Η «πινακίδα» της ημερομηνίας δεν είναι κολλητή εκ των υστέρων. Είναι οι αριθμοί όντως ανάγλυφοι αλλά όλο το πινακάκι είναι σκαμμένο επάνω στο πλαϊνό του ελαστικού με τα γράμματα να έρχονται πρόσωπο με το υπόλοιπο πλαϊνό.
Ακόμα και το σκληρότερο πέλμα είναι πολύ μαλακό και ζουλιέται εύκολα με το νύχι οπότε δεν είναι αυτός τρόπος για να καταλάβεις την διαφορά.
Η σκληρότητα πέρα από τη γόμα ιδίως στα πλαϊνά έχει περισσότερο να κάνει με τον σκελετό του ελαστικού (πόσα λινά δηλαδή και από ποιο υλικό είναι κατασκευασμένα αυτά).
Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα μαλακά ελαστικά πέρα από την πρόωρη φθορά τους είναι η υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας. Το καλοκαίρι υπερθερμαίνονται και «σαπουνιάζουν» με αποτέλεσμα να έχουν εκτός από μεγάλη φθορά και μικρότερη πρόσφυση. Δώρο άδωρο δηλαδή.
Τα ποιο μαλακά ελαστικά είναι τα χειμερινά που μπορούν να φτάσουν να είναι σαν τσίχλα. Γι αυτό δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με ζεστό καιρό η σε μεγάλες διαδρομές με στεγνούς δρόμους.