-
ποιανού? του σεατ?
-
Ναι...
-
Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
CoyoteΓια το Λεον ΦΡ μιλαμε οτι παιζει μονο του? Σε σχεση δηλαδη με Γκολφ 2.0Τ, Κλειω ΡΣ, Φοκους ΣΤ?
Ελπιζω να εχει και χαμηλοτερη καταναλωση απο τα παραπανω.
Απο οδηγηση τι λεει?
Ως τούρμπο, θα καίει μάλλον λιγότερο από το Clio RS. Ως λιγότερο δυνατό και με μικρότερο κινητήρα, θα καίει λιγότερο από το ST. Με το Golf δεν νομίζω να διαφέρει...
Οδηγικά, θα κάνω την υπέρβαση (μια που δεν το έχω οδηγήσει για να μιλήσω εκ του ασφαλούς) και θα σε ρωτήσω: Σε εμπνέει ένα αυτοκίνητο με τούρμπο για σπορ οδήγηση; Αν ναι, μάλλον θα σου αρέσει όπως και τα άλλα δύο τουρμπισμένα...
-
Κοιτα σαν συνοδηγος εχω μπει μονο σε μια Ντελτονα παλια (280ιπποι) και σε ενα Ιμπρεζα, μου αρεσαν παρα πολυ και αν και συνηθισμενος απο ατμοσφαιρικα (αργα) αυτοκινητα καταλαβαινω οτι θα εχω ενα σοβαρο διαστημα μαθησης και προσαρμογης.
Εν ολοιγις ναι μου αρεσει το τουρμπο (ειδικα το ηρεμο του ΦΣΙ) και ελπιζω να μην εχει σοβαρα ζητηματα εξτρα συντηρησης και αξιοπιστιας (πχ ουνο τουρμο κτλ).
Οδηγικα ειναι στα ιδια με το αντιστοιχο Γκολφ?
-
To FR ειναι πρακτικα ενα Golf GTI με αλλο αμαξωμα και καλυτερη τιμη.
Στο μονο που διαφερει οδηγικα ειναι οτι μαλλον εχει λιγο πιο ελαφρυ τιμονι, αλλα και αυτο το λεω με επιφυλαξη...Αν σου αρεσει σχεδιαστικα, νομιζω οτι ειναι μια καλη επιλογη. Αν εχεις την ευκαιρια, οδηγησε ενα με το DSG.
-
Αρα το πολυ καλο σασσι και στησιμο του Γκολφ παραμενουν ελπιζω.
Το ΝτιΕσΤζι ακουγεται ωραιο αλλα πες με κολλημενο... μου αρεσουν οι παραδοσιακες λυσεις. Εκτος και αν ερθει καποιος και μου πει οτι σε σκληρη χρηση συμπλεκτες/δισκοι/σασμαν θα ειναι πιο ανθεκτικα στο αυτοματο.
-
μα το DSG δεν επιτρεπει σε σενα (και στον εαυτο του) να κανει λαθος αλλαγες, ατσαλες κτλ κτλ. Αρα πρακτικα ειναι αδυνατον να βγαλει προβλημα λογω κακομεταχειρησης γιατι απλα δεν την επιτρεπει!
οδηγησε το και θα με θυμηθεις...
** α, και φυσικα ειναι πιο γρηγορο απο το χειροκινητο! Ειδικα εαν κανεις πολλα χλμ εντος πολης, ειναι απιστευτα βολικο, ενω βεβαια και στη γρηγορη οδηγηση δεν υστερει!
Ενδεικτικα το Best Motoring εκανε καλυτερους χρονους σε πιστα με Golf Gti DSG παρα με το χειροκινητο... -
Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
CoyoteΓια το Λεον ΦΡ μιλαμε οτι παιζει μονο του? Σε σχεση δηλαδη με Γκολφ 2.0Τ, Κλειω ΡΣ, Φοκους ΣΤ?
Ελπιζω να εχει και χαμηλοτερη καταναλωση απο τα παραπανω.
Απο οδηγηση τι λεει?
είναι πολύ φτηνότερο
Αυτό λέωΤο focus είναι παρα πολλά κυβικά.
Ειδικά με το cupra καθαρίζεις πολύ μεγαλυ΄τερα αμάξια, αλλα δε ξέρω πως θα πατάει (μην εχει το ξέσπασμα του opc) -
Γιατι τα προηγουμενα cupra με περασμενο sps1 της revo και με 280-300+ αλογα ειχανε βιαιο ξεσπασμα?Και μαλιστα με 1.8 κινητηρα εμμεσου ψεκασμου.
Το opc κακως το χρησιμοποιεις ως benchmarκ για την κατηγορια-ειναι μαλλον εξαιρεση.(αν και το focus ST φαινεται να ακολουθει τα βηματα του)Τεσπα-εγω θα θελα να δω και τις εκδοσεις με τον 1.4TSI-εκτος και αν ειναι απλα leon με 140/170 αλογα οπως δλδ και το golf gt
-
ένα μπράβο στους μαρκετίαρς της σέατ που βγάλανε την έκδοση TFSI του λεον δυο τρεις μήνες. Δείγμα σοβαρής εταιρείας με μακροχρόνια πλάνα
-
Καλα φιλε μου,ξεκαθαρισε πρωτα μεσα στο μυαλο σου τι θες να πεις και μετα ελα να το μοιραστεις και μαζι μας
ΥΓ.Να παρει,τι να εννοουσε το παλικαρι?
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
:sorry:Καλα φιλε μου,ξεκαθαρισε πρωτα μεσα στο μυαλο σου τι θες να πεις και μετα ελα να το μοιραστεις και μαζι μας
ΥΓ.Να παρει,τι να εννοουσε το παλικαρι?
ότι βγάλανε (stop) την έκδοση TFSI και την καταργήσανε (stop) σε λίγους μήνες (stop and out)
το πιασες τώρα; -
chemic
Εγω το επιασα αμεσως παντως:) .Συμφωνω μαζι σου...Απαραδεκτη κινηση και ενδειξη μη σεβασμου προς τους αγοραστες.Τα συνηθιζει κατι τετοια η seat.
-
Δλδ δεν υπαρχει κινητηρας TFSI στο line-up του Leon?
Τεσπα-να το παρει το ποταμι-προφανως αναφερεσαι στην εκδοση sport up με τα 185 αλογα και φυσικα τον 2 λιτρο turbo FSI,της οποιας η βραχυβιοτητα ειναι περιεργη αλλα κατανοητη.Κατ'αρχας 'αντικατασταθηκε' απο την εκδοση FR με τα 200 αλογα διαφορετικο πακετο και ρυθμισεις αναρτησεων,εξτρα bodykit,αλλο επιπεδο εξοπλισμου και τιμη αυξημενη κατα 2000 ε περιπου.
Αν μενεις στα +15 αλογα φυσικα και δεν αξιζει,αλλα στο συνολο οι αλλαγες(δλδ για αν φερεις το sport up στο επιπεδο του FR) αξιζουν πανω απο 2000 ε (το χα ψαξει)Ο κυριοτερος λογος που εγινε αυτο εδραζεται στην πολιτικη marketing της εταιρειας και εχει να κανει με την προωθηση του icon FR απο την εταιρεια.Παραλληλα υποθετω οτι απο τη στιγμη που θα βγει και ο Tsi Με τα 140/170 αλογα θα δημιουργουνταν αθεμιτος εσωτερικος ανταγωνισμος
Τωρα θα πει καποιος γιατι δεν βγηκε κατευθειαν το FR δεν μπορω να πω με σιγουρια.Μου εχει πει ιδιοκτητης εκθεσης οτι καθυστερουσε το στησιμο αλλα μαλλον ειναι ραδιο αρβυλα.
Σε καθε περιπτωση διαρκεια ζωης στης συγκεκριμενης εκδοσης ειναι μικρη(6-7 μηνες αν δε κανω λαθος) αλλα καπως θα επρεπε να αντιπροσωποπευθει η Seat στην κατηγορια των GTI μεχρι την ελευση του FR.Οπως καταλαβαινεις μονο τυχαια δεν ειναι η στρατηγικη της seat στον τομεα αυτο.
Τεσπα μπορει εσυ τωρα να εννουσες κατι αλλο,και να τα γραψα τζαμπα ολα αυτα
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Οπως καταλαβαινεις μονο τυχαια δεν ειναι η στρατηγικη της seat στον τομεα αυτο.Τυχαία δεν είναι, αλλά απαξίωσε το κοινό που εμπιστεύτηκε αυτήν την έκδοση. Το Group VW πολλές τέτοιες κινήσεις έχει να επιδείξει, με αλλαγές ιπποδύναμης ή/και προσθήκες εξοπλισμού. Ας είναι όμως...
-
Σιγουρα ειναι απαξιωση του μοντελου. Απο την αλλη πλευρα, ο ανταγωνισμος ειναι εντονος και καθε εταιρια προσπαθει να μεινει μεσα στο παιχνιδι των πωλησεων...
-
Προτιμάνε τις βραχυχρόνιες πωλήσεις (των 6-7 μηνών) λες; Πολύ λάθος στρατηγική κατά την άποψή μου...ειδικά όταν μιλάμε για μοντέλο που δεν ζει τα τελευταία του χρόνια...
-
Λεω οτι θελουν να μεινουν μεσα στον ανταγωνισμο. Και προτιμανε να 'πουλησουν'** αυτους που το αγορασαν με σκοπο να προσελκυσουν αυτους που θα το αγορασουν.
** δεν ειναι και τοσο 'πουλημα' γιατι η τιμη του FR σε σχεση με του TFSi ειναι 2000ε χαμηλοτερη.
-
** δεν ειναι και τοσο 'πουλημα' γιατι η τιμη του FR σε σχεση με του TFSi ειναι 2000ε χαμηλοτερη.
...Μάλλον το ανάποδο εννοείς, ε; Γιατί αλλιώς, τότε θα έπρεπε οι παλιοί κάτοχοι να κάψουν όλες τις αντιπροσωπείες! Και κερατάδες και δαρμένοι!
Αυτές οι ιπποδυνάμεις ρε γμτ, πώς μεταβάλλονται από μέρα σε μέρα...και πώς αντέχουν οι μεταπωλητικές αξίες με τέτοια κόλπα...
-
ναι αναποδα το εγραψα!!
οπως λενε οι κακες γλωσσες και το TFSI παλι 200 αλογα βγαζει, οπως και το FR
Seat Leon 2005