Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 315
    • 316
    • 87 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49128
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mezzanine last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      Μια χαρα περναει η δυναμη στο δρομο, που ακριβως εντοπισες το προβλημα?

      Σπινάρει ασταμάτητα με 1η και 2α στην ευθεία, το GTi το ίδιο, αδύνατον να πατήσεις τέρμα γκάζι με 1η η 2α. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα τα παγοδρόμια που έχουμε.

      μα συγνωμη, αλλα με αυτη την ισχυ & ροπη ειναι λογικο! Ολα τα δυνατα αυτοκινητα θελουν αυτοσυγκρατηση στο γκαζι.

      Τα τετρακίνητα όχι, και να σπινάρουν λίγο η δύναμη βγαίνει αλλιώς. Το GTi για παράδειγμα όπως αναφέρει και ο Kubiak δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η όχι απο το S3/TT αλλα αυτά με την τετρακίνηση βάζουν την δύναμη κάτω και αισθάνεσαι οτι οδηγείς αυτοκίνητο άλλης κλάσης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        ειναι αληθεια αυτό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

          Μια χαρα περναει η δυναμη στο δρομο, που ακριβως εντοπισες το προβλημα?

          Σπινάρει ασταμάτητα με 1η και 2α στην ευθεία, το GTi το ίδιο, αδύνατον να πατήσεις τέρμα γκάζι με 1η η 2α. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα τα παγοδρόμια που έχουμε.

          μα συγνωμη, αλλα με αυτη την ισχυ & ροπη ειναι λογικο! Ολα τα δυνατα αυτοκινητα θελουν αυτοσυγκρατηση στο γκαζι.

          Τα τετρακίνητα όχι, και να σπινάρουν λίγο η δύναμη βγαίνει αλλιώς. Το GTi για παράδειγμα όπως αναφέρει και ο Kubiak δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η όχι απο το S3/TT αλλα αυτά με την τετρακίνηση βάζουν την δύναμη κάτω και αισθάνεσαι οτι οδηγείς αυτοκίνητο άλλης κλάσης.

          κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            οκ δε το ειχα δει thanks.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

              Μια χαρα περναει η δυναμη στο δρομο, που ακριβως εντοπισες το προβλημα?

              Σπινάρει ασταμάτητα με 1η και 2α στην ευθεία, το GTi το ίδιο, αδύνατον να πατήσεις τέρμα γκάζι με 1η η 2α. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα τα παγοδρόμια που έχουμε.

              μα συγνωμη, αλλα με αυτη την ισχυ & ροπη ειναι λογικο! Ολα τα δυνατα αυτοκινητα θελουν αυτοσυγκρατηση στο γκαζι.

              Τα τετρακίνητα όχι, και να σπινάρουν λίγο η δύναμη βγαίνει αλλιώς. Το GTi για παράδειγμα όπως αναφέρει και ο Kubiak δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η όχι απο το S3/TT αλλα αυτά με την τετρακίνηση βάζουν την δύναμη κάτω και αισθάνεσαι οτι οδηγείς αυτοκίνητο άλλης κλάσης.

              Έχοντας εμπειρία από ένα εταιρικό Audi TT 180ps που οδηγούσα πριν 3-4 χρόνια, η διαφορά στην αίσθηση της επιτάχυνσης από στάση είναι κάτι παραπάνω από αξιοσημείωτη.

              Το TT το ένιωθες ότι πάταγε στο έδαφος και εκτοξευόταν. Το Golf η αλήθεια είναι ότι αν βρεθεί σε γλυστερό οδόστρωμα οι τροχοί είναι στον αέρα... Πραγματικά η αίσθηση του 4κίνητου σε επιτάχυνση από στάση δεν συγκρίνεται με το προσθιοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                σε όλες τις επιταχυνσεις (και εν κινήση με λίγα χλμ) μέχρι 100 ας πούμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....

                  Αυτά είναι σε άλλη τροχιά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                    κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....

                    Αυτά είναι σε άλλη τροχιά...

                    σταθερή όμως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konv last edited by

                      Εγώ άκουσα ότι όλοι όσοι αγορασαν το gt έχουν σπάσει οι κινητήτρες τους και βρίσκονται προς αναζήτηση νέου αυτοκινήτου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gasman last edited by

                        Και ξέρετε γιατί? Καινούριο παιχνιδάκι και τα παιδάκια περίεργα
                        ( Ζύο υπερσυμπιεστές, τι ειναι αυτό ?? Ζεν το ανοίγω να ζώ ??)
                        Και πάπαλα το τουτουουού

                        (Και για να σοβαρευτούμε μόνο εδώ στην Ελλάδα σπάσανε οι κινητήρες ε?? Εξω έχουνε πιο ελαφρύ πόδι και 8 μήνες τωρα δεν ακούστηκε τίποτα??)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mezzanine last edited by

                          Σε γερμανικό forum με αρκετούς κατόχους GT και πολλά posts την ημέρα δεν έχει ακουστεί τίποτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης konv έγραψε:
                            Εγώ άκουσα ότι όλοι όσοι αγορασαν το gt έχουν σπάσει οι κινητήτρες τους και βρίσκονται προς αναζήτηση νέου αυτοκινήτου....

                            το μπάμ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Ο χρήστης coyote έγραψε:

                              κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....

                              Αυτά είναι σε άλλη τροχιά...

                              σταθερή όμως

                              τη γνωστή ventouza.com υποψιάζομαι ότι εννοείς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης Gasman έγραψε:
                                Και ξέρετε γιατί? Καινούριο παιχνιδάκι και τα παιδάκια περίεργα
                                ( Ζύο υπερσυμπιεστές, τι ειναι αυτό ?? Ζεν το ανοίγω να ζώ ??)
                                Και πάπαλα το τουτουουού

                                (Και για να σοβαρευτούμε μόνο εδώ στην Ελλάδα σπάσανε οι κινητήρες ε?? Εξω έχουνε πιο ελαφρύ πόδι και 8 μήνες τωρα δεν ακούστηκε τίποτα??)

                                τι έσπασε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Golf TSi @ 140hp, βασικη τιμη μαλλον κατω απο 20Κ!!!!!

                                  επισης βασικη τιμη 20.990 το Touran TSI @ 140hp

                                  24 + κάτι το Touran 140 Highline με Navigation, mp3, 8 ηχεία και 17άρες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • kubiak
                                    kubiak last edited by

                                    Το Golf V 1.4 TSi (140PS) προσωπικά το περιμένω είτε στην ίδια τιμή με το 1.6 FSi ή ελάχιστα πιο ακριβό από αυτό...

                                    Κάτω από 20k μου φαίνεται πολύ δύσκολο...

                                    Με τις σημερινές τιμές το Golf V 1.6 FSi Sportline είναι μέχρι 2k πιο φτηνό από το 1.4 TSi (170PS). Mε αυτά τα δεδομένα θεωρώ ότι το TSi με τα 140PS δεν θα προτιμηθεί από τους περισσότερους που θα πιέσουν λίγο πιο πολύ τον προϋπολογισμό τους για να πάρουν 30 άλογα παραπάνω (και κάπως περισσότερη ροπή φαντάζομαι)...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!

                                      αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.

                                      οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!

                                        αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.

                                        οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.

                                        ε όχι και κλείσιμο, μην γινόμαστε υπερβολικοί. Υπάρχουν και άλλα κριτίρια που κάποιος αγοράζει εκτός του μοτέρ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!

                                          αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.

                                          οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.

                                          ε όχι και κλείσιμο, μην γινόμαστε υπερβολικοί. Υπάρχουν και άλλα κριτίρια που κάποιος αγοράζει εκτός του μοτέρ.

                                          φυσικα, αλλα δεν νομιζω οτι το 5αρι υστερει πουθενα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            §

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!

                                            αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.

                                            οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.

                                            Δεν αμφισβητώ για τις πηγές σου, την προσωπική μου εκτίμηση αναφέρω...
                                            Το GT (170PS) αυτή τη στιγμή έρχεται με ένα επίπεδο εξοπλισμού ενώ το 1.6FSi έρχεται σε ComfortLine, HighLine, SportLine...

                                            Ίσως να έχουν στο μυαλό τους περιορισμό του εξοπλισμού που σε συνδυασμό με τη χαμηλή φορολογία λόγω κυβικών (αν μπορεί να δημιουργήσει διαφορά μεταξύ 1.6 και 1.4), να κατέβει κάτω από τα 20k...

                                            §

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 87 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr