-
Volkswagen Polo GTI Cup Edition
Most powerful production series Polo offers not only looks, but also terrific performance and thrilling drivingA racing car feel, but licensed for the road: the Polo GTI 'Cup Edition' brings the look of the junior race series Polo to the road. In the ADAC Volkswagen Polo Cup talented young drivers take it to the race circuits with 150 PS. The turbo-charged Polo GTI 'Cup Edition' is more than a match for that its 180 PS make it the most powerful production Polo of all time.
Even the 110 kW (150 PS) standard specification Polo GTI is one of the fastest small compacts. Just a few months after its launch the designers and development engineers at Volkswagen Individual have gone one further both technically and optically.
The turbocharged five-valve four-cylinder engine has had its performance boosted to produce 132 kW (180 PS) from 1.8 litres and a maximum torque of 235 newton metres, already available at 2000 rpm. That puts the Polo GTI at the top of its segment and makes it a dynamic thrill to drive. Not surprising with a power-weight ratio of just 6.6 kilograms per PS!
This engine propels the fastest Polo of all time to a maximum speed of 225 km/h and the 'Cup Edition' accelerates from a zero to 100 km/h in only 7.5 seconds.
The standard Polo GTI is already distinguishable by its looks as an emphatically muscular version, but the striking design of the 'Cup Edition' goes one better: roof spoiler designed by Volkswagen Individual, front and rear skirts taken virtually straight from the ADAC Polo Cup racing car and conspicuous side sills. The 'Cup Edition' lettering on the tailgate provides the conclusive evidence of it racing pedigree.
Behind the large 7.5 J x 17-inch alloys which have the 'Aristo' four-spoke design, there are uprated brakes with red calipers. Together with the wide 205/40 ZR 17 tyres they provide sports car braking performance. The typical GTI interior with luxury 'Interlagos' sports seats remains the same as does the extensive safety package with ESP as standard.
The Polo GTI Cup Edition is available to order now as a two or four door version in the finishes Metallic Reflex Silver, Flash Red and Black Magic Pearl Effect starting from 22.425 euros.
Πηγή GermanCarFans.com
-
Νέο VW Polo: 100 χλμ. με 4 ευρώ!
Το νέο PoloBlue Motion είναι το οικονομικότερο 5θεσιο μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς, του οποίου η μέση κατανάλωση φτάνει τα 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ. (κόστος 4
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=51601
-
Και οι οικογενειάρχες έχουν ψυχή!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=72&NEWS_DATA_ID=51601ME πόσοοοο ?
ΥΓ. Το Polo Cup δε μοιάζει με καγκουρό?
-
-
Το διακριτικό '16V' παίζει μόνο στα 100άρια. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν έχω ιδέα. Φυσικά μπορείς εύκολα να το καταλάβεις και από την οδήγηση γιατί το 100άρι έχει μια -αρκετά- εμφανή έλλειψη ροπής χαμηλά.
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Το διακριτικό '16V' παίζει μόνο στα 100άρια. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν έχω ιδέα. Φυσικά μπορείς εύκολα να το καταλάβεις και από την οδήγηση γιατί το 100άρι έχει μια -αρκετά- εμφανή έλλειψη ροπής χαμηλά.Η έλλειψη ροπής χαμηλά των 100αριων, που σωστά αναφέρεις, την καταλαβαίνω μόνο στο τωρινό polo και όχι σ αυτό που αναφέρομαι παραπάνω.
Ααααα και ξέχασα να πω ότι πίσω έχει δίσκους. Δεν γίνεται ρε γμτ να είναι 75.
Περιμένω τον lkar να δώσει τα φωτα του. Πού εισαι ρε εγκάθετε; -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Το διακριτικό '16V' παίζει μόνο στα 100άρια. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν έχω ιδέα. Φυσικά μπορείς εύκολα να το καταλάβεις και από την οδήγηση γιατί το 100άρι έχει μια -αρκετά- εμφανή έλλειψη ροπής χαμηλά.
Η έλλειψη ροπής χαμηλά των 100αριων, που σωστά αναφέρεις, την καταλαβαίνω μόνο στο τωρινό polo και όχι σ αυτό που αναφέρομαι παραπάνω.
Ααααα και ξέχασα να πω ότι πίσω έχει δίσκους. Δεν γίνεται ρε γμτ να είναι 75.
Περιμένω τον lkar να δώσει τα φωτα του. Πού εισαι ρε εγκάθετε;στροφόμετρο
-
Καποιος με Golf V GTI...μπορει να μου πει τι προβληματα του εχει παρουσιασει?
Τα service/αλλαγες λαδιων τι κοστος εχουν?
Συνολικη ικανοποιηση απο service/customer service?
-
13 μήνες/12.000 χλμ
μόνο βενζίνη, τέλη & ασφάλεια
σέρβις/λάδια next year (μαζί πάνε) 250-350 ανάλογα το ΠΟΥ θα το πας
για όσους 'φοβούνται', ξεχωριστή αλλαγή λαδιών 100-150
δεν το χω πάει ακόμα -μόνο για αλλαγή ηχοσυστήματος- αλλά ως εγκάθετος ξέρω τα 2-3 καλύτερα της Αττικής (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ)
-
Βενζινη υπολογιζω περι τα 14 με 15lt/100km δηλαδη περιπου 220 με 250 ευρω τον μηνα.
Ασφαλεια περιπου 600 ευρω το 6μηνο (τα παντα εκτος μεικτη)
Τελοι 372 ευρω τον χρονο.
Συνολικο κοστος τον μηνα (και με τα service 350/yr)
-
Μέση 10-11, τελευταία ανέβηκε στα 10,5 λόγω κάποιων διαδρομών
1.200 μεικτή το χρόνο, άρα η απλή στα μισά περίπου
Το σέρβις ανά δύο χρόνια max
-
Wow!
Not that bad!
Το περιμενα πολυ ακριβοτερο ομολωγουμενως.
Το DSG εχω ακουσει οτι καιει λιγοτερο...αλλα δε το πιστευω.
Βασικα επειδη ειμαι λιγο 'βαρυποδης' υπολογιζω περιπου 13λτ/100κμ μεση.
Αν πουμε οτι η V-Power εχει 1.17 το λιτρο...15,000ΚΜ το χρονο που ειναι μια μεση τιμη...ειμαστε στα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
13 μήνες/12.000 χλμμόνο βενζίνη, τέλη & ασφάλεια
σέρβις/λάδια next year (μαζί πάνε) 250-350 ανάλογα το ΠΟΥ θα το πας
για όσους 'φοβούνται', ξεχωριστή αλλαγή λαδιών 100-150
δεν το χω πάει ακόμα -μόνο για αλλαγή ηχοσυστήματος- αλλά ως εγκάθετος ξέρω τα 2-3 καλύτερα της Αττικής (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ)
Λάδια έχει χρειαστεί να συμπληρώσεις? Αν ναι στα πόσα χλμ και πόσο είχε κάψει?
-
-
@lkar: Μπορείς να μας πεις αυτά τα 2-3 σούπερ-ντούπερ service για VW στην Αττική;
-
αν περιμένεις να τα γράψω εδώ...
-
Ένα στον Μαραθώνα, ένα στο Σούνιο κι ένα στην Κερατέα. Μόλις 10 μέτρα από τον αιγιαλό.
-
Καλά... δεν το ήξερα ότι τα καλά service για VW είναι τέτοιο επτασφράγιστο μυστικό.
Τέτοια χάλια έχουν γενικά τα service της VAG;
VW FORUM