Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 437
    • 438
    • 22 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    119
    8747
    42112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      adis4gr
      Όταν μάθεις πόσα λίτρα δείχνει κάθε διαβάθμιση στο δείκτη βενζίνης και μάθεις ταυτόχρονα ότι μπορείς να πας και ταξίδι χωρίς να υπερβείς τα 150, τότε το συζητάμε!

      Φιλαράκο, έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα και τέτοια προβλήματα δεν έχω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        govus last edited by

        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
        Όταν μάθεις πόσα λίτρα δείχνει κάθε διαβάθμιση στο δείκτη βενζίνης και μάθεις ταυτόχρονα ότι μπορείς να πας και ταξίδι χωρίς να υπερβείς τα 150, τότε το συζητάμε! Φιλαράκο, έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα και τέτοια προβλήματα δεν έχω!

        Μιας και αναφέρεις τις διαβαθμίσεις (του Clio σου ή κάνω λάθος για το αυτοκίνητο που έχεις ; ) στο δείκτη, μάλλον πρέπει να σου στείλω κάποια στιγμή νέα στοιχεία κατανάλωσης! Μετά από καμμιά 20αριά φορές που έχω γεμίσει έως σήμερα το ρεζερβουάρ του Clio μου, παρατήρησα πως κάτι έκανα λάθος ! Συγκεκριμένα, την τελευταία φορά είπα στο βενζινά, να βάλει περίπου 3 λίτρα παραπάνω βενζίνη μετά το 'τακ' της αντλίας (για να συμπληρωθούν τα ...50 ευρώ=47 και κάτι λίτρα, προσωπικό μου ρεκόρ μέχρι σήμερα!!), τα οποία και πήρε άνετα το ρεζερβουάρ. Παρατήρησα στη συνέχεια, πως ενώ μια διαβάθμιση κρατούσε (οδήγηση στην πόλη) γύρω στα 50km, τώρα έχω κάνει περίπου 170km και έχουν πέσει μόνο δύο (2) διαβαθμίσεις !! Άρα, το τεπόζιτο του Clio μάλλον γέμιζε γρήγορα, με αποτέλεσμα να 'σκάει' γρηγορότερα η αντλία και 'γω να μην γεμίζω 'μέχρι πάνω' ποτέ, μ' αποτέλεσμα τα 10-11 λίτρα που βλέπω ως κατανάλωση πόλης να είναι (αρκετά... ) λάθος...

        Υ.Γ.: μήπως γνωρίζεις, πόσα λίτρα απομένουν από τη στιγμή που ανάβει το λαμπάκι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsardas last edited by

          Κοιτα να δεις τοσο καιρο εψαχνα να βρω που θα βαλω την δικη μου προσπαθεια για μικρη καταναλωση και ειχα ξεχασει αυτο το θεμα.

          Λοιπον με 307 1.6 μερικες ωρες πριν τον τελικο του μουντιαλ Παλιουρι-Καλαμαρια με ταχυτητα 40-100χιλ καταναλωση 5.8/100! Ουτε ντιζελ να ειχα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Για κοίτα κάτω από το καπό μήπως στο αλλάξανε στο σερβις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Λοιπόοον...για να δούμε αν έχει αλλάξει ο δείκτης τη συμπεριφορά του από τη γενιά μου (Phase II - 2001) μέχρι τη δική σου (Phase IV - 2004).

              Στο φουλ γέμισμα, ο δείκτης δεν παραμένει για πάρα πολλά χιλιόμετρα στη θέση '1' - π.χ. στο Leon κρατάει και 150 ή και παραπάνω χιλιόμετρα. Η τελευταία βούλα πάνω από το 'R' έχει ακόμα 14-15 λίτρα μέσα στο ρεζερβουάρ, διαπιστωμένο πολλές φορές, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε έξτρα πλήρωση μετά το πρώτο 'τακ'. Δηλαδή, μέχρι να φτάσεις στην τελευταία βούλα έχεις καταναλώσει μόλις 36 λίτρα και όχι σχεδόν 43,5 όπως περίπου θα έβγαινε η κατανομή (50/8=6,25lt).

              Το λαμπάκι ανάβει αφού ο δείκτης περάσει ΟΛΗ την κόκκινη γραμμή (δηλαδή περίπου όπως είναι ο δείκτης στη φωτογραφία) και έχει μέσα περίπου 4 λίτρα - αυτό διαπιστωμένο όχι πολλές φορές μια και δεν φτάνει ποτέ στο λαμπάκι, αφού σε έχει κοψοχολιάσει αρκετά με τη ραγδαία πτώση του ο δείκτης...

              -Στην αρχή ο δείκτης ξεκολλάει εύκολα από το '1' (χωρίς έξτρα πλήρωση)
              -Στη συνέχεια ο δείκτης συμπεριφέρεται αρκετά αναλογικά
              -Κάτω από τη μέση ο δείκτης κατεβαίνει ραγδαία
              -Από το σημείο της τελευταίας βούλας περίπου και μετά αργεί πολύ να πέσει και
              -Το λαμπάκι ανάβει μετά το πέρας όλης της κόκκινης γραμμής.
              -Α, by the way, ο δείκτης δείχνει πιο γεμάτο αν βρίσκεσαι σε ελαφρά ανηφόρα.

              Αν ισχύουν αυτά και στο δικό σου δείκτη, τότε τα νούμερα που σου έγραψα πάνω, μάλλον ισχύουν. Ο δείκτης μας είναι αρκετά αλλοπρόσαλλος και δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψην καθόλου για χοντρικές μετρήσεις κατανάλωσης, θα βγαίνουν λανθασμένα στοιχεία. Μόνο γέμισμα με γέμισμα (π.χ. τέλος στο πρώτο 'τακ' ή καθορισμένη έξτρα πλήρωση).

              Εξίσου αποπροσανατολιστικός ο δείκτης και του Leon...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                n_olympios last edited by

                Μπα, στο δικό μου Phase IV το λαμπάκι ανάβει μόλις πριν ο δείκτης 'ακουμπήσει' την κόκκινη περιοχή, την ώρα που ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει ένα εντελώς άκυρο 70-80χλμ, ενώ γύρω στα 5χλμ αργότερα βγάζει γραμμούλες και χτυπιέσαι που μόλις πέρασες το τελευταίο βενζινάδικο για 20χλμ, επειδή είχε ακριβή βενζίνη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Άρα άκυρη η πιο άχρηστη ανάλυση που έχει γίνει στο forum!

                  Πού ξέρεις όμως, μπορεί να τα διαβάσει ένας κάτοχος phase II και να βρει το φως το αληθινό!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    βρε κοντευει Πασχα, θα δουμε κανενα αποτελεσμα της ερευνας καταναλωσης?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      βρε κοντευει Πασχα, θα δουμε κανενα αποτελεσμα της ερευνας καταναλωσης?

                      θα φάμε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caryothraystis last edited by

                        απολαυση ο coyote

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Στοιχεία αυτοκινήτου
                          α) Μάρκα - Μοντέλο - Χρονολογία: BMW 130i 2006
                          β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου: 205/45/18 - 225/40/18 ... Βάρος=1450 (BMW)
                          γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη: 3.0 - 265HP
                          Στοιχεία κατανάλωσης
                          δ) Μέση κατανάλωση: 9.1 για τα πρώτα 1900 χλμ.
                          ε) Ελάχιστη κατανάλωση: 6.3
                          στ) Μέγιστη κατανάλωση: 18
                          ζ) Ταξίδι: 7,6
                          η) Πόλη: 12.3

                          Συνθήκες οδήγησης (για τα συγκεκριμένα χλμ.)
                          θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; Ναι
                          ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; >χλμ με 4 άτομα
                          κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας; 20-80

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Τενκ γιου μίστερ Βασίλης!

                            Υ.Γ. Το δεξί πεντάλ λέγεται 'γκάζι' και χρησιμεύει στο να προχωράει μόνο του το αυτοκίνητο, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύει φόρα από τις κατηφόρες!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              Τενκ γιου μίστερ Βασίλης!

                              Υ.Γ. Το δεξί πεντάλ λέγεται 'γκάζι' και χρησιμεύει στο να προχωράει μόνο του το αυτοκίνητο, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύει φόρα από τις κατηφόρες!!!

                              Το έχω υπόψην μου ...
                              Απλά , πραγματικά καίει λίγο , ειδικά σε επαρχιακό δρόμο.
                              Πχ. Ολυμπία - Τρίπολη - Νεάπολη με νορμάλ ρυθμούς 7.3 λ/100
                              Νεάπολη - Αθήνα με γρήγορους ρυθμούς 8.2 λ/100 (απο Τρίπολη και μετά με ταχύτητες μεταξύ 12 - 20)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ε, εντάξει στα 12 και στα 20 οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν είναι και πολύ μεγάλες! Αν ανεβάσεις κοντά στα όρια (70 έως και 110 ανάλογα με τον επαρχιακό) μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως!

                                Μια χαρά νούμερα πάντως! Μακριές σχέσεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                  Το έχω υπόψην μου ...
                                  Απλά , πραγματικά καίει λίγο , ειδικά σε επαρχιακό δρόμο.
                                  Πχ. Ολυμπία - Τρίπολη - Νεάπολη με νορμάλ ρυθμούς 7.3 λ/100
                                  Νεάπολη - Αθήνα με γρήγορους ρυθμούς 8.2 λ/100 (απο Τρίπολη και μετά με ταχύτητες μεταξύ 12 - 20)

                                  Σε ποια μονάδα μέτρησης;

                                  Είχες και ομιλών ESP δίπλα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Λες γι'αυτό μπροστά μου δεν είχε καθόλου κίνηση και πίσω γινόταν της πουτ@ν@ς ???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Ε, εντάξει στα 12 και στα 20 οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν είναι και πολύ μεγάλες! Αν ανεβάσεις κοντά στα όρια (70 έως και 110 ανάλογα με τον επαρχιακό) μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως!

                                      Μια χαρά νούμερα πάντως! Μακριές σχέσεις;

                                      άρχισαν οι εγκάθετοι

                                      Αρκετά χρόνια νομίζω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Εγώ είμαι εν-οριζόντιος! Δεν ρώτησα εσένα, ούτε για το αν το 'ομιλόν ESP' του Βασίλη έχει μακροχρόνια σχέση μαζί του!

                                        Για τις σχέσεις του κιβωτίου μιλούσα! Άκουσα τα είχε κάποτε με μια 6η...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ρε σεις εγκάθετοι !!
                                          Το ESP ΄νύσταζε στην επιστροφή

                                          Οι σχέσεις μια χαρά είναι .. τελική με 6η

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Αυτό το αυτοκίνητο, δεν έχει σημασία πόσο καίει. Σημασία έχει πώς ακούγεται!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 22 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr