Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. [Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 44 / 49
    Περί αυτοκίνησης
    79
    973
    2218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cliodriver last edited by

      Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

      [quote='kaceyνα τελειώσω την προσπέρασή μου ΟΠΩΣ και με ΟΠΟΙΑ ταχύτητα ΘΕΛΩ! Θεωρητικά, μπορώ να προσπεράσω τον μπροστά μου με +0.01χαω και εσύ ΟΦΕΙΛΕΙΣ να είσαι ΚΥΡΙΑ! Ούτε φώτα να ανάψεις!

      αν θυμαμαι καλα ο κοκ καπου αναφερει οτι οταν αλλαζουμε λωρια για να προσπερασουμε καποιο οχημα το κανουμε οσο ποιο συντομα γινεται και επιστρεφουμε παλι στην λωριδα μας οσο πιο συντομα γινεται....

      Αν εγώ μπορώ με τόσο να προσπεράσω, θα με περιμένεις. Είπαμε, ΔΕΝ σε κλείνω, ΔΕΝ προκαλώ κίνδυνο, ΕΧΕΙΣ κόψει με ασφάλεια, ε, μπορώ να χρησιμοποιήσω κι`εγώ για λίγο την αριστερή μίστερ;

      δεν ειναι ετσι οπως τα λες....

      εισαι υποχρεωμενος να πραγματοποιησεις την προσπεραση σου το συντομωτερο δυνατον με την μεγιστη ασφαλεια χωρις να παρακωλυεις την κυκλοφορια η την κινηση και χωρις να 8ετεις σε κινυνο τους υπολοιπους....

      Πάμε πάλι:

      Αν εγώ μπορώ με τόσο να προσπεράσω, θα με περιμένεις. Είπαμε, ΔΕΝ σε κλείνω, ΔΕΝ προκαλώ κίνδυνο, ΕΧΕΙΣ κόψει με ασφάλεια, ε, μπορώ να χρησιμοποιήσω κι`εγώ για λίγο την αριστερή μίστερ;

      μπορώ = το συντομότερο δυνατό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

        Πάμε πάλι:

        Αν εγώ μπορώ με τόσο να προσπεράσω, θα με περιμένεις. Είπαμε, ΔΕΝ σε κλείνω, ΔΕΝ προκαλώ κίνδυνο, ΕΧΕΙΣ κόψει με ασφάλεια, ε, μπορώ να χρησιμοποιήσω κι`εγώ για λίγο την αριστερή μίστερ;

        μπορώ = το συντομότερο δυνατό

        αν θες μισο λεπτο να προσπερασεις, τι την θελεις την προσπεραση?
        χωρια που θα κινδυνεψεις εσυ πρωτα γιατι θα εισαι για τοση ωρα διπλα απο καποιον...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad-max-13 last edited by

          μαλλον δεν καταλαβαινεις....

          δεν υπαρχει ποιο επικυνδυνη συνθηκη προσπερασης στην εθνικη απο αυτη που περιγραφεις...το να διανυσει καποιος 300-600-1000 μετρα για να προσπερασει ενα αυτοκινητο μηκους 5 μετρων....αν ηλαη πας να προσπερασεις νταλικα επικα8ημενη διπλη τι 8α κανεις 8α χρειαστεις ολη την ευθεια της θηβας?

          επισης δρομος με 3 λωριδες ανα κατευθυνση με στηθαιο στη μεση...οχημα στην μεσαια παει με 50 (ειναι παρανομος) εσυ με ποσα 8α κινη8εις στην αριστερη?

          α) με 60 (αρκουν για να περασω ακομα και αν μου παρει 1κμ)

          β) με 90+

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cliodriver last edited by

            Η 'δική μου' συνθήκη προσπέρασης είναι η πιο επικίνδυνη; Είναι πιο επικίνδυνο να μου πάρει εμένα - του οποιουδήποτε - 1000 μέτρα να προσπεράσουμε ένα αυτοκίνητο, ή ενός 'γρήγορου' να του πάρει 210 χιλιόμετρα για να προσπεράσει ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα;;!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad-max-13 last edited by

              δεν απαντας....

              και απο οτι φαινεται δεν ειναι τυχαιο μιας και επαναλαμβανεσαι πολυ συχνα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cliodriver last edited by

                Συνοπτικά, η απάντησή μου είναι η παρακάτω, αν θέλεις αναλυτικότερη, υπάρχουν σχεδόν 60 σελίδες με ένα κάρο μηνύματά μου.

                Εφόσον λοιπόν έχω ξεκινήσει ΚΑΝΟΝΙΚΑ την προσπέρασή μου, μπορώ να τον προσπεράσω και με 50.001!! Και δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ σε αυτό το ΣΥΜΠΑΝ που να μπορεί να διαμαρτυρηθεί ΚΑΝ! Είναι σαφές;

                Αλήθεια, γιατί ο επί της μεσαίας με 50 είναι παράνομος;; Μήπως είναι '2 slow 4 u'?? Αν και αυτός προσπερνά νταλίκα στη δεξιά που πηγαίνει με 45, είναι παράνομος; Αλήθεια, σε ΠΟΣΕΣ λωρίδες 'πιάνει' ο 'νόμος' των 'γρήγορων';;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliodriver last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Πάμε πάλι:

                  Αν εγώ μπορώ με τόσο να προσπεράσω, θα με περιμένεις. Είπαμε, ΔΕΝ σε κλείνω, ΔΕΝ προκαλώ κίνδυνο, ΕΧΕΙΣ κόψει με ασφάλεια, ε, μπορώ να χρησιμοποιήσω κι`εγώ για λίγο την αριστερή μίστερ;

                  μπορώ = το συντομότερο δυνατό

                  αν θες μισο λεπτο να προσπερασεις, τι την θελεις την προσπεραση?
                  χωρια που θα κινδυνεψεις εσυ πρωτα γιατι θα εισαι για τοση ωρα διπλα απο καποιον...

                  Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό; Μιλάμε πάντα για δρόμο με στηθαίο με 2-3 λωρίδες.

                  [edit]Επίσης, προτιμώ να κάνω μια προσπέραση που θα μου πάρει μισό λεπτό, παρά να χάσω μισή ώρα στο ταξίδι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    Ο ΚΟΚ λέει ρητά ότι στην προσπέραση πρέπει να χρησιμοποιούμε την μέγιστη επιτάχυνση που μπορεί να μας δώσει ο κινητήρας μας.

                    Εγώ εκνευρίζομαι με αυτούς που μπορούν να προσπεράσουν γρήγορα,
                    και αντί να κατεβάζουν από 5η-3η ,προσπερνάνε με 5η και κάνουν 10 ώρες.

                    Επίσης ο ΚΟΚ λέει, ότι ακόμη και σε προσπέραση δεν μπορούμε να αναπτύξουμε ταχύτητα μεγαλύτερη του εκάστοτε ορίου,αν και αυτό εμένα μου φαίνεται οξύμωρο,γιατί θα έπρεπε προσωρινά να μπορούσαμε,ετσι ώστε να ολοκληρώσουμε την προσπέραση με μεγαλύτερη ασφάλεια αφού γίνεται σε μικρότερο χρόνο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hachiroku_gr last edited by

                      Εγώ δηλαδή με:
                      -τα 42 (πρό 28 ετών) καθαρόαιμα (σήμερα ποιός ξέρει πόσα ζούνε...)
                      -τη μέση ταχύτητα στην Ε.Ο. 80-90 χαω (φυσικά μόνο στη δεξιά λωρίδα)
                      -την τελική των 120 (σε ευθεία χιλιομέτρων, χωρίς ευνοϊκό άνεμο και επιβάτες)
                      -τις ρεπρίζ χελώνας που προσπερνάει σαλιγκάρι

                      τι πρέπει να κάνω όταν βρώ νταλίκα που πάει με 70-80
                      -σε Ε.Ο. με 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Κορίνθου-Πατρών)?
                      -σε Ε.Ο. με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Αθηνών-Λαμίας στη Θήβα)?

                      Να το κάψω το αμαξάκι μου? Να κάτσω πίσω απ'τη νταλίκα? Να σημειωθεί ότι το μόνο πλεονέκτημα που έχω απέναντι σε νταλίκα είναι ότι μπορώ ναμαζέψω περισσότερα πρίν την ανηφόρα και φυσικά το ότι βγαίνω Ε.Ο. σχετικά σπάνια (προτιμώ τους επαρχιακούς).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrios last edited by

                        Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
                        Εγώ δηλαδή με:
                        -τα 42 (πρό 28 ετών) καθαρόαιμα (σήμερα ποιός ξέρει πόσα ζούνε...)
                        -τη μέση ταχύτητα στην Ε.Ο. 80-90 χαω (φυσικά μόνο στη δεξιά λωρίδα)
                        -την τελική των 120 (σε ευθεία χιλιομέτρων, χωρίς ευνοϊκό άνεμο και επιβάτες)
                        -τις ρεπρίζ χελώνας που προσπερνάει σαλιγκάρι

                        τι πρέπει να κάνω όταν βρώ νταλίκα που πάει με 70-80
                        -σε Ε.Ο. με 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Κορίνθου-Πατρών)?
                        -σε Ε.Ο. με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Αθηνών-Λαμίας στη Θήβα)?

                        Να το κάψω το αμαξάκι μου? Να κάτσω πίσω απ'τη νταλίκα? Να σημειωθεί ότι το μόνο πλεονέκτημα που έχω απέναντι σε νταλίκα είναι ότι μπορώ ναμαζέψω περισσότερα πρίν την ανηφόρα και φυσικά το ότι βγαίνω Ε.Ο. σχετικά σπάνια (προτιμώ τους επαρχιακούς).

                        -Το ενδεχόμενο να το αλλάξεις το έχεις σκεφτεί..?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cliodriver last edited by

                          Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
                          Εγώ δηλαδή με:
                          -τα 42 (πρό 28 ετών) καθαρόαιμα (σήμερα ποιός ξέρει πόσα ζούνε...)
                          -τη μέση ταχύτητα στην Ε.Ο. 80-90 χαω (φυσικά μόνο στη δεξιά λωρίδα)
                          -την τελική των 120 (σε ευθεία χιλιομέτρων, χωρίς ευνοϊκό άνεμο και επιβάτες)
                          -τις ρεπρίζ χελώνας που προσπερνάει σαλιγκάρι

                          τι πρέπει να κάνω όταν βρώ νταλίκα που πάει με 70-80
                          -σε Ε.Ο. με 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Κορίνθου-Πατρών)?
                          -σε Ε.Ο. με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Αθηνών-Λαμίας στη Θήβα)?

                          Να το κάψω το αμαξάκι μου? Να κάτσω πίσω απ'τη νταλίκα? Να σημειωθεί ότι το μόνο πλεονέκτημα που έχω απέναντι σε νταλίκα είναι ότι μπορώ ναμαζέψω περισσότερα πρίν την ανηφόρα και φυσικά το ότι βγαίνω Ε.Ο. σχετικά σπάνια (προτιμώ τους επαρχιακούς).

                          Τι λες φίλε μου! Θέλεις και να προσπεράσεις;; Οι προσπεράσεις είναι μόνο για τους 'γρήγορους', δεν το ξέρεις αυτό;;

                          Και που βγαίνεις στο δρόμο πολύ σου είναι!! Άκουσε`κει, τσ τσ τσ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                            Πάμε πάλι:

                            Αν εγώ μπορώ με τόσο να προσπεράσω, θα με περιμένεις. Είπαμε, ΔΕΝ σε κλείνω, ΔΕΝ προκαλώ κίνδυνο, ΕΧΕΙΣ κόψει με ασφάλεια, ε, μπορώ να χρησιμοποιήσω κι`εγώ για λίγο την αριστερή μίστερ;

                            μπορώ = το συντομότερο δυνατό

                            αν θες μισο λεπτο να προσπερασεις, τι την θελεις την προσπεραση?
                            χωρια που θα κινδυνεψεις εσυ πρωτα γιατι θα εισαι για τοση ωρα διπλα απο καποιον...

                            Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό; Μιλάμε πάντα για δρόμο με στηθαίο με 2-3 λωρίδες.

                            [edit]Επίσης, προτιμώ να κάνω μια προσπέραση που θα μου πάρει μισό λεπτό, παρά να χάσω μισή ώρα στο ταξίδι.

                            επιτρεψε μου να μην το εξηγησω, ειναι αυτονοητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad-max-13 last edited by

                              στην εθνικη οδο με 3 λωριδες ανα κατευθυνση και με στηθαιο αναμεσα στα 2 ρευματα υπαρχουν εκτος απο μεγιστα και ελαχιστα ορια ταχυτητας για καθε λωριδα ξεχωριστα....το 50κμ απαγορευεται και επομενως η προσπεραση σου ειναι και αυτη αντικανονικη

                              επισης πολυ σωστος ο δημητριος λεει αυτο που ηδη σου εχω επισημανει οτι: ΚΟΚ λέει ρητά ότι στην προσπέραση πρέπει να χρησιμοποιούμε την μέγιστη επιτάχυνση που μπορεί να μας δώσει ο κινητήρας μας.

                              Εγώ εκνευρίζομαι με αυτούς που μπορούν να προσπεράσουν γρήγορα,
                              και αντί να κατεβάζουν από 5η-3η ,προσπερνάνε με 5η και κάνουν 10 ώρες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cliodriver last edited by

                                Ο χρήστης dimitrios έγραψε:

                                Εγώ δηλαδή με:
                                -τα 42 (πρό 28 ετών) καθαρόαιμα (σήμερα ποιός ξέρει πόσα ζούνε...)
                                -τη μέση ταχύτητα στην Ε.Ο. 80-90 χαω (φυσικά μόνο στη δεξιά λωρίδα)
                                -την τελική των 120 (σε ευθεία χιλιομέτρων, χωρίς ευνοϊκό άνεμο και επιβάτες)
                                -τις ρεπρίζ χελώνας που προσπερνάει σαλιγκάρι

                                τι πρέπει να κάνω όταν βρώ νταλίκα που πάει με 70-80
                                -σε Ε.Ο. με 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Κορίνθου-Πατρών)?
                                -σε Ε.Ο. με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Αθηνών-Λαμίας στη Θήβα)?

                                Να το κάψω το αμαξάκι μου? Να κάτσω πίσω απ'τη νταλίκα? Να σημειωθεί ότι το μόνο πλεονέκτημα που έχω απέναντι σε νταλίκα είναι ότι μπορώ ναμαζέψω περισσότερα πρίν την ανηφόρα και φυσικά το ότι βγαίνω Ε.Ο. σχετικά σπάνια (προτιμώ τους επαρχιακούς).

                                -Το ενδεχόμενο να το αλλάξεις το έχεις σκεφτεί..?

                                ΚΟΡΥΦΗ!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hachiroku_gr last edited by

                                  Ο χρήστης dimitrios έγραψε:

                                  • Να μην προσπεράσεις

                                  Γιατί; Δεν κινούμαι πιο γρήγορα απ'την νταλίκα; Έστω και με +30;

                                  • Να πάρεις άλλο αυτοκίνητο

                                  Θα μου το πληρώσεις εσύ;

                                  • Να μην βγαίνεις στην Ε.Ο.

                                  Γιατί; Δεν πληρώνω διόδια και φόρους όπως εσύ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitrios last edited by

                                    Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                    Εγώ δηλαδή με:
                                    -τα 42 (πρό 28 ετών) καθαρόαιμα (σήμερα ποιός ξέρει πόσα ζούνε...)
                                    -τη μέση ταχύτητα στην Ε.Ο. 80-90 χαω (φυσικά μόνο στη δεξιά λωρίδα)
                                    -την τελική των 120 (σε ευθεία χιλιομέτρων, χωρίς ευνοϊκό άνεμο και επιβάτες)
                                    -τις ρεπρίζ χελώνας που προσπερνάει σαλιγκάρι

                                    τι πρέπει να κάνω όταν βρώ νταλίκα που πάει με 70-80
                                    -σε Ε.Ο. με 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Κορίνθου-Πατρών)?
                                    -σε Ε.Ο. με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Αθηνών-Λαμίας στη Θήβα)?

                                    Να το κάψω το αμαξάκι μου? Να κάτσω πίσω απ'τη νταλίκα? Να σημειωθεί ότι το μόνο πλεονέκτημα που έχω απέναντι σε νταλίκα είναι ότι μπορώ ναμαζέψω περισσότερα πρίν την ανηφόρα και φυσικά το ότι βγαίνω Ε.Ο. σχετικά σπάνια (προτιμώ τους επαρχιακούς).

                                    Τι λες φίλε μου! Θέλεις και να προσπεράσεις;; Οι προσπεράσεις είναι μόνο για τους 'γρήγορους', δεν το ξέρεις αυτό;;

                                    Και που βγαίνεις στο δρόμο πολύ σου είναι!! Άκουσε`κει, τσ τσ τσ...

                                    δες πιο πάνω πριν ξεκινήσεις τις ειρωνίες..

                                    Είσαι παράνομος, αν μπορείς να κάνεις προσπέραση σε χρονο τ
                                    και εσύ επειδή βαριέσαι/ξύνεσαι/δεν έχεις λεφτά να βάλεις βενζίνη κτλ

                                    την κάνεις σε χρόνο 2τ, 3τ κ.ο.κ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimitrios last edited by

                                      Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:

                                      • Να μην προσπεράσεις

                                      Γιατί; Δεν κινούμαι πιο γρήγορα απ'την νταλίκα; Έστω και με +30;

                                      • Να πάρεις άλλο αυτοκίνητο

                                      Θα μου το πληρώσεις εσύ;

                                      • Να μην βγαίνεις στην Ε.Ο.

                                      Γιατί; Δεν πληρώνω διόδια και φόρους όπως εσύ;

                                      Αυτό ήταν αστείο φυσικά...

                                      Και εγώ είχα cinquecento,και Mini οπότε σε νιώθω....
                                      Πάντως, σκέψου το για αλλαγή, το mini εχει μηδενική παθητική ασφάλεια..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hachiroku_gr last edited by

                                        Δηλαδή τα 90 (με τα οποία θα μπώ στην μεσαία ή την αριστερή) είναι κάτω απ'το κατώτατο όριο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
                                          Εγώ δηλαδή με:
                                          -τα 42 (πρό 28 ετών) καθαρόαιμα (σήμερα ποιός ξέρει πόσα ζούνε...)
                                          -τη μέση ταχύτητα στην Ε.Ο. 80-90 χαω (φυσικά μόνο στη δεξιά λωρίδα)
                                          -την τελική των 120 (σε ευθεία χιλιομέτρων, χωρίς ευνοϊκό άνεμο και επιβάτες)
                                          -τις ρεπρίζ χελώνας που προσπερνάει σαλιγκάρι

                                          τι πρέπει να κάνω όταν βρώ νταλίκα που πάει με 70-80
                                          -σε Ε.Ο. με 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Κορίνθου-Πατρών)?
                                          -σε Ε.Ο. με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση (π.χ. Αθηνών-Λαμίας στη Θήβα)?

                                          Να το κάψω το αμαξάκι μου? Να κάτσω πίσω απ'τη νταλίκα? Να σημειωθεί ότι το μόνο πλεονέκτημα που έχω απέναντι σε νταλίκα είναι ότι μπορώ ναμαζέψω περισσότερα πρίν την ανηφόρα και φυσικά το ότι βγαίνω Ε.Ο. σχετικά σπάνια (προτιμώ τους επαρχιακούς).

                                          Τα αυτοκίνητα που δεν μπορούν να κάνουν μια αξιοπρεπή προσπέραση είναι λίγα και δεν δημιουργούν πρόβλημα(επειδή είναι λίγα). Αν ήταν μόνο αυτά δεν θα υπήρχε καν το thread!!

                                          Προφανώς και αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να πάρεις σύγχρονο και δυνατότερο αμάξι, κανεις 'πολιτισμένος' άνθρωπος δεν θα σε κατηγορήσει γι'αυτό ούτε θα σε κορνάρει. Όμως κι εσύ ως πολιτισμένος και ευγενικός άνθρωπος, γνωρίζοντας ότι εμποδίζεις καλό θα είναι αν είναι δυνατόν να περιμένεις μερικά δευτ πριν προσπεράσεις ωστε να μην παρακωλύεις την κίνηση. Δλδ χρειάζεται πολιτισμός και κουλτούρα και από τις δύο πλευρές.

                                          Η συζήτηση δεν είναι γι'αυτόν με το 'αδύναμο' αμάξι αλλά γι'αυτούς με ένα νορμαλ αμάξι που βαριούνται να πατήσουν λίγο το γκάζι ή να κατεβάσουν σχέση. Δεν είναι υποχρεωμένοι, αλλά ταυτόχρονα αν δεν το κάνουν είναι και 'αγενείς'-'κάφροι'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad-max-13 last edited by

                                            ορισμενοι ας κανουν τον κοπο αφου το παιζουν νομιμοι (χωρις να ξερουν το τι οριζει ο κοκ...αληθεια πως γινεται αυτο? ) να φρεσκαρουν λιγο την μνημη τους...εκτος αν οταν δινανε για διπλωμα αρκεστηκαν στο να διαβασουν παπαγαλια τον τυφλορσουτη των σηματων (αντι να παρουν απο μονοι τους την πρωτοβουλία και να διαβασουν ΟΛΟ το ΚΟΚ) και κατα την διαρκεια της οδηγησης ο δασκαλος τους μιλαγε περι ανεμων και υδατων σχολιαζοντας το ντεκολτε της κυριας....αντι να τους εξηγησει 2-3 πραγματα που 8α βελτιωνανε τις ζωες ολων μας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 44 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr