-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Παντος οπως εγραψε ο υπευθινος του συγκριτικου τεστ των 12 μικρων αυτο/των στους 4τροχους πριν 2-3 μηνες,και βγαλενε το clio ιιι 1.2 'η 1.4:OTI EINAI ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΕΟ...ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ.Μην τα ισοπεδονουμε ολα?Κορυφαιο ξε-κορυφαιο η τιμη ειναι κλοπη!
**
Στο εξωτερικο δλδ δεν ειναι κορυφαιο? Γιατι αυτη η διαφορα στην τιμη??? **Αν το Μεγκαν πουλησε τοσο λιγο, το κλιο που ειναι και μια κατηγορια κατω, ποσο θα πουλησει?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Κοιτα, το PUG 207 1.6T ηδη δεχετε παραγγελειες με 21500... υπολειπετε κατα 50 αλογα, δεν παυει ομως να ειναι γρηγορο και παρα πολυ καλα εξοπλισμενο. Τα 10000 διαφορα για λιιιιιγο καλυτερες επιδοσεις ειναι πααααρα πολλα.
Ασε που περιμενουμε και κατι Turbo απο Gruppo μερια... και μαλλον σε προσγειωμενες τιμες και αυτα οπως συνηθιζεται.Χωρίς να έχουμε δει ακόμα κανένα από τα τρία (207 gt, g. punto abarth, clio rs), από όσα έχω διαβάσει έχω την αίσθηση ότι το clio χτυπάει άλλο κοινό από τα άλλα δύο - και όχι μόνο λόγω ιπποδύναμης. Αυτό, βέβαια, επ' ουδενί δε δικαιολογεί την τραγική τιμολογιακή πολιτική του έλληνα εισαγωγέα
-
Δηλαδή τι κοινό χτυπάει ?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Δηλαδή τι κοινό χτυπάει ?ε, ειναι πιο ...πριμιουμ!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Κορυφαιο ξε-κορυφαιο η τιμη ειναι κλοπη!
**
Στο εξωτερικο δλδ δεν ειναι κορυφαιο? Γιατι αυτη η διαφορα στην τιμη??? **Αν το Μεγκαν πουλησε τοσο λιγο, το κλιο που ειναι και μια κατηγορια κατω, ποσο θα πουλησει?
1 δημοσιογραφικό, 3-4 των dealers, 1 φανατικού ρενιστί
test drive θα έχουν;
-
την ψωνισαν τελειως...
φαινεται δεν τους ενδιαφερει να πουλησουν κανα κλιο....οσο πουλανε τα σενικ
-
To 207 turbo, Φιατ GP Turbo κτλ, δεν νομιζω να εχουν αλλη αρχιτεκτονική και καλυτερη κατασκευη απο τα υπαρχοντα μοντελα. To Clio ειναι πολύ διαφορετικό και εχει σοβαρες αλλαγές περα απο αμορτισερ ελατηρια αντιστρεπτικές.
Ομως αυτη η τιμή ειναι το λιγότερο γελοια. Παει να πλασαριστει και τιμολογιακα ως το supercar gti ( το οποιο πιστευω οτι ειναι). Αληθεια το clio williams ποσο ειχε σε σχεση με το κανονικο clio 1,4 η με κανα 306 1,6, ετσι για να βγάλουμε τις αναλογίες
-
Kοιταξτε τωρα,γιατι νομιζω οτι παρεξηγηθικα.Κανεις δεν ειπε οτι το Golf gti φιλε tazz δεν ειναι αξιολογο και ακρως ανταγωνιστικο αυτο/το,απλα εγω μιλαω γενικα οταν εχεις να συγκρινεις πολλα αυτο/τα σε ενα τεστ περιοδικου 'η καλη ωρα σε μια συζητηση τοσων ανθρωπων εδω,δεν μπορεις να κρινεις ενα τετοι 'ειδικης κατηγοριας' αυτο/το με βαση ΜΟΝΟ tτην τιμη,και τα υπολοιπα ολα στο...ντουκου.Ενταξει η τιμη των 32000 περιπου ειναι ανεβασμενη και κυριως αυτο ωφιλετε ΟΧΙ στο ιδιο καθεαυτο το clio,αλλα στο ελληνικο κρατος και στα παραλογα φορολογικα συστηματα και ενα μεριδιο ευθινης στην ελληνικη εισαγωγικη.Παντως με τις νεες αυξιμενες διαστασεις του clio δεν μπορεις να πεις οτι δεν 'μπαινει'στην κατηγορια των μικρομεσαιων,αλλα και απο την αλλη,ποιος πιστευεις οτι αγοραζει αυτο/το τετοιας κατηγοριας gti,εχοντας σαν πρωτη προτερεοτητα το αν ειναι μεγαλητερα 'η μικροτερο απο το golf gti-to focus st-to type r κλπ???? γιατι δεν νομιζω πως σε αυτα τα αυτο/τα θα βαζεις την...πεθερα σου την 'ευσωμη και ολο σου το σοι.Αλλα ειναι τα κυριαρχα χαρακτηριστικα που συγκρινεις σε τετοια αυτο/τα και αν μη τη αλλο το clio ΤΑΕΧΕΙ.Και προιστορια,και κινητηρα ΧΩΡΙΣ TURBO,Και προτοποριακη τεχνολογια,και ενα ονομα απο πισω renault F1(Βλεπε διαχητη-αναρτηση-κρατηματα),και ποιοτητα συναρμολογισης και ασφαλειας,και εναν τιτλο car of the year και και και....Γιατι νομιζεις τα τελευταια χρονια εχει ανεβασει το κυρος της η Renault (στην ΕΥΡΩΠΗ)(γ ιατι στην Ελλαδα ακομα ειμαστε....κολημενοι με αλλες προτερεοτητες και μαρκες...).ΚΑΙ τις πωλησεις της?Τωρα εαν καποις βασει των δικον του αναγκων επιλεξει το ενα 'η το αλλο αυτοκινητο στην Ελλαδα,αυτο ειναι δικο του θεμα και αποφαση και οχι κατακριτεα τουλαχιστον απο μενα εφοσον ξερει ΤΙ αγοραζει και τι ζητα προτηστως.Ενταξει θα μου πειτε τωρα οτι μιλαω σν πωλητης της renault,αλλα δεν ειναι μονον αυτο.Αν η προτερεοτητα σου ειναι το σημα VW,ή τα 2000-3000 ευρω λιγοτερα παιρνεις το άλλο.Παντως εγω αν ειχα 28000 ή 30000,θα εδινα και τα 32000,για αυτο.Τωρα το αν το φερνανε στα 26000 με 28000 ΣΙΓΟΥΡΑ θα ειταν ακομη καλυτερα και θα πλησιαζατε πιο κοντα σε....μένα
-
καλα ολα αυτα που λες, εμενα η απορια μου ειναι αλλη:
στην Ευρωπη που θα κανει 23-24κ ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που θα ερχεται Ελλαδα?? Γιατι λοιπον εδω πανακριβα και εκει σε λογικη τιμη??
και επειδη μιλησες για φορους κτλ κτλ (λες και δεν ισχυουν τα αλλα 2λιτρα αυτα, ποσο μαλιστα για το ST που ειναι 2500κκ ...) το GTI στη Γερμανια κανει 24775ε και εδω 29000ε.
αρα, ειναι καθαρα θεμα της εδω αντιπροσωπιας.-
-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
**Γιατι νομιζεις τα τελευταια χρονια εχει ανεβασει το κυρος της η Renault **(στην ΕΥΡΩΠΗ)(γ ιατι στην Ελλαδα ακομα ειμαστε....κολημενοι με αλλες προτερεοτητες και μαρκες...).ΚΑΙ τις πωλησεις της?καλυτερα να ενημερωθεις για το πως πανε οι πωλησεις της στην Ευρωπη...
-
Πάλι για το Golf.....τάλεγα πριν. Ειπαμε ενώ στη Γαλλια εχει 23000,εδω η διαφορα μεχρι τα 32 ειναι μεγάλη,ΣΥΜΦΟΝΩ,αλλα δεν μιλούσα μονο γιαυτο πριν....
-
παραδειγμα εφερα το Γκολφ μην κολας.
ηθελα απλα να δειξω οτι υπαρχει ενα καπελο απο την εδω αντιπ/πια της ταξης των 3-4000ε.
οποιος θελει να τα δωσει δωρο στην εδω αντιπ/πια ας τα δωσει...
-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Mαλον προκαλεσα αναστατωση στους φιλους του forum (και δικαιολογιμενα πιστευω).Παντος το μονο που εχω να συμπλιρωσω ειναι οτι θα εισαχθει σε μια εκδοση εξοπλισμου (συμφονα παντα με τις μεχρι τωρα αποφασεις ολα αυτα),η οποια θα ειναι υπερπληρης και με δερματινο σαλονι και μαλον και με χενον φωτα,εκτος βεβαια απο ηλιοροφη,αν αυτο απαλινει τον...πονο σας.Πες το τόση ώρα,ότι με 32000Ε θα έχω και δερμάτινο σαλόνι.Τώρα ησύχασα.
Αν επιτρέπεται φίλε μου,τί πόστο έχεις στην αντιπροσωπεία που δουλεύεις;
-
Ρε παιδιά αποκλείεται να κάνει τόσα... Ποιός θα το πάρει; Σκάς 500-1000 ευρώ παραπάνω και παίρνεις το Megane RS...
Αν ισχύει πάντως η τιμή αυτή, ε, μάλλον το 'χει χάσει εντελώς ο Μανιατόπουλος...
-
Αν ισχύει η τιμή αυτή,θα πάρει τα φρύδια του
-
Και οσον αφορα τον spirosΤις ξερω τις πωλήσεις παρα πολυ καλλα...Παρε και δες στο συνολο των προηγουμένων 3 χρονών που ειναι ηRENAULT(και μιλαω οχι για VW GROUP ή για RENAULT GROUP).Μερικά στατηστικα που βρήκα προχηρα στο σπιτη είναι: IΑΝΟΥΑΡΙΟΣ εως ΟΚΤΩΒΡΙΟς 2003 > RENAULT=10,4% VW=9,9% , ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ εως ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2004 > RENAULT=10,9% VW=9,7% , ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ εως ΙΟΥΛΙΟΣ 2005 > RENAULT=10,1 VW=9,3% (πηγη auto motor and sport:πωλησεις Ευρωπαικης αγορας).Χωρίς στοιχεία,μή βιάζεσε ναπαντησεις φιλεμου
-
Φίλε GTI,Eνας απλος πωλητής ειμαι ,που απλα συμφωνα με τα οσα εχω μαθει 10 χρονια γύρω απο τα αυτοκινητα (και δε μιλάω μόνο για τα renault όσο υποκειμενικο κι αν ακούγετε),προσπαθώ να...ταξινομισουμε τις προτεραιότητες αγοράς τετοιων αυτο/των.
-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Χωρίς στοιχεία,μή βιάζεσε ναπαντησεις φιλεμου
Καλά,τότε θα πάρει τα δικά μου φρύδια,μιάς και το σκεφτώμουνα σοβαρότατα το ενδεχόμενο.
-
επειδη βιαζεσαι κοιτα τωρα εδω:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=16555
μετα κοιτα και αυτο:
http://www.acea.be/ASB20/axidownloads20 ... -FINAL.pdfκαι μετα ξαναμιλαμε...
-
spiro,μου διχνεις στατηστικά στοιχεία ευρ.πωλήσεων απο ΙΑΝ-ΑΠΡΙΛΙΟ 2006 Που ναί η vw πρωτη.Συμφονώ για τοτε.Εγω σου μίλησα πιο πριν και σε ολους οτι τα τελευταια 5 χρονια η renault εχει ανεβάσει το κύρος της καί τις πωλησεις της στην Ευρώπη συνολικά με ολα της τα μοντελα(με τις πρωτιες στην παθητηκη ασφαλεια με 8 μοντέλα-με την Formoula 1 τα τελευταία 2χρόνια σύν τα προηγούμενα της 10ετίας του 90-Τους τίτλους Car of the year sta Μegane ii + clio iii και σου παρεθεσα απο τον Ιανουάριο 2003 εως σχεδον τα τελη 2005 ειναι πρωτη σταθερα σχεδόν όλους τους μήνες.Τώρα αν εσύ απο τα συνολικά 3 χρόνια μου βγάζεις 6 μήνες 1η στην ευρώπη την vw,τί να σου πω........Μάλον πας στην κόντρα τη συζητηση που ανεφερα για το clio rs τόσα αλλα πράγματα....
Renault Clio RS 197