-
Kάποιοι άνθρωποι δε μαθαίνουν ποτε...
Στο θέμα μας... Κοροϊδίστικο έξοδο... τόπος: Γερμανία... λόγος: δυναμό (το οποίο δεν τα είχε παίξει τελείως, απλά υπολειτουργούσε και δεν ήθελα να το ρισκάρω), τιμή: περίπου 400 Ε!!!
Εδώ, εκτός ότι θα έδινα περίπου τα μισά για αλλαγή, υπήρχε και η δυνατότητα να αλλαχτούν τα καρβουνάκια... Δε λέω, επαγγελματίες και τυπικότατοι οι τύποι, αλλά δεν πήγα εκεί για να με πηδήξουν, για να μου φτιάξουν το αμάξι πήγα...
-
Στο Saxo VTS σου??? 400 ευρώ!!!
-
Πηγε η μητερα μου το JEEP που εχει για το σερβις των 30.000 και να αλλαξει και μπροστινες δισκοπλακες.... Και την χρεωσανε 850 ΕΥΡΟ.
Δηλαδη το σερβις εχει 450 και οι δισκοπλακες αλλα 400.
Ελεος.... Τι σκατα δισκπλακες τις βαλανε? Διαιρουμενες 350mm?????? MAMA DISKOPLAKES EINAI PE ΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ................... -
Και που να ακούσεις άλλα πράγματα που έχω μάθει ότι γίνονται μέσα στο service της Chrysler στο Μαρούσι... Έχω μάθει από εγκυρότατη πηγή (πρώην διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας) ότι για λάδια έχουν κάτι βαρέλια με λάδι που δεν κάνει ούτε για τηγάνισμα... Και αυτό στο χρεώνουν με 60+ €. Αλήθεια ή ψέμματα δεν γνωρίζω, αλλά για να μου τα είπε άνθρωπος εκ των έσω και κατέχοντας σημαντική θέση, δεν νομίζω να είναι ψέμα.
Βοηθάει και το γεγονός ότι οι περισσότεροι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων είναι πολυάσχολοι, οπότε το αφήνουν το πρωί για service και το παραλαμβάνουν μεσημεράκι προς απόγευμα χωρίς να έχουν ιδέα τι έχει αλλαχτεί ή επισκευαστεί στο αυτοκίνητό τους, πληρώνοντας μόνο τη λυπητερή...
-
Καπεσ ετσι και η μητερα μου. Το αφησε προχθες και παει να το παρει σημερα....... Ειμαι περιεργος ποσες εργατο ωρες θα της εχουν χρεωσει.....
-
που φτάσαμε...ένας μέσος ελληνικός μισθός για ένα (!) σέρβις...
-
Αγαπητέ , τα κάνουν εκεί που τους παίρνει , στους λεφτάδες.
Δες τι έπαθε η renault που τα έκανε στον απλό με μέσο μισθό , κοσμάκη. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Αγαπητέ , τα κάνουν εκεί που τους παίρνει , στους λεφτάδες.
Δες τι έπαθε η renault που τα έκανε στον απλό με μέσο μισθό , κοσμάκι.με την VW τι γίνεται;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αγαπητέ , τα κάνουν εκεί που τους παίρνει , στους λεφτάδες.
Δες τι έπαθε η renault που τα έκανε στον απλό με μέσο μισθό , κοσμάκι.με την VW τι γίνεται;
Προβλημα με το το Μαρκετιγκ....
Ειτε δεν ξερουν ακομα σε ποιο 'ταργκετ γκρουπ' ανοικουν....
Στα 'κοριτσακι-του-μπαμπα-με-με γκαμπριο-Γκολφ-η-Μπιτλ'
η καποια αλλη κατηγορια..... Η απλα πιστευουν πως ο 'λαος ειναι πολυ πλουσιος'Εγω οταν πληρωσα το πρωτο μετα- Μερτσεντεντ σερβις στην 'Αυτοκινητο του λαου' το πα ξεκαθαρα..... Καλα.... τι απ ολα κανατε;;;;
φερατε τους τεχνικους της Mercedes Benz η βαλατε ανταλλακτικα απο Mercedes;;;;; -
Και τι απάντησαν?
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Και τι απάντησαν?...ζήτησαν την βοήθεια του 50-50...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και τι απάντησαν?
...ζήτησαν την βοήθεια του 50-50...
Και τελικά τι απάντησαν;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Και τι απάντησαν?κατι για γερμανικη αξιπιστεια και ποιοτητα μου παν.....
Αλλα μετα το 'Γερμανικη αξιοπιστεια' συνηθως λυνομαι στα γελια, οποτε δεν θυμαμαι να σας πω....
Σορρυ -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
με την VW τι γίνεται;Έλα ντε , και εγώ απορώ πως δεν τους έχουν πάρει με τις πέτρες μέχρι τώρα.
Τελικά μάλλον το made in germany παίζει μεγάλο ρόλο. -
α καλά...για γέλια οι τύποι.
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Καλα.... τι απ ολα κανατε;;;;
φερατε τους τεχνικους της Mercedes Benz η βαλατε ανταλλακτικα απο Mercedes;;;;;Η παγκοσμιοποίηση αυτά έχει. Δηλαδή ένας τεχνικός/υπάλληλος δεν μπορεί να πάει από μία εταιρεία σε άλλη;
Ή μήπως διαφέρουν πολύ τα ανταλλακτικά;
εκτός κι αν νομίζεις πως υπάρχει αναλώσιμο... Mercedes να το λήξουμεΉ μήπως οι εργατώρες στα εξουσιοδοτημένα όλων των εταιρειών έχουν μεγάλη απόκλιση σε τιμές;
Τα λειτουργικά έξοδα -αν μιλάμε για εξουσιοδοτημένα- είναι πάνω κάτω τα ίδια, είτε έχεις Hyundai είτε MB. Ή μήπως δεν πληρώνουν ΙΚΑ στη Hyundai και πληρώνουν στην MB; Ή μήπως δεν έχουν πάγια έξοδα κι ενοίκια τα κτίρια κι οι εγκαταστάσεις;
-
Άρα θα έπρεπε ΟΛΟΙ να έχουν σχεδόν τις ίδιες τιμές, κάτι που βέβαια δε συμβαίνει αφού δεν έχουν ούτε τους ίδιους προμηθευτές , ούτε τις ίδιες βιτρίνες ,ούτε premium image.
-
περισσότερο ταιριάζει στο http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 342#644342
Οι προμηθευτές δεν είναι ίδιοι, αλλά οι τιμές ενός προμηεθευτή για έναν συμπλέκτη πχ που πάει σε Hyundai και ενός άλλου που πάει σε VW δεν διαφέρουν. Ένας Sachs με έναν Luk μπορεί να χουν διαφορά σε τιμές.
Δεν έγραψα παραπάνω ότι πρέπει οι τιμές να είναι ίδιες κι αναφέρθηκα επίσης στο κόστος της εργατώρας που δεν έχει μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των εξουσιοδοτημένων. Η λιανική μπορεί να είναι διαφορετική, γι' αυτό και φροντίζουμε να μάθουμε πριν πάμε.
-
Κακά τα ψέμματα όλες οι αντιπροσωπείες βάζουν ένα 'καπέλο' στα ανταλλακτικά. Οι τιμές χονδρικής που τα αγοράζουν σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει καμία σχέση με τη τιμή που δίνουν στον πελάτη στο συνεργείο.
Π.χ. δίσκο-πλατό Valeo βρήκα στην αγορά με 70€ τελική τιμή, την στιγμή που η αντιπροσωπεία το ίδιο ακριβώς δίσκο-πλατό το κοστολογούσε στα 250-300€!!!
Αποτέλεσμα, μου τον τοποθέτησε ένας φίλος μηχανικός που έχει συνεργείο με συνολικό κόστος περί τα 150 €.
Θέλετε άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα? Autopoint και Pazaropoulos ήταν μια περίοδος που είχα παρατηρήσει πως χρησιμοποιούσαν τα ίδια λιπαντικά (ημισυνθετικά μιας συγκεκριμένης μάρκας -Divinol αν θυμάμαι καλά). Η Autopoint (Hyundai) στο service την αλλαγή των συγκεκριμένων λαδιών την κοστολογούσε 30-35€, όταν την ίδια στιγμή σε μια φίλη μου (με Vw) της ζήτησαν για αλλαγή λαδιών 60€! Και μην μου πείτε ότι υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά. Μιλάμε για την ίδια μάρκα λαδιού και με τις ίδιες προδιαγραφές!
Πολλές φορές είναι η τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών αυτή... Έχετε ποτέ αναλογιστεί πόσο κερδοφόρο είναι το κομμάτι του aftersale? Σε όλες τις εταιρείες μεγαλύτερο είναι το κέρδος από τις επισκευές και την συντήρηση των αυτοκινήτων παρά από την αυτή καθαυτή πώληση καινούργιων...
-
Το πιο κερδοφόρο κομάτι σε ένα κάθετο συγκρότημα είναι
Το φαναρτζίδικο (εκτός από τις περιπτώσεις που πληρώνει ασφαλιστική....όπου τους κάνουν εκπτώσεις....30% και!)
Τα ανταλλακτικά (περιθώριο κέρδους σε ορισμένους κωδικούς πανω από 100%
Το συνεργείο...το οποίο θα μπορούσε να βγάζει πολλα΄παραπάνω αλλά τραβάνε το ζόρι της τοποθέτησης των διαφόρων δώρων που κάνουν οι πωλητές κλπ κλπ.
Η έκθεση η οποία βγάζει ελάχιστα και ορισμένες φορές τα αμάξια πωλούνται στο κόκκινο! Λόγω των δώρων κλπ!
Αυτά τουλάχιστον ισχύουν στην ford (η οποία έχει μεγάλο ανταγωνισμό με opel toyota nissan κλπ) και επίσης πολύ μεγάλο εσωτερικό ανταγωνισμό!
Το χειρότερο μου είπε φίλος με Jimny, του χρεώσανε λεφτά για υγρό για τα πιτσιλιστήρια! δεν είναι το 1-1,5 € είναι που αισθάνεσαι ότι σε περνάνε για μ@λάκα!
Κοροϊδίστικα έξοδα...