Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    kia rio 1.3 5θ η αλλιως cinco :)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. kia rio 1.3 5θ η αλλιως cinco :)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    17
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickred last edited by

      εχω αυτο εδω το ωραιο αυτοκινητακι:

      αυτα που εχουν μπει ηδη ειναι μια αεροτομή κ ενα ηχοσυστημα,που ακουγεται καλα 😉
      αρχικα οτι βελτίωση θέλω να του κανω θα ειναι εξωτερική,δηλαδη δε θα πειραχτει καθολου μηχανικο μέρος λόγω εγγύησης για 3 χρόνια.προς το παρόν έχει περάσει 1,5.Θα ειπωθούν κ μερικα για μηχανικά μέρη για αργότερη αναβάθμισή τους.
      οπως ειπατε κ στο αλλο topic καλό είναι να αρχίσω με ζαντολάστιχα,το οποίο είχα κ εγω στο μυαλό μου 😉 άυτή τη στιγμή φοράει 175/65 R14.εγώ σκεφτομαι να του βάλω 15άρα αλλά το επόμενο μετά από αυτο 175/65.νομιζω ειναι 185/75?
      από εδώ κ πέρα ακούω τις γνώμες σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickred last edited by

        εχω αυτο εδω το ωραιο αυτοκινητακι:

        αυτα που εχουν μπει ηδη ειναι μια αεροτομή κ ενα ηχοσυστημα,που ακουγεται καλα 😉
        αρχικα οτι βελτίωση θέλω να του κανω θα ειναι εξωτερική,δηλαδη δε θα πειραχτει καθολου μηχανικο μέρος λόγω εγγύησης για 3 χρόνια.προς το παρόν έχει περάσει 1,5.Θα ειπωθούν κ μερικα για μηχανικά μέρη για αργότερη αναβάθμισή τους.
        οπως ειπατε κ στο αλλο topic καλό είναι να αρχίσω με ζαντολάστιχα,το οποίο είχα κ εγω στο μυαλό μου 😉 άυτή τη στιγμή φοράει 175/65 R14.εγώ σκεφτομαι να του βάλω 15άρα αλλά το επόμενο μετά από αυτο 175/65.νομιζω ειναι 185/75?
        από εδώ κ πέρα ακούω τις γνώμες σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickred last edited by

          εχω αυτο εδω το ωραιο αυτοκινητακι:

          αυτα που εχουν μπει ηδη ειναι μια αεροτομή κ ενα ηχοσυστημα,που ακουγεται καλα 😉
          αρχικα οτι βελτίωση θέλω να του κανω θα ειναι εξωτερική,δηλαδη δε θα πειραχτει καθολου μηχανικο μέρος λόγω εγγύησης για 3 χρόνια.προς το παρόν έχει περάσει 1,5.Θα ειπωθούν κ μερικα για μηχανικά μέρη για αργότερη αναβάθμισή τους.
          οπως ειπατε κ στο αλλο topic καλό είναι να αρχίσω με ζαντολάστιχα,το οποίο είχα κ εγω στο μυαλό μου 😉 άυτή τη στιγμή φοράει 175/65 R14.εγώ σκεφτομαι να του βάλω 15άρα αλλά το επόμενο μετά από αυτο 175/65.νομιζω ειναι 185/75?
          από εδώ κ πέρα ακούω τις γνώμες σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nickred last edited by

            να συμπληρώσω κ μερικα πραγματα που προκειται να κάνς αν όντως δεν επηρεάζουν την εγγύηση.
            Σκεφτομαι να βάλω ένα καινούργιο φίλτρο κ το τελικό της εξάτμισης.
            τώρα θελω μια μικρή βοήθεια για το φίλτρο.απ'οτι διάβασα σε άλλα topic βάζοντας αλλο φιλτρο θα ρουφάει περισσότερο αέρα άρα θα ανέβουν πιο πολυ απο το κανονικό οι στροφές,διατηρώντας τη ταχύτητα σταθερή νομίζω.υπάρχει τρόπος να εξισοροπηθούν αυτά τα δύο πράγματα?
            επίσης τι είναι καλύτερο φίλτρο ή σκούπα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bts last edited by

              Λοιπόν, κάνω την αρχή!

              Όταν ένα λάστιχο έχει διάσταση 175/65/14, αυτό σημαίνει πως έχει πλάτος 175 χιλιοστά, προφίλ που ισούται με το 65% του πλάτους και ταιριάζει σε ζάντα 14 ιντσών. Όταν λοιπόν θες να αλλάξεις διάσταση, πρέπει να προσέξεις να διατηρηθεί η ίδια εξωτερική διάμετρος του τροχού, ώστε να μην αλλάξει το βήμα του αυτοκινήτου και αλλοιωθεί η γεωμετρία της ανάρτησης.

              Πάντως στη θέση σου δεν θα έβαζα 185άρι λάστιχο σε ένα αυτοκίνητο 1300κεκ. Φαρδύτερο δεν σημαίνει πάντα καλύτερο. Το φαρδύτερο ελαστικό συνοδεύεται από μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης, που σημαίνει μικρή πτώση των επιδόσεων και αύξηση της κατανάλωσης. Φαντάσου ότι το 1300άρι Πεζώ Ραλλύ, ένα πανάλαφρο σπορ αυτοκίνητο με 100 άλογα, φόραγε 175άρι λάστιχο.

              Το φίλτρο δεν πρόκειται να σου δημιουργήσει το πρόβλημα που περιγράφεις. Άλλωστε δεν γίνεται να ανέουν οι στροφές και η ταχύτητα να μένει η ίδια. Αυτό που κάνει το ελεύθερο φίλτρο είναι να επιτρέπει πιο ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα. Και σύμφωνα με τη λογική περισσότερος αέρας +περισσότερο καύσιμο = περισσότερη ισχύς, βλέπεις κάποιο μικρό κέρδος στις επιδόσεις. Επίσης κάνει πιο σπορτίφ τον ήχο!

              Τώρα, στο ερώτημα σκούπα ή φίλτρο ή φιλτροχοάνη, θα πάρεις πολλές απαντήσεις. Σε ένα αυτοκίνητο γενικής χρήσης είμαι υπέρ του φίλτρου, διότι είναι προστατευμένο από νερά και λάσπες μέσα στο φιλτροκούτι και επιπλέον δεν μπλέκεις με το air flow meter που έχουν κάποια αυτοκίνητα στην εισαγωγή αέρα. Επίσης με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο συνεχίζει να δείχνει 'μαμά', κάτι σημαντικό αν σκέφτεσαι να το πουλήσεις κάποια στιγμή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                madman77 last edited by

                Exo filo me to sigekrimeno oxima kai fora 195/50/15...

                Profanws exei meiosei tin diametro tou troxou me opoia mionektimata...

                Prosekse me to offset. An vreis kati pou s aresei me 6.5 offset vale afto kai apefige to 7.

                Se 15 ara an valeis 185 vale 185/60... An pas se 195 to 195/55....

                To nou sou me 195 to amaksi kovei arketa.....

                Filtraki??? Vale xoani mia kai kali.... Ena filtro apla tha afksisi ligo ti roi tou aera alla milame gia psilopragmata... Ksilose olo to matsouki kai vale mia xoani mia kai kali....

                Teliko mono tha sou dosei thorivo.Alakse kai kana mesaio...
                Oxi ipervoles me ton solina dioti tha exeis arnitika apotelesmata anti thetika... Vevaia me xtapodi tote tha deis veltiwsh.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nickred last edited by

                  οταν λες offset τι ακριβως εννοείς?
                  οταν λες να ξηλώσω όλο το ματσούκι εννοείς κ τον σωλήνα?αν ναι μπορεί να αντικατασταθούν μόνο από μια χοανή.θα υπάρξουν προβλήματα μετά απο αυτό?
                  ελπίζω να μη σας έχω πρήξει .................................. ακόμα δεν άρχισα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    corsa14 last edited by

                    Από 175/65/14 σε 15άρα το αντίστοιχο είναι 185/55/15. Με τη συγκεκριμένη διάσταση έχεις ακριβώς την ίδια διάμετρο τροχού. Δεν θεωρώ υπερβολικό το 185 αλλά μπορεί να κόψει λίγο και να κοπανάει ελάχιστα παραπάνω.
                    Για να υπολογίζεις σωστά τη διάμετρο των τροχών θα κάνεις το εξής:
                    17565/1002+1425,4=583,1mm διάμετρος ενώ για 185/55/15 έχουμε:
                    185
                    55/1002+1525,4=584,5mm δηλαδή αμελητέα διαφορά.
                    Το offset είναι μια συγκεκριμένη απόσταση βλέποντας πλάγια τη ζάντα και συνήθως είναι διαφορετικό από το ένα αυτοκίνητο σε άλλο. Για να βρεις το δικό σου πόσο είναι πρέπει να ψάξεις τη ρεζέρβα (υποθέτω ότι είναι κανονικού μεγέθους) και να διαβάσεις πάνω στο μεταλλικό της μέρος τις διαστάσεις της. Στην περίπτωσή σου πρέπει να λέει κάπου '5.5x14 ETXX' όπου 5.5 είναι το φάρδος της ζάντας σε ίντσες, 14 είναι η διάμετρος σε ίντσες και ΧΧ είναι τα χιλιοστά του offset. Αν δεν το βρεις στη ρεζέρβα τότε ρώτα στην αντιπροσωπεία - απαντήσεις στο 'περίπου' αποκλείονται... O φίλος με την απάντησή του παραπάνω μάλλον μπέρδεψε το πλάτος της ζάντας με το offset. Αυτό το 6,5 που λέει μάλλον εννοεί το πλάτος σε ίντσες. Με την αναβάθμιση σε 15άρες το πλάτος της νέας σου ζάντας θα είναι 6 ή 6,5 ή 7 ίντσες. Παραπάνω από 7 μην βάλεις.

                    Να ξέρεις ότι πρέπει η νέα σου ζάντα να έχει αν όχι το ίδιο offset τότε το πολύ 2-3mm διαφορά, ώστε να μην επηρρεάσεις την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, την οδική συμπεριφορά, τη λειτουργία της ανάρτησης και να μη δημιουργήσεις πιθανό πρόβλημα με τρίψιμο του ελαστικού στους θόλους.
                    Ελπίζω να σε βοήθησα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nickred last edited by

                      ναι,οσο αφορα για τα ζαντολαστιχα με βοηθησατε πληρως μπορω να πω,ευχαριστω
                      τώρα αυτά που μένουν είναι γυρω απο τη μηχανή..........αντε κ κατι ψιλά ακόμη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        corsa14 last edited by

                        Έχω την εντύπωση ότι αν αλλάξεις φίλτρο και εξάτμιση χάνεις την εγγύηση. Ψάξτο καλά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickred last edited by

                          ναι,ειναι σιγουρο οτι θα ψαχτει 😉
                          τωρα για λαστιχα ειμαι μεταξυ yokohama k michelen.
                          εχετε τιποτα να προτείνετε?
                          αυτο που θέλω ειναι να εχουν καλα κρατήματα.δε λεω οτι θα παω στο πεταλο (λιμανακια) κ θα τρεχω........απλα εχω ακουσει οτι αλλα τριβονται πιο ευκολα,αλλα γλιστρανε κ κ κ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            citastak last edited by

                            Τα michelin ειναι τα κλασσικα λαστιχα για κρατηματα (κατα την δικια μου αποψη) καθοτι εχουν πολυ μαλακη γόμα και στην πλειοψηφια τους ζεσταινονται ευκολα!
                            Εγω φόρεσα τα νεα ENERGY σε διάσταση 185-65 σε 14αρα ζαντα.. Δεν εχω κανενα παραπονο (πριν φοραγε τα παλια energy) απλα η Michelin δίνει 40,000κμ αντοχη αλλα σε ευρωπαικους δρομους. Τωρα για την ελλάδα να υπολογιζεις καμια 30αρα.
                            Σημειωνω οτι τα EBERGY ειναι καλα για σβέλτη και οχι γρηγορη οδηγηση καθως φαγωνονται πολυ γρηγορα...
                            Αν τα θες για γρηγορη οδηγηση και αντοχη, έχω την εντύπωση οτι τα Bridgestone ειναι καλα... (δεν τα εχω δοκιμασει ποτε, ρωτα και αλλους μην σε παρω στο λαιμο μου).. Επισης τα Michelin XT2 ειναι μια καλη και δοκιμασμενη λυση αν συνηθισεις το υψηλο θόρυβο κύλησης που εχει το λάστιχο μέχρι να στρώσει!
                            Με τα Pilot τι γινεται , ξερει κανεις????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bts last edited by

                              Ο χρήστης nickred έγραψε:
                              αυτο που θέλω ειναι να εχουν καλα κρατήματα.δε λεω οτι θα παω στο πεταλο (λιμανακια) κ θα τρεχω........

                              Δεν υπάρχει λάστιχο που κρατάει σε όλες τις συνθήκες. Άλλο κρατάει καλά σε νορμάλ χρήση, άλλο στις ίδιες συνθήκες γλιστράει και θέλει ζέσταμα για να αποδώσει ομολογουμένως καλύτερα στη γρήγορη οδήγηση.

                              Όπως καταλαβαίνεις, διαλέγεις ανάλογα με τη χρήση που κάνεις. Εφόσον όπως λες δεν έχεις το αυτοκίνητο για να το στρίβεις στο πέταλο (ή οπουδήποτε αλλού), ένα καλό ελαστικό εξοικονόμησης ενέργειας σαν το ένερτζι είναι η καταλληλότερη επιλογή και θα σε καλύψει απόλυτα. Οτιδήποτε παραπάνω θα είναι υπερβολή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickred last edited by

                                το ταμπλό που εχω ειναι αυτό:

                                και θέλω να βάλω ενα μπλε φωτακι για να δείχνει έτσι:

                                ξέρετε που μπορεί να κρύβετε αυτο το λαμπάκι?

                                όταν το αλλάξω πρεπει να βάλω κ αλλους δεικτες ή θα βλέπονται?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nickred last edited by

                                  τελικα η αλλαγη των ζαντολαστιχων εγινε
                                  οσο αφορα με τα λαστιχα κατεληξα με στα potezna 720 στο 185/55/15.εχω δει ωραια διαφορα με τα προηγουμενα κ πιστευω οτι αξιζαν τα ευρουλακια τους
                                  μια ερωτηση οσο αφορα τη διασταση των ελαστικων.....γιατι τα 195/50/15 ηταν πιο φθηνα απο αυτα που εβαλα?οσο μεγαλωνει το πλατος δε πρεπει να ακριβαινει κιολας?

                                  επομενη αλλαγη φιλτρο κ τελικο.στο τελικο εχω βρει τη remus στα 150 ευρω.η χειροποιητες εχουν σχεδον τα μισα λεφτα.τι ακριβως παιζει με αυτες?
                                  τςρα για το φιλτρο θα βαλω ενα ελευθερο μεσα στο φιλτροκουτι.ποια μαρκα ειναι καλη?

                                  ευχαριστω ξανα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης nickred έγραψε:
                                    τελικα η αλλαγη των ζαντολαστιχων εγινε
                                    οσο αφορα με τα λαστιχα κατεληξα με στα potezna 720 στο 185/55/15.εχω δει ωραια διαφορα με τα προηγουμενα κ πιστευω οτι αξιζαν τα ευρουλακια τους
                                    μια ερωτηση οσο αφορα τη διασταση των ελαστικων.....γιατι τα 195/50/15 ηταν πιο φθηνα απο αυτα που εβαλα?οσο μεγαλωνει το πλατος δε πρεπει να ακριβαινει κιολας?

                                    επομενη αλλαγη φιλτρο κ τελικο.στο τελικο εχω βρει τη remus στα 150 ευρω.η χειροποιητες εχουν σχεδον τα μισα λεφτα.τι ακριβως παιζει με αυτες?
                                    τςρα για το φιλτρο θα βαλω ενα ελευθερο μεσα στο φιλτροκουτι.ποια μαρκα ειναι καλη?

                                    ευχαριστω ξανα

                                    Πω πω δυναμικο come back μετα απο τοσους μηνες..πως καταφερες και ξαναβρηκες το τοπικ σου??
                                    Με τον μπλε φωτισμο του ταμπλο σου εκανες τιποτα?Γιατι με ενδιαφερει κι εμενα στο Saxo VTS μου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nickred last edited by

                                      ε,αφου με ενδιαφερουν οι αλλαγες για το car μου
                                      μαλλον θα καταληξω σε ηλεκτρολογο.εψαξα μπας κ βρω τπτ μονος μου για να τον γλυτωσω αλλα τπτ.
                                      tsp,μια απο τις επομενες μερες θα γινει.τωρα θελω για τα παραπανω να ασχοληθω λιγο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nickred last edited by

                                        να μαι παλι μετα απο ενα 5μηνο

                                        θελω να ρωτησω για αναβαθμηση στη μηχανη.....τα γνωστα chip-ακια κλπ κλπ
                                        ποσο κοστιζουν κ ποση αποδοση μπορω να παρω απο αυτο?

                                        για απλη ενημερωση:εβαλα τελικο sebring κ ελευθερο φιλτρο K&N
                                        απο οτι ειχα διαβασει παλιοτερα εδω,την αλλαγη την βλεπεις μετα απο μερικα γεμισματα βενζινης .........οποτε περιμενω να περασουν για να δω αποτελεσματα 😉 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr