-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μια χαρα περναει η δυναμη στο δρομο, που ακριβως εντοπισες το προβλημα?
Σπινάρει ασταμάτητα με 1η και 2α στην ευθεία, το GTi το ίδιο, αδύνατον να πατήσεις τέρμα γκάζι με 1η η 2α. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα τα παγοδρόμια που έχουμε.
μα συγνωμη, αλλα με αυτη την ισχυ & ροπη ειναι λογικο! Ολα τα δυνατα αυτοκινητα θελουν αυτοσυγκρατηση στο γκαζι.
Τα τετρακίνητα όχι, και να σπινάρουν λίγο η δύναμη βγαίνει αλλιώς. Το GTi για παράδειγμα όπως αναφέρει και ο Kubiak δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η όχι απο το S3/TT αλλα αυτά με την τετρακίνηση βάζουν την δύναμη κάτω και αισθάνεσαι οτι οδηγείς αυτοκίνητο άλλης κλάσης.
-
ειναι αληθεια αυτό
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Μια χαρα περναει η δυναμη στο δρομο, που ακριβως εντοπισες το προβλημα?
Σπινάρει ασταμάτητα με 1η και 2α στην ευθεία, το GTi το ίδιο, αδύνατον να πατήσεις τέρμα γκάζι με 1η η 2α. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα τα παγοδρόμια που έχουμε.
μα συγνωμη, αλλα με αυτη την ισχυ & ροπη ειναι λογικο! Ολα τα δυνατα αυτοκινητα θελουν αυτοσυγκρατηση στο γκαζι.
Τα τετρακίνητα όχι, και να σπινάρουν λίγο η δύναμη βγαίνει αλλιώς. Το GTi για παράδειγμα όπως αναφέρει και ο Kubiak δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η όχι απο το S3/TT αλλα αυτά με την τετρακίνηση βάζουν την δύναμη κάτω και αισθάνεσαι οτι οδηγείς αυτοκίνητο άλλης κλάσης.
κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
οκ δε το ειχα δει thanks..... -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Μια χαρα περναει η δυναμη στο δρομο, που ακριβως εντοπισες το προβλημα?
Σπινάρει ασταμάτητα με 1η και 2α στην ευθεία, το GTi το ίδιο, αδύνατον να πατήσεις τέρμα γκάζι με 1η η 2α. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα τα παγοδρόμια που έχουμε.
μα συγνωμη, αλλα με αυτη την ισχυ & ροπη ειναι λογικο! Ολα τα δυνατα αυτοκινητα θελουν αυτοσυγκρατηση στο γκαζι.
Τα τετρακίνητα όχι, και να σπινάρουν λίγο η δύναμη βγαίνει αλλιώς. Το GTi για παράδειγμα όπως αναφέρει και ο Kubiak δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορο η όχι απο το S3/TT αλλα αυτά με την τετρακίνηση βάζουν την δύναμη κάτω και αισθάνεσαι οτι οδηγείς αυτοκίνητο άλλης κλάσης.
Έχοντας εμπειρία από ένα εταιρικό Audi TT 180ps που οδηγούσα πριν 3-4 χρόνια, η διαφορά στην αίσθηση της επιτάχυνσης από στάση είναι κάτι παραπάνω από αξιοσημείωτη.
Το TT το ένιωθες ότι πάταγε στο έδαφος και εκτοξευόταν. Το Golf η αλήθεια είναι ότι αν βρεθεί σε γλυστερό οδόστρωμα οι τροχοί είναι στον αέρα... Πραγματικά η αίσθηση του 4κίνητου σε επιτάχυνση από στάση δεν συγκρίνεται με το προσθιοκίνητο.
-
σε όλες τις επιταχυνσεις (και εν κινήση με λίγα χλμ) μέχρι 100 ας πούμε
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....Αυτά είναι σε άλλη τροχιά...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....
Αυτά είναι σε άλλη τροχιά...
σταθερή όμως
-
Εγώ άκουσα ότι όλοι όσοι αγορασαν το gt έχουν σπάσει οι κινητήτρες τους και βρίσκονται προς αναζήτηση νέου αυτοκινήτου....
-
Και ξέρετε γιατί? Καινούριο παιχνιδάκι και τα παιδάκια περίεργα
( Ζύο υπερσυμπιεστές, τι ειναι αυτό ?? Ζεν το ανοίγω να ζώ ??)
Και πάπαλα το τουτουουού(Και για να σοβαρευτούμε μόνο εδώ στην Ελλάδα σπάσανε οι κινητήρες ε?? Εξω έχουνε πιο ελαφρύ πόδι και 8 μήνες τωρα δεν ακούστηκε τίποτα??)
-
Σε γερμανικό forum με αρκετούς κατόχους GT και πολλά posts την ημέρα δεν έχει ακουστεί τίποτα.
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Εγώ άκουσα ότι όλοι όσοι αγορασαν το gt έχουν σπάσει οι κινητήτρες τους και βρίσκονται προς αναζήτηση νέου αυτοκινήτου....το μπάμ?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
κανεις δεν λεει οχι σε αυτο. Εγω ομως μιλαμε για αυτοκινητο με 23κ και οχι για Sti/EVO....
Αυτά είναι σε άλλη τροχιά...
σταθερή όμως
τη γνωστή ventouza.com υποψιάζομαι ότι εννοείς...
-
Ο χρήστης Gasman έγραψε:
Και ξέρετε γιατί? Καινούριο παιχνιδάκι και τα παιδάκια περίεργα
( Ζύο υπερσυμπιεστές, τι ειναι αυτό ?? Ζεν το ανοίγω να ζώ ??)
Και πάπαλα το τουτουουού(Και για να σοβαρευτούμε μόνο εδώ στην Ελλάδα σπάσανε οι κινητήρες ε?? Εξω έχουνε πιο ελαφρύ πόδι και 8 μήνες τωρα δεν ακούστηκε τίποτα??)
τι έσπασε;
-
Golf TSi @ 140hp, βασικη τιμη μαλλον κατω απο 20Κ!!!!!
επισης βασικη τιμη 20.990 το Touran TSI @ 140hp
24 + κάτι το Touran 140 Highline με Navigation, mp3, 8 ηχεία και 17άρες
-
Το Golf V 1.4 TSi (140PS) προσωπικά το περιμένω είτε στην ίδια τιμή με το 1.6 FSi ή ελάχιστα πιο ακριβό από αυτό...
Κάτω από 20k μου φαίνεται πολύ δύσκολο...
Με τις σημερινές τιμές το Golf V 1.6 FSi Sportline είναι μέχρι 2k πιο φτηνό από το 1.4 TSi (170PS). Mε αυτά τα δεδομένα θεωρώ ότι το TSi με τα 140PS δεν θα προτιμηθεί από τους περισσότερους που θα πιέσουν λίγο πιο πολύ τον προϋπολογισμό τους για να πάρουν 30 άλογα παραπάνω (και κάπως περισσότερη ροπή φαντάζομαι)...
-
το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!
αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.
οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.
οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.
ε όχι και κλείσιμο, μην γινόμαστε υπερβολικοί. Υπάρχουν και άλλα κριτίρια που κάποιος αγοράζει εκτός του μοτέρ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!
αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.
οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.
ε όχι και κλείσιμο, μην γινόμαστε υπερβολικοί. Υπάρχουν και άλλα κριτίρια που κάποιος αγοράζει εκτός του μοτέρ.
φυσικα, αλλα δεν νομιζω οτι το 5αρι υστερει πουθενα
-
§
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το θεμα ειναι οτι πλεον αντι να παρεις το 1600 με 115, με τα ιδια λεφτα θα χτυπας το 140αρι που δεν εχει καμια σχεση!!αν μαλιστα το 140αρι εχει το στησιμο του 170, τοτε προσωπικα νομιζω οτι μιλαμε για 'κλεισιμο' της κατηγοριας των 1400-1800κκ.
οι πληροφοριες επιμενω μιλανε για βασικη τιμη (με αγνωστο εξοπλισμο) κατω απο τα 20000.
Δεν αμφισβητώ για τις πηγές σου, την προσωπική μου εκτίμηση αναφέρω...
Το GT (170PS) αυτή τη στιγμή έρχεται με ένα επίπεδο εξοπλισμού ενώ το 1.6FSi έρχεται σε ComfortLine, HighLine, SportLine...Ίσως να έχουν στο μυαλό τους περιορισμό του εξοπλισμού που σε συνδυασμό με τη χαμηλή φορολογία λόγω κυβικών (αν μπορεί να δημιουργήσει διαφορά μεταξύ 1.6 και 1.4), να κατέβει κάτω από τα 20k...
§
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)