-
Ο χρήστης lagopoulos takis έγραψε:
Και εκει που θα θελεις να προσληφθης εσυ η το παιδι σου η ο φιλος σου θα την εχει παρει την θεση ενας απολυμενος της ΟΑ.Δηλαδη 6000 θεσεις εργασιας.
Και γιατί να πάρουν αυτόν που θα είναι και σε μεγαλύτερη ηλικία;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και εκει που θα θελεις να προσληφθης εσυ η το παιδι σου η ο φιλος σου θα την εχει παρει την θεση ενας απολυμενος της ΟΑ.Δηλαδη 6000 θεσεις εργασιας.
Και γιατί να πάρουν αυτόν που θα είναι και σε μεγαλύτερη ηλικία; [/q
uoteΓιατι θα βγει η Συνομοσπονδια εργαζομενων και θα λεει για την συμφωνια που εκανε η κυβερνηση με τους απολυμενους θα Βγει και η ΟΣΠΑ και οΧατζηνικολαου κλπ κλπ και παρτους στο ευρητερο δημοσιο
γ
-
Ο χρήστης lagopoulos takis έγραψε:
φιλε maxmara δεν ξερω για ποια λες αλλα δεν εινα και δυσκολο να την εντοπισω.....Το ξέρω...
Η συγκεκριμένη περίπτωση έχει ενδιαφέρον όμως γιατί είναι πολύ γνωστή πολιτικός που κόπτεται υπέρ των εργαζομένων....
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
*Εξέγερση 28 επιβατών σημειώθηκε σε πτήση της Ολυμπιακής από το Μιλάνο στην Αθήνα, όταν διαπίστωσαν ότι το αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν ήταν νοικιασμένο από την Κροατία. Οι επιβάτες καταγγέλλουν ότι οι συνθήκες στο αεροπλάνο τους ανησύχησαν.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Τα Νέα, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές νοικιάζουν ξένα αεροσκάφη και πληρώματα, καθώς αυτά που διαθέτει η εταιρία δεν επαρκούν για το καλοκαιρινό πρόγραμμα των δρομολογίων της.
Με ένα από τα νοικιασμένα αεροσκάφη που ανήκει στην κροατική εταιρεία Air Adriatic, είχε προγραμματιστεί να εκτελεστεί η πτήση 246 από το Μιλάνο προς την Αθήνα, στις 20:35 τη Δευτέρα. Ωστόσο, 28 από τους συνολικά 127 επιβάτες άρχισαν να διαμαρτύρονται όταν κατάλαβαν ότι το αεροσκάφος στο οποίο επιβιβάστηκαν δεν ήταν αεροπλάνο της Ολυμπιακής.
Όπως καταγγέλλουν, επιπλέον, η κατάσταση στην καμπίνα των επιβατών ήταν προβληματική, καθώς δεν υπήρχε κανονική ροή αέρα από το σύστημα εξαερισμού του αεροσκάφους. Οι απαντήσεις που έλαβαν από το προσωπικό του αεροπλάνου δεν τους καθησύχασαν, με αποτέλεσμα να ξεσηκωθούν την ώρα που το αεροσκάφος εκινείτο προς το σημείο της απογείωσης.
Σύμφωνα με τις περιγραφές, ο πιλότος σταμάτησε το αεροσκάφος και έδωσε εντολή να κατέβει η σκάλα, για να αποβιβαστούν επί τόπου οι διαμαρτυρόμενοι επιβάτες.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, οι αρχές του αεροδρομίου του Μιλάνου προς στιγμήν θεώρησαν ότι είχε εκδηλωθεί αεροπειρατεία και οδήγησαν το αεροσκάφος σε ειδικό χώρο απομόνωσης, που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση περιπτώσεων τρομοκρατικών ενεργειών.
Στον χώρο αυτό αποβιβάστηκαν όλοι οι επιβάτες και για λόγους ασφαλείας τους ζητήθηκε να αναγνωρίσουν τις αποσκευές τους, διαδικασία που κράτησε περίπου τρεις ώρες. Τελικά, στο κροατικό αεροσκάφος με προορισμό την Αθήνα επιβιβάστηκαν ξανά 99 επιβάτες, ενώ οι υπόλοιποι παρέμειναν στο Μιλάνο.
Μεταξύ των 99 επιβατών που έφτασαν στην Αθήνα αργά τη νύχτα, με καθυστέρηση 3 ωρών και 25 λεπτών, βρίσκονταν και 67 επιβάτες με τελικό προορισμό την Αίγυπτο (Κάιρο και Αλεξάνδρεια). Oι συγκεκριμένοι επιβάτες που έχασαν τις πτήσεις τους προς την Αίγυπτο, διανυκτέρευσαν στην Αθήνα με έξοδα των OΑ. Επίσης, με έξοδα των OΑ διανυκτέρευσαν στο Μιλάνο και οι 28 επιβάτες που αρνήθηκαν να επιβιβαστούν.
Από την πλευρά της, η διοίκηση της Ολυμπιακής θεωρεί παράνομη την ενέργεια των 28 επιβατών, κάνοντας λόγο για «στάση» και εξετάζει το ενδεχόμενο να στραφεί εναντίον τους δικαστικά για παρακώλυση συγκοινωνιών , καθώς και για την οικονομική ζημία που είχε η εταιρεία.
Εφόσον δοθεί συνέχεια στην υπόθεση από την Ολυμπιακή, σε μηνύσεις προτίθενται να προχωρήσουν και ορισμένοι εκ των επιβατών, όπως δήλωσαν.*
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από την πλευρά της, η διοίκηση της Ολυμπιακής θεωρεί παράνομη την ενέργεια των 28 επιβατών, κάνοντας λόγο για «στάση» και εξετάζει το ενδεχόμενο να στραφεί εναντίον τους δικαστικά για παρακώλυση συγκοινωνιών , καθώς και για την οικονομική ζημία που είχε η εταιρεία.
Εφόσον δοθεί συνέχεια στην υπόθεση από την Ολυμπιακή, σε μηνύσεις προτίθενται να προχωρήσουν και ορισμένοι εκ των επιβατών, όπως δήλωσαν.[/i]
Η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών τυπικά έχει δίκιο !! Αλλωστε αναφέρεται και στα εισιτήρια των αεροπορικών εταιρειών ότι μπορούν να κάνουν σχεδόν όποια αλλαγή θέλουν.
Εγώ νομίζω όμως ότι οι επιβάτες έχουν δίκιο , αγοράζουν εισιτήριο με τις ΟΑ και απαιτούν να πετάξουν με τις ΟΑ. Είναι κάτι σαν άγραφος νόμος στο χώρο κάτι που έχει να κάνει και με την εμπιστοσύνη του επιβάτη ως προς την εταιρεία.Μάλιστα , στη συγκεκριμένη περίπτωση το α/φος (Air Adiatrica) είναι νοικιασμένο με τη διαδικασία του wet leasing , που σημαίνει ότι είναι νοικιαζόμενο μαζί με τα ξένα πληρώματα και πως την τεχνική του υποστήριξη την έχουν αναθέσει κάπου αλλού. Δεν συντηρείται από την Ολυμπιακή Αεροπορία (Τεχνική Βάση)
Αντίθετα , 2 άλλα αεροπλάνα που έχει νοικιάσει από την Hola , η ίδια η Hola έχει αναθέσει με συμβόλαιο τη συντήρηση τους στην Τεχνική Βάση της ΟΑ . -
Ε βέβαια. Είναι σαν να πληρώνεις εισιτήριο στις Μινωικές και να βλέπεις να σε περιμένει ινδικό καράβι με αγελάδες στη ρεσεψιόν και κροκόδειλους στην πισίνα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ε βέβαια. Είναι σαν να πληρώνεις εισιτήριο στις Μινωικές και να βλέπεις να σε περιμένει ινδικό καράβι με αγελάδες στη ρεσεψιόν και κροκόδειλους στην πισίνα.Σωστός ...
-
H 'στάση' αυτή των επιβατών της ΟΑ θα πρέπει να προβληθεί και να βρει μιμητές διεθνώς. [Θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και από την ίδια την ΟΑ αν είχε φαντασία, αφού δείχνει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού σε αυτήν, από πλευράς ασφάλειας].
Καλόν θα ήταν να αρχίζουμε να συνδικαλιζόμαστε και οι επιβάτες.Σήμερα, πληρώνεις ένα εισιτήριο και ΔΕΝ ξέρεις, ούτε κανείς σου εγγυάται με τι εταιρία και τι αεροπλάνο και πλήρωμα θα πετάξεις, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια ανθρώπινη δραστηριότητα όπου η έλλειψη επαγγελματισμού και ποιότητας υπηρεσιών σημαίνει ΘΑΝΑΤΟ, άδοξο και εξευτελιστικό.
-
Η ΟΑ μπορει να προκαλεσει μεγαλη ζημια στους 'στασιαστες' στα δικαστήρια.
Βεβαια ολοι λιγο-πολυ καταλαβαινουμε οτι οι στασιαστες ειχαν το δικιο τους,η κοροϊδία και η περιφρόνηση του καταναλωτη πρεπει να εχει ενα όριο.
Ο ελλην επιβατης δεν ειναι πια ο αναλφάβητος βοσκός που παει να κανει ιατρικές εξετασεις στην Αθήνα,αρχιζει και απαιτει και οχι μονο να πληρωνει.Θελει η ΟΑ να κανει στρατηγικές συμμαχιες;Λογικο,αλλα οχι με την σαρα και την μαρα,να κανει με την Αλιτάλια ας πούμε...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Θελει η ΟΑ να κανει στρατηγικές συμμαχιες;Λογικο,αλλα οχι με την σαρα και την μαρα,να κανει με την Αλιτάλια ας πούμε... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
[i]Εξέγερση 28 επιβατών σημειώθηκε σε πτήση της Ολυμπιακής από το Μιλάνο στην Αθήνα, όταν διαπίστωσαν ότι το αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν ήταν νοικιασμένο από την Κροατία. Οι επιβάτες καταγγέλλουν ότι οι συνθήκες στο αεροπλάνο τους ανησύχησαν.
28 ηλίθιοι (excuse my french). Δεν έχει μπει κανείς σε αεροπλάνο της ΟΑ με προβληματικό air-condition? Ημαστε τόσο σίγουροι/ειδικοί για την ακαταλληλότητα του αεροπλάνου ώστε να ταλαιπωρήσουμε αφάνταστα τους υπόλοιπους επιβάτες?
28 ηλίθιοι που βλέπουν πολύ Ελληνική τηλεόραση.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
[i]Εξέγερση 28 επιβατών σημειώθηκε σε πτήση της Ολυμπιακής από το Μιλάνο στην Αθήνα, όταν διαπίστωσαν ότι το αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν ήταν νοικιασμένο από την Κροατία. Οι επιβάτες καταγγέλλουν ότι οι συνθήκες στο αεροπλάνο τους ανησύχησαν.
28 ηλίθιοι (excuse my french). Δεν έχει μπει κανείς σε αεροπλάνο της ΟΑ με προβληματικό air-condition? Ημαστε τόσο σίγουροι/ειδικοί για την ακαταλληλότητα του αεροπλάνου ώστε να ταλαιπωρήσουμε αφάνταστα τους υπόλοιπους επιβάτες?
28 ηλίθιοι που βλέπουν πολύ Ελληνική τηλεόραση.
Την ουσία την έγραψε παραπάνω ο ΒΑΣΙΛΗΣ. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και όχι τεχνικών γνώσεων.
-
Επειδή κλονίστηκε όμως η εμπιστοσύνη των μεν έχασαν την ανταπόκρισή τους οι δε που ήταν και περισσότεροι.
Γνώμη μου είναι οτι εφόσον κάποιοι από τους επιβάτες θεωρήθηκαν 'αδικημένοι' είτε θα μπορούσαν να διαμαρτυρηθούν στην Αθήνα, είτε (αν πιστεύαν οτι υπήρχε σοβαρό θέμα ασφάλειας) ειδικά από τη στιγμή που είδαν οτι ήταν μειοψηφία θα έπρεπε να αρνηθούν να ταξιδέψουν οι ίδιοι με επιφύλαξη για οποιαδήποτε ασκηση των οποιοων δικαιωματων τους δινει ο νομος χωρίς να εμποδίσουν το δρομολόγιο
Δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο και ποιός άδικο από νομικής άποψης αλλά στα δικά μου τα μάτια έστω και ένας επιβάτης να ήθελε να ταξιδέψει θα έπρεπε το δρομολόγιο να γίνει κανονικά και όποιος είχε αντιρήσεις ας έπαιρνε το επόμενο -
Περιμενουμε τωρα να δουμε αν οι ευρωπαίοι θα χάψουν το παραμύθι ή αν θα μας μουτζώσουν και με τα δύο χέρια....
*Παγώνουν» οι εξελίξεις στην ΟΑ
Παράταση ζωής για την Ολυμπιακή με συμψηφισμό των οφειλών της με το Δημόσιο10/08/06 12:12
Αθήνα
Στη διατήρηση των Oλυμπιακών Αερογραμμών με τη σημερινή τους μορφή ως τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές προσανατολίζεται η κυβέρνηση, καταφεύγοντας στην λύση του ισοσκελισμού των οφειλών της Oλυμπιακής προς το ελληνικό Δημόσιο με οφειλές του Δημοσίου προς την OΑ.Ηδη βρίσκονται σε εξέλιξη τέσσερις διαιτησίες, όπου η Oλυμπιακή Αεροπορία ζητεί 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, την επιδότηση για τις άγονες γραμμές και για την αναγκαστική μετεγκατάσταση στο αεροδρόμιο των Σπάτων κ.ά. Σύμφωνα με πληροφορίες ως αυτή τη στιγμή έχει κερδίσει μικρά ποσά.
Ετσι ενδέχεται η Oλυμπιακή να καταφέρει όχι μόνο να συμψηφίσει το ποσό των 600 εκατ. ευρώ που ζητεί η ΕΕ για τις παράνομες, όπως έκρινε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, επιδοτήσεις, αλλά να έχει και όφελος που υπολογίζεται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ.
* -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Περιμενουμε τωρα να δουμε αν οι ευρωπαίοι θα χάψουν το παραμύθι ή αν θα μας μουτζώσουν και με τα δύο χέρια....*Παγώνουν» οι εξελίξεις στην ΟΑ
Παράταση ζωής για την Ολυμπιακή με συμψηφισμό των οφειλών της με το Δημόσιο10/08/06 12:12
Αθήνα
Στη διατήρηση των Oλυμπιακών Αερογραμμών με τη σημερινή τους μορφή ως τις προσεχείς βουλευτικές εκλογές προσανατολίζεται η κυβέρνηση, καταφεύγοντας στην λύση του ισοσκελισμού των οφειλών της Oλυμπιακής προς το ελληνικό Δημόσιο με οφειλές του Δημοσίου προς την OΑ.Ηδη βρίσκονται σε εξέλιξη τέσσερις διαιτησίες, όπου η Oλυμπιακή Αεροπορία ζητεί 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, την επιδότηση για τις άγονες γραμμές και για την αναγκαστική μετεγκατάσταση στο αεροδρόμιο των Σπάτων κ.ά. Σύμφωνα με πληροφορίες ως αυτή τη στιγμή έχει κερδίσει μικρά ποσά.
Ετσι ενδέχεται η Oλυμπιακή να καταφέρει όχι μόνο να συμψηφίσει το ποσό των 600 εκατ. ευρώ που ζητεί η ΕΕ για τις παράνομες, όπως έκρινε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, επιδοτήσεις, αλλά να έχει και όφελος που υπολογίζεται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ.
*Ποιό παραμύθι; Η απλή πραγματικότητα είναι.
Το τι χρωστάει το Ελληνικό Κράτος στην Ολυμπιακή είναι μάλιστα ελαφρώς κατεβασμένο... -
Σιγα μην της χρωσταει και τον προϋπολογισμό των ΗΠΑ,αλλωστε ουκ ολιγες εξυπηρετησεις και αφορολόγητα καύσιμα ειχε λαβει η ΟΑ
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Σιγα μην της χρωσταει και τον προϋπολογισμό των ΗΠΑ,αλλωστε ουκ ολιγες εξυπηρετησεις και αφορολόγητα καύσιμα ειχε λαβει η ΟΑΜήπως ξέρει κάτι και σου λέει αυτό που αμφισβητείς?
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Σιγα μην της χρωσταει και τον προϋπολογισμό των ΗΠΑ,αλλωστε ουκ ολιγες εξυπηρετησεις και αφορολόγητα καύσιμα ειχε λαβει η ΟΑΔεν μίλησε κανείς τεράστια ποσά. Είπα ολίγον περισσότερα.
Τώρα για το ποιος έχει κάνει εξυπηρετήσεις σε ποιον, άστο καλύτερα
-
Πρόσφατα ξαναμπήκα σε ΟΑ μετά από πολλυυυυυυύ καιρό. Πέρα από τις μεγαλύτερες ουρές στο check in -η Aegean λόγω και του e-ticket έχει πολύ πιο γρήγορη εξυπηρέτηση- δεν υπήρχε κάτι άλλο 'μεμπτό'. Ούτε καθυστέρηση, ούτε άσχημη συμπεριφορά, ούτε ξυνισμένα μούτρα πρωί πρωί
-
H Aegean μπαινει μεσα καθε χρονο,η ΟΑ δεν θελω να σκεφτομαι ποσο μεσα θα μπαινει για οσο λειτουργησει απο εδω και περα.
Η αληθεια ειναι οτι αν περασει το κολπο,θα εχουμε φαει λεφτα της ΕΕ,αλλα απο κει και περα θα πρεπει να την πουλησουν (δεν νομιζω οτι το σκοπευουν ) ή να την κανουν κερδοφορα εταιρεια ή έστω όχι τοσο ζημιογόνα
Να γραψω και για την εξευτελιστική πωληση της ακινητης περιουσιας της ΟΑ στην ΝΥ που αποσιωπήθηκε στην Ελλάδα με τα καταλληλα πακέτα μπα ασε,ας μην γραψω τιποτα
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ