-
To sedan 1.600 clima κόστιζε μέχρι πριν 1 χρόνο πάνω από 20.000. Το ξέρω γιατί ΔΕΝ το πήρα. Νομίζω ότι τα 17000 είναι με την έκπτωση.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To sedan 1.600 clima κόστιζε μέχρι πριν 1 χρόνο πάνω από 20.000. Το ξέρω γιατί ΔΕΝ το πήρα. Νομίζω ότι τα 17000 είναι με την έκπτωση.17490 είναι η επίσημη τιμή του 1.6 Base μετά το facelift που κατέφθασε πρόσφατα.
-
C4, Mazda 3, Golf, Astra, στα 1400 είναι σκέτη κοροιδία. Τουλάχιστον από 1600 κυβικά και άνω...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
To sedan 1.600 clima κόστιζε μέχρι πριν 1 χρόνο πάνω από 20.000. Το ξέρω γιατί ΔΕΝ το πήρα. Νομίζω ότι τα 17000 είναι με την έκπτωση.
17490 είναι η επίσημη τιμή του 1.6 Base μετά το facelift που κατέφθασε πρόσφατα.
Toτε ξανααπορυπτεται...
Λοιπον κλιο, C4, 207 ή GP. (ολα 1,4 εκτος του 207 που παιζεται...)
-
Clio, γιατί είναι πιο ολοκληρώμενο. Εχει τις επιδόσεις που περιμένεις από 1,4, την άνεση, την ποιότητα καί χώρους. Το μόνο μεμπτό είναι το άθλιο τιμόνι του.
Το C4 θα μπορούσε να είναι η επιλογή σου αλλά στα 1600 κυβικά, οπότε απορρίπτεται. Οπως απορρίπτονται τα 207 και και GP λόγω επιδόσεων αν και κατα τα άλλα είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας τους μαζί με το clio, αυτήν την στιγμή.
-
Δλδ ποσο κακο;
-
Είναι πολύ ελαφρύ και δεν σου παρέχει καμία πληροφόρηση για το πού πατούν οι τροχοί. Τουλάχιστον είναι ακριβές. Βέβαια καλό είναι όλα αυτα τα αυτοκίνητα να τα κάνεις και ένα test drive γιατί τελικός κριτής είσαι εσύ και όλοι μας να λέμε μπαρμπούτσαλα...
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Clio, γιατί είναι πιο ολοκληρώμενο. Εχει τις επιδόσεις που περιμένεις από 1,4, την άνεση, την ποιότητα καί χώρους. Το μόνο μεμπτό είναι το άθλιο τιμόνι του.Το C4 θα μπορούσε να είναι η επιλογή σου αλλά στα 1600 κυβικά, οπότε απορρίπτεται. Οπως απορρίπτονται τα 207 και και GP λόγω επιδόσεων αν και κατα τα άλλα είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας τους μαζί με το clio, αυτήν την στιγμή.
Λοιπον δοκιμασα 207 και κλιο (1,4).
Για GP δε βρηκα καμια αντιπροσωπεια κοντα, λυπαμαι αλλα εχασε την ευκαιρια του.
Το εσωτερικο του 207 μου φανηκε τουλαχιστον μια σκαλα κατω σε ποιοτητα, ειδικα αυτα τα υφασματα στις πορτες λες και θα σκιστουν απ την 1η βδομαδα. Επισης μου φανηκε πιο ασχημο, με μονο θετικο τα πιο βολικα καθισματα.
Στην οδηγηση οχι μεγαλες διαφοες. Απλα το πεζω μου φανηκε πιο βαρυ και ογκωδες.
Εχω σχεδον καταληξει με 16.000 σε μια εκδοση του κλιο με 16αρες, σπορ αναρτησεις και πισω δισκους. Με αυτα τα λεφτα εχετε να προτεινεται κατι αλλο; -
Μ' αυτά τα λεφτά παίρνεις ο,τιδήποτε άλλο στην κατηγορία. Τί να προτείνουμε δηλαδή; Περίμενε λίγο να δεις το νέο Corsa τουλάχιστον και κάνε τον κόπο να πεταχτείς μέχρι το GPunto - δεν είναι μπελάς όταν δίνεις 16 χιλιάρικα (~5,5 μύρια).
-
Eπισης μια εταιρια που τσεπωνει 5,5 μυρια ωφειλει να εχει μια αντιπροσωπεια σε μια ακτινα απ το σπιτι μου οπου εχω βρει ΟΛΕΣ τις αλλες μαρκες.
Θελω αμαξι τωρα, δε μπορω να περιμενω αλλα και να μπορουσα δε μαρεσει το Κορσα.
-
Αν δεν μένεις Αθήνα θα σου πρότεινα να χτυπήσεις τον 1300άρη diesel της Opel/Fiat. Όσοι τον δοκίμασαν λένε τα καλύτερα.
-
Με αυτα τα λεφτα παιρνεις Φοκους, C4 και αλλα μικρομεσαια στα 1.6, με λιγοτερο εξοπλισμο, αλλα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα. Τοσα λεφτα για σουπερμινι;
-
Μετακινουμαι και Αθηνα και επαρχια, οποτε...
εντιτ:
Φοκους 1,6 βασικη απο 17.435
αντιστοιχη 1,4 17.100 (80hp)
C4 1,4 15.610 (90hp) αλλα το κλιο με ελαφρως καλυτερο εξοπλισμο και 3 χρονια μεικτη ασφαλεια, δε ξερω τι δινει η σιτροεν)
C4 1,6 βασικη 16.900Που τα ειδες τα μικρομεσαια 1600αρια με τα ιδια λεφτα;
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Με αυτα τα λεφτα παιρνεις Φοκους, C4 και αλλα μικρομεσαια στα 1.6, με λιγοτερο εξοπλισμο, αλλα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα. Τοσα λεφτα για σουπερμινι;- δεν θελουν ολοι 'κουρσα'
- καλυτερα ενα αμαξι με ολα τα κομφορ, παρα εσυ και το τασακι. Στο αμαξι χαλαμε πολλες ωρες της ζωης μας, αν μη τι αλλο λιγη ευκολια και πολυτελεια πρεπει να ειναι καλοδεχουμενη. Ειναι επισης σημαντικο στοιχειο ο εξοπλισμος ετσι ωστε το αμαξι να μπορεσει να πωληθει οταν θα ρθει η ωρα του.
- Σε τι υστερει ενα μικρο σε σχεση με ενα μικρομεσαιο την σημερον ημερα (περαν των χωρων)? Που ειναι ποιο ολοκληρωμενα? Μην σου πω, πως η νεα γενια των μινι ειναι και καλυτερη των μεγαλυτερων αδελφων τους....
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Μετακινουμαι και Αθηνα και επαρχια, οποτε...εντιτ:
Φοκους 1,6 βασικη απο 17.435
αντιστοιχη 1,4 17.100 (80hp)
C4 1,4 15.610 (90hp) αλλα το κλιο με ελαφρως καλυτερο εξοπλισμο και 3 χρονια μεικτη ασφαλεια, δε ξερω τι δινει η σιτροεν)
C4 1,6 βασικη 16.900Που τα ειδες τα μικρομεσαια 1600αρια με τα ιδια λεφτα;
Αφαιρεσε 2k-2,5k (τουλαχιστον) απο προσφορες (στη φορντ μονιμες). Το Φοκους 1,6 115 Trend Plus 5θ. εχει με το κλειδι στο χερι 16,5k αυτη την εποχη
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Μετακινουμαι και Αθηνα και επαρχια, οποτε...
εντιτ:
Φοκους 1,6 βασικη απο 17.435
αντιστοιχη 1,4 17.100 (80hp)
C4 1,4 15.610 (90hp) αλλα το κλιο με ελαφρως καλυτερο εξοπλισμο και 3 χρονια μεικτη ασφαλεια, δε ξερω τι δινει η σιτροεν)
C4 1,6 βασικη 16.900Που τα ειδες τα μικρομεσαια 1600αρια με τα ιδια λεφτα;
Αφαιρεσε 2k-2,5k (τουλαχιστον) απο προσφορες (στη φορντ μονιμες). Το Φοκους 1,6 115 Trend Plus 5θ. εχει με το κλειδι στο χερι 16,5k αυτη την εποχη
Σωστός! Άλλη εξαιρετική επιλογή το Leon 1.6. Ξεκινάει στις 15.900, με την έκπτωση των 800 ευρώ.
-
Kαλο ακουγεται αλλ φανταοζομαι οτι λες την εκδοση 102hp και με φτωχο εξοπλισμο...
-
fiesta 1.6 S 15400E.
Καλοστημένο,με ζωηρές επιδόσεις.
-
Παλιο και σιγουρα το μικροτερο απ οσα εχω δει.
Επειδη εχω μπει σε φιεστα, τα πλαστικα ηταν αστα να πανε.
Εδω για το φοκους λενε, αυτο θα ηταν ποιοτικο; -
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Clio, γιατί είναι πιο ολοκληρώμενο. Εχει τις επιδόσεις που περιμένεις από 1,4, την άνεση, την ποιότητα καί χώρους. Το μόνο μεμπτό είναι το άθλιο τιμόνι του.
Το C4 θα μπορούσε να είναι η επιλογή σου αλλά στα 1600 κυβικά, οπότε απορρίπτεται. Οπως απορρίπτονται τα 207 και και GP λόγω επιδόσεων αν και κατα τα άλλα είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας τους μαζί με το clio, αυτήν την στιγμή.
Λοιπον δοκιμασα 207 και κλιο (1,4).
Για GP δε βρηκα καμια αντιπροσωπεια κοντα, λυπαμαι αλλα εχασε την ευκαιρια του.
Το εσωτερικο του 207 μου φανηκε τουλαχιστον μια σκαλα κατω σε ποιοτητα, ειδικα αυτα τα υφασματα στις πορτες λες και θα σκιστουν απ την 1η βδομαδα. Επισης μου φανηκε πιο ασχημο, με μονο θετικο τα πιο βολικα καθισματα.
Στην οδηγηση οχι μεγαλες διαφοες. Απλα το πεζω μου φανηκε πιο βαρυ και ογκωδες.
Εχω σχεδον καταληξει με 16.000 σε μια εκδοση του κλιο με 16αρες, σπορ αναρτησεις και πισω δισκους. Με αυτα τα λεφτα εχετε να προτεινεται κατι αλλο;αυτες οι σπορτ αναρτησεις και οι ζαντες θα μας φανε στην ελλαδα.......
να δω ποτε θα ξυπνησει ο κοσμακης και επιτελους καποια στιγμη να σταματησει να τρωει αυτο το κωλοκουτοχορτο.......
αμην και ποτε.....οσο αναφορα για τα θεματα ποιοτητας στο τελευταιο ποστ, ασε ειδαμε και δηθεν ποιοτητα.......
να θυμασαι ενα παλικαρε : το απλο σε συλληψη συνηθως ειναι και το πιο ποιοτικο....
Eπιλογη μικρομεσαιου...