-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Κατ εμέ όποιος έχει με Tubo 11 - 12 λίτρα στιγμιαία κατανάλωση στα
180 km/h χρήζει βραβείου.μολις τωρα εκανα τη διαδρομη αθηνα-λουτρακι.σε ολη τη διαδρομη (μονο εθνικη)ημουνα 160-200 εκτος απο την κακια σκαλα και η μεση καταναλωση ηταν 12,1
α octavia ΑΒΤ 4X4 exω -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ikar η καλύτερη αυτονομία που έχεις πετύχει πόσα χλμ είναι?600, συνήθως 350-450 βγάζει, αλλά γεμίζω πριν ανάψει λαμπάκι, οπότε του βάζω 40 λίτρα συνήθως.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
GTZη στιγμιαια καταναλωση δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικη μεση. Ακομη και η παραμικρη κλιση στο δρομο βγαζει εντελως διαφορετικες τιμες.
στο δικο μου πχ, με 140, μπορει να δω απο 6-11 σε δρομο που με το ματι φαινεται εντελως επιπεδος, αρα δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα.
Aναφέρω 'στιγμιαία' κατανάλωση διότι αυτό ακριβώς ρώτησε αυτός που ξεκίνησε το θέμα.
Η μέση κατανάλωση είναι θέμα του πόσο βαρύ πόδι έχει ο καθένας μας τόσο στο γκάζι όσο και στο φρένο και δεν ενδιαφέρει άμεσα αυτόν που ξεκίνησε τη συζήτηση.
Οσον αφορά το φίλο cpp που μίλησε για βραβείο,αυτό έχει να κάνει με την αυτοσυγκράτηση και τις ορέξεις του καθενός σε δεδομένη στιγμή,όπως και απο τις συνθήκες κυκλοφορίας.
Ετσι λοιπόν κι εγω όποτε επιθυμώ και το επιτρέπει ο δρόμος,οδηγώ με κατανάλωση 30Lt/100km ενω υπάρχουν και περιπτώσεις που πάω με 5.5Lt/100km... -
lkar
600 χλμ με πόσα λίτρα;δεν κατάλαβα.
Γιατί άμα τα έκανες με 40 λίτρα... κάποια φάβα έχει ο λάκος
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
lkar
600 χλμ με πόσα λίτρα;δεν κατάλαβα.
Γιατί άμα τα έκανες με 40 λίτρα... κάποια φάβα έχει ο λάκος
με 40 λίτρα, αλλά δεν γίνεται και συνέχεια
-
Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα. Το έχω απορία γιατί σκεφτόμουν να ανέβω κυβικά αλλά όπως έχει πάει η βενζίνη το σκέφτεσαι πια. Λοιπόν εγώ με κορόλα 1.4 μέσα στην Αθήνα (καθόλου εθνική) βγάζω με 45 λίτρα περίπου γύρω στα 450 χιλιόμετρα. Μιλάω για διαδρομές Χαλάνδρι-Παγκρατι, Χαλανδρι-Κηφησιά, δηλαδή όχι τέρμα μποτιλιάρισμα. ΚΑι όλα αυτά με αρκετά βαρύ πόδι (τον κόφτη δεν τον έχω σε τίποτα). Χονδρικά λοιπόν μου καει 10-10,5 λιτρα/100χλμ. Στην εθνική τώρα με αρκετά συντηριτική οδήγηση (lkar, ξέρεις εσυ ) καίω γύρω στο 7,3 στην διαδρομή Αθήνα-Πάτρα. Μου έχει τύχει να κάνω την διαδρομή ψιλοπατημένος (160-170) και να μου βγάλει γύρω στο 9. Με ένα δίλιτρο ή με ένα 1.8 τούρμπο τί να περιμένο δηλαδή?
-
Α, και επειδή μιλήσαμε και για ρεκορ αυτονομίας έχω κάνει και ένα απίστευτο που ούτε ξέρω πως έγινε ούτε θα ξαναγίνει. Επειδή με είχε πρήξει ένας φίλος που μου έλεγε πόσο οικονομικά πήγαινε το αμάξι του το δοκίμασα παλιά στη διαδρομή Αθήνα- Μονεμβασια-Σπάρτη-Μονεμβασια-Αθήνα. Με τον υπολογιστή ταξιδιού στην στιγμιαία κατανάλωση κατάφερα να βγάλω με ένα τεπόζιτο (50 παίρνει άρα με 47 περίπου) 880-900 χλμ. Μιλάμε όμως με υπερπροσπάθεια! χαρακτηριστικά στην διαδρομή Σπάρτη-Μονεμβασιά έβγαλα μέση κατανάλωση 4.9! Αλλά αυτά δεν ξαναγίνονται. Με νορμάλ οδήγηση σε επαρχιακό έχω αυτονομία γύρω στα 650 χλμ.
Edit: Μάλλον γύρω στα 850 ήταν τώρα που θυμάμαι...
-
lkar
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
lkar????
-
πρέπει να είχες βρε πολυ ψηλο βουνό ε;
και με δυνατή κλίση
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
πρέπει να είχες βρε πολυ ψηλο βουνό ε;και με δυνατή κλίση
Διάβασες προηγούμενο ποστ για Πάτρα-Πύργο; προφανώς δεν έμεινα στον Πύργο, αλλά ξαναγύρισα... επίσης γύρισα και Αθήνα -αφού είχα πάει και Πύργο- 300+300=600 χλμ χρόνια τώρα, με χαλαρούς ρυθμούς ΠΡΟΦΑΝΩΣ. Τι δεν κατάλαβες;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
φυσικά και μπορείς να κάνεις οικονομικά ταξίδια, 'χαμηλό' ρεκόρ έχω στο Πάτρα-Πύργος, καλοκαίρι + A/C με μέση ταχύτητα 95 -κλασικά 1 ώρα δηλαδή- και... 7,8 μέση κατανάλωσηΜέση τώρα έχω 10,4, αλλά δεν κινείται στην πόλη σε ώρες αιχμής
Τα νούμερα που λες μπορώ να τα επιβεβαιώσω κι εγώ στο περίπου από κίνηση με το (βαρύτερο) Α3 QTFSi φίλου (8.5 ταξίδι, 11.5 πόλη χωρίς πολύ μποτιλιάρισμα), μόνο που είναι και το κόστος της βενζίνης στη μέση. Άλλο να βάζεις απλή με 1.07 (τώρα) κι άλλο να 'πρέπει' να το ταϊζεις 100άρα με 1.25+ το λίτρο...
(μακάρι και το δικό μου πάντως να έκαιγε τόσο!! )
-
Γίνεται λόγω μακριάς 6ης και ράθυμης παροχής από το turbo. Σήμερα γύρισα από Αθήνα με 7,1 lt/100km. Περισσότερα στο έρευνα κατανάλωσης...
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Τα νούμερα που λες μπορώ να τα επιβεβαιώσω κι εγώ στο περίπου από κίνηση με το (βαρύτερο) Α3 QTFSi φίλου (8.5 ταξίδι, 11.5 πόλη χωρίς πολύ μποτιλιάρισμα), μόνο που είναι και το κόστος της βενζίνης στη μέση. Άλλο να βάζεις απλή με 1.07 (τώρα) κι άλλο να 'πρέπει' να το ταϊζεις 100άρα με 1.25+ το λίτρο...
(μακάρι και το δικό μου πάντως να έκαιγε τόσο!! )
απλή του βάζω
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γίνεται λόγω μακριάς 6ης και ράθυμης παροχής από το turbo...Σε ταχύτητες μέχρι 160km/h και 6η,είναι δυνατόν να πηγαίνει κανείς με υποπιέσεις.Στη Laguna 2.0T μέχρι τις ταχύτητες αυτές σε υποπιέσεις αλλά και μέχρι +0,3 bar το μείγμα είναι στοιχειομετρικό (14,7-14,8 ).Στη συνέχεια επειδή απο 160km/h και πάνω οι αεροδυναμικές αντιστάσεις αυξάνονται γεωμετρικά,το μοτέρ αυξάνει την πίεση υπερτροφοδοσίας προκειμένου να διατηρήσει σταθερή ταχύτητα.Ετσι στα >180km/h είναι δυνατόν να απαιτούνται τουλάχιστον 0,2bar πίεση για να διατηρήσει το αυτοκίνητο σταθερή ταχύτητα.Λόγω όμως αυξημένων φορτίων,θερμοκρασιών αλλά και στροφών του κινητήρα,το μείγμα εκεί γίνεται πλουσιότερο (13:1),οποτε αυξάνεται και η κατανάλωση κατακόρυφα.
Με άλλα λόγια σε χαμηλές ταχύτητες είναι δυνατόν ένα τούρμπο να οδηγηθεί σαν ατμοσφαιρικό,αρκεί να μην σηκώνουμε πιέσεις με το γκάζι,ώστε να εκμεταλευτούμε τη λειτουργία του μοτέρ με φτωχά (στοιχειομετρικά) μείγματα!
Αυτό βέβαια έχει και τα αντίστοιχα ωφέλη στην οικονομία καυσίμου...!
Αντιθέτως σε πολύ υψηλές ταχύτητες 'καίει' σαφώς παραπάνω λόγω (και) του πλουσιότερου μείγματος! -
Εκανα πρόσφατα 1450 χλμ με δανεική Ζafira OPC 230HP που θεωρείται και πολύ ...άγρια και ...καταναλωτική. Στην πραγματικότητα το αμάξι είναι πολύ πολιτισμένο. Μόνο για την πόλη δεν κάνει γιατί έχει λίγο απότομο συμπλέκτη. Στο θέμα μας λοιπόν. Εκαψε κατά μέσο όρο 10,4 λίτρα ΒP Ultimate σε διαδρομή ως Καβάλα και επιστροφή με ταχύτητες ως 160-170χλμ και κατά μέσο όρο 130χλμ/ω. Τπο ωραίο είναι τα τεράστια αποθέματα ροπής και ισχύος που σου επιτρέπουν να κάνει βάρβαρο προσπέρασμα κατεβάζοντας τετάρτη. Γενικά η κατανάλωση που γράφουν στα περιοδικά μάλλον είναι μη ρεαλιστική γιατί αφορά άστρωτα αυτοκίνητα που τους πίνουν το αίμα ....μένοι συντάκτες. Γενικά το αμάξι με έπεισε και το σκέφτομαι πολύ, δεδομένης και της μάλλον λογικής τιμής (35K euros)
Σημ.Η Ζαφειρούλα είχε 10.000χλμ στο κοντέρ.
EΡΩΤΗΣΗ: Υπάρχει κανείς με Astra Turbo 2.0T να μας πει καταναλώσεις.
-
Γνώμη μου είναι ότι περισσότερο έκαψε λόγω κακής αεροδυναμικής, παρά του έστω και πιεσμένου turbo. Αν συνδυάζεται η ροπή του κινητήρα με καλή κλιμάκωση, νομίζω ότι μπορεί να δώσει και καλύτερες καταναλώσεις από ατμοσφαιρικά.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν συνδυάζεται η ροπή του κινητήρα με καλή κλιμάκωση, νομίζω ότι μπορεί να δώσει και καλύτερες καταναλώσεις από ατμοσφαιρικά.Σίγουρα μπορεί, αρκεί να συγκρίνεται με ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα ίδιας ιπποδύναμης και όχι κυβικών. Και βέβαια πρέπει το πόδι του οδηγού να είναι ελαφρύ γιατί αν ανέβει η πίεση του turbo, τότε bye-bye οικονομία!
-
Πριν λίγους μήνες έκανα ταξίδι Καστοριά-Σέρρες μαζί με έναν φίλο με Mazda 6 2.0 ατμοσφαιρικό. Ξεκινήσαμε μαζί, ο ένας πίσω από τον άλλον, φτάσαμε μαζί και επιστρέψαμε μαζί. Στο δρόμο έκανα κι ένα τελίκιασμα στα 250km/h, κάναμε και 4-5 'ξεκαπνίσματα' με κόφτες 2ας και 3ης.
Συνολικά η μέση κατανάλωση σε μένα ήταν 8,3lt/100km και στον φίλο μου 8,4lt/100km. Και μιλάμε γα αυτοκίνητα με ίδια κυβικά αλλά εντελώς διαφορετικές ιπποδυνάμεις,...... -
Καλώς ήρθες Doctor!!!
Παιδιά τέτοια να γράφεται για να μου ανεβάζετε την ψυχολογία,γιατί τον Αύγουστο περιμένω το OCTAVIA 5 RS και εκεί που έχουν πάει τα καύσιμα,βλέπω να γίνομαι ο φίλος του βενζινά!!
Γίνεται οικονομική οδήγηση με 2λιτρο TFSi?