-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
*Both Midland F1 cars of Christijan Albers and Tiago Monteiro were disqualified from the German Grand Prix after post-race scrutineering ruled that the cars had illegally flexible rear wings. In a statement stewards said that an inspection of the cars' lower rear wing element showed 'excess flexibility'.
Πωπωπω τσαμπουκαδες η FIA στη φτωχοπαραγκα του Ρωσσου...
Ενταξει ο Shnaider οπως και να εχουν τα πραγματα, ειναι πολυ δυσκολο να τον δουμε να παραμενει και του χρονου στην F1...
Ας ελπισουμε πως θα υπαρξει εξαγορα της ομαδας απο την Orange.
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
- σχεδόν καθόλη τη διάρκεια του αγώνα - ο Massa ήταν ταχύτερος, κάτι που φάνηκε όταν 2 φορές 'σήκωσε πόδι' για να μην περάσει τον Μιχαλάκη.
Οι δυο Ferrari δεν πηγαιναν με 'τέρμα γκάζι'!
Μπορούσαν και οι δυο οδηγοί να πανε πιο γρίγορα. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο Σενα ηταν γρηγορος μονο στις pole ,αλλα κατα την διαρκεια του αγωνα δεν ηταν τιποτα το ιδιαιτερο.
Πεστα χρυσοστομε, δεν ειναι οτι κερδισε και κανα πρωταθλημα το κουλαδι...
red δε μενεις στα του οσφπ....
και οι κοτσανες εχουν ενα οριο...
-
και μπραβο στον κιμι που εφτασε ποντιουμ...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Αφου λοιπον χθες οι Ιάπωνες ηταν (οπως δειχνει και το γυρολόγιο) αρκετα γρηγορότεροι απο τους Γαλλους, που ειναι το ρισκο να προσπεράσει;; Ρισκαρε ο Τρουλι οταν πέρασε τον Κλιν; Οχι. Αγωνας ειναι.Γενικά το οποιοδήποτε προσπέρασμα κρύβει ρίσκο, όπως έδειξε και η στούκα του Montoya όταν έριχνε γύρο σε μια arrows στη Βραζιλία, στα πρώτα χρόνια του Κολομβιανού. Η ουσία είναι ότι η Toyota ήταν πιο γρήγορη και το ότι ενώ έφτασε εύκολα τον Fisico, στη συνέχεια ούτε καν του κόλησε μάλλον δείχνει αυτό που λέω εγώ. Συμβιβασμός με τα όσα είχε πετύχει μέχρι τότε. Και φυσικά άλλο το να περνάς τον Κλιν κι άλλο το να περνάς τις Renault, ειδικά στο τέλος ενός τέτοιου αγώνα που μάλλον έμεινες από δυνάμεις.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Γιατι δειχνει οτι μπορει να συμβιβαστει με 'καλους' τερματισμους που θα τον φερουν πιο κοντα στον απωτερο στοχο (πρωταθλημα) αδιαφοροντας (σωστα για μενα) για την ταρζανια που θα του δωσει τη νικη σε εναν συγκεκριμενο αγωνα, οπως πιθανοτατα θα εκανε ο Μοντόγια.
Δε σημαινει οτι οι καλοι τερματισμοι ηταν αποτελεσμα της δικης του συμβιβαστικης οδηγησης και οχι ανικανοτητας του μονοθεσιου για τη νικη.
Επισης δε σημαινει οτι επειδη συνηθως απεφυγε το 'τιποτα' δεν προσπαθουσε 100% για το 'ολα'
Παραδοξως συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Αλλα αλλο 'ολα ή τιποτα' και αλλο 'ολα ή οτι αλλο καλυτερο γινεται' -
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Κωνσταντίνε, μια ερώτηση... Αν δεν κάνω λάθος, παλιότερα υποστήριζες τον MS. Τι έγινε και άλλαξες τόσο στάση απέναντί του; Προφανώς θα έχει αναφερθεί εδώ, αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει. Sorry αν γίνομαι αδιάκριτος!
Αδιακριτος δε γινεσαι. Δεν εχω αλλαξει σταση απεναντι στον MS, παντα τον θεωρουσα θαυμασιο οδηγο (χωρις βεβαια να ασπαζομαι τις χαζες υπερβολες του hype) αλλα σαν ανθρωπος ειναι κατα τη γνωμη μου λιγος. Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Το θεωρω κριμα βεβαια, θα μπορουσε να ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ιστορια της F1. Αλλα παλι για να γινεις κατι τετοιο χρειαζονται πολλα παραπανω απο το ταλεντο στην οδηγηση.
+1
Αυτά που λέω τόσα χρόνια...Kι εμείς δεν ακούγαμε...
Τι να κάνουμε, δεν περιμένουμε απ'όλους να ακούν και να σκέφτονται
Καθρεφτάκι.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κωνσταντίνε, μια ερώτηση... Αν δεν κάνω λάθος, παλιότερα υποστήριζες τον MS. Τι έγινε και άλλαξες τόσο στάση απέναντί του; Προφανώς θα έχει αναφερθεί εδώ, αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει. Sorry αν γίνομαι αδιάκριτος!
Αδιακριτος δε γινεσαι. Δεν εχω αλλαξει σταση απεναντι στον MS, παντα τον θεωρουσα θαυμασιο οδηγο (χωρις βεβαια να ασπαζομαι τις χαζες υπερβολες του hype) αλλα σαν ανθρωπος ειναι κατα τη γνωμη μου λιγος. Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates, η απιστευτη υπεροψια του και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Το θεωρω κριμα βεβαια, θα μπορουσε να ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ιστορια της F1. Αλλα παλι για να γινεις κατι τετοιο χρειαζονται πολλα παραπανω απο το ταλεντο στην οδηγηση.
Χμ, πάλι βρήκες την ευκαιρία, ως εγκάθετος, να τα χώσεις στο Μιχαλάκη
Δυστυχώς, όμως για πολλούς, ο Μιχαλάκης ΕΙΝΑΙ μαζί με τον Σένα, τα μεγαλύτερα κεφάλαια στην ιστορία της F1 γιατί έχει πολλά παραπάνω από ταλέντο στην οδήγηση.
Χαίρετε!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Κωνσταντίνε, μια ερώτηση... Αν δεν κάνω λάθος, παλιότερα υποστήριζες τον MS. Τι έγινε και άλλαξες τόσο στάση απέναντί του; Προφανώς θα έχει αναφερθεί εδώ, αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει. Sorry αν γίνομαι αδιάκριτος!
Αδιακριτος δε γινεσαι. Δεν εχω αλλαξει σταση απεναντι στον MS, παντα τον θεωρουσα θαυμασιο οδηγο (χωρις βεβαια να ασπαζομαι τις χαζες υπερβολες του hype) αλλα σαν ανθρωπος ειναι κατα τη γνωμη μου λιγος. Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Το θεωρω κριμα βεβαια, θα μπορουσε να ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ιστορια της F1. Αλλα παλι για να γινεις κατι τετοιο χρειαζονται πολλα παραπανω απο το ταλεντο στην οδηγηση.
+1
Αυτά που λέω τόσα χρόνια...Kι εμείς δεν ακούγαμε...
Τι να κάνουμε, δεν περιμένουμε απ'όλους να ακούν και να σκέφτονται
Καθρεφτάκι.
Συ είπας.
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Κωνσταντίνε, μια ερώτηση... Αν δεν κάνω λάθος, παλιότερα υποστήριζες τον MS. Τι έγινε και άλλαξες τόσο στάση απέναντί του; Προφανώς θα έχει αναφερθεί εδώ, αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει. Sorry αν γίνομαι αδιάκριτος!
Αδιακριτος δε γινεσαι. Δεν εχω αλλαξει σταση απεναντι στον MS, παντα τον θεωρουσα θαυμασιο οδηγο (χωρις βεβαια να ασπαζομαι τις χαζες υπερβολες του hype) αλλα σαν ανθρωπος ειναι κατα τη γνωμη μου λιγος. Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Το θεωρω κριμα βεβαια, θα μπορουσε να ηταν το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ιστορια της F1. Αλλα παλι για να γινεις κατι τετοιο χρειαζονται πολλα παραπανω απο το ταλεντο στην οδηγηση.
+1
Αυτά που λέω τόσα χρόνια...Ναι, σωστά... ούτε καν εφτά χρόνια στο... Θιβέτ δεν έχει κάνει και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι έχει μελετήσει Πλάτωνα, Αριστοτέλη κλπ!..
Δεν χρειάζεται να μελετήσει, διότι ξέρει ότι το κοινό στο οποίο απευθύνεται δεν έχει μνήμη, αλλά ούτε και μυαλό για να κρίνει, μόνο ζητωκραυγάζει...
Αναφέρεσαι σε αυτούς που ανακάλυψαν την F1 το 1998 μέσω του μέγα οδηγού της 3-χρονης - την 4η χρονιά σταματάω γιατί δεν την παλεύω - καριέρας;;;
'Η οι Senna, Prost, κλπ έδιναν ιπποτικά προτεραιότητα στους αντιπάλους τους και ο κακός Γερμανός τους κλείνει στο pit lane;
Σοβαρά τώρα όταν μιλάει αγγλικά καταλαβαίνετε τι λέει ή διαβάζετε μετά όποια αποσπάσματα σας συμφέρουν; Τόσο πολύ πονάνε οι 70 με τη scuderia (και 89 συνολικά) επιτέλους; -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Δυστυχώς, όμως για πολλούς, ο Μιχαλάκης ΕΙΝΑΙ μαζί με τον Σένα, τα μεγαλύτερα κεφάλαια στην ιστορία της F1 γιατί έχει πολλά παραπάνω από ταλέντο στην οδήγηση.Δε με ικανοποιεις Απαντησε μου στα σημεια που εθιξα ή εστω πες μου αυτα τα παραπανω να δω και εγω αν κανω λαθος. Αντε γιατι εχεις βολευτει στα ποστς των 15 λεξεων, καλα λεει ο Κουκ(ι)
-
Στα περί Raikkonen συμφωνώ με τον greo. Το 'όλα ή τίποτα' είναι πάγια τακτική της McLaren. Ο Κίμι έχει δείξει ότι αρκείται και σε καλούς τερματισμούς, αν και είναι πιο επιθετικός νομίζω από Alonso-Schumacher.
'Όλα ή τίποτα' οδηγοί είναι οι Montoya, Sato, Massa (αν και στη Ferrari τον ευνουχίσανε κι αυτόν).Τα περί Schumacher δεν σας έχουν κουράσει; Ένας που τον αντιπαθεί, με έναν που τον έχει για θεό δεν προκειται ποτέ να βρουν σημείο επαφής. Και ο Schumi έχει μπόλικους και από τις δύο κατηγορίες.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δυστυχώς, όμως για πολλούς, ο Μιχαλάκης ΕΙΝΑΙ μαζί με τον Σένα, τα μεγαλύτερα κεφάλαια στην ιστορία της F1 γιατί έχει πολλά παραπάνω από ταλέντο στην οδήγηση.
Δε με ικανοποιεις Απαντησε μου στα σημεια που εθιξα ή εστω πες μου αυτα τα παραπανω να δω και εγω αν κανω λαθος. Αντε γιατι εχεις βολευτει στα ποστς των 15 λεξεων, καλα λεει ο Κουκ(ι)
Ποια σημεία έθιξες ρε Κώστα; Ότι είναι 'λίγος' άνθρωπος ο Schumacher; Ας σοβαρευτούμε λίγο, για F1 είναι το θέμα μας. Σα να μιλάμε για μπάλα και λέει κάποιος 'οκ έπαιζε μπαλίτσα ο Maradona αλλά ήταν 'λίγος' σαν άνθρωπος επειδή σνίφαρε κόκα, προτιμώ τον Gary Neville'.
-
Δεν ειπα απλα οτι ειναι λιγος αλλα οτι υπαρχουν μια σειρα περιστατικων απολυτα σχετικα με το σπορ (περιπτωσεις Hill, Villeneuve και Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates, η απιστευτη υπεροψια του) που συμπεριφερθηκε σαν λιγος και εριξε την F1 στο καναβατσο. Εναν τετοιο ανθρωπο, σορι αλλα δε βλεπω λογο να τον θεωρω σπουδαιο ειτε εχει τα καλυτερα στατιστικα εβερ ειτε οχι.
-
OK, κάποιοι άλλοι μπορεί ακριβώς σε αυτά τα περιστατικά που περιγράφεις να βλέπουν την 'όλα ή τίποτα' αντιμετώπιση που είχαν όλοι οι μεγάλοι πρωταθλητές. Επίσης θα ήθελα να μου υποδείξεις κάποιο παράδειγμα 'απίστευτης υπεροψίας', γιατί εγώ δε θυμάμαι απολύτως κανένα. Τα μόνα που θυμάμαι είναι κάτι δηλώσεις 'if Senna was alive he would be driving circles around us' και τέτοια. Για τον Hakkinen επίσης απόλυτος σεβασμός, μην πω για τον Fangio όταν του πήρε το ρεκόρ πρωταθλημάτων. Ποια 'απίστευτη υπεροψία' εννοείς; Απέναντι σε ποιους ή τί;
Επίσης αυτός ο 'νέος κώδικας συμπεριφοράς εντός πίστας' που λες... Ο μόνος νέος κώδικας συμπεριφοράς που έχω δει εγώ είναι οι μικρές λουλούδες που γυρνάνε γύρω γύρω κι άμα δούνε μονοθέσιο στον καθρέφτη μέχρι που βγαίνουνε και στα χώματα για να φάνε το προσπέρασμα. Ακριβώς όπως ο Button ο ροζαλίας έκανε στην άκρη να περάσει ο Kimi. Ο Schumacher είναι ο τελευταίος που κρατάει τον ΠΑΛΙΟ κώδικα συμπεριφοράς, αυτόν του Rosberg, του Senna, του Mansell. Kαι μπορεί να το κάνει αυτό, επειδή τον έχει διδαχτεί από αυτούς πρώτο χέρι.
Σε αυτό το βίντεο μπορούμε να δούμε και τα ιδιαίτερα διά χειρός Ayrton:
http://www.youtube.com/watch?v=IXXWp5IdhvI
Άμα έκανε κανείς σήμερα (μόνο ο Schumacher μπορεί να τα κάνει αυτά) θα είχαμε τους πάντες-στο-paddock να ζητάνε την κεφαλή του επί πίνακι. Τότε, μόνο ένας γελοίος αντέδρασε. Ακόμα κι ο συνεργάτης του στην ομάδα, ο Walkinshaw, χαμογελάει! -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν ειπα απλα οτι ειναι λιγος αλλα οτι υπαρχουν μια σειρα περιστατικων απολυτα σχετικα με το σπορ (περιπτωσεις Hill, Villeneuve και Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates, η απιστευτη υπεροψια του) που συμπεριφερθηκε σαν λιγος και εριξε την F1 στο καναβατσο.Τί εννοείς όταν λες έριξε την F1 στο καναβάτσο; Η φόρμουλα ένα είναι κατεξοχήν ομαδικό σπορ! Είναι δυνατόν ένας -έστω 7/κις πρωταθλητής- να σταθεί τόσο πολύ μοιραίος για το Σπορ που να το καταδικάσει σε 'ανυποληψία'?!? Υπερβολικά προκατειλημένα μου φαίνονται όλα αυτα..
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.Ποια σημεία έθιξες ρε Κώστα; Ότι είναι 'λίγος' άνθρωπος ο Schumacher; Ας σοβαρευτούμε λίγο, για F1 είναι το θέμα μας. Σα να μιλάμε για μπάλα και λέει κάποιος 'οκ έπαιζε μπαλίτσα ο Maradona αλλά ήταν 'λίγος' σαν άνθρωπος επειδή σνίφαρε κόκα, προτιμώ τον Gary Neville'.
Χμ, εμενα γιατι μου φαινονται οτι τα bold ΕΙΝΑΙ για F1 και οτι μιλαμε πολυ σοβαρα;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τα περιστατικα του Hill, του Villeneuve, του Μονακο, ο νεος κωδικας συμπεριφορας που επεβαλε εντος πιστας, οι επιλογες του σε team mates και αλλα πολλα χαριτωμενα θα σκιαζουν για παντα τα αψογα στατιστικα του.
Ποια σημεία έθιξες ρε Κώστα; Ότι είναι 'λίγος' άνθρωπος ο Schumacher; Ας σοβαρευτούμε λίγο, για F1 είναι το θέμα μας. Σα να μιλάμε για μπάλα και λέει κάποιος 'οκ έπαιζε μπαλίτσα ο Maradona αλλά ήταν 'λίγος' σαν άνθρωπος επειδή σνίφαρε κόκα, προτιμώ τον Gary Neville'.
Χμ, εμενα γιατι μου φαινονται οτι τα bold ΕΙΝΑΙ για F1 και οτι μιλαμε πολυ σοβαρα;
Να διαβάζεις και τις παρακάτω απαντήσεις πριν ποστάρεις.
-
Κατεστρεψε την Φ1 ο Μιχαλακης λοιπον, με την υπεροψια του και με τις αντιαθλητικες κινησεις του...
Κριμα οντως, γιατι πριν απο αυτον η Φ1 ειχε αντεξει στης καθ΄ολα αθλητικες συγγρουσεις μεταξυ Σεννα και Προστ οπου για δυο συνεχη ετη παιξανε το πρωταθλημα σε εναν αγωνα πετοντας ο ενας τον αλλο εξω με εξωφρενικες ταχυτητες, βαζοντας σε κυνδινο ιδιους αλλα και τους αλλους συναθλητες τους.
Η Φ1 αντεξε και τα καμωματα του Προστ και Μανσελ στην Φερραρι που παρολιγον να παρνουν σβαρνα ιδιους και ολη την πιτ λανε για να κανουν το παιχνιδι κυριαρχιας τους...
Αντεξε τους αθλητικοτατους χαρακτηρισμους του Πικέ εναντιον του Σεννα (παλιαδερφη, κλπ κλπ)
Αντεξε μεχρι κι αυτον τον Sir Brabham που στη δεκατια του 60 στο παλιο ρινγκ πεταξε στον ερημο Chris Amon, χαλικια, πετρες, θραυσματα αλλων αμαξιων, και καθρεφτες (!) προκειμενου να τον εμποδισει απο το προσπερασμα (παγια τακτικη του Σερ...)
Και ηρθε τωρα αυτος ο μπαγασας ο Μηχαλακης, να εκμεταλευτει 7 χρονια ΑΠΡΑΞΙΑΣ των αλλων ομαδων και πιλοτων και να τα κερδισει πουστικα με την αντιαθλητικη συμπεριφορα του.....
Αχχ ρε Μηχαλακη τι μας εκανες, μας καταστρεψες την Φ1....
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Επισης με γοητευει το 'ολα ή τιποτα' του Κιμι.
Συγνωμη που παρεμβαινω, αλλα ενας die-hard 'ολα ή τιποτα' οδηγος δε θα εφτανε να διεκδικει πρωταθλημα στον τελευταιο αγωνα με μια μονο νικη...
Πιο πολυ 'ολα ή τιποτα' ηταν το περσινο του αυτοκινητο παρα η 'νοοτροπια' του.Θα εφτανε αν στους πρωτους μισους αγωνες εσπαγε ο κινητηρας σαν μανταλακι γκρεο. Αλλα επειδη προθεση αντιπαραθεσης δεν εχω, με γοητευει το 'ολα η τιποτα' γενικως. Οχι στον Κιμι, σε οποιον το εχει (αληθεια ποιον?).
Επίσημο thread:GP Γερμανίας-Hockenheim