-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Φίλε rataplan.
Κι εγώ το ίδιο ακριβώς υπέθεσα. Οτι θέλουν να ξεφορτωθούν τα μπλέ που δεν τραβάγανε σαν χρώμα ή ότι θέλουν μετρητά. Γιατί η έκπτωση των 3.500 ίσχυε μόνο με καταβολή όλου του τιμήματος σε μετρητά.
Το δικό μου το παρέλαβα ακριβώς πριν ένα χρόνο (7/05) ήταν παραγωγής 6/04 δηλαδή 13 μήνες πριν και τα λάστιχα κατασκευής 15 μήνες πριν. Χθές 31/7 έκανα το πρώτο ετήσιο σέρβις σε άλλη φυσικά εταιρεία. Στην AUTOLINK που είχα πάει αρχικά να το αγοράσω άλλά τελικά προτίμησα την ΒΕΛΜΑΡ γιατί στην γραπτή προσφορά που έχω στα χέρια μου ήταν 600 ευρώ φθηνότερη. Τελικά μόλις τους έδωσα όλα τα λεφτά μου είπαν ότι είχαν κάνει λάθος κι έπρεπε να δώσω κι άλλα 600 γιατί έγινε λάθος από τον υπάλληλο και το δέρμα δεν ήταν δωρεάν όπως γράφανε στην προσφορά. Αφού μου την έφεραν εκεί μετά διαπίστωσα ότι μου έδωσαν προβληματικό σε γνώση τους. Η συμπεριφορά των παιδιών και του υπεύθυνου του συνεργείου της ΩΤΟΛΙΝΚ ήταν άριστη και δεν συγκρίνετε με την ταλαιπωρία και όσα πέρασα στην ΒΕΛΜΑΡ. Μάλιστα χθες παρήγγειλαν και πεταλούδα του γκαζιού για να την αλλάξουν γιατί κόλαγε. Στην ΒΕΛΜΑΡ νομίζω θα της έβαζαν απλά γράσο. Αρνήθηκαν να φτιάξουν οτιδήποτε.
Ασε που όλοι όσοι αγόρασαν αυτοκίνητο εκείνη την εποχή δεν είχαν για 3 μήνες οδηγίες χρήσης. Εχεις ξαναδεί εσύ σοβαρή εταιρεία να παραδίδει προιόν αξίας 30.000 ευρώ (και μάλιστα αυτοκίνητο) και να λέει δεν έχουμε βιβλίο με τις οδηγίες χρήσης?! Ούτε τα φώτα δεν ήξερα πως άνοιγαν! Το θυμάσαι? Τα καημένα τα παιδιά (οι πωλητές- ) όποτε τους ζήταγα τις οδηγίες χρήσης κατέβαζαν τα μάτια από ντροπή.
Για τους αερόσακους θα το κοιτάξω. Μου είχαν πει ότι έχει 6 αλλά τώρα μου βαλες ψύλους. Δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη. Αναγράφεται κάπου?
Οι δισκόπλακες ήταν στραβές (θεόστραβες). Δεν ήταν θέμα σκουριάς.
Η σκουριά δεν δικαιολογείται με τίποτε. Εκτός αν τους έπεσε στο λιμάνι μέσα στην θάλασσα. Εχω ένορκη μαρτυρία από άλλον με Μάβερικ που το αυτοκίνητό του το αγόρασε ένα χρόνο πριν από εμένα και είναι τζάμι από κάτω.
Τώρα για την υπομονή. Δεν είναι στον τύπο μου να τσακώνομαι. Ισως αυτό εκμεταλλεύτηκαν. Ισως αν ήταν άλλος και τα έκανε γιαλιά καρφιά να μου άλλαζαν το αυτοκίνητο ή να να έκαναν επιδιορθώσεις. Αν αναφέρω λεπτομερώς το ύφος και τους διαλόγους....... Καλά που δεν με χτύπησαν κιόλας. Πάλι καλά!! Οχι !! Οχι!! αυτό δεν μπορώ να το πω!Οταν με το καλό βγεί η απόφαση θα την δημοσιεύσω στο φόρουμ.
-
Μια παρατήρηση για τα μετρητά.
Προφανώς γνωρίζοντας το ποιά ήταν τα πολύ προβληματικά, τα πασάριζαν σ' αυτούς που πλήρωναν με μετρητά, μιας και άν το είχες πάρει με διακανονισμό, θα μπορούσες πιθανόν να ζητήσεις διακοπή καταβολής των δόσεων με δικαστική απόφαση λόγω αθέτησης από πλευράς τους των όρων της συμφωνίας (ο βασικός να σου παραδώσουν 'ατρτιμελές' αυτοκίνητο), μέχρι την οριστική εκδίκαση της υπόθεσης.
Ψάξε και αυτήν την εκδοχή, μιας και στο δικαστήριο μπορούν να επικαλεστούν αυτοκίνητα της ίδιας περιόδου με το δικό σου που δεν παρουσίασαν ανάλογα προβλήματα. -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Μια παρατήρηση για τα μετρητά.
Προφανώς γνωρίζοντας το ποιά ήταν τα πολύ προβληματικά, τα πασάριζαν σ' αυτούς που πλήρωναν με μετρητά, μιας και άν το είχες πάρει με διακανονισμό, θα μπορούσες πιθανόν να ζητήσεις διακοπή καταβολής των δόσεων με δικαστική απόφαση λόγω αθέτησης από πλευράς τους των όρων της συμφωνίας (ο βασικός να σου παραδώσουν 'ατρτιμελές' αυτοκίνητο), μέχρι την οριστική εκδίκαση της υπόθεσης.
Ψάξε και αυτήν την εκδοχή, μιας και στο δικαστήριο μπορούν να επικαλεστούν αυτοκίνητα της ίδιας περιόδου με το δικό σου που δεν παρουσίασαν ανάλογα προβλήματα.Φίλε Τάσο , αν το είχα πάρει με διακανονισμό και μάλιστα με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Φορντ σαφώς και θα είχα ζητήσει διακοπή πληρωμής των δόσεων μέχρι να εκδικασθεί η υπόθεση. Ούτε σέντς δεν θα είχαν πάρει. Ούτε την σκόνη των παπουτσιών μου. Είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στην ΒΕΛΜΑΡ και την Φορντ! όσο ζω. Εγώ τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου ....
Ασε να καθαρίσουμε ... -
Κοίτα είναι προς τιμήν σου ότι έδωσες τα 600 € που είχε κάνει λάθος ο πωλητής, αλλά να ξέρεις ότι όταν υπογράφεις κάτι, δελτίο παραγγελείας στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεσμεύεσαι τόσο εσύ όσο και το άλλο μέρος, κοινός κατά την γνώμη μου δεν έπρεπε να τα δώσεις! Απ'ότι κατάλαβα δλδ έχεις πάρει το Sport, χωρίς την ηλιοροφή, και με τα απλά δερμάτινα, που δεν είναι θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα.
Για το manual δυστηχώς έχεις δίκιο, καμιά φορά συνέβαινε αυτό, καλα΄ο πωλητής δεν σου παρουσίασε το αυτοκίνητο όταν στο παρέδωσε?να σου δείξει φώτα, καθαρηστήρες κλπ?Αν όχι λάθος του, ειδικά που δεν υπήρχε manual!Επειδεί λες που δεν υπήρχε manual, προσπέκτους δλδ είχαν να σου δώσουν όταν πήγες να πάρεις προσφορά?
Το πότε ήταν παραγωγής το αμάξι σου το έλενξες με το πλαίσιο?
Επίσης το servise το έκανες στους 14 μήνες???????Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με την εγγύηση!
Κοίτα θεωρώ αδιανόητο να σου πουλήσανε με 4 αερόσκαους χωρίς να στο πούνε (η βελμαρ δεν είναι καμια εταιριούλα....ότι ξέρω σαν ανταγωνιστής και όχι σαν πελάτης!) τους αερόσακους θα τους τσεκάρεις απο την μεσαία κολόνα, ψηλά ψηλά πρέπει να βρεις ένα πλαίσιο που γράφει airbag είναι λίγο πιο πάνω απο το σημείο που στερεώνεται η ζώνη. Βασικά δεν θυμάμαι αν ήταν κοντά η περίοδος με τα δύο αυτά προγράμματα ρε γμτ!
-
Δεν μπορούσε κανείς να με υποχρεώσει. Επρεπε να τα δώσω όμως γιατί θα τα χρέωναν στον πωλητή. Απ ότι μάλιστα μου είπε είχε κάνει λάθος και σε μία εταιρεία στην Κρήτη η οποία δεν του τα πλήρωσε.
Σήμερα το πρωί επειδή μου βαλες χθες ψύλους εριξα μια ματιά και όντως στην μεσαία κολώνα ψηλά γράφει airbag. Αυτοί πρέπει να είναι οι πλαινοί.Αρα έχει τουλάχιστον 4. Αυριο θα το δω και για τους άλλους δύο.Μου είχαν πει ότι έχει 6. Μάλλον τους έχει.
Ναι το Sport ειναι. Προσπέκτους είχαν. Οδηγίες χρήσης δεν είχαν.Τα φώτα μου τα έδειξε ο πωλητής ο οποίος ήταν πολύ καλό παιδί. Αλλωστε παρέλαβα απόγευμα γύρω στις 8.Το μάνουαλ δεν έχει μόνο πως ανάβεις τα φώτα. Εχει και το πως αλλάζεις ένα λάστιχο , που είναι οι ασφάλειες και πάρα πολλά άλλα που είναι απαραίτητα και χρήσιμα κυρίως όταν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και δεν το ξέρεις. Πράγματα που δεν μπορεί να σου πει ο πωλητής σε 5 λεπτά.
Το servise το έκανα στους 12 μήνες ακριβώς. Το αγόρασα 22/7/05 και το έκανα 31/7/06.Τηρώ τους κανόνες γιατί σε κάποιους φίλους που δεν έκαναν ετησιο σέρβις γιατί δεν είχαν συμπληρωσει τα 20.000 χλμ δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση. Ακόμη και τον άξονα τον άλλαξα με δικά μου χρήματα σε εξουσ/νο αντιπρόσωπο.
Για το πότε κατασκευάστηκε και πότε εισήχθει στην Ελλάδα δεν μου το είχαν πει οταν το παρήγγειλα. Αν μου είχαν πει ότι πρόκειται για στοκαρισμένο 13,5 μήνες, προβληματικό και σκουριασμένο σαφώς δεν θα το αγόραζα. Υπήρχαν κι αλλού πορτοκαλιές. Στην παραγγελία που έχω και στο δελτίο αποστολής γράφει ένα καινούργιο Μάβερικ. Επειδή είχε σκουριές τους το ζήτησα με φαξ και μου απάντησαν γραπτώς. Κατασκευή 7/6/04 στο Κάνσας, εισαγωγή 30-7-04 στην Ελλάδα.
Χώρος αποθήκευσης μάλλον SARMED. http://www.sarmed.gr
Ευχαριστώ για την πρόθεσή σου να βοηθήσεις μέσω του συνεργείου της εταιρείας που ήσουν αλλά τις πληροφορίες που λες δηλαδή ότι οι εκδορές στα τζάμια έγιναν στην αποκέρωση , ότι μία παρτίδα είχε στραβές δισκόπλακες, ότι υπάρχει πρόβλημα σκουριάς, πρόβλημα με την πεταλούδα γκαζιού (απορώ γιατί δεν κάνουν απόσυρση- περιμένουν να στουκάρει κανείς?) κλπ τις έχω από μέσα. Κι από πολλά διαφορετικά άτομα. Οταν μάλιστα είπα στον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών της ΦΜΕ ότι υπάλληλος συνεργείου μου είπε ότι τα τζάμια είναι από την αποκέρωση κι έχουν διαμαρτυρηθεί κι άλλοι μου είπε 'ποιος είναι αυτός που σας το είπε? Ποιός είναι αυτός που κατηγόρησε την εταιρεία? δώστε μου το όνομά του.... να πάει σπίτι του'. Τελικά απ ότι έμαθα ο κύριος αυτός ο οποίος μου απάντησε και εγγράφως ότι τα τζάμια έγιναν μάλλον στο πλύσιμο και η σκουριά είναι φυσιολογική μετά από μερικές ημέρες πήγε σπίτι του. Δικαιοσύνη!! Ο υπάλληλος είναι στην θέση του.
-
Ναι απο τη Sarmed έρχονται τα αυτοκίνητα, απο τη στιγμή που είδες στην κολόνα τους αερόσασκους μην φοβάσε στο πλαϊ τον εμπρος καθισμάτων έχει ταμπελάκι air bag και οι άλλοι 2 είναι οι εμπρόσθιοι!
Κοίτα το ότι το αμάξι ήταν 12 μήνες 07/04 με 07/05 δεν το ήξεραν ούτε στη βελμάρ, το θέμα είναι πως αντιδρούν μετά, εμένα αυτό θα με πείραζε περισσότερο....αν είναι δυνατόν τέτοιο after sales ούτε στην ουγκάντα!
Εμένα πάντως μου έχει μείνει αυτό που είπες με το δικιγοράκο εσύ και με τους γαμάτους αυτοί, μιλάμε για after sales για σεμινάριο!
-
Ναι ήταν μεγάλος διάλογος. '΄Το θέμα θα φθάσει στην Αμερική κλπ. Εσείς θα έχετε ένα δικηγοράκο κι εμείς τους καλύτερους, που έτσι κι αλλιώς τους έχουμε και κάθονται ..... , θα τραβήξουμε την δίκη στα 5 χρόνια, αν ζητήσετε αντικατάσταση θα σας κάνουμε ασφαλιστικά μέτρα και θα σας υποχρεώσουμε να κλείσετε το αυτοκίνητο σε γκαράζ μέχρι να τελειώσουν τα δικαστήρια δηλ. στα 5 χρόνια, μην τολμήσετε εσείς κι ο πραγματογνωμονας να πείτε ότι το αμάξι δεν είναι ασφαλές γιατί θα βρεθείτε και κατηγορούμενοι, φέρε τον πραγματογνωμονα να του δείξω άλλα 30 που έχω στην αλάνα για παράδοση και είναι σκουριασμένα, για τον ορκωτό κανένα ....... θα είναι που είχε μέσον, δεν πρόκειται να κερδίσετε τίποτε μόνο χρήματα και την ηρεμία σας θα χάσετε , γι αυτό ηρεμήστε και κοιτάξτε ν απολάυσετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο, θα τα βάλετε με μία πολυεθνική? είναι δυνατόν να κερδίσετε? νομίζετε ότι μόνο εσείς έχετε καταναλωτική συνείδηση οι άλλοι που δεν μιλάνε που έχουμε πουλήσει τόσα τι είναι μ......? , κι αφού οι χιλιάδες άλλοι δεν μιλάνε άρα μάλλον εσείς έχετε κάποιο πρόβλημα ' και πολλά άλλα. Οταν ο ίδιος μου έχει πει κατ ιδίαν ότι μια παρτίδα είχε στραβές δισκόπλακες και τις άλλαξε, ότι τα τζάμια έγιναν στην αποκέρωση (ότι μου είπε και ο υπάλληλος) αλλά δεν θα μας το αναγνωρίσει η ΦΜΕ, οτι η σκουριά είναι όντως αντιαισθητική και ίσως δημιουργήσει πρόβλημα αν θελήσω να το πουλήσω αλλά είναι όλα έτσι κι αν φτιάξουμε το δικό σας μετά θα ρχονται όλοι και θα ζητάνε άξονα κλπ. Μάλιστα όταν ο υπεύθυνος Μάβερικ της ΦΜΕ πρότεινε να γίνει αμμοβολή και βάψιμο και κακώς εγώ το δέχθηκα , ο υπεύθυνος της ΒΕΛΜΑΡ στραβομουτσούνιασε και μου είπε αυτό είναι μεγάλη φασαρία για το συνεργείο. Αν ερχονται τώρα όλοι για αμμοβολή...... Αποτέλεσμα την άλλη μέρα το πρωί με πήρε ο (ΠΡΩΗΝ) υπεύθυνος εξυπ πελατών της ΦΜΕ και μου είπε η πρόταση που σας κάναμε χθές για αμμοβολή και βάψιμο δεν ισχύει. Δεν θα κάνουμε τίποτε με το αυτοκίνητό σας. Κάντε ότι νομίζετε.
Τον ευχαρίστησα που επιτέλους πήρανε την 'σωστή' για την εταιρεία τους απόφαση και γιατί επιτέλους μου είχαν δείξει ότι ήταν μονόδρομος η δικαστική διεκδίκηση. Τα υπόλοιπα γνωστά. Φόρουμ, καταγγελίες στα Υπουργεία Ανάπτυξης και Μεταφορών, επιστολές και εν αναμονή .... ΄της Δικαιοσύνης.
Σκέψου ότι ένας γνωστός μου που αρχικά ήθελε το 3.0 το Μάβερικ αλλά τελικά πήρε το τσερόκι είδε κάπου στην πόρτα ότι ήταν 6 μήνες πριν η κατασκευή και του το άλλαξαν όταν διαμαρτυρήθηκε. Και χωρίς να έχει άλλα προβλήματα. Απλά για να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης.
Σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Οταν έχω κάποια νέα θα τα πούμε.
-
Παιδιά μακάρι να δικαιωθείτε για να δώσω την δική μου νότα στις προσπάθειες σας.... να σας πω συμφωνα με τις ημερομηνίες που μας έδωσε ο φίλος μας παραπάνω μπήκα στο internet και έψαξα και είδα ότι στο Κάνσας εκείνες τις μέρες είχε βροχές και πλημύρρες!!!!! Για ψαξτε καλύτερα μήπως τα αυτοκίνητα ή κάποια εξαρτήματα τους έφαγαν το νερό της αρκούδας εκει πέρα!!!!!
Επίσης δεν ξέρω τι συνέπεις μπορεί να έχει το να μείνει το αυτοκίνητο σε ένα πλημμυρισμένο σημείο για κάμποσο διάστημα πχ λιμάνι Κάνσας και μετά να μπει μέσα στο κάραβι για να έρθει Ελλάδα.....
Συνήθως τα καράβια αυτά λόγω και των μηχανών έχουν ζέστη... και αν στέγνωσαν εκεί μέσα τα SUV ίσως να τους βγήκε μετά το θέμα της σκουριάς και δεν θα μπορούσε να τα δώσει πίσω η Ελληνική Αντιπροσωπεία....
Επιπρόσθετα χωρίς να θέλω να σας στενοχωρήσω αν τυχόν η Ford USA κάνει πίστωση στην ελληνική αντιρποσωπεία από 3 ως 6 μήνες να σας πω ότι και η ισοτιμία Euro έναντι $ κινήθηκε υπερ της Ελληνικής αντιπροσωπείας οπότε τα πήρε αρκετά πιο φθηνά εξ ου και η μεγάλη έκπτωσηΕπισης δειτε στο http://www.ford-trucks.com έχει forum για το Ford Escape όπως λέγεται στις ΗΠΑ το Maverick
-
Καλά είσαι απίστευτος! Κοίτα το λιμάνι ψιλο απίθανο να είχε πλημυρήσει, και για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να είχε μέχρι το μαρσπιέ νερό!
-
Οντως είναι φοβερός ο φίλος μας ο cpp. Ευχαριστώ για το ότι έψαξες να βρεις τι καιρό έκανε στις ΗΠΑ τότε για να βοηθήσεις. Προσωπικά πιστεύω ότι το μπανάκι του το πήρε . Τώρα που? δεν ξέρω κι ούτε μ ενδιαφέρει. Πρόβλημά τους είναι. Εγώ έπρεπε να το πάρω τζάμι. Να λάμπει. Κι απο πάνω κι από κάτω. Οπως λάμπουν όλα τα αυτοκίνητα που είναι καινούργια ΟΛΩΝ των άλλων αντιπροσωπειών. Οσοι το είδαν έπαθαν. Είπαν 'μα τα αμάξια της εποχής μας είναι όλα γαλβανιζέ. Που ζούμε στο 1920!!!?'
Καμία Ελληνική αντιπροσωπεία αλλά και καμία εταιρεία στον κόσμο δεν υπήρχε περίπτωση να πουλήσει κατασκουριασμένο (κι όχι μόνο) και να μην το αντικαθιστά. Αν ήθελαν να πουλήσουν σκουριασμένα ας το έλεγαν στις διαφημίσεις τους. Κι όχι να προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν! Σκούριασε από την πολυκαιρία ή από βούτα στον Ατλαντικό? Ασ το φάνε αυτοί. Ζημιά της εταιρείας τους είναι. Και ειδικά της ΒΕΛΜΑΡ. Αυτή μου το πούλησε. Αυτή ευθύνεται. Είδαν ότι η πονηριά τους δεν πέρασε?? Ας έκαναν αντικατάσταση.Κι όχι να πουλάνε μαγκιά και να απειλούν κι από πάνω.
Και κάτι άλλο. Γιατί ο άξονας που παρήγγειλα και τελικά τοποθέτησα ήρθε από την Γερμανία βαμμένος κατάμαυρος. Αρα το υλικό είναι τέτοιο που σκουριάζει- διαβρώνεται κι άρα πρέπει να είναι βαμένο ή γαλβανισμένο για να μην σκουριάζει.
Και γιατί το πλακώσανε πριν μου το παραδώσουν με την μπατανόβουρτσα και το κακοβάψανε από κάτω?? όπως λάχει αφού είχανε βάλει την ρεζέρβα και τις ντίζες??? Κάτι ήθελαν να κρύψουν??!! Τι? την σκουριά? Για να δούμε τι θα πει τώρα η Ελληνική Δικαιοσύνη!
Αλλωστε δεν είμαι ο μόνος που τρέχει με το Μάβερικ!! Πολλά τα προβλήματα (κι όχι μόνο η σκουριά). Δείτε στην ενότητα Ford http://www.off-road.gr προβλήματα που αναφέρουν κι άλλοι ιδιοκτήτες Μάβερικ. Δείτε και το Billy-K παραπάνω που το πήρε πριν λίγους μήνες και τώρα τρέχει.Ξέρεις τι είναι να δίνεις 30.000 Ευρώ για να ευχαριστηθείς ένα καινούργιο αυτοκίνητο και να απαλλαγείς από τα προβλήματα του παλιού σου αυτοκινήτου και τελικά να αποδεικνύεται ότι το καινούργιο είναι πολύ πιο προβληματικό από το παλιό και επιπλέον σε θέλει κάθε μέρα στα συνεργεία?? κάθε μέρα ένσημα στην ΒΕΛΜΑΡ κολλάγαμε. ΕΛΕΟΣ!!
Ολοι εμείς περίεργοι και κακοί αγοραστές είμαστε? Ολοι τους καταδιώκουμε?
Αλλη όρεξη δεν είχαμε να τρέχουμε στα Δικαστήρια και να σπαταλάμε τον χρόνο μας.Για να δείτε λεπτομέρειες σε μεγένθυση και την σκουριά σε όλο της το μεγαλείο πατήστε εδώ
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-127221
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... ?pos=-1272
![](http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/24826/thumb_%F3%DC%F1%F9%F3%E70006%7E0.jpg)
-
Θα ήθελα να 'ξερα αν υπάρχει περίπτωση το περιοδικό (4τ) να αναδημοσιεύσει μέρος της συγκεκριμένης ενότητας στον ειδικό χώρο (σελίδα) που αφιερώνει στο forum μας .
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Θα ήθελα να 'ξερα αν υπάρχει περίπτωση το περιοδικό (4τ) να αναδημοσιεύσει μέρος της συγκεκριμένης ενότητας στον ειδικό χώρο (σελίδα) που αφιερώνει στο forum μας .Δεν υπάρχει καμία απολύτως Φίλε dea@735. Είναι πολλά τα λεφτά των διαφημίσεων . Αν και νομίζω ότι το θέμα των στραβών δισκόπλακων και το ότι κολλάει η πεταλούδα του γκαζιού σε αρκετά αυτοκίνητα έπρεπε να αποτελέσουν αντικείμενο έρευνας των δημοσιογράφων δεδομένου ότι αφορά όλους τους αναγνώστες κι όχι μόνο , είτε έχουν Μάβερικ , είτε έχουν αυτοκίνητο άλλης εταιρείας , είτε κυκλοφορούν πεζοί στον δρόμο.
-
Από τη στιγμή που σου λέει ότι ευθύνεται η Sarmed (η οποία είναι πολύ μεγάλη εταιρία και δεν μεταφέρει μόνο ford...όχι ότι δεν πιστεύω τον τύπο της βελμάρ, απλά αναφέρω ότι είναι μεγάλη εταιρία) να στο δώσει ενγράφως!Και μετά ξέρεις εσύ το δρόμο!
Επίσης το αμάξι σου στο πίσω αριστερό παράθυρο (το πιθανότερο) έχει ενα κόκκινο 'τικ' αυτό που είναι σα το σήμα της ΝΙΚΕ και γράφει απο κάτω FORD, και αν θυμάμαι καλά γράφει και ποιοτικός έλενχος!Αυτό το αυτοκόλλητο σημαίνει ότι ελένχθηκε ποιοτικά το αμάξι πριν βγει από τη SARMED........
Αν θυμάσαι όταν βγήκαν οι αξίες αυτοκινήτου κλπ σου βγάλανε τα έξοδα, 474 € πινακίδες και τέλη 150 € ο φάκελος (αν το πήρες με δάνειο) και 119 € (αργότερα το έκαναν 179) τα οποία ήταν τα έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας, κοινός αποκέρωμα κλπ, τους τα έχεις πληρώσει δλδ ΚΑΙ αυτά δεν στα κάνανε τσάμπα!Οπότε πλήρωσες για αποκέρωμα και καθάρισμα, και όχι για να σου γδάρουν τα τζάμια!
Τέλος για να μην σε κουράζω η προβλεπόμενη (όπως λέγαμε και στο στρατό) διαδικασία παράδωσης, εκτός απο το να είναι το αμάξι καθαρό, σε όσο γίνεται άνετο και ήσυχο μέρος (όχι μέσα στο συνεργείο δλδ) περιλαμβάνει και ένα έντυπο, το φύλλο παράδωσης ( ή κάπως έτσι) στο οποίο σου τικάρουν, ότι ας πούμε στο αμάξι έχουν ελένξει νερά στο ψυγείο, νερά στα πιτσιλιστίρια υγρά φρένων λάδια και άλλα! τέτοιο έντυπο σου δώσανε?Στο λέω γιατί αυτό το υπογράφεις και κρατάς και εσύ ένα αντίτυπο, αλλιώς το μόνο που υπέγραψες ήταν το δελτίο αποστολής!
Βάση του πλαισίου μπορούσες να δεις και εσύ την παραγωγή, αρκεί να έβρισκες έναν τύπο τα πρώτα νούμερα, είναι το μοντέλο τα επόμενα χρονος μετά μηνας και μετά serial number
Πωπω τι λες ρε .....πως είναι έτσι ο άξονας! ...και τα παράθυρα βέβαια είναι.......
Το BMW M3 είναι?
Καλά με το κουστούμι φωτογραφίες έβγαζες?
-
Εγώ δεν ξέρω αν έγινε εκεί. Αυτός μου ανάφερε για αποκέρωση και το που γίνεται. Δεν ανέφερε την εταιρεία αλλά το όνομα του ιδιοκτήτη. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι κάποιο συνεργείο ή βενζινάδικο που κάνει αυτή την δουλειά , δηλαδή αποκερώσεις. Μετά από καιρό κάποιος φίλος στο φόρουμ μου είπε ότι φυλάσσονται εκεί. Επίσης κι ένας υπάλληλος του συνεργείου μυστικά μου είπε ότι είναι από την αποκέρωση χωρίς να μου πει όμως που γίνονται. Εγώ πάντως δεν ξέρω κι ούτε με νοιάζει που έγινε η αποκέρωση. Το αποτέλεσμα με ενδιαφέρει. Ούτε μπορώ να κατηγορήσω την συγκεκριμένη εταιρεία ή οποιονδήποτε άλλον πέραν αυτού ο οποίος μου το πούλησε.
Πλήρωσα γύρω στα 600 ευρώ για πινακίδες - τέλη. Εξοδα φακέλου δεν είχε . Ηταν με μετρητά.
Τέτοιο έντυπο που λες δεν μου έδωσαν. Μόνο το δελτίο αποστολής. Τώρα αν υπέγραψα τέτοιο δεν το ξέρω. Αντίγραφο πάντως δεν πήρα.
Για την ημερομηνία παραγωγής. Ηταν δύσκολο για μένα να το δω έτσι.
Για τις φωτό και το κουστούμι. Λόγω δουλειάς φοράω κουστούμι από το πρωί μέχρι της 5-6. Μάλλον τις έβγαλα γυρνώντας από την δουλειά. Αλλωστε και στην ΒΕΛΜΑΡ πάντοτε με το κουστούμι πήγαινα. Και χωρίς φωνές.Κύριος. Διαλακτικός. Γι αυτό με γράψανε στα @@ τους. Αν πήγαινα και τα σπαγα μπροστά στους πελάτες μάλλον το πρόβλημα θα είχε λυθεί.
Πάντως είσαι πολύ παρατηρητικός.
-
Περάσανε σχεδόν 2 μήνες...κανένα νέο απο το μέτωπο???
-
Φίλε rataplan , αυτές οι διαδικασίες αργούν.
Πάντως στις αρχές Σεπτεμβρίου μου κοινοποιήθηκε ένα έγγραφο από το Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Καταναλωτή , που εστάλλει στην FME με κοινοποίηση στην ΒΕΛΜΑΡ στο οποίο σημειώνεται ότι σύμφωνα Α) με την παράγραφο 1 του άρθρου 7 του Ν.2251/94: 'οι προμηθευτές υποχρεούνται να διαθέτουν στην αγορά μόνο ασφαλή προϊόντα' Β) με την παράγραφο 3 του άρθρου 5 της ΚΥΑ Ζ3-2810...... όταν οι παραγωγοί και οι διανομείς γνωρίζουν ότι κάποιο προϊόν που έχουν διαθέσει στην αγορά, παρουσιαζει κινδύνους για τους καταναλωτές, ενημερώνουν αμέσως τις αρμόδιες αρχές και αναφέρουν λεπτομέρειες ιδίως για τις ενέργειες που έχουν αναλάβει, προκειμένου να προληφθούν οι κίνδυνοι για τους καταναλωτές.
Με το έγγραφο αυτό και με βάσει τα καταγγελόμενα, τους ζητείται σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ. 2 του Συντάγματος και εντός προθεσμίας **οκτώ (8) **ημερών από την ημερομηνία επίδοσης να υποβάλουν υπόμνημα, το οποίο θα 'ληφθεί υπόψη κατά την εξέταση της υπόθεσης για την επιβολή ή μη διοικητικών κυρώσεων, σύμφωνα με το Ν. 2251/94, ο οποίος ορίζει ότι:
α) οι προμηθευτές υποχρεούνται να διαθέτουν μόνο ασφαλή προϊόντα στην αγορά (άρθρο 7) και
β) ο Υπουργός Ανάπτυξης επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις στους παραβάτες του Νόμου αυτού (άρθρο 14)
γ) σε συνδυασμό..........Η διαδικασία είναι αργή και για να είμαι ειλικρινής πίστευα -όπως οι περισσότεροι καταναλωτές - ότι είμαστε απροστάτευτοι και ότι κανείς δεν θα ασχοληθεί.
Τελικά όμως η **ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ **και το **ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ **δουλεύουν κι ασχολούνται πολύ σοβαρά με τα θέματα του Καταναλωτή και η συγκεκριμένη υπόθεση εξετάζεται σοβαρά. **ΜΠΡΑΒΟ τους**.
Από την άλλη θα προχωρήσουμε και δικαστικά εντός των επομένων ημερών. Είχαμε και διακοπές βλέπεις...
-
Άσε να κρίνεις από το αποτέλεσμα!!!!
Υπάρχουν και 'κουμπάροι' που καθαρίζουν για τους μεγάλους!!!! -
Άντε, υπομονή και κουράγιο, βασικά για κουμπάρους δεν ξέρω κατα πόσο μπορουν να επέμβουν, αλλα΄αυτό που σου είχαν πει ότι αυτοί θα έχουν δικηγοράρα και εσύ όχι, με φοβίζει! Ελπίζω όλα να πάνε καλά!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Άντε, υπομονή και κουράγιο, βασικά για κουμπάρους δεν ξέρω κατα πόσο μπορουν να επέμβουν, αλλα΄αυτό που σου είχαν πει ότι αυτοί θα έχουν δικηγοράρα και εσύ όχι, με φοβίζει! Ελπίζω όλα να πάνε καλά!Ευχαριστώ. Από υπομονή πολύ.... Θα πάρει καιρό... Θα δούμε... Μερικές φορές δεν μετράει τόσο το αποτέλεσμα αλλά το ότι έκανες ότι μπορούσες....
-
Μακάρι να τους βάλουν ένα μεγάλο πρόστιμο για να συμμορφωθούν και να ενημερώνουν τον αγοραστή για τη κατάσταση του αυτοκινήτου.
Μπορεί αν το έδιναν με μια μικρή έκπτωση, εσύ να μη το έπαιρνες αλλά κάποιος άλλος να το έπαιρνε τρέχοντας.
Πουλάνε αυτοκίνητα βαμμένα. Tα χτυπάνε στη μεταφορά, τα επιδιορθώνουν και μετά τα πουλάνε για καινούρια.
ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ 'ΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟ.
FORD MAVERICK ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΚΟΥΡΙΑ