-
είναι ρε φίλε για 50 χιλιόμετρα? Γιατί σου φαινεται περίεργο.
Εχεις μπει σε Τ5? με 225+ άλογα -
Άσε, εχω μπει σε πιο γρήγορα και πιο δυνατά... Και δεν μου φαίνεται περίεργο, απίθανο μου φαίνεται... Τεσπα, ας μην χαλάσουμε το θέμα... (σε λάθος thread γράφουμε μου φαίνεται)
Φιλικά
-
εχεις δίκιο
ΣΕ αυτές τις περιπτώσεις πάντως η κατανάλωση ξεπερνάει τα 40 λιτρα που ειναι ON TOPIC
-
Στοιχεία αυτοκινήτου
α) Μάρκα - Μοντέλο - Χρονολογία Renault Clio II facelift 2001
β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου 175/65 R14 920kg
γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη 1149cc (1200) 76hpΣτοιχεία κατανάλωσης
δ) Μέση κατανάλωση (Σαν συνδυασμός όλων των συνθηκών, όσο πιο μακροχρόνια έχετε) 7.0
ε) Ελάχιστη κατανάλωση (Η χαμηλότερη ένδειξη που έχετε πετύχει, με ένα μίνιμουμ χιλιομέτρων) 5.9
στ) Μέγιστη κατανάλωση (γρήγορη οδήγηση ή απλά το νούμερο που σας τρόμαξε περισσότερο ) 7.8
ζ) Ταξίδι (Κανονικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου) 6.0
η) Πόλη (με φυσιολογικές συνθήκες και όχι το απόλυτο μποτιλιάρισμα) 7.0Συνθήκες οδήγησης
θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; Ναι (σχετικά)
ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; μόνος
κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας, γενικά; 90-10 -
δε βαζουμε και την Πολή που μένουμε?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
δε βαζουμε και την Πολή που μένουμε?Το έγραψα κι εγώ πρίν λίγες σελίδες.Όταν κάποιος μιλάει για κατανάλωση πόλης και μένει επαρχία ενοεί μικρές διαδρομές με αρκετά συχνό ξεκίνα- σταμάτα και χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο.Σαν να κινείσαι αποκλειστικά π.χ. στο Παγκράτι χωρίς να βγαίνεις σε λεωφόρους.
-
Όσοι κινούνται σε επαρχιακή πόλη, έχουν λεωφόρους ουσιαστικά (τους δρόμους που ενώνουν τα προάστια-χωριά) που έχουν και αυτές σχετικά καλή ροή και χαμηλή κατανάλωση. Μην παίρνουμε σκοινί κορδόνι ότι επαρχιακή πόλη σημαίνει ΜΟΝΟ μποτιλιάρισμα. Πάντως, στην έρευνα σε όσους το λένε, σημειώνω ότι μιλάμε για 'έξω' από τα δυο-τρια μεγάλα αστικά κέντρα.
-
οταν βλέπω 8 μέγιστη.....!!!!
ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ...
-
Στοιχεία αυτοκινήτου
α) Μάρκα - Μοντέλο - Χρονολογία : FIAT Punto mk2b HGT
β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου : 195/50 R15 V , 1040kg
γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη : 1747cc , 130hpΣτοιχεία κατανάλωσης
δ) Μέση κατανάλωση (Σαν συνδυασμός όλων των συνθηκών, όσο πιο μακροχρόνια έχετε) : 11,5 l/100 km
ε) Ελάχιστη κατανάλωση (Η χαμηλότερη ένδειξη που έχετε πετύχει, με ένα μίνιμουμ χιλιομέτρων) : 6 l/100 km (σε συνειδητή προσπάθειά μου να δω την ελάχιστη κατανάλωση που μπορώ να πετύχω).
στ) Μέγιστη κατανάλωση (γρήγορη οδήγηση ή απλά το νούμερο που σας τρόμαξε περισσότερο ) : 16,5 l/100 km (Μπράλος).
ζ) Ταξίδι (Κανονικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου) : *Θα δώσω διπλή απάντηση :- σε κανονικές ταχύτητες 100-140χλμ. χωρίς επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις, με σταθερό ρυθμό, γύρω στα 8,5-9 l/100 km .
- σε γρήγορο ταξίδι χωρίς περιορισμό ταχύτητας, αρκετή ώρα στην μέγιστη ταχύτητα και χωρίς να με ενδιαφέρει τόσο η κατανάλωση, γύρω στα 11,5 l/100 km .*
η) Πόλη (με φυσιολογικές συνθήκες και όχι το απόλυτο μποτιλιάρισμα) : 10,5 l/100 km.
Συνθήκες οδήγησης
θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; Όχι. Καθόλου οικονομικά.
ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; Με επιβάτες αρκετά συχνά. Με αποσκευές σπάνια (σε διακοπές κυρίως).
κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας, γενικά; 80-20.Πόλη : Πάτρα.
-
Σήμερα, Έδεσσα-Αλεξ/πολη 7,5 λ/100χλμ
Μέση ταχύτητα 98-99 χλμ (περίμενα και 5 λεπτά ακίνητος σε ένα κ@λοφάναρο, δεν ξέρω πόσο επηρεάζει...)Την επιτυχία μου την οφείλω στις νταλίκες που με καθυστερούσαν και σερνόμουν πίσω τους, στη στενότητα των δρόμων και στον Δάσκαλό μου που με δίδαξε την αυτοσυγκράτηση!
Ίσως να πηγαίνει και λίγο πιο κάτω, αλλά θέλει υπομονή και σύνεση (που δε νομίζω να τα έχω )
Άντε να δούμε πόσο θα κάνω στον γυρισμό σε 1-2 μερες...
-
charmak66
Για να μάθεις να πηγαίνεις ήρεμα (με χαμηλές ταχύτητες και κατανάλωση), δεν θέλει ούτε σύνεση ούτε αυτοσυγκράτηση! Έναν (άντε δυο) σπασ@@@@δες τροχαίους με ένα ηλεκτρονικό ματσούκι που γράφει έναν συνήθως τριψήφιο αριθμό θέλει...και σου κόβεται ως διά μαγείας η όρεξη. Εκτός και αν έχεις άκρη που κάνει αυτές τις συναντήσεις 'μη γενόμενες'...
Λιτόχωρο-Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν με μέση κατανάλωση 7,1...180 άλογα...
Λιτόχωρο-Πλάκα Λιτοχώρου-Λιτόχωρο με 6,1...Και η ανηφόρα είναι βαρβάτη!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
charmak66Για να μάθεις να πηγαίνεις ήρεμα (με χαμηλές ταχύτητες και κατανάλωση), δεν θέλει ούτε σύνεση ούτε αυτοσυγκράτηση! Έναν (άντε δυο) σπασ@@@@δες τροχαίους με ένα ηλεκτρονικό ματσούκι που γράφει έναν συνήθως τριψήφιο αριθμό θέλει...και σου κόβεται ως διά μαγείας η όρεξη. Εκτός και αν έχεις άκρη που κάνει αυτές τις συναντήσεις 'μη γενόμενες'...
Πήγαινα στον αυτοκινητόδρομο με 130-140. Πόσο πιο αργά; Και γιατί; Άδειος είναι!
Ναι, μπορούσα να πάω πιο αργα στις στροφές της Καβάλας και στις καμπές πριν την ΑΛεξ/πολη, αλλά δεν θέλω!
Άμα είχε τροχαία, μπορεί και να ήθελα!
Λιτόχωρο-Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν με μέση κατανάλωση 7,1...180 άλογα...
Λιτόχωρο-Πλάκα Λιτοχώρου-Λιτόχωρο με 6,1...Και η ανηφόρα είναι βαρβάτη!
Αυτό πώς γίνεται;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Λιτόχωρο-Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν με μέση κατανάλωση 7,1...180 άλογα...
Λιτόχωρο-Πλάκα Λιτοχώρου-Λιτόχωρο με 6,1...Και η ανηφόρα είναι βαρβάτη!
Αυτό πώς γίνεται;
Γιατί αν απ' τη μία είναι ανηφόρα απ' την άλλη είναι κατηφόρα
Άρα απ' τη μια έχεις μέση κατανάλωση 9λίτρα/100, απ' την άλλη έχεις μέση κατανάλωση 3λίτρα/100 (κινούμενος με 5η ή 6η αν υπάρχει και χωρίς γκάζι) και νάτο το 6άρι...Υ.Γ. Τη διαδρομή δεν τη γνωρίζω... έτσι το είπα...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Λιτόχωρο-Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν με μέση κατανάλωση 7,1...180 άλογα...
Λιτόχωρο-Πλάκα Λιτοχώρου-Λιτόχωρο με 6,1...Και η ανηφόρα είναι βαρβάτη!
Αυτό πώς γίνεται;
Γιατί αν απ' τη μία είναι ανηφόρα απ' την άλλη είναι κατηφόρα
Άρα απ' τη μια έχεις μέση κατανάλωση 9λίτρα/100, απ' την άλλη έχεις μέση κατανάλωση 3λίτρα/100 (κινούμενος με 5η ή 6η αν υπάρχει και χωρίς γκάζι) και νάτο το 6άρι...Υ.Γ. Τη διαδρομή δεν τη γνωρίζω... έτσι το είπα...
Εννοώ πώς γίνεται τόσο χαμηλή κατανάλωση με τουρμπο και τόσα άλογα!
-
aserf
Σωστός περίπου! Το 'περίπου' γιατί η ανηφόρα είναι τέτοια που αν τη δεις, θα ζητάει πολλά περισσότερα από 9 λίτρα από ένα 180αρι τούρμπο 1300 κιλών..Μάζεμα φόρας στο επίπεδο λέγεται και μακρές σχέσεις!charmak66
Πηγαίνοντας φέτες (αλλά φέτες, ε; ) μόνο στα σημεία (καμπές Αλέξ/πολης και περιφερειακό Καβάλας) και με 120-130 στα υπόλοιπα τμήματα Εγνατίας, έχω γράψει με το Leon 7,5! Νομίζω ότι χωρίς την πίεση στα 'ωραία' τμήματα, ένα 7,2 γράφεται εύκολα! -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
charmak66
Πηγαίνοντας φέτες (αλλά φέτες, ε; ) μόνο στα σημεία (καμπές Αλέξ/πολης και περιφερειακό Καβάλας) και με 120-130 στα υπόλοιπα τμήματα Εγνατίας, έχω γράψει με το Leon 7,5! Νομίζω ότι χωρίς την πίεση στα 'ωραία' τμήματα, ένα 7,2 γράφεται εύκολα!Πωωω! Θέλω και γω! Γιατί δεν μπορώ;;;
Με cruise control;
-
To γνωστό 'Mind-Right Foot Control' που τοποθετώ σε όσα αυτοκίνητα οδηγώ! Κυρίως για τους τροχαίους και τα έσοδά τους και όχι για την ασφάλεια ή τη χαμηλή κατανάλωση...
...Φτάνεις βέβαια ξεκούραστος (σε μικρά ταξίδια, γιατί σε μεγάλα υπάρχει κίνδυνος για ύπνωση), με ένα 15
-
[quote='funkyreverend']To γνωστό 'Mind-Right Foot Control' που τοποθετώ σε όσα αυτοκίνητα οδηγώ! Κυρίως για τους τροχαίους και τα έσοδά τους και όχι για την ασφάλεια ή τη χαμηλή κατανάλωση...
...Φτάνεις βέβαια ξεκούραστος (σε μικρά ταξίδια, γιατί σε μεγάλα υπάρχει κίνδυνος για ύπνωση), με ένα 15
-
Μάλλον είναι αυτό που λες εσύ 'σέρνομαι'...και όσο πιο ήσυχο είναι το αυτοκίνητο (π.χ. το Cliaki είναι σαφώς πιο θορυβώδες από το Leon), τόσο πιο νυσταλέα είναι η κατάσταση...αλλά όποιος καεί στο χυλό (33 ευρουλάκια και 3 πόντοι χωρίς να τρέξω - χωρίς ευχαρίστηση ) φυσάει και το γιαούρτι...
-
Αλήθεια με τα αποτελέσματα τι γίνεται;;;
Έρευνα Κατανάλωσης