-
Μπήκαμε -αισίως- στον τρίτο και τελευταίο μήνα του φετινού καλοκαιριού με το πρωτάθλημα να παρουσιάζει νέο ενδιαφέρον
Για να δούμε τι μας επιφυλλάσουν τα καυτά -από κάθε άποψη- GP Ουγγαρίας και Τουρκίας που έρχονται...
-
Μπήκαμε -αισίως- στον τρίτο και τελευταίο μήνα του φετινού καλοκαιριού με το πρωτάθλημα να παρουσιάζει νέο ενδιαφέρον
Για να δούμε τι μας επιφυλλάσουν τα καυτά -από κάθε άποψη- GP Ουγγαρίας και Τουρκίας που έρχονται...
-
Μπήκαμε -αισίως- στον τρίτο και τελευταίο μήνα του φετινού καλοκαιριού με το πρωτάθλημα να παρουσιάζει νέο ενδιαφέρον
Για να δούμε τι μας επιφυλλάσουν τα καυτά -από κάθε άποψη- GP Ουγγαρίας και Τουρκίας που έρχονται...
-
1o καυτό νέο του μήνα:
**McLaren vow to work with Renault
**
By Damien Smith Monday, July 31st 2006, 16:16 GMTMcLaren have vowed to work with fellow Michelin team Renault to try and end Ferrari's current domination of Formula One.
With Michelin having lost its advantage over rival Bridgestone, McLaren F1 CEO Martin Whitmarsh believes it is vital that his team and Renault unite in a bid to change the situation.
But he believes it may be too much to expect the current formbook to change much by this weekend's Hungarian Grand Prix.
'It's an exciting championship now,' admitted Whitmarsh, referring to Ferrari's closing down on Renault in the title chase. 'Renault are a strong team and Alonso is a great world champion, but at the moment there has been an upswing by Ferrari.
'Michelin, Renault and McLaren will be working hard together though, because there is a common interest. We all want to beat Ferrari for the rest of the season.
'But the requirements of the Hungaroring are quite different to Hockenheim, so you have to say the trend of the last three races is worrisome.'
Whitmarsh believes that Renault's difficulties in Germany, where bad blistering of their rear tyres caused their worst result of the season, was almost certainly caused by the banning of their mass damper system.
'In the last few races we've moved to a new front construction,' said Whitmarsh. 'Renault have joined us on that construction now this weekend.
'Suspension systems are doing two things, they are dealing with the surface of the road, the highest average contact patch load and controlling the aerodynamic attitude of the vehicle.
'If you look at all F1 cars now, not one has a simple linear suspension system, with four dampers and four springs. Some people rely on mass dampers more than others.
'If you talk to engineers on average they will be people taking various views. On average they are worth up to 0.2 of seconds per lap - 0.3 is the maximum.'
-
θυμίζει Jerez 97 και το team up τότε μεταξύ Williams-Mclaren στο τελευταίο αγώνα.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
θυμίζει Jerez 97 και το team up τότε μεταξύ Williams-Mclaren στο τελευταίο αγώνα.Μια ζωή ρε Γιάννη, εναντίων της Φεράρι όλοι ...
Προφανέστατο το κόμπλεξ μπρος στην ιστορία της ομάδας με τους 14 τίτλους οδηγών και ισάριθμους κατασκευαστών (πάμε να τους κάνουμε 15 φέτος !!! )Θυμίζει αρκετά Παναθηναικό-ΑΕΚ που μια ζωή το μόνο που θέλουν είναι να δούν τον Ολυμπιακό να χάνει αλλά .....
Κόμπλεξ κατωτερότητας λέγεται, να το κοιτάξουν !!!
-
Ron: Hey Jean, me and Flavio will try to crash you out
Jean: bring it on slaphead! -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Ron: Hey Jean, me and Flavio will try to crash you out
Jean: bring it on slaphead! -
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Θυμίζει αρκετά Παναθηναικό-ΑΕΚ που μια ζωή το μόνο που θέλουν είναι να δούν τον Ολυμπιακό να χάνει αλλά .....
η πλάκα είναι ότι στη μπάλα, είμαι..... βάζελος
-
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Θυμίζει αρκετά Παναθηναικό-ΑΕΚ που μια ζωή το μόνο που θέλουν είναι να δούν τον Ολυμπιακό να χάνει αλλά .....
η πλάκα είναι ότι στη μπάλα, είμαι..... βάζελος
Φτου σου ρεζίλη ...
Να μην μαλώνουμε μεταξύ μας οι Φεραρικοί γιατι έχουμε και ενα πρωτάθλημα να πάρουμε από τους λολόφαρδους ....Και εγώ πρώτα είδα Φόρμουλα 1 και την αγάπησα (στα 7 !!!) και μετά έγινα Ολυμπιακός ( 8-9 λόγο Φεράρι, όσο και αν φαίνεται απίστευτο !!!!!!)
-
Robert Kubica will replace Jacques Villeneuve for the Hungarian Grand Prix, after the Canadian decided to recuperate from his shunt at Hockenheim last weekend, BMW-Sauber said today.
Villeneuve crashed heavily into the tyre barrier at the start of the German Grand Prix, and while initially it did not appear that he sustained any injuries, the team said he did not feel he could resume driving so soon.
Villeneuve will be replaced by the team's third driver Kubica, who will become the first Pole driver to start a Formula One Grand Prix.
'Jacques has informed us that he is not ready to race after his Hockenheim accident,' Theissen said in a team statement.
'Robert has made an outstanding impression with the team so far, both in testing and on the Friday of the race weekends.
'Now we will see how he performs in a Formula One race. However, we have not yet made a decision on who will drive the car either in the remaining races of the season or next year.'
21-year-old Kubica added: 'I had prepared myself for a whole year without actually competing in any races, so I'm even happier to get this opportunity.
'I'm proud that the BMW Sauber F1 Team has such confidence in me. I'm determined not to let them down.'
-
Η Bridgestone στους τελευταίους αγώνες, έχει πάρει κεφάλι στη μάχη των ελαστικών και έχει βοηθήσει την Ferrari να κερδίζει εύκολα τα τελευταία GP. Βγαίνει λοιπόν ο Whitmarsh και λέει το αυτονόητο: Θα δουλέψουμε με τη Renault και τη Michelin, ώστε να βελτιωθούν τα ελαστικά και να κερδίσουμε τη Ferrari.
Και από αυτή τη δήλωση οι φωστήρες συμπέραναν ότι η McLaren έχει ως αυτοσκοπό να βγάλει πρωταθλήτρια τη Renault, ότι θα αρχίσει να εγκαταλείπει επίτηδες για να μην χάνει πόντους η Renault, ότι έχει κόμπλεξ κατωτερότητας και άλλα όμορφα.Όταν ο φανατισμός ξεπερνάει κάποια όρια, ομοιάζει επικίνδυνα με την ηλιθιότητα.....
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Η Bridgestone στους τελευταίους αγώνες, έχει πάρει κεφάλι στη μάχη των ελαστικών και έχει βοηθήσει την Ferrari να κερδίζει εύκολα τα τελευταία GP. Βγαίνει λοιπόν ο Whitmarsh και λέει το αυτονόητο: Θα δουλέψουμε με τη Renault και τη Michelin, ώστε να βελτιωθούν τα ελαστικά και να κερδίσουμε τη Ferrari.
Και από αυτή τη δήλωση οι φωστήρες συμπέραναν ότι η McLaren έχει ως αυτοσκοπό να βγάλει πρωταθλήτρια τη Renault, ότι θα αρχίσει να εγκαταλείπει επίτηδες για να μην χάνει πόντους η Renault, ότι έχει κόμπλεξ κατωτερότητας και άλλα όμορφα.Όταν ο φανατισμός ξεπερνάει κάποια όρια, ομοιάζει επικίνδυνα με την ηλιθιότητα.....
Αν έβγαινε και έλεγε ότι θα δουλέψουμε μαζί με τη Renault και σε άλλα θέματα τότε θα ήταν παραβίαση των sporting regulations.
Εν πάσει περιπτώσει εφόσον δεν δούμε αποτελέσματα να αλλοιώνονται (δηλαδή της 2 McLaren να κάνουν άκρη για να βγει από 5ος 3ος ο FA ή από 3ος 1ος) τότε ας δουλέψουν μαζί και να φέρουν ένα πολύ καλό λάστιχο. Τώρα βέβαια είναι δουλεία της ΦΙΑ να μην μετατραπεί η συνεργασία σε καταστάσεις γελοίες 'όπως βάλε μέσα εσύ το 1 μονοθέσιο με λάστιχα έτσι εγώ τα άλλα 2 έτσι ώστε να δούμε τι γίνεται για να μην κουραστεί το μονοθέσιο του champ.....' γιατί τότε θα θυμίζει ολίγον συνοικιακό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου....
-
Παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, αλλά αυτά που λέτε είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Τι είναι η McLaren παραρτημά της Renault ή Super Aguri να κάνει στην άκρη να περάσουν οι άλλοι; Αυτά δεν τα κάνει ούτε η Toro Rosso με τη Red Bull.
Στόχος της McLaren είναι οι νίκες, και για να έρθουν αυτές πρέπει να βελτιωθούν τα ελαστικά. Και για να βελτιωθούν τα ελαστικά πρέπει να δουλέψει μαζί με τη Renault γιατί υπάρχει κοινό συμφέρον. Αυτό ακριβώς είπε ο Whitmarsh.
Λες και Renault-McLaren είναι αδελφά σωματία. Η αγάπη δε των Dennis-Briatore είναι γνωστή παγκοσμίως.Norbert Haug: ''I am glad that the world championship is again open'. ''Flavio Briatore said recently that Renault are unbeatable, but I believe he might think differently now.'
Καλέ ρε σεις τον χοντρό δεν τον ενημέρωσε κανείς για το 'κόλπο'. Στο σκοτάδι τον αφήνουν;
Αλλά ο Ελληνάρας όμως δεν μασάει: Για ξεκάρφωμα τα λέει μωρέ. Όλοι εναντίον της Αγίας Ferrari και του Θεού Michael. Οι κομπλεξικοί, οι άχρηστοι, ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ σατανάδες!!!
Ο Michael όμως θα σας δείξει. Θα φάει φασολάδα πριν τον αγώνα, θα αρχίσει να αερίζεται και με την προωστική δύναμη θα κατεβάζει 5 sec το γύρο. Τι να μας πει το κουλάδι ο Alonso. Μόνο όταν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο κερδίζει. Δεν είδατε τι παπάδες έκανε πέρυσι ο 7ακις;
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, αλλά αυτά που λέτε είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Τι είναι η McLaren παραρτημά της Renault ή Super Aguri να κάνει στην άκρη να περάσουν οι άλλοι; Αυτά δεν τα κάνει ούτε η Toro Rosso με τη Red Bull.
Στόχος της McLaren είναι οι νίκες, και για να έρθουν αυτές πρέπει να βελτιωθούν τα ελαστικά. Και για να βελτιωθούν τα ελαστικά πρέπει να δουλέψει μαζί με τη Renault γιατί υπάρχει κοινό συμφέρον. Αυτό ακριβώς είπε ο Whitmarsh.
Λες και Renault-McLaren είναι αδελφά σωματία. Η αγάπη δε των Dennis-Briatore είναι γνωστή παγκοσμίως.Norbert Haug: ''I am glad that the world championship is again open'. ''Flavio Briatore said recently that Renault are unbeatable, but I believe he might think differently now.'
Καλέ ρε σεις τον χοντρό δεν τον ενημέρωσε κανείς για το 'κόλπο'. Στο σκοτάδι τον αφήνουν;
Αλλά ο Ελληνάρας όμως δεν μασάει: Για ξεκάρφωμα τα λέει μωρέ. Όλοι εναντίον της Αγίας Ferrari και του Θεού Michael. Οι κομπλεξικοί, οι άχρηστοι, ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ σατανάδες!!!
Ο Michael όμως θα σας δείξει. Θα φάει φασολάδα πριν τον αγώνα, θα αρχίσει να αερίζεται και με την προωστική δύναμη θα κατεβάζει 5 sec το γύρο. Τι να μας πει το κουλάδι ο Alonso. Μόνο όταν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο κερδίζει. Δεν είδατε τι παπάδες έκανε πέρυσι ο 7ακις;
+1
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Η Bridgestone στους τελευταίους αγώνες, έχει πάρει κεφάλι στη μάχη των ελαστικών και έχει βοηθήσει την Ferrari να κερδίζει εύκολα τα τελευταία GP. Βγαίνει λοιπόν ο Whitmarsh και λέει το αυτονόητο: Θα δουλέψουμε με τη Renault και τη Michelin, ώστε να βελτιωθούν τα ελαστικά και να κερδίσουμε τη Ferrari.
Και από αυτή τη δήλωση οι φωστήρες συμπέραναν ότι η McLaren έχει ως αυτοσκοπό να βγάλει πρωταθλήτρια τη Renault, ότι θα αρχίσει να εγκαταλείπει επίτηδες για να μην χάνει πόντους η Renault, ότι έχει κόμπλεξ κατωτερότητας και άλλα όμορφα.Όταν ο φανατισμός ξεπερνάει κάποια όρια, ομοιάζει επικίνδυνα με την ηλιθιότητα.....
μάλλον δε έχεις δει το παρασκήνιο του jerez 97. θα στο πω γρήγορα, team up μεταξύ Williams & Mclaren για να κερδίσουν τον ΜΣ στον αγώνα. Τι έγινε? Ο ΜΣ βγαίνει εκτός πίστας, ο Villeneuve δείνει τη πρωτοπορία του αγώνα στη Μακλάρεν και ο David Coulthard κάνει στην άκρη για να δώσει στο Χάκινεν..... τη 1η νίκη της καριέρα του.....
Όταν τα έχεις ζήσει αυτά και σήμερα η ίδια ομάδα δηλώνει:
'Michelin, Renault and McLaren will be working hard together though, because there is a common interest. We all want to beat Ferrari for the rest of the season.
....τότε οι χαρακτηρισμοί σου στη τελευταία πρόταση.... πάνε περίπατο.
-
-
Έγω πάλι λέω ότι έχω δει τα πάντα από Jerez 97, και δεν χρειάζομαι υπενθύμιση. Ένας από τους δυο μας θα ξέρει καλύτερα.
Όσο για το περίφημο team up, σε τι ακριβώς βοήθησε η McLaren τον Villeneuve και τη Williams; Ο Schumacher είχε φροντίσει να χάσει από μόνος του, αν θυμάμαι καλά.Και για να μην το κουράζουμε, αν οι McLaren κάνουν στην άκρη για να περάσουν οι Renault, ή πέσουν επίτηδες πάνω στις Ferrari, δεν έχω κανένα πρόβλήμα να βγω και να δηλώσω ότι εγώ και η ομάδα που υποστηρίζω είμαστε μέγιστοι καραγκιόζηδες και πανίβλακες.
Αν δεν γίνει αυτό και η McLaren κόψει βαθμούς από τη Renault, όπως έγινε στη Γερμανία, θα βγει κανείς να δηλώσει ότι είναι ένας ηλίθιος φανατικός; -
ripper
+1
F1 - ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2006