-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το έχω υπόψην μου ...
Απλά , πραγματικά καίει λίγο , ειδικά σε επαρχιακό δρόμο.
Πχ. Ολυμπία - Τρίπολη - Νεάπολη με νορμάλ ρυθμούς 7.3 λ/100
Νεάπολη - Αθήνα με γρήγορους ρυθμούς 8.2 λ/100 (απο Τρίπολη και μετά με ταχύτητες μεταξύ 12 - 20)Σε ποια μονάδα μέτρησης;
Είχες και ομιλών ESP δίπλα;
-
Λες γι'αυτό μπροστά μου δεν είχε καθόλου κίνηση και πίσω γινόταν της πουτ@ν@ς ???
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ε, εντάξει στα 12 και στα 20 οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν είναι και πολύ μεγάλες! Αν ανεβάσεις κοντά στα όρια (70 έως και 110 ανάλογα με τον επαρχιακό) μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως!Μια χαρά νούμερα πάντως! Μακριές σχέσεις;
άρχισαν οι εγκάθετοι
Αρκετά χρόνια νομίζω
-
Εγώ είμαι εν-οριζόντιος! Δεν ρώτησα εσένα, ούτε για το αν το 'ομιλόν ESP' του Βασίλη έχει μακροχρόνια σχέση μαζί του!
Για τις σχέσεις του κιβωτίου μιλούσα! Άκουσα τα είχε κάποτε με μια 6η...
-
Ρε σεις εγκάθετοι !!
Το ESP ΄νύσταζε στην επιστροφήΟι σχέσεις μια χαρά είναι .. τελική με 6η
-
Αυτό το αυτοκίνητο, δεν έχει σημασία πόσο καίει. Σημασία έχει πώς ακούγεται!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ρε σεις εγκάθετοι !!
Το ESP νύσταζε στην επιστροφήΟι σχέσεις μια χαρά είναι .. τελική με 6η
καλά, τόσο σιγά πήγαινες που κοιμήθηκε;
-
Αν καίει και λίγο, ακούγεται καλύτερα!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ρε σεις εγκάθετοι !!
Το ESP νύσταζε στην επιστροφήΟι σχέσεις μια χαρά είναι .. τελική με 6η
καλά, τόσο σιγά πήγαινες που κοιμήθηκε;
Αμέσως εσύ !!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αυτό το αυτοκίνητο, δεν έχει σημασία πόσο καίει. Σημασία έχει πώς ακούγεται!Κάνει κάποιον ιδιαίτερο ήχο μέχρι τις 1.950 σαλ?
Βασίλη, τι δουλειά έχεις εσύ με γερμανό?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αυτό το αυτοκίνητο, δεν έχει σημασία πόσο καίει. Σημασία έχει πώς ακούγεται!
Κάνει κάποιον ιδιαίτερο ήχο μέχρι τις 1.950 σαλ?
Βασίλη, τι δουλειά έχεις εσύ με γερμανό?
δικός του είναι
-
τα αποτελέσματα θα τα δούμε πριν πεθάνουμε;
-
Αναλόγως... Αν σκέφτεσαι να πεθάνεις μέσα στη βδομάδα μάλλον όχι....
(λίγο μπλακ χιούμορ... ελπίζω να μην παρεξηγηθείς...) -
Νέο ρεκόρ αυτονομίας από εμένα, μιλάμε πάντα για ταξιδιωτική διαδρομή αυτή τη φορά εντελώς εκτός πόλης, αν και τα 500+ χιλιόμετρα έγιναν αφενός με 2 άτομα + αποσκευές και αφενός στην κάψα του καλοκαιριού.
Συγκεκριμένα με ένα γέμισμα 100άρας ΒΡ πάντα (45 λίτρων ρεζερβουάρ, πήρε 41,06 λίτρα) έκανα 763.4 χιλιόμετρα (το παλιό ρεκόρ ήταν 710.1 χμ) που ισοδυναμεί με 5,378 λτ/100 χμ (το παλαιότερο ρεκόρ χαμηλότερης κατανάλωσης ήταν 5,386 λτ/100 χμ).
Μια χαρά για τον 1.25 ντούρατεκ που δεν φημίζεται για την 'θεϊκή' κατανάλωσή του...
Το κακό ήταν τα 48 € που έσκασα (πάλι καλά, ΒΡ 100άρα με 1,169 €/λτ)
-
[quote='JimClark']
Το κακό ήταν τα 48
-
Είναι λίγο άδικο, γιατί ανέφερα τιμή Μασούτη-ΒΡ όπου εκεί δε πληρώνουν ενοίκιο για το χώρο, αλλά η αμέσως επόμενη τιμή είναι 1,199 και φτάνει στα 1,269...
-
γιατι δεν βαζεις 95αρα?
δε θα εισαι και αναγκασμενος να πατας το γκαζι με το νυχι για να πας οικονομικα! -
Δεν υπάρχει περίπτωση που η 95άρα θα δώσει τα ίδια χιλιόμετρα. Στο Φιέστα είναι εξ ορισμού 0.4 με 0.5 λίτρα /100 χμ πάνω η κατανάλωση με την κανονική αμόλυβδη. Τώρα επειδή η διαφορά τιμής 95άρας και 100άρας είναι και μικρή αναλογικά (στα πρατήρια όπου βάζω) την προτιμάω...
Π.χ. όταν πήρα αμάξι, ο 'Μασούτης' έδινε την 95άρα στα 82 λεπτά και την 100άρα στα 96.5 δηλαδή +17.5 %. Τώρα είναι 1.04 και 1.17 δηλ. +11.25%
-
συνολικα δεν βγαινει πιο φθηνα με την 95αρα ακομη και αν εχει μεγαλυτερη καταναλωση?
για κανε υπολογισμους... -
Όσο κάνω ταξιδιωτικά χιλιόμετρα συμφέρει οριακά έως ελαφρώς η 100άρα. 2-3 φορές το δοκίμασα και όντως ισχύει η υπεροχή της 100άρας. Παλιά με τις μικρότερες τιμές δεν ίσχυε. Έβαζα γιατί ήθελα να προσέχω τον κινητήρα και τα έμβολα και το περιβάλλον και μούμπλε μούμπλε...
Αν είσαι όμως στην πόλη, η 100άρα πηγαίνει στράφι..
Έρευνα Κατανάλωσης