-
Χμμμ απο ότι βλέπω εως τώρα συμφωνούν οι πιο πολλοί ότι ήταν σωστή η αρχική μου γνώμη ότι η BMW ανταποκρίνεται πιο καλά στις ανάγκες μου. Όσο για την 320, προτιμώ να πάρω στην ίδια τιμή μια 318 με πιο πολλά extra.
Βέβαια θα με ενδιέφερε ακόμα να ακούσω και γνώμες κατόχων ενός εκ των παραπάνω αμαξιών με έναν σύντομο σχολιασμό της εμπειρίας τους με το αμάξι που διαθέτουν.
-
Ως κάτοχος μιας BMW θα σε συμβούλευα να οδηγήσεις και τα δύο αυτοκίνητα σε δρόμο με σαμαράκια και λακούβες. Η BMW με τα άθλια run flat λαστιχα της αναπηδά εύκολα και γενικά η ποιότητα κύλισης και άνεσης είναι χαμηλή. Εγώ σκέφτομαι να αλλαξω τα λάστιχα που επιπλέον στοιχίζουν 300 ευρώ το ένα, αλλά το αμάξι δεν έχει ρεζέρβα. Οι χώροι για τα μικροαντικείμενα είναι περιορισμένοι και η κατανάλωση απόδεκτη (10 λ/100χιλ).Κατά τα άλλα πρόκειται για ένα εξαίσειο αυτοκίνητο.
ΟΜΩΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ -
και εγω σαν κατοχος της 320ι σου λεω οτι την πηρα ενω ημουν και στο Α4 2,0 Τ Κουατρο...απλα το Α4 εχει καλυτερο φινιρισμα αλλα ως εκει...
με την τριαρα εχεις κατι το καινουριο και οχι Φεις Λιφτ οπως το Α4(εστω και εκτεταμενο)ενω πιστευω οτι ειναι και πιο ολοκληρωμενη επιλογη...
οσον αφορα στον συναδελφο απο πανω σε σχεση με τα ελαστικα τυπου Ραν Φλατ εχω να πω οτι και εγω νομιζω οτι επηρεαζουν την ανεση αλλα μονο κατα 15-20 %.εχω 225/45/17 και οταν αλλαξα για να δω σε 225/50/17 ειδα διαφορες οπως και σε 215/50/16...
παντως τωρα 225/45/17 εχω...
αρα μην λεμε ολο οτι φταινε αυτα...οντως χωροι για μικροαντικειμενα δεν υπαρχουν απλα...
σαν καταναλωση ειναι καλο...
σαν οδηγηση...αριστο...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
οσον αφορα στον συναδελφο απο πανω σε σχεση με τα ελαστικα τυπου Ραν Φλατ εχω να πω οτι και εγω νομιζω οτι επηρεαζουν την ανεση αλλα μονο κατα 15-20 %.σύμφωνα με τις προτεραιότητες που ανέφερα στο πρώτο μου e-mail, πιο πολύ με νοιάζει ότι ενδέχεται να σώσουν ζωές, και ας μου στερήσει ένα ποσοστό άνεσης...
οντως χωροι για μικροαντικειμενα δεν υπαρχουν απλα...
εγω επειδή δεν είμαι καπνιστής θα χρησιμοποιώ το τασάκι
μια και σας βρήκα αγαπητοί κάτοχοι της E90:
σκέφτομαι να πάρω το βασικό μοντέλο σε arctic metallic και να βάλω τα extra: συναγερμός, Professional radio (για τα mp3), hifi soundsystem kai φώτα xenon. Δηλαδή πιο πολύ χρηστικά πράγματα. Ζάντες αλουμινίου, προβολείς κτλ δεν με νοιάζουν καθόλου. Με αυτά τελική τιμή θα φτάσει 35.950,00 euro που είναι λίγο πολύ το πάνω όριο των χρημάτων που θέλω να διαθέσω. Υπάρχει κανένα εχτρα που θεωρείτε ότι λείπει απο το αμάξι γενικά, ή κάποιο που δεν αξίζει να το πάρω?
να ρωτήσω και κάτι άλλο: έχετε τα default ηχεία ή έχετε βάλει τα hi-fi i prologic? Εάν έχετε τα default, είστε ικανοποιημένοι, ή αξίζει να δώσει κανείς τα 700 euro για να αναβαθμίσει σε hi-fi? Μιλάω πάντα για καθαρότητα ήχου και μπούκωμα σε μπάσα κτλ...
-
Αγαπητέ φίλε, έχω το arctic metallic με δερμάτινα μπεζ καθίσματα, σπορ δερμάτινο τιμόνι, ξύλο καρυδιάς και ζαντες 160. Βάλε extra το συναγερμό και το hi-fi Professional radio (για τα mp3), μόνο αν είσαι τρελλαμενος με τον ήχο. Εγώ με τα default, ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αν και ο ήχος δεν είναι κρυστάλινος.
-
Αν και ελαφρα off topic, εψαχνα θεμα κοντα στους 4Τ, κι ελπιζω καποιος να το δει. οντως το ερωτημα του thread ειναι το πιο σωστο οταν αφορα ρεαλιστικες επιλογες. Θεωρω ομως αξια αποριας και εκτος πραγματικοτητας την ελλειψη του ακολουθου συγκριτικου, απο το συνολο του ειδικου τυπου
316, Α4 1.6. Χαζο ερωτημα? Ισως, αλλα αφορα 100δες επαγγελματιες που οι εταιρείες τους δικαιολογουν εταιρικο μεχρι 1600, χωρις να πολυενδιαφερονται για το μισθωμα, για πολλους λογους. Λογικα σε αυτα τα χρηματα η επιλογη ειναι καποιο prestige 1800 ή αλλο 2λιτρο. Οταν ομως πληρωνει αλλος και σε περιοριζει στα κυβικα, η επιλογη Α4,316 σε υπερπληρεις εκδοσεις δεν ειναι καθολου ασχημη. Ελπιζοντας οτι θα το δει και ενδιαφερθει καποιος, ανηκοντας στην πιο πανω κατηγορια και γυρνωντας σχετικα on topic,
Ως χρηστης του προηγουμενου A4, βρισκω μιζερη την λυση της AUDI να αντιπαραθεσει στην καινουρια 3αρα ενα face lift, με ακριβως το ιδιο εσωτερικο, και με δεδομενη την παρουσιαση του νεου Α4 μολις το 2007, και θεωρω την επιλογη της BMW ως πιο λογική. Προσωπικα παντως δεν βρισκω το φινιρισμα του Α4 καλυτερο ( εννοω το πιο προσφατο και οχι αυτο που εχω). Το ιδιο και για τους χωρους. Εχω ρυθμισει θεση οδηγου και στα δυο και ο χωρος πισω ειναι ελαφρα καλυτερος στην BMW. Χανει λιγο στο εσωτερικο υψος, αλλα στα γονατα εχει μεγαλυτερο αερα. Ολο το επιπλεον μηκος του facelift πηγε στον χωρο αποσκευων.
Εν ολιγοις το Α4 θα το αντικαταστησω με BMW, εστω και στην ταπεινη εκδοση( κυβικων ), ελπιζοντας οτι στην αντιγνωμια σχετικα με τα run flat, δικιο εχουν αυτοι που δεν τα θεωρουν σημαντικο προβλημα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απο τα 2 αυτα θα προτιμούσα την 318, δε βλέπω κανένα σημείο υπεροχής του Audi το οποίο υστερεί και σε οδική συμπεριφορά και σε ποιότητα κύλισης.Αυτο απο που προκύπτει και δεν το ξερω ..
Τωρα για το α4 2.0 όπως σου ειπε σωστα ο εγκάθετος πιο πάνω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ ΠΟΥΛΙ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ...επομένως θα στρaφεις σε 1.8Τ/163Hp και αυτη θα επρεπε να ειναι η ψηφοφορια ...
-
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
Το είχα και αυτό στο μυαλό μου αλλά πρώτον η βασική έκδοση είναι πιο ακριβή, οπώτε θα πάει η τελική τιμή πολύ παραπάνω. Επίσης, με φοβίζει το turbo ότι θα έχει πολύ υψηλη κατανάλωση...Tο τούρμπο Κ03 στους 163 ίππους δεν πρόκειται να κάψει τίποτα, με την χρήση που του επιφυλάσσεις, αν σε έχω ψυχολογήσει σωστά.
Πάρε το Άουντι ως πιο ευρύχωρο.Το ΒΜW είναι πιο driving machine, πράγμα που: και αδικείται από αυτόν τον κινητήρα και δεν σε ενδιαφέρει εσένα ως προτεραιότητα, απ' ότι γράφεις.
Σημειωτέον ότι δεν ψήφισα, μιας και εγώ θα έπαιρνα το BMW, εν ανάγκη θεόγυμνο, με άλλο κινητήρα!
-
Λοιπό, όσον αφορά το Α4:
Α4 2.0
130 PS
19,9 kgr ροπής
0-100: 9.9'
212 km/h
6,0/8,0/11,5 (Κατανάλωση Εκτός πόλης / Μικτός κύκλος / Αστικός κύκλος)
**30.900 ευρώ
**
Α4 1,8Τ163 PS
22.9 kgr ροπής
0-100: 8.6'
228 km/h
6,4/8,2/11,3 (Κατανάλωση Εκτός πόλης / Μικτός κύκλος / Αστικός κύκλος)
33.300 ευρώΗ διαφορά τους είναι 2,400 ευρώ. Το ατμοσφαιρικό δίλιτρο Α4, απλά
ΔΕΝ υφίσταται, μόνο υπό παραγγελία.
Στη μεταπώληση.... άλλοι θα γελάνε και εσύ θα κλαίς.Άλλωστε στα 33,300 που κοστίζει το Α4 1.8Τ, η αντίστοιχη 318i (advantage) κοστίζει 33,600 και έρχεσαι στα ίδια χρήματα παίρνοντας πολύ πολύ καλύτερες επιδόσεις.
Aκόμα και η απλή 318i με **τάσια :whistlink: έρχεται στα 32,700 ** -
Για να το παίξω εγκάθετος :
Αν βρείτε Α4 με 33Κ πείτε μου και μένα πως γίνεται!
Η τιμή είναι για την βασική έκδοση που δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. Μάλιστα η βασική έκδοση έρχεται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Υπάρχουν μόνο οι επόμενες, πιο πλούσιες εκδόσεις.
Η επόμενη έκδοση με έναν καλούτσικο εξοπλισμό (όχι τίποτα το εξωφρενικό) μάλλον κάνει γύρω στα 35-36Κ...
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν μέχρι πριν 1,5 χρόνο, όταν πήραμε το δικό μας...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Για να το παίξω εγκάθετος :Αν βρείτε Α4 με 33Κ πείτε μου και μένα πως γίνεται!
Η τιμή είναι για την βασική έκδοση που δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. Μάλιστα η βασική έκδοση έρχεται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Υπάρχουν μόνο οι επόμενες, πιο πλούσιες εκδόσεις.
Η επόμενη έκδοση με έναν καλούτσικο εξοπλισμό (όχι τίποτα το εξωφρενικό) μάλλον κάνει γύρω στα 35-36Κ...
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν μέχρι πριν 1,5 χρόνο, όταν πήραμε το δικό μας...
Μιλάμε για αρχικές τιμές. +1.200 για αυτά που αναφέρεις.
Μην ξεχνάμε επίσης ότι η 318i αγγίζει και τα 37,700 ως βασική έκδοση
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Για να το παίξω εγκάθετος :Αν βρείτε Α4 με 33Κ πείτε μου και μένα πως γίνεται!
Η τιμή είναι για την βασική έκδοση που δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. Μάλιστα η βασική έκδοση έρχεται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Υπάρχουν μόνο οι επόμενες, πιο πλούσιες εκδόσεις.
Η επόμενη έκδοση με έναν καλούτσικο εξοπλισμό (όχι τίποτα το εξωφρενικό) μάλλον κάνει γύρω στα 35-36Κ...
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν μέχρι πριν 1,5 χρόνο, όταν πήραμε το δικό μας...
Και τωρα αυτα ισχυουν δηλ.θες περιπου 36κ για α4 1.8Τ, ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΘΕς kai gia bmw με υποδεεστερες επιδοσεις σαφως
-
οπότε παίρνεις ένα Passat TFSI
-
technik
Μηπως ξερεις αν κυκλοφορησε ποτε α4 με 2.0 fsi / 150hp, γιατι Γερμανια τα Χριστουγεννα ειχα δει αρκετα Α4 AVANT που εγραφαν πισω 2.0fsi μοντ.03-04 μαλλον ήταν ...
-
30.340 'το απλό' με τα 200
32.210 'με απ' όλα' -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
technikΜηπως ξερεις αν κυκλοφορησε ποτε α4 με 2.0 fsi / 150hp, γιατι Γερμανια τα Χριστουγεννα ειχα δει αρκετα Α4 AVANT που εγραφαν πισω 2.0fsi μοντ.03-04 μαλλον ήταν ...
Ναι, είχαν κυκλοφορήσει Α4 2,0FSI B6
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
technik
Μηπως ξερεις αν κυκλοφορησε ποτε α4 με 2.0 fsi / 150hp, γιατι Γερμανια τα Χριστουγεννα ειχα δει αρκετα Α4 AVANT που εγραφαν πισω 2.0fsi μοντ.03-04 μαλλον ήταν ...
Ναι, είχαν κυκλοφορήσει Α4 2,0FSI B6
Που η Kosmocar δεν τα φερνει τωρα τι γινεται ακριβώς ??
-
Μα αν τελικά πήγαινα σε Α4 1.8Τ, τότε δεν το συζητάμε κάν ότι θα έδινα και τα 2,400 παραπάνω για να γίνει quattro
Καλό, δέν λέω, το Αυdi αλλά θα αλλάξει σε λιγάκι...
επίσης η BMW ακόμα και η βασική έκδοση δέν της λείπει τίποτα, μόνο μεταλλικό χρώμα και συναγερμός (προαιρετικά) και... έφυγες!
Όσο για τα τάσια στην BMW, ναί τα προτιμάω. Τα έχω δεί πολλές φορές και πραγματικά είναι τόσο όμορφα σαν να είναι ζάντες αλουμινίου (άμα τα δείτε θα καταλάβετε...). Άσε που απο την άλλη άμα τα γρατζουνίσω, και δεν αγχώνομαι τόσο πολύ, και τα αλλάζω με μερικά δεκάδες ευρώ αντί για εκατοντάδες! Και εξίσου σημαντίκό, δέν θέλω να προκαλεί η εξωτερική εμφάνιση αυτού που θα πάρω με περιττά μπιχλιμπίδια.
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Για να το παίξω εγκάθετος :
Αν βρείτε Α4 με 33Κ πείτε μου και μένα πως γίνεται!
Η τιμή είναι για την βασική έκδοση που δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. Μάλιστα η βασική έκδοση έρχεται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Υπάρχουν μόνο οι επόμενες, πιο πλούσιες εκδόσεις.
Η επόμενη έκδοση με έναν καλούτσικο εξοπλισμό (όχι τίποτα το εξωφρενικό) μάλλον κάνει γύρω στα 35-36Κ...
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν μέχρι πριν 1,5 χρόνο, όταν πήραμε το δικό μας...
Και τωρα αυτα ισχυουν δηλ.θες περιπου 36κ για α4 1.8Τ, ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΘΕς kai gia bmw με υποδεεστερες επιδοσεις σαφως
Και για το Q 38.500!
Σύγκριση μεταξύ BMW E90 318i και Audi A4 2.0