Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2 laps before...the end of the race!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2 laps before...the end of the race!
    • 1 / 1
    Formula 1
    7
    16
    132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      Το τέλος του επεισοδιακού αγώνα στη Βραζιλία ήταν το ξεκίνημα για μια σειρά συζητήσεων για το τρόπο με τον οποίο αποφασίστηκε να δοθεί η νίκη στον Φιλανδό. Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, όταν ο αγώνας διεκόπη, η τελική σειρά κατάταξης έπρεπε να μετρήσει 2 γύρους πίσω. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δοθεί η νίκη στον Φιλανδό και όχι στον Fisichella. Το γιατί διαμαρτυρήθηκαν αρκετοί δεν έχει σημασία. Μπορεί να οφείλετε τόσο στην αντιπάθεια που έχουν για τον Raikkonen ή επειδή θα τους άρεσε περισσότερο να πάρει τη 1η του νίκη στη καριέρα του ο εκπληκτικός Fisichella.

      Η αλήθεια είναι ότι εγώ λυπήθηκα πολύ για τον Fisichella γιατί έκανε σαν μικρό παιδί και πανηγύριζε όλη του η ομάδα και επίσης μου άρεσε όταν είδα τον μηχανικό της Ferrari να τον αγκαλιάζει και να του δίνει συγχαρητήρια. Η μετέπειτα απογοήτευση νομίζω ήταν μεγάλη για όλους τους οπαδούς και θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο ισχύει και μερίδα οπαδών του Φιλανδού αφού είτε 1ος είτε 2ος θα αύξανε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα από τους αντίπαλους διεκδικητές του τίτλου (απλή υπόθεση κάνω έτσι?). Αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Kimi πρέπει να χαρίζετε. Απλά μιλάω για το 1ο συναίσθημα που ίσως ένιωσαν όλοι οι οπαδοί του σπορ. Γιατί σίγουρα ο Fisichella είναι από τους πιο αδικημένους οδηγούς του Grid (εννοώντας ότι αξίζει μια θέση σε καλύτερη ομάδα αφού έχει αποδείξει την ταχύτητά του αλλά κυρίως τη σταθερή απόδοση που έχει στους αγώνες).

      Όπως και να χει, η ουσία είναι αλλού και δεν συζητήθηκε σε αυτό το Forum. Έτσι αποφάσισα να βάλω αυτό το thread και να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να συζητήσουν αποκλειστικά για τον κανονισμό αυτό. Γιατί να δίνεται 2 γύρους πριν? Γιατί όχι 1? Γιατί όχι 3ις? Αναρωτιέμαι γιατί όλοι συζητάγατε για τους Kimi - Fisichella αγνοώντας τη 3η θέση του βάθρου και πως αυτή επιτεύχθηκε. Ο Alonso αλλά και ο Webber εγκατέλειψαν τον αγώνα και παρόλα αυτά τόσο ο Alonso όσο και ο Webber πήραν βαθμούς! Ο Alonso μάλιστα με την εγκατάλειψή του ανέβηκε στο βάθρο! Είναι δίκαιο αυτό για τους υπόλοιπους οδηγούς? Κάποιοι δηλαδή που εγκατέλειψαν να βαθμολογούνται? Πολύ έτρεξαν να πουν ότι αποφάσισαν να δίνουν τη τελική κατάταξη 2 γύρους πριν για να μην προκαλέσουν κάποιοι οδηγοί ατύχημα με αποτέλεσμα να ευνοηθούν από το τερματισμό του αγώνα. Αναρωτιέμαι όμως πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα όταν ο αγώνας σταμάτησε στον 52 (ή 55 δε θυμάμαι) γύρο, έκανε κάποιος οδηγός επίτηδες κάποιο ατύχημα για να επωφεληθεί? Αν μέτραγε 1 γύρο πίσω θα υπήρχε οδηγός που θα μπορούσε να μαντέψει το ατύχημα ένα γύρο μετά? **Το ότι μέτρησε όμως 2 γύρους πίσω δεν ωφέλησε μερικούς οδηγούς (Kimi, Alonso, Webber)? **Θα μπορούσε ο Alonso να προκάλεσε επίτηδες το ατύχημα του αγώνα με αποτέλεσμα να διακοπεί? Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι και είμαι σίγουρος πως όχι δεν το έκανε επίτηδες. Παρόλα αυτά όμως επωφελήθηκε όπως και ο Webber όταν ο κανονισμός αυτός έγινε για το ακριβώς αντίθετο....(!)

      Η άποψή μου λοιπόν είναι ότι ο κανονισμός αυτός πρέπει να αλλάξει. Η λύση που προτείνω εγώ είναι η τελική κατάταξη να αποφασίζεται τη στιγμή του ατυχήματος. Δηλαδή η σειρά με την οποία ήταν τα μονοθέσια λίγο πριν το ατύχημα, (και φυσικά οι οδηγοί που εγκαταλείπουν να μην βαθμολογούνται) έτσι κανένας οδηγός δε θα μπορέσει (ή θα προλάβει) να κάνει κάτι για να ευνοηθεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        Το τέλος του επεισοδιακού αγώνα στη Βραζιλία ήταν το ξεκίνημα για μια σειρά συζητήσεων για το τρόπο με τον οποίο αποφασίστηκε να δοθεί η νίκη στον Φιλανδό. Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, όταν ο αγώνας διεκόπη, η τελική σειρά κατάταξης έπρεπε να μετρήσει 2 γύρους πίσω. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δοθεί η νίκη στον Φιλανδό και όχι στον Fisichella. Το γιατί διαμαρτυρήθηκαν αρκετοί δεν έχει σημασία. Μπορεί να οφείλετε τόσο στην αντιπάθεια που έχουν για τον Raikkonen ή επειδή θα τους άρεσε περισσότερο να πάρει τη 1η του νίκη στη καριέρα του ο εκπληκτικός Fisichella.

        Η αλήθεια είναι ότι εγώ λυπήθηκα πολύ για τον Fisichella γιατί έκανε σαν μικρό παιδί και πανηγύριζε όλη του η ομάδα και επίσης μου άρεσε όταν είδα τον μηχανικό της Ferrari να τον αγκαλιάζει και να του δίνει συγχαρητήρια. Η μετέπειτα απογοήτευση νομίζω ήταν μεγάλη για όλους τους οπαδούς και θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο ισχύει και μερίδα οπαδών του Φιλανδού αφού είτε 1ος είτε 2ος θα αύξανε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα από τους αντίπαλους διεκδικητές του τίτλου (απλή υπόθεση κάνω έτσι?). Αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Kimi πρέπει να χαρίζετε. Απλά μιλάω για το 1ο συναίσθημα που ίσως ένιωσαν όλοι οι οπαδοί του σπορ. Γιατί σίγουρα ο Fisichella είναι από τους πιο αδικημένους οδηγούς του Grid (εννοώντας ότι αξίζει μια θέση σε καλύτερη ομάδα αφού έχει αποδείξει την ταχύτητά του αλλά κυρίως τη σταθερή απόδοση που έχει στους αγώνες).

        Όπως και να χει, η ουσία είναι αλλού και δεν συζητήθηκε σε αυτό το Forum. Έτσι αποφάσισα να βάλω αυτό το thread και να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να συζητήσουν αποκλειστικά για τον κανονισμό αυτό. Γιατί να δίνεται 2 γύρους πριν? Γιατί όχι 1? Γιατί όχι 3ις? Αναρωτιέμαι γιατί όλοι συζητάγατε για τους Kimi - Fisichella αγνοώντας τη 3η θέση του βάθρου και πως αυτή επιτεύχθηκε. Ο Alonso αλλά και ο Webber εγκατέλειψαν τον αγώνα και παρόλα αυτά τόσο ο Alonso όσο και ο Webber πήραν βαθμούς! Ο Alonso μάλιστα με την εγκατάλειψή του ανέβηκε στο βάθρο! Είναι δίκαιο αυτό για τους υπόλοιπους οδηγούς? Κάποιοι δηλαδή που εγκατέλειψαν να βαθμολογούνται? Πολύ έτρεξαν να πουν ότι αποφάσισαν να δίνουν τη τελική κατάταξη 2 γύρους πριν για να μην προκαλέσουν κάποιοι οδηγοί ατύχημα με αποτέλεσμα να ευνοηθούν από το τερματισμό του αγώνα. Αναρωτιέμαι όμως πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα όταν ο αγώνας σταμάτησε στον 52 (ή 55 δε θυμάμαι) γύρο, έκανε κάποιος οδηγός επίτηδες κάποιο ατύχημα για να επωφεληθεί? Αν μέτραγε 1 γύρο πίσω θα υπήρχε οδηγός που θα μπορούσε να μαντέψει το ατύχημα ένα γύρο μετά? **Το ότι μέτρησε όμως 2 γύρους πίσω δεν ωφέλησε μερικούς οδηγούς (Kimi, Alonso, Webber)? **Θα μπορούσε ο Alonso να προκάλεσε επίτηδες το ατύχημα του αγώνα με αποτέλεσμα να διακοπεί? Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι και είμαι σίγουρος πως όχι δεν το έκανε επίτηδες. Παρόλα αυτά όμως επωφελήθηκε όπως και ο Webber όταν ο κανονισμός αυτός έγινε για το ακριβώς αντίθετο....(!)

        Η άποψή μου λοιπόν είναι ότι ο κανονισμός αυτός πρέπει να αλλάξει. Η λύση που προτείνω εγώ είναι η τελική κατάταξη να αποφασίζεται τη στιγμή του ατυχήματος. Δηλαδή η σειρά με την οποία ήταν τα μονοθέσια λίγο πριν το ατύχημα, (και φυσικά οι οδηγοί που εγκαταλείπουν να μην βαθμολογούνται) έτσι κανένας οδηγός δε θα μπορέσει (ή θα προλάβει) να κάνει κάτι για να ευνοηθεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          Το τέλος του επεισοδιακού αγώνα στη Βραζιλία ήταν το ξεκίνημα για μια σειρά συζητήσεων για το τρόπο με τον οποίο αποφασίστηκε να δοθεί η νίκη στον Φιλανδό. Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, όταν ο αγώνας διεκόπη, η τελική σειρά κατάταξης έπρεπε να μετρήσει 2 γύρους πίσω. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δοθεί η νίκη στον Φιλανδό και όχι στον Fisichella. Το γιατί διαμαρτυρήθηκαν αρκετοί δεν έχει σημασία. Μπορεί να οφείλετε τόσο στην αντιπάθεια που έχουν για τον Raikkonen ή επειδή θα τους άρεσε περισσότερο να πάρει τη 1η του νίκη στη καριέρα του ο εκπληκτικός Fisichella.

          Η αλήθεια είναι ότι εγώ λυπήθηκα πολύ για τον Fisichella γιατί έκανε σαν μικρό παιδί και πανηγύριζε όλη του η ομάδα και επίσης μου άρεσε όταν είδα τον μηχανικό της Ferrari να τον αγκαλιάζει και να του δίνει συγχαρητήρια. Η μετέπειτα απογοήτευση νομίζω ήταν μεγάλη για όλους τους οπαδούς και θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο ισχύει και μερίδα οπαδών του Φιλανδού αφού είτε 1ος είτε 2ος θα αύξανε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα από τους αντίπαλους διεκδικητές του τίτλου (απλή υπόθεση κάνω έτσι?). Αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Kimi πρέπει να χαρίζετε. Απλά μιλάω για το 1ο συναίσθημα που ίσως ένιωσαν όλοι οι οπαδοί του σπορ. Γιατί σίγουρα ο Fisichella είναι από τους πιο αδικημένους οδηγούς του Grid (εννοώντας ότι αξίζει μια θέση σε καλύτερη ομάδα αφού έχει αποδείξει την ταχύτητά του αλλά κυρίως τη σταθερή απόδοση που έχει στους αγώνες).

          Όπως και να χει, η ουσία είναι αλλού και δεν συζητήθηκε σε αυτό το Forum. Έτσι αποφάσισα να βάλω αυτό το thread και να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να συζητήσουν αποκλειστικά για τον κανονισμό αυτό. Γιατί να δίνεται 2 γύρους πριν? Γιατί όχι 1? Γιατί όχι 3ις? Αναρωτιέμαι γιατί όλοι συζητάγατε για τους Kimi - Fisichella αγνοώντας τη 3η θέση του βάθρου και πως αυτή επιτεύχθηκε. Ο Alonso αλλά και ο Webber εγκατέλειψαν τον αγώνα και παρόλα αυτά τόσο ο Alonso όσο και ο Webber πήραν βαθμούς! Ο Alonso μάλιστα με την εγκατάλειψή του ανέβηκε στο βάθρο! Είναι δίκαιο αυτό για τους υπόλοιπους οδηγούς? Κάποιοι δηλαδή που εγκατέλειψαν να βαθμολογούνται? Πολύ έτρεξαν να πουν ότι αποφάσισαν να δίνουν τη τελική κατάταξη 2 γύρους πριν για να μην προκαλέσουν κάποιοι οδηγοί ατύχημα με αποτέλεσμα να ευνοηθούν από το τερματισμό του αγώνα. Αναρωτιέμαι όμως πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα όταν ο αγώνας σταμάτησε στον 52 (ή 55 δε θυμάμαι) γύρο, έκανε κάποιος οδηγός επίτηδες κάποιο ατύχημα για να επωφεληθεί? Αν μέτραγε 1 γύρο πίσω θα υπήρχε οδηγός που θα μπορούσε να μαντέψει το ατύχημα ένα γύρο μετά? **Το ότι μέτρησε όμως 2 γύρους πίσω δεν ωφέλησε μερικούς οδηγούς (Kimi, Alonso, Webber)? **Θα μπορούσε ο Alonso να προκάλεσε επίτηδες το ατύχημα του αγώνα με αποτέλεσμα να διακοπεί? Ούτε που θέλω να το σκέφτομαι και είμαι σίγουρος πως όχι δεν το έκανε επίτηδες. Παρόλα αυτά όμως επωφελήθηκε όπως και ο Webber όταν ο κανονισμός αυτός έγινε για το ακριβώς αντίθετο....(!)

          Η άποψή μου λοιπόν είναι ότι ο κανονισμός αυτός πρέπει να αλλάξει. Η λύση που προτείνω εγώ είναι η τελική κατάταξη να αποφασίζεται τη στιγμή του ατυχήματος. Δηλαδή η σειρά με την οποία ήταν τα μονοθέσια λίγο πριν το ατύχημα, (και φυσικά οι οδηγοί που εγκαταλείπουν να μην βαθμολογούνται) έτσι κανένας οδηγός δε θα μπορέσει (ή θα προλάβει) να κάνει κάτι για να ευνοηθεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            Έκανα ένα λάθος και ψήφισα ναι ενώ έπρεπε να ψηφίσω όχι! Αν μπορεί κάποιος moderator να το αλλάξει. Eίμαι κατά αυτής της απόφασης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gvala last edited by

              Ψήφισα ΟΧΙ και ο λόγος είναι απλός. Αυτός που είναι πρώτος τη στιγμή που διακόπτεται ο αγώναςπρέπει να είναι ο νικητής....

              Και δεν αντιπαθώ τον Raikonnen. Το αντίθετο μάλιστα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sikatidaidep last edited by

                Και τι αντιπροτείνετε γι'αυτό; Ούτως η άλλως δεν υπήρχε η δυνατότητα να συνεχιστέι ο αγώνας ακόμη και με SC. Δεν είναι ενδεδειγμένη λύση αλλά...this is racing

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                  Έκανα ένα λάθος και ψήφισα ναι ενώ έπρεπε να ψηφίσω όχι! Αν μπορεί κάποιος moderator να το αλλάξει. Eίμαι κατά αυτής της απόφασης.

                  Δε καταφερα να κανω κατι, sorry!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Έκανα ένα λάθος και ψήφισα ναι ενώ έπρεπε να ψηφίσω όχι! Αν μπορεί κάποιος moderator να το αλλάξει. Eίμαι κατά αυτής της απόφασης.

                    Εγώ, αν και υποστηριζώ ναι ψήφισα όχι. Οπότε το λάθος σου διορθώθηκε!

                    Και εξηγώ γιατί ψηφίζω ναι: Δείτε τι έγινε σε αυτόν τον αγώνα. Συμφωνα με τα νέα δεδομένα ο Fisichella είχε ξεκινήσει τον 56ο γύρο, όταν διακόπηκε ο αγώνας. Άρα αν ο κανονισμός έλεγε ένα γύρο πριν, θα έπρεπε να ισχύσουν τα αποτελέσματα του 55ου γύρου. Ενός γύρου που οδηγοί οι οποίοι πιθανόν να βρίσκονταν πίσω από τον Webber δεν θα κατάφερναν να ολοκλήρωσουν! Αυτο πιστεύω οτί είναι και το σκεπτικό του κανονισμού αυτού.

                    Όσο για το αν είναι δίκαιο αυτοί που εγκατέλειψαν να βαθμολογούνται, πιστεύω οτί είναι, εφ' όσον αυτοί οδηγούνται σε εγκατάλειψη λόγω της αιτίας που προκάλεσε τη διακοπή του αγώνα. Τι φταιεί π.χ. ο Alonso αν ξαφνικά βρέθηκε μία ρόδα μέσα στη μέση της πίστας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα γιατι συνηθως οι κανονισμοι αυτοι γινονται για να ειναι πιο δικαια τα αποτελεσματα και αν δεν κανω λαθος και οι ομαδες εχουν καποιο λογο σε αυτο και μετραει η γνωμη τους.

                      τωρα αν θα επρεπε να ειναι ενα ή δυο γυρους πριν ετσι οπως περασαν την γραμμη τερματισμου δεν ξερω ποιο ειναι πιο σωστο ομως σιγουρα καποια αιτιολογηση θα υπαρχει απο την διοργανωτρια αρχη την οποια προφανως δεν γνωριζουμε για να την αξιολογησουμε.

                      παντως σιγουρα δεν πρεπει να ισχυει αυτο που καποιος ειπε [ισως χωρις να το πολυσκεφτει] οτι πρεπει να ισχυει η καταταξη την στιγμη της διακοπης.

                      αυτο δεν γινεται γιατι πρεπει να περασουν οι αγωνιζομενοι απο την γραμμη τερματισμου και αυτο εχει γινει πριν την διακοπη του αγωνα .......ετσι αν γινει καποιο προσπερασμα εν τω μεταξυ και εφ'οσον μετα διακοπει ο αγωνας πως θα θεωρειται πρωτος ο οδηγος που αφου μετα ο αγωνας διεκοπει δεν θα φτασει μεχρι την γραμμη τερματισμου για να ειναι πρωτος;;;;;;

                      δεν ψηφισα γιατι δεν γνωριζω το σκεπτικο αυτης της διαταξης του κανονισμου και γιαυτο δεν μπορω να εχω τεκμηριωμενη αποψη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tifosaros last edited by

                        Εγώ ψήφησα να κρίνεται ο Αγώνας με βάση τις θέσεις 1 γύρο πριν. Όχι δηλαδή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:

                          Όσο για το αν είναι δίκαιο αυτοί που εγκατέλειψαν να βαθμολογούνται, πιστεύω οτί είναι, εφ' όσον αυτοί οδηγούνται σε εγκατάλειψη λόγω της αιτίας που προκάλεσε τη διακοπή του αγώνα. Τι φταιεί π.χ. ο Alonso αν ξαφνικά βρέθηκε μία ρόδα μέσα στη μέση της πίστας;

                          Φταίει γιατί δεν πρόσεχε. Τόσο ο Raikkonen όσο και ο Fisichella πέρασαν καθαρά. Και μάλιστα ο Φιλανδός δεν είχε την τόσο καλή ορατότητα όσο ίσως είχε ο Alonso. Πάντως αυτό που έχει σημασία είναι αν είναι δίκαιο ή όχι. Ο Webber προκάλεσε το ατύχημα και ο Alonso προκάλεσε τη διακοπή του αγώνα. Δεν λεώ φυσικά ότι έγινε επίτηδες αλλά δε μου 'ακούγεται' και τόσο δίκαιο. αυτοί οι 2 να πάρουν τους βαθμούς τους ενώ ουσιαστικά δεν τερμάτισαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mschumacher last edited by

                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                            παντως σιγουρα δεν πρεπει να ισχυει αυτο που καποιος ειπε [ισως χωρις να το πολυσκεφτει] οτι πρεπει να ισχυει η καταταξη την στιγμη της διακοπης.

                            αυτο δεν γινεται γιατι πρεπει να περασουν οι αγωνιζομενοι απο την γραμμη τερματισμου και αυτο εχει γινει πριν την διακοπη του αγωνα .......ετσι αν γινει καποιο προσπερασμα εν τω μεταξυ και εφ'οσον μετα διακοπει ο αγωνας πως θα θεωρειται πρωτος ο οδηγος που αφου μετα ο αγωνας διεκοπει δεν θα φτασει μεχρι την γραμμη τερματισμου για να ειναι πρωτος;;;;;;

                            Νομίζω γίνεται. Τα videos γράφουν και αν γίνει προσπέρασμα τότε μαγκιά του. Αλλά νομίζω δε κατάλαβες τι ακριβώς εννοώ. Για παράδειγμα στον αγώνα της Βραζιλίας γίνεται το ατύχημα. Την στιγμή του ατυχήματος, παγώνεις το video και λες. Ποιά είναι η κατάταξη αυτή τη στιγμή? Ωραία. Ποιοί οδηγοί δεν τερμάτισαν? Ωραία, τους βγάζεις εκτός κατάταξης και τελίωσε η ιστορία. Βγαίνει κανείς αδικημένος? Δεν νομίζω.

                            Ίσως ακούγεται λιγάκι ακραίο, αλλά νομίζω είναι αρκετά δίκαιο. Και φυσικά δεν είναι ακατόρθωτο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ripper last edited by

                              Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                              Φταίει γιατί δεν πρόσεχε. Τόσο ο Raikkonen όσο και ο Fisichella πέρασαν καθαρά.

                              Στην προκειμένη περίπτωση ναι, αλλά αυτο που θέλω να πω είναι ότι μπορεί κάλιστα κάποιος να εγκαταλείψει χωρίς δικιά του ευθύνη. Γιατι, λοιπόν αυτός να μην βαθμολογηθεί;

                              Όσο γι' αυτό που λες να ισχύει η κατάταξη τη στιγμη του ατυχήματος, είναι ανέφικτο γιατί πολύ απλά πρέπει να δωθούν τελικά αποτελέσματα. Και για να δοθούν αποτελέσματα πρέπει να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς (γραμμή τερματισμού). Αν γίνει αυτό που λες τι χρόνο θα έχει κάνει ο πρώτος; Τι χρόνο ο δεύτερος; Ποια θα είναι η μεταξύ τους διαφορά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mschumacher last edited by

                                Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                Φταίει γιατί δεν πρόσεχε. Τόσο ο Raikkonen όσο και ο Fisichella πέρασαν καθαρά.

                                Στην προκειμένη περίπτωση ναι, αλλά αυτο που θέλω να πω είναι ότι μπορεί κάλιστα κάποιος να εγκαταλείψει χωρίς δικιά του ευθύνη. Γιατι, λοιπόν αυτός να μην βαθμολογηθεί;

                                Γιατίο εγκατέλειψε τον αγώνα! Από πότε βαθμολογούνται αυτοί που εγκαταλείπουν? Αυτό θέλω να πω.

                                Και για να δοθούν αποτελέσματα πρέπει να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς (γραμμή τερματισμού). Αν γίνει αυτό που λες τι χρόνο θα έχει κάνει ο πρώτος; Τι χρόνο ο δεύτερος; Ποια θα είναι η μεταξύ τους διαφορά;

                                νομίζω έχεις δίκιο εδώ. Αλλά από την άλλη δε ξέρω τι είναι πιο σημαντικό. Η διαφορά 1ου-2ου σε χρόνο ή το πόσο δίκαιο είναι το αποτέλεσμα. Α. και επίσης δεν νομίζώ ότι θα παραπονεθεί κάποιος οδηγός αν του δοθεί μια τυχαία διαφορά από αυτόν που ακολουθούσε. Ενώ τώρα όπως αποδείχτηκε υπάρχουν αρκετά παράπονα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Όπως και να έχει ο κανονισμός όταν ένας αγώνας διακόπτεται το αποτέλεσμα ποτέ δεν μπορεί να είναι δίκαιο. Π.χ. στο GP Βρασιλίας το αποτέλεσμα ήταν άδικο για τους Coulthard-Trulli-R.Schumacher που είχαν κάνει pit stop λίγο πριν την διακοπή.

                                  Πάντως ο κανονισμός αυτός θα τεθεί υπό συζήτηση στη συνάντηση της επόμενης Πέμπτης μεταξύ του Max Mosley και των αρχηγών των ομάδων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                    παντως σιγουρα δεν πρεπει να ισχυει αυτο που καποιος ειπε [ισως χωρις να το πολυσκεφτει] οτι πρεπει να ισχυει η καταταξη την στιγμη της διακοπης.

                                    αυτο δεν γινεται γιατι πρεπει να περασουν οι αγωνιζομενοι απο την γραμμη τερματισμου και αυτο εχει γινει πριν την διακοπη του αγωνα .......ετσι αν γινει καποιο προσπερασμα εν τω μεταξυ και εφ'οσον μετα διακοπει ο αγωνας πως θα θεωρειται πρωτος ο οδηγος που αφου μετα ο αγωνας διεκοπει δεν θα φτασει μεχρι την γραμμη τερματισμου για να ειναι πρωτος;;;;;;

                                    Νομίζω γίνεται. Τα videos γράφουν και αν γίνει προσπέρασμα τότε μαγκιά του. Αλλά νομίζω δε κατάλαβες τι ακριβώς εννοώ. Για παράδειγμα στον αγώνα της Βραζιλίας γίνεται το ατύχημα. Την στιγμή του ατυχήματος, παγώνεις το video και λες. Ποιά είναι η κατάταξη αυτή τη στιγμή? Ωραία. Ποιοί οδηγοί δεν τερμάτισαν? Ωραία, τους βγάζεις εκτός κατάταξης και τελίωσε η ιστορία. Βγαίνει κανείς αδικημένος? Δεν νομίζω.

                                    Ίσως ακούγεται λιγάκι ακραίο, αλλά νομίζω είναι αρκετά δίκαιο. Και φυσικά δεν είναι ακατόρθωτο

                                    για να παρει καποιος καταταξη πρεπει να περασει απαραιτητως απο την γραμμη τερματισμου.

                                    αυτο ομως δεν γινεται οταν διακοπει ο αγωνας αλλα πριν.

                                    τωρα ποσο πριν;;; ............απο οτι λενε, σημερα τουλαχιστον οι κανονισμοι , δυο γυρους.
                                    αυτο ειναι και τελειωσε ...ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειτε συμφωνουμε ειτε οχι.

                                    ολα τα αλλα ειναι φιλολογια και για να εχουμε να λεμε.

                                    αλλωστε με αυτους τους κανονισμους γινονται οι αγωνες και οσοι συμμετεχουν σε αυτους αυτοματως τους αποδεχονται .........τωρα αν αυτο δεν αρεσει στους θεατες κατα το δοκουν..........ε τι να κανουμε δεν ενδιαφερεται η διοργανωτρια για την γνωμη τους και καλα κανει[ γιατι πολλα ευτραπελα ακουγονται κατα καιρους απο ...ειδημονες και μη του χωρου!]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexastrag last edited by

                                      Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                      Όπως και να έχει ο κανονισμός όταν ένας αγώνας διακόπτεται το αποτέλεσμα ποτέ δεν μπορεί να είναι δίκαιο. Π.χ. στο GP Βρασιλίας το αποτέλεσμα ήταν άδικο για τους Coulthard-Trulli-R.Schumacher που είχαν κάνει pit stop λίγο πριν την διακοπή.

                                      Πάντως ο κανονισμός αυτός θα τεθεί υπό συζήτηση στη συνάντηση της επόμενης Πέμπτης μεταξύ του Max Mosley και των αρχηγών των ομάδων.

                                      εαν αυτοι που ειναι υπευθυνοι και σιγουρα γνωριζουν πολυ περισσοτερα απο ολους εμας αποφασισουν αλλαγες........καλως να γινουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr