé Üëëïõ ðáðÜ ÅõáããÝëéï... ÐÜíôùò áð' üôé :
Áõôü îáíáðÝóôï
Ìïõ èýìçóåò ôçí ðñï 2åôßáò êáèßæçóç óôçí Êïñßíèïõ -Ôñéðüëåùò óôï ñåýìá ðñïò Ôñßðïëç êáé õðïôßèåôáé åèíéêÞ -íáß êáëÜ - êáé ìÝ÷ñé íá öôéÜîïõí ìéá ìéêñÞ ðáñÜêáìøç ðÞãáéíåò áðï ôçí ðáëéÜ ìÝóù Áñãïõò
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Τώρα, αν ο δρόμος σχεδιαστικά και εκτελεστικά έχει προβλήματα (προσοχή, δε μιλάω για στροφές, για τους περισσότερους εδώ μέσα μόνο πρόβλημα δεν είναι αυτό... ), όπως κακές κλίσεις στροφών, κακό οδόστρωμα, ανύπαρκτες γαιολογικές μετρήσεις και αντίστοιχη στήριξή του, έλλειψη μπαριέρας κτλ, αυτό είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο... Πάντως απ' ότι :
Αυτό ξαναπέστο
Μου θύμησες την προ 2ετίας καθίζηση στην Κορίνθου -Τριπόλεως στο ρεύμα προς Τρίπολη και υποτίθεται εθνική -ναί καλά - και μέχρι να φτιάξουν μια μικρή παράκαμψη πήγαινες απο την παλιά μέσω Αργους
Και δεν βρέχει και ποτέ στην Ναύπακτο!!!!!!!!!
-
Nαι, δεν βρέχει ποτέ πάνω από 5 φορές τη μέρα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Nαι, δεν βρέχει ποτέ πάνω από 5 φορές τη μέρα...Τώρα που το λες αυτό είχα έρθει σε μια βάπτιση στην Ναύπακτο καλοκαιράκι σε ένα μοναστήρι λίγο έξω από την Ναυπακτο πάνω στο βουνό με ωραία θέα (νομίζω Πρόδρομος) κάπου έμπαινες μέσα και στο τότε εργοτάξιο της Περιφερειακής και όπως ξεκινάμε να ανέβουμε (απογευματάκι) άνοιξαν οι ουρανοί ήπιαμε, ήπιαμε, ήπιαμε!!!!!! Τι νερό ήταν αυτό οεο!!!!!
Δεν ήταν βάπτιση αυτό off road challenge ήτανε!!!!!!
Περιττό να σου πώ ότι η μονή είχε Νισσαν Patrol!!!!!!! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Παιδιά, επειδή την έχω ζήσει τη Ναύπακτο, πρέπει να σας πω ότι κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα... Χαλάλι τα 10-15 χλμ παραπάνω όταν κάθε τόσο έκλεινε το κέντρο της πόλης από τεράστιες νταλίκες που με το ζόρι χωρούσαν να περάσουν. Όταν το καλοκαίρι δε σου έφταναν 3 τέταρτα (χωρίς υπερβολή) να κάνεις τη διαδρομή από το Αντίρριο έως την έξοδο της Ναυπάκτου... όταν όλοι όσοι ήθελαν να πάνε προς Ιτέα(και γενικότερα προς κεντρική Στερεά), έπρεπε να περάσουν από το λιμάνι και ο δρόμος κάθε τρεις και λίγο γινόταν ruffles, σε επικίνδυνο βαθμό, ιδιαίτερα για τα δίκυκλα. Όταν -το σημαντικότερο- ο δρόμος Αντίρριο-Ναύπακτος είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα, αν μετρήσουμε την αναλογία νεκροί/χλμ/έτος...Ιδιαίτερα από τότε που φτιάχτηκε η γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου, τα πράγματα ήταν ανυπόφορα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, καθώς δεν είναι και λίγοι που περνάνε έτσι για βόλτα απέναντι από την Πάτρα, είτε για μπάνιο, είτε για καφέ κτλ...
Αύγουστος με 36+ βαθμούς, σε μποτιλιάρισμα στην Ναύπακτο προσπαθώντας να πάμε Αντίρριο μέσω Άμφισσας κλπ. απο Αθήνα, γιατί τα πλοία στο Ρίο-Αντίρριο είχαν απεργία, με το βεντιλατέρ να μην δουλεύει και το καημένο το Fiat Tipo να αρχίζει να χτυπάει 110+ βαθμούς κελσίου
Ευτυχώς το προλάβαμε πριν γίνει σαν τους κινητήρες του Ραικον..
Δεν γνωρίζω για τον καινούργιο δρόμο, αλλά αν είναι να γλυτωνεις την τρελή κίνηση του καλοκαιριού χαλάλι πιστεύω κάποια χλμ παραπάνω. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Παιδιά, επειδή την έχω ζήσει τη Ναύπακτο, πρέπει να σας πω ότι κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα... Χαλάλι τα 10-15 χλμ παραπάνω όταν κάθε τόσο έκλεινε το κέντρο της πόλης από τεράστιες νταλίκες που με το ζόρι χωρούσαν να περάσουν. Όταν το καλοκαίρι δε σου έφταναν 3 τέταρτα (χωρίς υπερβολή) να κάνεις τη διαδρομή από το Αντίρριο έως την έξοδο της Ναυπάκτου... όταν όλοι όσοι ήθελαν να πάνε προς Ιτέα(και γενικότερα προς κεντρική Στερεά), έπρεπε να περάσουν από το λιμάνι και ο δρόμος κάθε τρεις και λίγο γινόταν ruffles, σε επικίνδυνο βαθμό, ιδιαίτερα για τα δίκυκλα. Όταν -το σημαντικότερο- ο δρόμος Αντίρριο-Ναύπακτος είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα, αν μετρήσουμε την αναλογία νεκροί/χλμ/έτος...Aκριβώς αυτό, άσχετα με το αν ο δρόμος έγινε σωστά η όχι, δε σημαίνει ότι δεν σε γλιτώνει ταλαιπωρία. Το μποτιλιάρισμα στη Ναύπακτο είναι δύσκολο να το φανταστείς λόγω μεγέθους πόλης και άλλο τόσο δύσκολο να το πιστέψεις αν το δεις.
Περιφερειακός Ναυπάκτου: Για πολλά γέλια...