-
Με τόσους παπάδες που θα έχει κάτω από το καπό του, και εγώ νομίζω ότι θα βγαίνει πιο ακριβά...
...α, ρε και να είχαμε τις τιμές των έξω χωρών...350Ζ με 20 κάτι χιλιάρικα...και ας μην είχε Brembo...
-
Η Cayman είναι καλύτερο αυτοκίνητο (και οδηγικά και ποιοτικά και αισθητικά) αλλά επειδή μας αρέσουν οι πλαγιολισθήσεις, ο κινητήρας μπροστά είναι must. Και μια μεταχειρισμένη Μ3 δεν είναι καθόλου κακή ιδέα...
-
Ισοπαλία μέχρι στιγμής...
Και ακόμα δεν έχω ψηφίσει...!!
-
Mε βάση τις τιμές 350Ζ άμα όμως βάζαμε στην εξίσωση και ένα παίκτη που λέγεται Boxster εγώ θα πηγαίνα για την Boxster.
Τι ψηφίζω? Κανένα από τα παραπάνω -
Καίει, φίλε! (Cay, man)
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Καίει, φίλε! (Cay, man) -
Οταν ,μετα τα boxster ,κυριως,και τα cayene η porsche εγινε κερδοφορα εταιρια εξελισει πολυ καλυτερα τα αυτοκινητα της με πολυ καλα αποτελεσματα στον δρομο.Προσωπικα πιστευω πως δεν ειναι μακρια η εποχη που θα επικεντρωθει στα κεντρομηχανα αφου ηδη το κορυφαιο της μοντελο ειναι ενα κεντρομηχανο αυτοκινητο!To cayman(το 3,4 και οποια γρηγοροτερη εκδοση ερθει) θα πρεπει να ειναι φανταστικο πολυ καλυτερο απο 911(Μην παραμυθιαζεστε.Τα χρονια εχουν περασει η τεχνολογια παει μπροστα και αυτοι ακομα προσπαθουν να κανουν ενα αυτοκινητο με 'περιεργη' διαταξη να στριψει καλα).Ψηφιζω cayman γιατι αξιζει τα λεφτα της τουλαχιστον με τα ευρωπαικα δεδομενα.Καλο τo 350Ζ αλλα ...πολυ λιγο για τα λεφτα του(παντα για Ελλαδα αναφερομαι).
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
Ψηφιζω cayman γιατι αξιζει τα λεφτα της τουλαχιστον με τα ευρωπαικα δεδομενα.Καλο τo 350Ζ αλλα ...πολυ λιγο για τα λεφτα του(παντα για Ελλαδα αναφερομαι).Μπερδεύτικα. Δηλαδή το Cayman το αντιμετωπίζεις με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα και το 350 με τα Ελληνικά;
-
Σήμερα πήγα στην Nissan και έπαθα πλάκα...Ένα μαύρο 350Ζ έκλεινε όλη την είσοδο...το αμάξι είναι αλλού για αλλού σχεδιαστικά...η Cayman δεν σου κάνει τόσο εντύπωση...τουλάχιστον όσες φορές την έχω πετύχει στο δρόμο δεν μου έχει κάνει αίσθηση...
Οδηγικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι υστερεί το 350...και φρενάρες έχει και την μπλοκαδούρα του και την πισωκούνα και όλα...και κάνει και 15.000 ευρώπουλα λιγότερα...
Όσο για ποιότητα δεν τα βρήκα τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα περιγράφατε...σαν κάτοχος Mercedes δεν ενθουσιάστηκα αλλά δεν το βρήκα και κάσα...και τα χρωμιωμένα κουμπάκια του είχε και το δερματάκι του...(το 300άρι είδα,δεν ξέρω για το παλιό)..
Σε βασικό εξοπλισμό τα είχε σχεδόν όλα..και τις 18άρες του και τα Bucket καθίσματα και τα Bi Xenon...μόνο δέρματα δεν είχε...Με αυτό τον εξοπλισμό το Cayman φτάνει 80 χιλιάρικα για την πλάκα του την στιγμή που το άλλο κοστίζει 55Κ..
Το Cayman για τα ελληνικά δεδομένα το βρίσκω πανάκριβο και σκέτη κοροιδία...ενώ το 350 value for money...
Ψηφίζω 350Ζ γιατί το αμάξι είναι κολασμένο..βουτηγμένο στην κ@ύλα... -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ψηφιζω cayman γιατι αξιζει τα λεφτα της τουλαχιστον με τα ευρωπαικα δεδομενα.Καλο τo 350Ζ αλλα ...πολυ λιγο για τα λεφτα του(παντα για Ελλαδα αναφερομαι).
Μπερδεύτικα. Δηλαδή το Cayman το αντιμετωπίζεις με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα και το 350 με τα Ελληνικά;
Λογο κυβικων ειναι στην ιδια κλιμακα, αλλα 70.000 +(5000-10000) εξτρα εναι πολλααα λεφτα !!! Απο την αλλη τα 50000-59000 που στοιχιζει το Nissan ειναι παρα πολλα για αυτο που ειναι !
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
Λογο κυβικων ειναι στην ιδια κλιμακα, αλλα 70.000 +(5000-10000) εξτρα εναι πολλααα λεφτα !!! Απο την αλλη τα 50000-59000 που στοιχιζει το Nissan **ειναι παρα πολλα για αυτο που ειναι **:hmmm: !Τι είναι δηλαδή;
-
Eπειδη αν ποτε παω σε τετοια αυτοκινητα δεν θα με νοιαζουν τα χρηματα που κοστιζουν ( και εν πασει 15.000 δεν θα μου φαινεται και τρελη διαφορα) επιλέγω Cayman ( S ? ).-
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Λογο κυβικων ειναι στην ιδια κλιμακα, αλλα 70.000 +(5000-10000) εξτρα εναι πολλααα λεφτα !!! Απο την αλλη τα 50000-59000 που στοιχιζει το Nissan **ειναι παρα πολλα για αυτο που ειναι **:hmmm: !
Τι είναι δηλαδή;
Ειναι ενα φανταστικα ομορφο αυτοκινητο(πριν ενα χρονο ημουν στο...παρα πεντε να το αγορασω)αλλα με ενα τελειως αδιαφορο σχεδιαστικα εσωτερικο.Απο πλευρας τεχνολογιας δεν μπορω να πω οτι ξερω πολλα αλλα την τεχνολογια του SKYLINE GT-Rπχ δεν την βλεπω πουθενα πανω σε αυτο το αυτοκινητο.Απο ποιοτητα δεν ξερω γιατι δεν ...'μου γεμιζει το ματι'.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Eπειδη αν ποτε παω σε τετοια αυτοκινητα δεν θα με νοιαζουν τα χρηματα που κοστιζουν ( και εν πασει 15.000 δεν θα μου φαινεται και τρελη διαφορα) επιλέγω Cayman ( S ? ).-Η cayman s με τα εξτρα ,τα οποια ειναι αρκετα και ακριβα, μπορει να φτασει μεχρι τα 110.000
-
Εξωτερική εμφάνιση και εσωτερικό ας πούμε πως είναι υποκειμενικά (εγώ τα λατρεύω). Πλαίσιο, μπλοκέ, κατανομή και κινητήρας (παρ’όλη τη μικρή ιπποδύναμη και το μικρό εύρος στροφών) και άλλα πολλά ‘‘συστατικά’’ αποτελούν μέρος μιας κατασκευής που ,και ακόμη και για τα ελληνικά δεδομένα, δε συναντάς όμοια σε αυτά τα χρήματα.
Θέλωντας να πιστέυω πως χαρακτηριστικά όπως μούρη, χλιδή κ.λ.π. λείπουν ως κριτήρια απο αυτό εδώ το θέμα δίνω τη ψήφο μου χωρίς δεύτερη σκέψη στο 350Ζ. -
Ο χρήστης argi έγραψε:
Λογο κυβικων ειναι στην ιδια κλιμακα, αλλα 70.000 +(5000-10000) εξτρα εναι πολλααα λεφτα !!! Απο την αλλη τα 50000-59000 που στοιχιζει το Nissan **ειναι παρα πολλα για αυτο που ειναι **:hmmm: !
Τι είναι δηλαδή;
Ειναι ενα φανταστικα ομορφο αυτοκινητο(πριν ενα χρονο ημουν στο...παρα πεντε να το αγορασω)αλλα με ενα τελειως αδιαφορο σχεδιαστικα εσωτερικο.Απο πλευρας τεχνολογιας δεν μπορω να πω οτι ξερω πολλα αλλα την τεχνολογια του SKYLINE GT-Rπχ δεν την βλεπω πουθενα πανω σε αυτο το αυτοκινητο.Απο ποιοτητα δεν ξερω γιατι δεν ...'μου γεμιζει το ματι'.
Σε σύγκριση με το εσωτερικό της Cayman ειναι αξιοπρεπέστατο.
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
Ψηφιζω cayman γιατι αξιζει τα λεφτα της τουλαχιστον με τα ευρωπαικα δεδομενα.Καλο τo 350Ζ αλλα ...πολυ λιγο για τα λεφτα του(παντα για Ελλαδα αναφερομαι).
Μπερδεύτικα. Δηλαδή το Cayman το αντιμετωπίζεις με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα και το 350 με τα Ελληνικά;
Λογο κυβικων ειναι στην ιδια κλιμακα, αλλα 70.000 +(5000-10000) εξτρα εναι πολλααα λεφτα !!! Απο την αλλη τα 50000-59000 που στοιχιζει το Nissan ειναι παρα πολλα για αυτο που ειναι !
Εγώ πιστεύω το αντίθετο...Η Cayman με τον εξοπλισμό του 350 δηλαδή Bi Xenon bucket καθίσματα και 18άρες κοστίζει 80 χιλιάρικα...τα οποία είναι πάρα πολλά για αμάξι 250 αλόγων ...
Θα προτιμούσα να δώσω 55 για ένα 3,5 κινητήρα με 300 άλογα και 35 κιλά ροπής...
Όσο για σχεδίαση είναι μακραν πιο πρωτότυπο... -
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
Εγώ πιστεύω το αντίθετο...Η Cayman με τον εξοπλισμό του 350 δηλαδή Bi Xenon bucket καθίσματα και 18άρες κοστίζει 80 χιλιάρικα...τα οποία είναι πάρα πολλά για αμάξι 250 αλόγων ...
Θα προτιμούσα να δώσω 55 για ένα 3,5 κινητήρα με 300 άλογα και 35 κιλά ροπής...
Όσο για σχεδίαση είναι μακραν πιο πρωτότυπο...Πρόσθεσε και το μπλοκέ.
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
Ειναι ενα φανταστικα ομορφο αυτοκινητο(πριν ενα χρονο ημουν στο...παρα πεντε να το αγορασω)αλλα με ενα τελειως αδιαφορο σχεδιαστικα εσωτερικο.Απο πλευρας τεχνολογιας δεν μπορω να πω οτι ξερω πολλα αλλα την τεχνολογια του SKYLINE GT-Rπχ δεν την βλεπω πουθενα πανω σε αυτο το αυτοκινητο.Δεν έχει την τεχνολογία ή τις εξεζητημένες λύσεις που έχουν η σειρά Skyline π.χ. αλλά χρησιμοποιεί τις απλές λύσεις, μια που στις ΗΠΑ θεωρείται sportscar (φθηνό sportscar κιόλας) και όχι κάτι πιο προχωρημένο. Πίσω κίνηση, μπλοκέ, εξαιρετικά φρένα, μελετημένες αναρτήσεις, καλό τιμόνι...και ένας πολύ ομοιογενής κινητήρας (εξελιγμένος μεν, όχι θαύμα της τεχνολογίας δε). Τα πάντα ακούγονται απλά...
-
Βασικα νομζω οτι τα αυτοκινητα αυτα δεν ειναι αμμεσα συγκρισιμα Εαν αποιος διαθετει τα λεφτα μιας PORSCHE δεν νομιζω οτι θα επερνε NISSAN. Μηπως θα επρεπε να κανουμε μια ψηφοφορια μεταξυ BMW M3,PORSCHE μεταχειρησμενα και καινουργιο 350Ζ
Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z