Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 121
    • 122
    • 44 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    9473
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Παναγιώτη, όταν έβαλα τα ακραξόνια στην ευθυγράμμιση έλεγε:
      Caster αριστερή +2,16
      Caster δεξιά +2,24

      Θυμίζω ότι φορούσα: Ψαλίδια και ακραξόνια PS, αμορτισέρ RC, ελατήρια H&R.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pskarm last edited by

        ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΣΤΕΡ???????

        apo osο θυμαμαι μου ειχαν δωσει την αισθηση οτι ειναι απειροελαχιστα μακρυτερα....................................................................................

        οταν λεω μακρυτερα δεν εννοω μηκος ακρου που θα εδινε καμπερ.. αλλα προς τα εμπρος-πισω κινηση.....

        εγω εχω κολλησει οτι οταν εκανα ευθυγραμμιση στη πατρα με σπυρο μπροστα ειχα 2 καστερ και κατι ψηλα ισως... και τοτε ειχα τα ψαλιδια πανω...

        OTAN πασ πισω ροδα μειωνεις καστερ σωστα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          Δλδ για να καταλαβω,σας λεω οτι προκειται να βαλω 20ρες ραβδους, και ο ενας μου λεει με τι αμορτισερ, και ο αλλος καλες φαπες.

          Τα κονι αυτη τη στιγμη λειτουργουν πολυ καλα, ειναι στη μεση της σκληροτητας τους και απο κρατημα ειναι πολυ καλα.
          Ποτε δεν παραπονεθηκα για αυτο που προσφερουν, παρα μονο για την ανεση τους.

          Αφου λοιπον χαμηλωσα και σκληρυνα μπροστα σε σχεση με το νορμαλ ελατηριο, το ιδιο δεν θα πρεπει να κανω και πισω?

          Παναγιωτη, παμε πρωτα μια βολτα οπως ειναι το αμαξι, και μετα θαψε οσο θες τα κονι.

          Α, και κατι αλλο:
          Βρηκα εναν κατασκευαστη αμορτισερ ολλανδικης προέλευσης, που δινει coiloverkit στο 206 με 349 ευρω!
          Λετε?

          http://www.hiltrac.com/v-maxxwebsitegb.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Σπύρο δεν ξέρω για τα Koni, οπότε να μην λέω και μ@λακίες...

            Παναγιώτη, λες να παίζει έτσι με τα PS ψαλίδια; Δε νομίζω πάντως... Δεν είχα αίσθηση αύξησης κάστερ.
            Όταν χαμηλώνεις πίσω αυξάνεις το κάστερ δηλαδή γίνεται ακόμη θετικότερο. Αλλά δεν ξέρω πόσο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Ο χρήστης S3 έγραψε:
              Α, και κατι αλλο:
              Βρηκα εναν κατασκευαστη αμορτισερ ολλανδικης προέλευσης, που δινει coiloverkit στο 206 με 349 ευρω!
              Λετε?

              http://www.hiltrac.com/v-maxxwebsitegb.html

              ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;;!!!
              Η τιμή με προκαλεί και θα κάνω καμιά γκάφα... Για κάτσε να το ψάξω λίγο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                poia koni reeeeeeeeeeeeee???????
                δεν εβαλες τα μαμα πισω?????????
                τι εχεις κανει στο αμαξι?
                \ο γαμος σε χαλαει

                spyro επειδη ειδα τα αμοριτσερ του ρουσου σε 206 για μενα πλεον ειναι μονοδρομος σα λυση..................................
                και το αμαξι κοπαναει λιγοτερο απο δικο μου...........

                μιλτο εσυ ειπες οτι τα αμορτισερ του ρουσου τα ειχες τσεκαρει και ηταν κοντιτερα????????????????

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                  poia koni reeeeeeeeeeeeee???????
                  δεν εβαλες τα μαμα πισω?????????
                  τι εχεις κανει στο αμαξι?
                  \ο γαμος σε χαλαει

                  spyro επειδη ειδα τα αμοριτσερ του ρουσου σε 206 για μενα πλεον ειναι μονοδρομος σα λυση..................................
                  και το αμαξι κοπαναει λιγοτερο απο δικο μου...........

                  μιλτο εσυ ειπες οτι τα αμορτισερ του ρουσου τα ειχες τσεκαρει και ηταν κοντιτερα????????????????

                  ρε συ, το αμαξι ηταν τραγικα μαλακο, και τα ξαναεβαλα παλι τα κονι πανω σε μια μερα, αφου και ο θορυβος δεν ηταν απο τα αμορτισερ.
                  Μιλτο πρπει να την ψαξουμε αυτη την περιπτωση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                    σου τα ειχες τσεκαρει και ηταν κοντιτερα????????????????

                    Ναι σε σχέση με τα Record SP που αντικατέστησαν και όχι με μαμίσια. Αλλά και τα μαμίσια μου ίδια ήταν (θα το πρόσεχα). Δεν ξέρω αν τα μαμίσια του 2001 διαφέρουν από τα μεταγενέστερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      an εχεις τα κονι να τις βαλεις τις 20αρες...αν και εγω θα εβαζα και την 22αρα με τα 15ευρω που εχει...τα παραγγελνεις ολα μαζι απο ντινο και γλυτωνεις και κατι τις.........

                      μιλτο εγω μιλαω για μαμα αμορτισερ 1.6 και ρουσου στο κουτι τους καινουργια.......ισως τα ρρεκοντ ειχαν πεσει λογω χρησης??\

                      ειναι σιγουρο οοτι μαλλον δε δουλεουν με μαμα ελατηρια του ρουσου αφου εχουν αλλο σημειο λειτουργιας που πλησιαζει αυτο των χαμηλωμενων απο οτι απεδειξε η πραξη....

                      οσον αφορα το σαιτ του σπυρο ενα εχω να πω. αυτη η αναρτηση ελλαδα θα φτανει τελικη τιμη στα 500... τι σας κανει να πιστευετε οτι θα ειναι ανθεκτικοτερη και αποδοτικοτερη απο παρομοιες μουφες no name???και τι σας κανει να πιστευτε οτι θα αντεξει στα ελληνικα σπαστηρια?????

                      με 450++ που θα θελει με μεταφορικα φορους κλπ κλπ δε παιρνεις 4αμοστισερ σουσου τα αντιστοιχα ελατηρια +αντιστρ+ραβδους??????
                      στο φιλο μου αυτο καναμε και αποδειχτηκε οτι το αμαξι σκοτωνει ....
                      εντος βδομαδας θα το παω βολτα και θα εχω πιο σαφη εικονα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        memsound last edited by

                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                        ....με 450++ που θα θελει με μεταφορικα φορους κλπ κλπ δε παιρνεις 4αμοστισερ σουσου τα αντιστοιχα ελατηρια +αντιστρ+ραβδους??????...

                        εγώ πάντως αυτό θα κάνω.

                        αμορτισερ RC + HR για 2λιτρο + 22 μπρος/πίσω* και αντιστρεπτικές για κερασάκι στην τούρτα αν χρειαστεί (αν και και δεν το θεωρώ απαραίτητο)

                        ...μόλις τα δικά μου 'τα φτήσουν'...

                        αν και από προχθες που οδήγησα το 206 j.cup με την 'γνήσια' PS και τα ημισλικ σε καλή άσφαλτο έχω 'σκανδαλιστεί'....

                        Μετά τα διακοποέξοδα έχουν δρομολογηθεί τα παραπάνω...

                        *έχω πάντως ένα σχετικό προβληματισμό μήπως οι 22άρες πίσω και κυρίως εμπρός μου πέσουν λίγες (λόγω περισσότερου βάρους του 2λιτρου από το 1600άρι), από την άλλη όμως το κόστος των 23άρων αντιστρεπτικών είναι απαγορευτικό για δοκιμές... ουφ θα δουμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Μάνθο ίσως τα κιλά μας να μην απέχουν πολύ. Το επίσημο manual της Peugeot δίνει για το 1.6 16V 1100κιλά και για το 2.0 16V 1125κιλά.
                          Τις αντιστρεπτικές να τις βάλεις. Αλλά για να αντιληφθείς την διαφορά, βάλτες μετά.

                          Παναγιώτη, τα Record δεν είχαν πέσει. Όταν τα έβγαλα είχαν ζωή μπροστά τους. Τα RC ήταν χαμηλότερα και το θυμάμαι καλά γιατί το σχολιάσαμε με τον μηχανικό. Ακόμη και στο ύψος του πιατέλου είχε μικροδιαφορά. Εκτός κι αν το κάτω μέρος -η βάση- των RC ήταν 'κομμένο' και των SP 'εξείχε' (αυτό τώρα το σκέφτηκα). Βέβαια στο ύψος το αμάξι κάθησε κανά μισάποντο χαμηλότερα.

                          Έχω καταλήξει εδώ και καιρό ότι τα best buy χαμηλού κόστους αμορτισέρ για το 206 είναι του RC, και τα best buy υψηλού κόστους είναι τα PS. Τα RC δείχνουν ότι μπορούν να δουλέψουν και με χοντρύτερες ράβδους από τις δικές μου (20χιλ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            s3 last edited by

                            To μηκος των εμπρος αμορτισερ, να μην σας προβληματιζει ιδιαιτερα!
                            Τα sachs ηταν πιο μακρια απο τα νορμαλ, ενω τα κονι πιο κοντα και απο τα sachs και απο τα νορμαλ.
                            Κι ομως ολα εμπαιναν.
                            Ισως ειναι θεμα κατασκευαστη τι καλαμι και τι διαδρομη επιλε=γει, σε σχεση με τις βαλβιδες και τα λαδια που βαζει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              μανθο οι 23αρες της ..............h&r που ειναι πιο σκληρες απο της μαμα........................εχουν 300ευρω.δεν ειναι εντελως παραλογο το κοστος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              επ οπ απ τι ειπε τωρα??????????

                              θεωρω οτι το διλιτρο δε θελει παραπανω απο εμας..ο γαλλος γιατι αραγε δε βγαζει πανω απο 22 εμρπος???κακα τα ψεματα οι αντιστρεπτικες δε λυνουν το προβλημα του κωλου πισω. θες αξονα rc αν δε σου αρεσει μανθο....οποτε για μενα κανε μια δοκιμη με την 22αρα πισωκαι βλεπεις...

                              επισης το ξαναλεω... οι ραβδοι πισω εφεραν το αμαξι εκει που ηθελα...
                              μανθο αν δε πας σε 21 δεν εχεις κανει τιποτα...ειδικα το δικο σου που εχει ροπη να κρατησει το κωλο..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                memsound last edited by

                                Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                Μάνθο ίσως τα κιλά μας να μην απέχουν πολύ. Το επίσημο manual της Peugeot δίνει για το 1.6 16V 1100κιλά και για το 2.0 16V 1125κιλά.
                                Τις αντιστρεπτικές να τις βάλεις. Αλλά για να αντιληφθείς την διαφορά, βάλτες μετά.

                                Δεν έχεις άδικο για το βάρος.
                                Όσο για την σειρά τοποθέτησης μάλλον θα γίνει 'ανάποδα' μιας και τα αμορτισέρ μου έχουν ακόμα 'πολυυυυύ ψωμί'... ... οπότε με βλέπω πρώτα για 22άρες και κατά τον Οκτώβριο++ για RC/RC ή RC/HR.

                                Εκτός και αν βρεθεί κανείς κάποια στιγμή να θέλει used αμορτισέρ οπότε και θα επισπευθούν οι διαδικασίες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  memsound last edited by

                                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                  μανθο οι 23αρες της ..............h&r που ειναι πιο σκληρες απο της μαμα........................εχουν 300ευρω.δεν ειναι εντελως παραλογο το κοστος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                  επ οπ απ τι ειπε τωρα??????????

                                  θεωρω οτι το διλιτρο δε θελει παραπανω απο εμας..ο γαλλος γιατι αραγε δε βγαζει πανω απο 22 εμρπος???κακα τα ψεματα οι αντιστρεπτικες δε λυνουν το προβλημα του κωλου πισω. θες αξονα rc αν δε σου αρεσει μανθο....οποτε για μενα κανε μια δοκιμη με την 22αρα πισωκαι βλεπεις...

                                  επισης το ξαναλεω... οι ραβδοι πισω εφεραν το αμαξι εκει που ηθελα...
                                  μανθο αν δε πας σε 21 δεν εχεις κανει τιποτα...ειδικα το δικο σου που εχει ροπη να κρατησει το κωλο..

                                  θα συμφωνήσω... αλλά 300ευρώ δεν έχω τώρα...

                                  Για τον άξονα του RC είναι απόλυτα λογικό αλλά... αργότερα...
                                  όπως και για ράβδους...

                                  σιγά σιγά δεν βιαζόμαστε...
                                  Εξάλλου η νυφη έχει έρθει για να μείνει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    nai nai αρχικαγκουρα βαλε λεβιεδακια και νεον αντι για αντιστρεπτικες...ουσττ....

                                    υ.γ.το μυν το ειδα το πρωι...εφαγα και παντοφλα που κανονιζω νυχτοπερπατηματα...ασχημη μερα ξεκινησε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      memsound last edited by

                                      ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ!!!!!!!

                                      βρε σαχλαμαρα 2 λαμπιτσεσ νέον έχουν 20 ευρώ...

                                      και ο δικός μου μαμά λεβιές αν και έχει σαφώς καλύτερη αίσθηση/κουμπωμα/λειτουργία κλπ από τον δικό σου (και μου αρέσει ) έχει επίσης σαφώς μεγαλύτερη διαδρομή... (και δεν μου αρέσει! ) ή για την ακρίβεια χρήζει βελτίωσης...

                                      Εξάλλου με τα drift-λάστιχα που έχω τώρα στο αμάξι ότι και βάλω από ανάρτηση/ράβδους και τα ρέστα δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        ντριφτ λαστιχα ειναι μονο τα κρυα και ξεραμενα λαστιχα αρχικουλαδι...
                                        αν ανεβοκατεβεις 2 φορες τη πεντελη θα δεις πως θα κρατανε ζεστα μετα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          memsound last edited by

                                          ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ μιλάει (Νο 2...) που πρέπει ο συνοδηγός να του τραβήξει το χειρόφρενο για να στρίψει...

                                          υ.γ. σιγά να μην τους πάρω και θερμαινόμενες κουβέρτες 'αλα F1' με χρονοδιακόπτη μάλιστα να αρχίζουν να ζεσταίνουν 20 λεπτά πριν κατέβω στο γκαράζ για να βγω στο δρόμο 'έτοιμος'...

                                          Ασε μας ρε Πάνο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            τι λες ρε παλιο λινατσα λες και δεν εχεις 206...
                                            ξερεις εσυ να πιανει το χειροφρενο τοσο στα 206?????????
                                            τωρα βεβαια ο καθενας οτι θελει βλεπει και λεει ...αν ειχα νεον σιγουρα θα εβλεπα καλυτερα το δρομο...

                                            να βαλεις και στο πυργολεβιε σου για να τον βλεπεις στο σκοταδι...

                                            οριστε γαμησες αλλο ενα τοπικ αρχικαγκουρο. μανθουμελ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 44 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr